Dat is echt heel slecht ook ja... ANANAS op je pizza... wtf degene die dat bedacht heeft, heeft geen smaakpapillen, of was behoorlijk dronken toen hij het bedacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bestel ik voor jou een pizza Hawaii schat, lekker fruit door je avondeten ...
Hawaii is ranzig inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bestel ik voor jou een pizza Hawaii schat, lekker fruit door je avondeten ...
Niks mis met ananas op je pizza.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is echt heel slecht ook ja... ANANAS op je pizza... wtf degene die dat bedacht heeft heeft geen smaakpapillen, of was behoorlijk dronken toen hij het bedacht.
Fuck jou pizza Hawaï is lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is echt heel slecht ook ja... ANANAS op je pizza... wtf degene die dat bedacht heeft, heeft geen smaakpapillen, of was behoorlijk dronken toen hij het bedacht.
Ja, als je van die vieze groene stenen gaat eten als "olijf" dan snap ik dat je het niet lekker vindt.quote:
Deze keer ben ik niet #TeamDroppiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Fuck jou pizza Hawaï is lekker
Jonge, pleur lekker je VEN op je pizza ofzo, kijken of t dan nog zo lekker is. Die pizza's kosten nooit boven de $12quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Fuck jou pizza Hawaï is lekker
quote:And most importantly, today Universa Blockchain and Novotrans have signed an agreement to digitize and blockchainize Novotrans logistics business. Tokenizing cargo transportation, digital car history tracking and smart contracts for freighters. Go, Universa, Go! http://novotrans.com/
#universa #blockchain20
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, pleur lekker je VEN op je pizza ofzo, kijken of t dan nog zo lekker is. Die pizza's kosten nooit boven de $12
Jep, was gister al gepost, maar goeie repost... UNIVERSAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA shillen is nooit gekquote:
That escalated quickly.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef metallicelmo het volgende:
Ananas moeten ze helemaal verbieden gatverdamme, wie dat heeft uitgevonden moeten ze ook ophangen
Ja, die moeten ze hangen naast degene die de augurken op de big mac heeft bedacht, en die hangt al naast degene die de trap in de koopgoot Rdam heeft bedacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef metallicelmo het volgende:
Ananas moeten ze helemaal verbieden gatverdamme, wie dat heeft uitgevonden moeten ze ook ophangen
Ik ga het straks 18:00 weer postenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, was gister al gepost, maar goeie repost... UNIVERSAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA shillen is nooit gek
1 ven 1 pizza dure handelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, pleur lekker je VEN op je pizza ofzo, kijken of t dan nog zo lekker is. Die pizza's kosten nooit boven de $12
Marketing is niks mis mee inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooie ja.
Universa kan blijkbaar ook wat VEN kan, maar dan als extraatje.
Ja, FUN is niet meer zo FUN hequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:14 schreef BakkenKappen het volgende:
Het enige uit mijn stack wat ik zou ruilen voor een pizza is FUN.
Oh jawel hoor, maar 1 FUN is zo goedkoop dat als ik zou ruilen voor een pizza ik dikke winst hebquote:
Is al duidelijk waarom die bittrex de-listing was?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
FUN is echt kut. Bagholder deluxe daarin
Nah.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:16 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
bron
Die staat nog op mijn bucketlist.
Doe mij maar de BBQ bucketlist.quote:
Ja kom dan atleast met een link ofzo, man man manquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe mij maar de BBQ bucketlist.
Beter
Gvd https://gardenandgun.com/articles/the-barbecue-bucket-list/quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja kom dan atleast met een link ofzo, man man man
Hashgraph staat hoog op mijn watchlist. De techniek is helaas gepatenteerd maar ik vond dat fimpje met die presentatie heel interessant. Ik zou iedereen willen aanraden om die presentatie eens te bekijken. Die gasten weten wel waar ze het over hebben namelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:17 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat vinden jullie van Hashgraph?
Hmm, nice, dit gaan we bekostigen van UNIVERSAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAA OMG JAAAAAAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gvd https://gardenandgun.com/articles/the-barbecue-bucket-list/
Pecan Lodgequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gvd https://gardenandgun.com/articles/the-barbecue-bucket-list/
Kan helemaal nietquote:
Ja en dan panieken als het naar beneden isquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:25 schreef BakkenKappen het volgende:
Het staat allemaal een beetje stil. Dat vind ik jammer, ik wil koersgeweld.
Moi? Nooitquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en dan panieken als het naar beneden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |