Jij bekijkt je coins per dag?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoe is het met VEN jongens? Stijgt die al:)?
Eindjequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:00 schreef Weissmania het volgende:
Eindje afzeiken als je zelf uit Arnhem komtde ironie
Alleen heeft het weinig zinquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:04 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Als je stabiel bent kan dat
Waarom niet? Ik verwacht dat Ripple nog wel gaat stijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk wat betreft dat, maar om nu nog in ripple te steken.........
Die foto's, het lijkt wel zo'n studio waar ze van die filmpjes maken, het moet wel je smaak zijn djeezquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
2.3 betalen voor 230m2. Dan ben je echt achterlijk.
Bij daytraden ook niet, dan zit je continu op exchanges, en dan bekijk je niet je coins, maar de orderbooks.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ligt er aan. Bij hodl niet nee
+6,5% sinds 24u geleden, hoe gaat het bij jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoe is het met VEN jongens? Stijgt die al:)?
Tuurlijk kan je met XRP geld verdienen. Maar het heeft echt 0,0 met crypto te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik verwacht dat Ripple nog wel gaat stijgen.
Ik investeer sowieso niet meer en "speel" met wat ik heb, maar als je er geld in stopt vind ik Ripple helemaal niet zo'n slechte mogelijkheid voor de lange termijn.
Mafkees.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ben niet stabiel. Wie heeft er een pizza escalatie besteld?
Zonder ansjovis uiteraard, dat vind ik smerig.
Best apart.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:40 schreef BadVlad het volgende:
Leuk huis!![]()
https://www.funda.nl/koop(...)keizersgracht-107-f/
[ afbeelding ]
Olijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mafkees.
Ansjovis, olijven, kappertjesPizza Siciiana / Napolitana
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mafkees.
Ansjovis, olijven, kappertjesPizza Siciiana / Napolitana
Snap nooit dat mensen olijven niet lekker kunnen vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Olijven
Kappertjes wel baas
Weiss en ik eten alleen pizza shoarma en döner, jeweetog
olijfgodquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Olijven
Kappertjes wel baas
Weiss en ik eten alleen pizza shoarma en döner, jeweetog
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen olijven niet lekker kunnen vindenKan zo kilo's opeten
Jullie eten ook haring?quote:
Bestel ik voor jou een pizza Hawaii schat, lekker fruit door je avondeten ...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Deze bromance is in ieder geval voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |