abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 februari 2018 @ 12:18:02 #1
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177126941
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst: http://wiki.fok.nl/index.php/Nodlijst

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+

elamanilo *O*
Priemgirl *O*
Pinquit *O*
Lunapuella *O*


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 1% gewijzigd door Radyhyn op 13-02-2018 09:16:32 ]
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 12 februari 2018 @ 12:25:28 #2
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177127096
Ah.. lijstje voor uitzwaaien is al aangevuld zie ik.. was net klaar met het vorige topic doorspitten.. die snelle trees ook :P

Laat maar weten als er meer wijzigingen/aanvullingen voor de OP zijn :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 12 februari 2018 @ 12:28:01 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_177127160
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:25 schreef Radyhyn het volgende:
Ah.. lijstje voor uitzwaaien is al aangevuld zie ik.. was net klaar met het vorige topic doorspitten.. die snelle trees ook :P

Laat maar weten als er meer wijzigingen/aanvullingen voor de OP zijn :)
hahaha, ik klap altijd het hele topic op 1 pagina open, en kijk dan naar de zwangerschapstests in het foto - overzicht :')
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 februari 2018 @ 12:31:51 #4
269689 crew  Viv
pi_177127251
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:25 schreef Radyhyn het volgende:
Laat maar weten als er meer wijzigingen/aanvullingen voor de OP zijn :)
Priem mag weg bij de spoilers. ;)
  maandag 12 februari 2018 @ 12:36:25 #5
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177127368
^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177127814
Ik kom hier maar even mijn vraag stellen. Ik wacht niet op een 2e streepje nog, maar denk dat hier de meeste ervaringsdeskundigen zitten als 't over de cyclus gaat.

Ik ben de afgelopen jaren (sinds dat ik het consequent registreer in een app en dat doe ik sinds 2013) heel stipt ongesteld. Iedere 26 dagen met max +/- een halve dag was mijn cyclus.
In de afgelopen jaren was mijn stresslevel vaak hoog maar had dat 0 invloed op de cyclus.
Alleen na mijn zwangerschap heeft het even geduurd voordat ik weer in m'n normale patroon zat.

Nu was mijn vorige cyclus 12 dagen langer dan normaal. Echt veel te lang voor mij (maar waren er wel verschillende stress elementen).

Zou je normaliter na een uitschieter weer je normale cyclus moeten hebben? Of is het een kwestie van afwachten hoe t de komende cycli gaat voordat je weer een patroon hebt?
De kans op een zwangerschap zou nihil moeten zijn, want voorzorgsmaatregelen, maar 100% uitsluiten kun je ook niet...
  maandag 12 februari 2018 @ 14:18:10 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177129873
Het is een kwestie van afwachten, helaas.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177130039
Je zegt de vorige cyclus, dus je bent inmiddels wel ongesteld geweest? Heb je in die twaalf dagen een zwangerschapstest gedaan?
Als het een zwangerschap+miskraam was, dan kan deze cyclus alle kanten op. Zo niet, dan was het waarschijnlijk gewoon een rariteit en zou het weer normaal moeten zijn. Dat heb je weleens
pi_177130533
Ik heb er wel 3 gedaan. En allen negatief, wat ik ook verwacht had, maar je gaat toch twijfelen als je altijd exact bent.
Geen zwangerschap dus. Wel inmiddels ongesteld geweest.
Maar als Ik het oude ritme (26dgn)zou aanhouden zou ik nu dus weer ongesteld moeten worden en wederom 0 teken dat het deze dagen gaat doorzetten. Ik had ook op een rariteit gehoopt... Maar ik zal maar weer m'n voorzorgsmaatregelen mee blijven slepen de komende tijd...

Kans acht ik weer klein maar toch geeft het iets onrust...
pi_177130709
Pff, mijn testen blijven heel licht en verlegen helaas :{ Ik weet dat het sowieso nog twee kanten op kan gaan, maar man wat word je daar onzeker van.
En waarom heeft de natuur het zo geregeld dat ongesteld worden ongeveer hetzelfde kan voelen als net zwanger zijn :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177130827
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:44 schreef pinquit het volgende:
Pff, mijn testen blijven heel licht en verlegen helaas :{ Ik weet dat het sowieso nog twee kanten op kan gaan, maar man wat word je daar onzeker van.
En waarom heeft de natuur het zo geregeld dat ongesteld worden ongeveer hetzelfde kan voelen als net zwanger zijn :')
Ik duim dat hij mooi blijft plakken :*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177131710
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:44 schreef pinquit het volgende:
Pff, mijn testen blijven heel licht en verlegen helaas :{ Ik weet dat het sowieso nog twee kanten op kan gaan, maar man wat word je daar onzeker van.
En waarom heeft de natuur het zo geregeld dat ongesteld worden ongeveer hetzelfde kan voelen als net zwanger zijn :')
:* ik duim voor een plakker! O+

Ik kom jullie uitzwaaien. Ik postte al even onder een kloon in Z&G, maar nu durf ik het publiekelijk aan. ;) Die gevoelige borsten half januari betekenden bij mij dus wel iets...
  maandag 12 februari 2018 @ 15:20:34 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177131932
Gefeliciteerd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177131979
Gefeliciteerd! :*
pi_177132240
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 februari 2018 @ 15:51:33 #16
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177132603
Gefeliciteerd Luna!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177133799
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:44 schreef pinquit het volgende:
Pff, mijn testen blijven heel licht en verlegen helaas :{ Ik weet dat het sowieso nog twee kanten op kan gaan, maar man wat word je daar onzeker van.
En waarom heeft de natuur het zo geregeld dat ongesteld worden ongeveer hetzelfde kan voelen als net zwanger zijn :')
Bij mij waren ze ook echt een week lang licht! Kon ook pas op dag 33 positief testen, daarvoor was t allemaal negatief. En nu alweer 12 weken onderweg.
pi_177133809
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:12 schreef lunapuella het volgende:

[..]

:* ik duim voor een plakker! O+

Ik kom jullie uitzwaaien. Ik postte al even onder een kloon in Z&G, maar nu durf ik het publiekelijk aan. ;) Die gevoelige borsten half januari betekenden bij mij dus wel iets...
Luna! Gefeliciteerd! :)!
pi_177141037
Gefeliciteerd luna! Welke kloon had jij dan? Zoveel klonen ineens, ik hou het niet meer bij haha.

Hoe is het met de rest van de meiden die aan het wachten zijn, ThinkPinkk? Heb jij niet bijna je NOD?

Hier moet het deze week gebeuren willen we deze maand een kans maken, maar voel nog niks nada noppes aan mijn lijf dat er een ovulatie aan zit te komen. Afwachten maar en ondertussen :9~ ( :P ).
Ben even klaar met de ovulatiestesten, dus maar gewoon weer ouderwets op de gok.
Shine bright like a diamond.
pi_177141100
Gefeliciteerd Luna :*
Schudden voor gebruik
pi_177145004
Wij zijn ook weer volop aan het klussen! Nou dacht ik een jonge gezonde meid te zijn, maar die tien minuten met kussen onder mijn billen hebben me toch een rugpijn opgeleverd :')
pi_177145061
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:49 schreef June. het volgende:
Gefeliciteerd luna! Welke kloon had jij dan? Zoveel klonen ineens, ik hou het niet meer bij haha.
Ik was zon_sterren :)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 09:17:18 #23
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177145104
Luna, heb je maar even uit de OP gehaald.. want eigenlijk zat je al in Z&G al dus :D *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 09:20:00 #24
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177145133
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 09:09 schreef B.ertha het volgende:
Wij zijn ook weer volop aan het klussen! Nou dacht ik een jonge gezonde meid te zijn, maar die tien minuten met kussen onder mijn billen hebben me toch een rugpijn opgeleverd :')
Ja je moet er iets voor over hebben he _O-
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177145153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 09:17 schreef Radyhyn het volgende:
Luna, heb je maar even uit de OP gehaald.. want eigenlijk zat je al in Z&G al dus :D *O*
Oh ja, dat wilde ik nog vragen. Thanks! O+
pi_177145155
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:49 schreef June. het volgende:
Gefeliciteerd luna! Welke kloon had jij dan? Zoveel klonen ineens, ik hou het niet meer bij haha.

Hoe is het met de rest van de meiden die aan het wachten zijn, ThinkPinkk? Heb jij niet bijna je NOD?

Hier moet het deze week gebeuren willen we deze maand een kans maken, maar voel nog niks nada noppes aan mijn lijf dat er een ovulatie aan zit te komen. Afwachten maar en ondertussen :9~ ( :P ).
Ben even klaar met de ovulatiestesten, dus maar gewoon weer ouderwets op de gok.
Nog ruim een week te gaan :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 februari 2018 @ 09:43:09 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177145477
Een kritische blik op de NOD-lijst vertelt me dat we weer een beetje achterlopen... Doen jullie even een updateje?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177147133
Zojuist gedaan! 10 maart it is.

Ik kom net uit bed rollen na 4 heerlijke dagen carnaval. Vandaag weer terug naar het gewone leven want vannacht weer aan het werk.
Deze maand hopenlijk iets actiever rond ovulatie om een prachtige baby te gaan maken!
pi_177170695
Aapie dat klinkt leuk! Leuke dagen gehad? Hier doen we niet aan carnaval, alhoewel sommigen in de auto stappen naar ‘T Zuiden.

Volgens FF is de 25e mijn NOD. De schattingen lopen uiteen omdat mijn cyclus varieert tussen de 29-33 dagen.

Ben bang dat het deze ronde niks is geworden. In de vruchtbare dagen was mijn man ziek (manflu) maar goed nog 11 dagen op het wachtbankje.
pi_177171154
Ik denk dat het hier mis gaat. Streepje lijkt lichter te worden ;(
Ik wacht nu eigenlijk gewoon tot k ongesteld ga worden. Helaas :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177171214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:07 schreef pinquit het volgende:
Ik denk dat het hier mis gaat. Streepje lijkt lichter te worden ;(
Ik wacht nu eigenlijk gewoon tot k ongesteld ga worden. Helaas :{
Wat stom zeg :*
♥ J & S
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:24:12 #32
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177171269
Lichter wordende streepjes zeggen niet per se iets he? Dat kan ook komen doordat je meer gedronken hebt, vaker naar de wc geweest bent of een heleboel andere redenen...

Voorlopig duim ik nog gewoon voor je hoor!

En ik ben al drie dagen misselijk en mijn darmen zijn van slag. Niks ernstigs, maar oooh, wat doet mijn hoofd dan stom. Hypochonderen, hoera -O- Nog +- 10 dagen wachten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:25:56 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_177171285
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Lichter wordende streepjes zeggen niet per se iets he? Dat kan ook komen doordat je meer gedronken hebt, vaker naar de wc geweest bent of een heleboel andere redenen...

Voorlopig duim ik nog gewoon voor je hoor!

En ik ben al drie dagen misselijk en mijn darmen zijn van slag. Niks ernstigs, maar oooh, wat doet mijn hoofd dan stom. Hypochonderen, hoera -O- Nog +- 10 dagen wachten.
nah, als het 5 dagen later alleen maar afneemt is dat meestal wel bad news, helaas.

Wat stom pinq -O- ik hoop dat het dan ook maar snel op gang komt :*
disclaimer
pi_177171286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Lichter wordende streepjes zeggen niet per se iets he? Dat kan ook komen doordat je meer gedronken hebt, vaker naar de wc geweest bent of een heleboel andere redenen...

Voorlopig duim ik nog gewoon voor je hoor!

En ik ben al drie dagen misselijk en mijn darmen zijn van slag. Niks ernstigs, maar oooh, wat doet mijn hoofd dan stom. Hypochonderen, hoera -O- Nog +- 10 dagen wachten.
Over tien dagen je menstruatie? Dan zou ik er niet veel van verwachten. Ik bedoel, zo snel de symptonen al?
pi_177171307
He shit Pinquit -O-
Sterkte :*
pi_177171320
Wat klote pinquit! Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt :*
pi_177171603
Klote pinq ;( hopelijk komt het dan snel op gang

Tink89 balen dat je weer zo missellijk bent. Zeker als je het vaker hebt en voor niets onbewust hoop hebt.

Ik heb via eBay voor de liefhebber nog een zwik ovulatie en zwangerschapstesten :)
pi_177172160
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:07 schreef pinquit het volgende:
Ik denk dat het hier mis gaat. Streepje lijkt lichter te worden ;(
Ik wacht nu eigenlijk gewoon tot k ongesteld ga worden. Helaas :{
he bah!

sterkte!
Schudden voor gebruik
pi_177172183
Ik hoop niet dat je de griep vat Tink.

*duimen draai*
Schudden voor gebruik
pi_177172228
Pinq ;( :*
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:45:17 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177173134
Dan was ik wellicht toch wat te optimistisch Pinq... -O- sterkte!

En ik heb al griep gehad en voel me inmiddels alweer wat beter. Zit nu op 6 dpo en heb echt van die vlagen van misselijkheid. Ik sta er een stuk relaxter in dan in de eerste paar cycli, maar vind het nu toch wel weer spannend.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177173645
Ik lees nog steeds mee hoor lieverds.
We hebben even pauze, ben druk met andere dingen. Even pas op de plaats.
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Pinq wat jammer zeg :*
pi_177173836
Wat verdrietig Pinq! :*

Gefeliciteerd Luna!

Vervelend van je misselijkheid Tink! Tien dagen voor nod is wat vroeg, maar wie weet!

Hier schiet het niet op. Nog altijd geen menstruatie. Afgelopen weekend kukelde ik met Frits van de trap. Frits heeft niets gelukkig, ik heb mijn teen en mijn neus gebroken en enorm blauw oog. Ik vermoed dat er geen baby-maak-activiteiten zullen zijn de komende dagen. :')
  woensdag 14 februari 2018 @ 12:32:18 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177175879
Oef, dat klinkt pijnlijk Cholula! Beterschap.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177177380
He, wat jammer pinq... :* ;(
pi_177180320
-O- pinq, sterkte met wachten...

En cholula... auw! Klinkt pijnlijk..
pi_177181036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:22 schreef Cholula het volgende:
Wat verdrietig Pinq! :*

Gefeliciteerd Luna!

Vervelend van je misselijkheid Tink! Tien dagen voor nod is wat vroeg, maar wie weet!

Hier schiet het niet op. Nog altijd geen menstruatie. Afgelopen weekend kukelde ik met Frits van de trap. Frits heeft niets gelukkig, ik heb mijn teen en mijn neus gebroken en enorm blauw oog. Ik vermoed dat er geen baby-maak-activiteiten zullen zijn de komende dagen. :')
OMG, doe je wel even voorzichtig? Succes met het herstel :*
pi_177181061
Pinq: ik ga duimen dat het allemaal goed komt!!!

cholula: o wat klote zeg!! Rustig aan en zorg goed voor jezelf.
pi_177182282
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:13 schreef Missladybug het volgende:
Ik lees nog steeds mee hoor lieverds.
We hebben even pauze, ben druk met andere dingen. Even pas op de plaats.
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Pinq wat jammer zeg :*
Mooie keuze die past is prima toch ;)

:*
Schudden voor gebruik
pi_177182299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:22 schreef Cholula het volgende:
Wat verdrietig Pinq! :*

Gefeliciteerd Luna!

Vervelend van je misselijkheid Tink! Tien dagen voor nod is wat vroeg, maar wie weet!

Hier schiet het niet op. Nog altijd geen menstruatie. Afgelopen weekend kukelde ik met Frits van de trap. Frits heeft niets gelukkig, ik heb mijn teen en mijn neus gebroken en enorm blauw oog. Ik vermoed dat er geen baby-maak-activiteiten zullen zijn de komende dagen. :')
:o Sterkte met herstel!
Schudden voor gebruik
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:40:22 #51
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_177183491
Kloonalert *)

Volgende week een "verkennende afspraak" voor IVF en vandaag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden maar er komt maar niets. Net even een testje gedaan maar ik ben niet zo overtuigd. Wat denken jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was ongeveer na 3 minuten wachten.
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:42:15 #52
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_177183529
Pinq wat verdrietig. Heb je een afspraak met de dokter/vlos of wil je het afwachten? Hoe dan ook veel sterkte!

Cholula huuu wat een nare val.
pi_177183539
Kloontjes *O*

Ik zie 'm!

Moeten we qua identiteit iets lezen in die Duitse test trouwens? ;)
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:47:20 #54
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_177183641
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef lunapuella het volgende:
Kloontjes *O*

Ik zie 'm!

Moeten we qua identiteit iets lezen in die Duitse test trouwens? ;)
Ja zie je iets? :o :D :')

Haha dat zou wel makkelijk zijn, maar zoals vele Nederlandse vrouwen ben ik een groot DM fan O+. En niet echt een hele bekende fokker maar dit voelt veilig ofzo :').

[ Bericht 0% gewijzigd door 1inamelon op 14-02-2018 18:49:40 (typkneus) ]
pi_177183713
Ik zie wel een streepje hoor. Nog niet heel fel, maar ik hoef niet in te zoomen of met mijn ogen te knijpen.
pi_177183763
Dat is een echt streepje hoor! Overmorgen nog een keer, dan is hij vast donkerder! Een voorzichtige *O*
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:57:10 #57
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_177183863
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dat is een echt streepje hoor! Overmorgen nog een keer, dan is hij vast donkerder! Een voorzichtige *O*
Hoera!! Jammer alleen dat mijn man er niet is...

En jou mag ik ook feliciteren met een Valentijnsknaller <3

[ Bericht 9% gewijzigd door 1inamelon op 14-02-2018 18:59:31 (lekker bezig...) ]
pi_177184203
Ik zie hem zeker ook *O* dus hoi en doei kloontje :W
pi_177185694
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:57 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Hoera!! Jammer alleen dat mijn man er niet is...

En jou mag ik ook feliciteren met een Valentijnsknaller <3
Haha, eerst op FOK posten, en dan je man nog even inlichten :D

Bedankt voor de felicitaties!
pi_177195929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:40 schreef 1inamelon het volgende:
Kloonalert *)

Volgende week een "verkennende afspraak" voor IVF en vandaag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden maar er komt maar niets. Net even een testje gedaan maar ik ben niet zo overtuigd. Wat denken jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was ongeveer na 3 minuten wachten.
ziet er goed uit, kloon! O+
Schudden voor gebruik
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:36:25 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177197979
Ik zie ook een streep, gefeliciteerd!

Ik heb net voor morgen een paardrijles afgesproken. Als ik volgende week positief zou testen, durf ik vast niet meer. En heb me ook ingeschreven voor de wedstrijd van een week na mijn nod. Kan altijd nog afzeggen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177199117
Pinquit, wat ontzettend naar dat de streepjes lichter worden. Ik blijf toch keihard voor je duimen.

Cholula wat een schrik zo van de trap. Hopelijk herstel je snel. Dat blauw oog zal vast heel sexy zijn ja voor in bed haha

1inamelon van harte gefeliciteerd

Ik las ook nog ontzettend naar nieuws voor Klaproos. Heel veel sterkte.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177199141
Hmz, ander merk test gedaan en die knalt er best goed af eigenlijk. Wat is deze mindfuck ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:46:19 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_177199163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:45 schreef pinquit het volgende:
Hmz, ander merk test gedaan en die knalt er best goed af eigenlijk. Wat is deze mindfuck ;(
wat gek? En de 2v5 blijven tuur?
disclaimer
pi_177199275
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat gek? En de 2v5 blijven tuur?
Laatste 2v5 heb ik gisterochtend gedaan en die is heel licht.
Nu deed ik predictor en die wil heel goed juist. Maar kan ik dat vergelijken?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177199344

NOD was maandag. Nouja, ik kan sowieso niks anders dan afwachten :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177201377
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:50 schreef pinquit het volgende:

[..]

Laatste 2v5 heb ik gisterochtend gedaan en die is heel licht.
Nu deed ik predictor en die wil heel goed juist. Maar kan ik dat vergelijken?
Lastig pinq,
Is predictor niet normaal zo’n test die je heel vroeg kan doen?
De verschillende testen zou ik niet vergelijken dat brengt zoveel onrust. Miss toch een kv halen nog? :*
♥ J & S
pi_177201406
Kloon dat is idd een hele duidelijke, gefeliciteerd *O*
♥ J & S
pi_177202883
Pinquit, deze postte je 6 dagen geleden:

Gisteren zei je dat ze lichter leken. Volgens mij kan dat haast niet, want dit is al zo'n tuurstreepje :') :D Maar misschien moet je die eens uploaden, want die van vandaag is heel duidelijk en volgens mij geen reden tot zorg.

Volgens mij gaat het gewoon goed hoor :)
pi_177203574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:41 schreef B.ertha het volgende:
Pinquit, deze postte je 6 dagen geleden:
[ afbeelding ]
Gisteren zei je dat ze lichter leken. Volgens mij kan dat haast niet, want dit is al zo'n tuurstreepje :') :D Maar misschien moet je die eens uploaden, want die van vandaag is heel duidelijk en volgens mij geen reden tot zorg.

Volgens mij gaat het gewoon goed hoor :)
:D :') ik heb er beschamend veel, maar ik zal de ochtendtestjes eens naast elkaar leggen en foto maken) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door pinquit op 15-02-2018 14:07:00 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177203913
Joh het kan gewoon verschillen per test en per urineconcentratie :s).
pi_177204002
Pinq, je kunt echt echt echt geen conclusies trekken uit testjes vergelijken. Je piest positief, je bent zwangert *O* en welkom in de langste periode ever tot de eerste echo. Het duurt ongeveer zeshonderd jaar ;)
pi_177204079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef WupWup het volgende:
Pinq, je kunt echt echt echt geen conclusies trekken uit testjes vergelijken. Je piest positief, je bent zwangert *O* en welkom in de langste periode ever tot de eerste echo. Het duurt ongeveer zeshonderd jaar ;)
Mehehe ja daar was ik al bang voor. Pff lange zit wel :+ Stom paranoia gedrag ook :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177204136
Haha ja dat :D. Gefeliciteerd!
pi_177204873
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D :') ik heb er beschamend veel, maar ik zal de ochtendtestjes eens naast elkaar leggen en foto maken) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net zeggen "Ik vind het nauwelijks zichtbaar, maar misschien worden ze inderdaad wel lichter" en toen zag ik dat de oudste boven ligt! _O- Ik vind ze dus juist een ietsiepietsie donkerder worden!
pi_177205127
Ik ben trouwens een betere avondpies plasser, ik snap je gevoel ergens wel. Wacht het af, het kan alle kanten op!

Nou, ik wacht maar en wacht maar op die miskraam en het komt maar niet, maandag een afspraak bij de gyn. Hopelijk is er dan al wat gebeurd, dit vind ik ook stom wachten :{
♥ J & S
pi_177205147
Worden ze juist niet donkerder?
I solemnly swear i'm up to no good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 14:39:42 #78
269689 crew  Viv
pi_177205205
Los van het feit dat je geen conclusies mag trekken: ik vind ook dat ze juist donkerder worden. :Y Als je goed kijkt, is die van 14/2 de bovenste helft donker en de onderste helft lichter, maar dat is bij de controlestreep ook zo!
pi_177205426
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Los van het feit dat je geen conclusies mag trekken: ik vind ook dat ze juist donkerder worden. :Y Als je goed kijkt, is die van 14/2 de bovenste helft donker en de onderste helft lichter, maar dat is bij de controlestreep ook zo!
:o je hebt gelijk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:00:41 #80
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177205900
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:53 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
NOD was maandag. Nouja, ik kan sowieso niks anders dan afwachten :')
Stuk duidelijker deze! Wacht het inderdaad af. Ik weet nog goed hoe dat voelde; duuuuuurt laaaaang!! :%.
pi_177207887
Zo, ik zit op het wachtbankje
pi_177217510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik zit op het wachtbankje
Spannend!
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:14:01 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177227922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik zit op het wachtbankje
Gezellig, ik zal een stukje voor je opschuiven. Ik moet nog een dag of 7 wachten, denk ik.

Ik ben nog steeds met vlagen misselijk en eten helpt dan. Geen idee of het iets betekent, we zien het wel :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177228186
Gezellig Tink!

Compleet off topic maar weten jullie hoe zo'n ding heet?

  vrijdag 16 februari 2018 @ 12:24:09 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_177228217
Kralenbaan of kralenboog :P
We hebben ook een mooi speelgoedtopic ;)
disclaimer
pi_177228498
Thanks!
pi_177229019
Spannend Bertha! Je eerste echte kans toch?

Nog een week afwachten, succes Tink!


Ik ben eindelijk ongesteld geworden, fantastische timing! |:(
pi_177236138
Ja klopt :)
ik ga nergens van uit hoor, maar het zou toch heel mooi zijn O+
pi_177242294
Ik zit ook op het wachtbankje, soort van. Maar vrees dat mijn eisprong pas in het weekend komt en zijn dan we net 700km uit elkaar ;(

Hopelijk zit er een volhouder bij dit keer ;)
Shine bright like a diamond.
pi_177248168
Nouuu, je maakt het superspannend Pinq!

Ik ben trouwens ook een betere avondplasser en mijn streepjes waren in de avond ook altijd duidelijker. Het duurde bij mij ook wel echt tot na mijn nod voordat het knalstrepen zijn, zeker bij de k2v5 testen. Ik vind die van sensitest altijd fijn qua duidelijkheid. Bij mij zie je ook de hcg in 3 dagen verhogen en niet per se in 2.

Ik denk nu ook dat jouw streepjes wel echt groeiende zijn, ik blijf nog even duimen voor een plakbaby. O+
  zaterdag 17 februari 2018 @ 19:11:16 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177260397
Zo, m'n haar is 40 cm korter. Even wennen, maar heb er iig een kindje blij mee gemaakt :)

En wachten duurt lang!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177264443
Wat goed van je!
  zondag 18 februari 2018 @ 07:37:57 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177269805
Txs! Het is echt heel kort nu, maar het groeit vanzelf weer aan :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177292511
Hoe is het met de dames op het wachtbankje? :*

Ik ben net bij de huisarts geweest, mijn PCOklachten worden namelijk steeds erger. We zijn nu doorverwezen naar de gynaecoloog.
pi_177292578
Tink89: gewaagd zeg! Lijkt me een verademing om zulk kort haar te hebben. 40 cm is flink wat! Binnenkort ook maar eens naar de kapper, geen 40 cm maar de dooie punten.

Camac, wat vervelend, sterkte.

Wachten is niet leuk, hier nog een dag of 5 á 7 te gaan
pi_177292681
Spannend hoor Camac, succes!
  maandag 19 februari 2018 @ 10:26:38 #97
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177293398
Vervelend Camac, succes!

En Venus, het is aan de ene kant een verademing (want het is nu binnen een uur of drie droog), maar aan de andere kant is het ook meer werk (want niet meer effe snel een vlecht als we gaan kanoën bijvoorbeeld).

En hier moet ik nog een dag of 4-5 wachten. Ik ben er minder mee bezig dan de vorige cyclussen, maar zit natuurlijk toch stilletjes te hopen. Ga vrijdagochtend testen als ik dan nog niet ongeteld ben. Nod is volgens FF donderdag, maar m'n lf wisselt een beetje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177293525
quote:
17s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:35 schreef Camac het volgende:
Hoe is het met de dames op het wachtbankje? :*

Ik ben net bij de huisarts geweest, mijn PCOklachten worden namelijk steeds erger. We zijn nu doorverwezen naar de gynaecoloog.
Balen zeg maar hopelijk dan snel goede hulp :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177293542
Ik heb krampen. Dus denk dat het hem alweer niet is deze maand }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177293681
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Balen zeg maar hopelijk dan snel goede hulp :)
Dat hoop ik ook. :Y
  maandag 19 februari 2018 @ 11:50:12 #101
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177294971
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb krampen. Dus denk dat het hem alweer niet is deze maand }:|
Pfft. Da's ook stom zeg.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 19 februari 2018 @ 13:21:38 #102
208890 June.
Seriously?
pi_177297646
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb krampen. Dus denk dat het hem alweer niet is deze maand }:|
-O-

Maar geen bloed is nog wel goed ;)

Ik weet het niet deze ronde. Weer afwachten op her bankje.
Shine bright like a diamond.
  maandag 19 februari 2018 @ 14:43:16 #103
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177300168
Ik weet het ook echt niet. Vrijdag nog wezen paardrijden en gisteren een uur bijna non-stop mijn eskimoteerskills geoefend in m'n kajak en voel me niet anders dan anders. Maar dat zegt dan ook weer helemaal niks... Irritant joh, dat wachten!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177300462
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb krampen. Dus denk dat het hem alweer niet is deze maand }:|
:* Stom zeg -O-
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:43 schreef Tink89 het volgende:
Irritant joh, dat wachten!
Dat ja. Vooral die continue onduidelijkheid vind ik zelf een beetje vervelend worden nu.

Over 5 weken kunnen we terecht bij de fertiliteitpoli.
pi_177300618
Dat is lekker vlot! Hopelijk kun je al snel beginnen met (waarschijnlijk) clomid!
pi_177301252
Oh dat is lekker vlot idd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 20 februari 2018 @ 07:25:30 #107
208890 June.
Seriously?
pi_177313820
Inderdaad. Hopelijk krijg je met wat clomid een mooie cyclus O+
Shine bright like a diamond.
pi_177313972
Dat hoop ik ook :)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 08:43:57 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177314492
Hmm, ik heb spontaan twee nieuwe puistjes op m'n gezicht. Kan van kanotraining in het zwembad zondag komen (daarna vette creme gesmeerd wegens hele droge huid), maar de kans is groot dat het gewoon de ongesteldheidspuistjes zijn. Ik ben iig voorbereid op pad gegaan vanochtend, cd 28 vandaag. Tot nu toe 2 keer een cylus van 26 dagen, 1 keer 30 en 1 keer 29 dagen. Ik reken op basis van m'n ovulatie op donderdag of vrijdag...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177319533
Ik heb al wat bloedverlies. Eerder dan verwacht maarja.

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 20-02-2018 13:41:31 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 20 februari 2018 @ 13:20:38 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177320162
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb al wat bloedverlies. Eerder van verwacht maarja.
-O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177324372
-O-

Het lijkt wel alsof mijn borsten elke cyclus net een beetje groter worden. Deze ronde heb ik misschien wel een cup groter :o :X Helaas krimpen ze bij elke menstruatie ook netjes weer ;(
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:36:56 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177324429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:31 schreef B.ertha het volgende:
-O-

Het lijkt wel alsof mijn borsten elke cyclus net een beetje groter worden. Deze ronde heb ik misschien wel een cup groter :o :X Helaas krimpen ze bij elke menstruatie ook netjes weer ;(
Helaas? ik ben dan altijd juist blij. Ze zijn al zo groot zonder die extra cup... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177324492
Vreselijk toch die borsten! Die van mij zijn na laatste menstruatie aardig gevoelig en iets groter gebleven. Test negatief dus t was vast ook geen foutje ofzo dat bloed want een paar dagen aardige bloedingen gehad..
pi_177324763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:36 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Helaas? ik ben dan altijd juist blij. Ze zijn al zo groot zonder die extra cup... -O-
Ik heb een A cup ;)
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:32:41 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177337658
Ik heb een vroege test gedaan (nod is morgen of overmorgen) en die was omo-wit. Ik reken nergens meer op -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177346784
Wat jammer Tink! Ik heb een keer voor mijn nod negatief getest en na mijn nod pas positief. Ik blijf dus nog even voor je duimen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:34:14 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177347525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:57 schreef Cholula het volgende:
Wat jammer Tink! Ik heb een keer voor mijn nod negatief getest en na mijn nod pas positief. Ik blijf dus nog even voor je duimen.
Ik heb inmiddels ook krampen en een beginnende migraine. Nog even de werkdag afmaken en dan gordijnen dicht en proberen te slapen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177352349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels ook krampen en een beginnende migraine. Nog even de werkdag afmaken en dan gordijnen dicht en proberen te slapen.
Bummer! Wat een teleurstelling! :*
pi_177352777
Balen :{

Ik zit pas op 5dpo dus veel te vroeg voor eventuele symptomen. Maar vandaag vind ik mezelf heftig ruiken daar beneden en meen ik dat mijn tepels een ietsiepietsie donkerder zijn, dus nu maak ik mezelf alsnog gek :') terwijl het allemaal ook niks kan zijn.
pi_177352868
Ik zit inmiddels weer vol in mijn menstruatie. Ik mag wel even balen toch... :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177352922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit inmiddels weer vol in mijn menstruatie. Ik mag wel even balen toch... :{
Dat mag zeker! En chocolade eten mag ook :+
:*
pi_177353009
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:35 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat mag zeker! En chocolade eten mag ook :+
:*
Ja ik ben nu ook een beetje verdrietig want mijn b&j is op maar ik was nog niet klaar met eten.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 februari 2018 @ 08:56:34 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177362038
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:06 schreef Cholula het volgende:

[..]

Bummer! Wat een teleurstelling! :*
Man kreeg een paar uur na mij ook flinke buikpijn en heeft de halve nacht op het toilet doorgebracht. Inmiddels voel ik me weer prima en zit ik gewoon weer op kantoor. Geen krampen en hoofdpijn meer na heel erg veel slapen, dus misschien valt het deze ronde nog mee.

So far, no blood, maar ik reken op einde van de dag/vannacht/morgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit inmiddels weer vol in mijn menstruatie. Ik mag wel even balen toch... :{
Tuurlijk mag dat -O- :Y . Ik heb nog een zak chocoladepepernoten. Delen? <O)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177362418
Balen allen! Ik sla even over met de chocola, hier soort van voedselvergiftiging :r

Hopelijk is het snel beter en heeft het geen effect op eventuele innesteling.. nog een week wachten.
Shine bright like a diamond.
pi_177362725
Camac!

Fijn dat je snel terecht kon en je door kunt stappen!
Schudden voor gebruik
pi_177363179
Thinkk en Tink :*

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:30 schreef Stippelrientje het volgende:
Camac!

Fijn dat je snel terecht kon en je door kunt stappen!
Zeker :Y. Gisteren kwam de afspraakbevestiging binnen met de hele stapel formulieren om in te vullen.
pi_177363278
Think, heb nog wel B&J voor je!
Camac, fijn dat de afspraak al staat. Zou heel leuk zijn als het voor die tijd al raak is. Ik zag zoiets voorbij komen in Z&G.
En beterschap voor June!

Wat een klote week: sinds zaterdag een blaasontsteking en voel ik me eindelijk beter krijg ik last van de bijwerkingen én vandaag begonnen de menstruatie krampen dus zal eerdaags wel doorbreken.
Vrijdag maar een date doen met Tony! (Chocolonely of hoe je dat schrijft...)
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:39:14 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177364041
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:06 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Think, heb nog wel B&J voor je!
Camac, fijn dat de afspraak al staat. Zou heel leuk zijn als het voor die tijd al raak is. Ik zag zoiets voorbij komen in Z&G.
En beterschap voor June!

Wat een klote week: sinds zaterdag een blaasontsteking en voel ik me eindelijk beter krijg ik last van de bijwerkingen én vandaag begonnen de menstruatie krampen dus zal eerdaags wel doorbreken.
Vrijdag maar een date doen met Tony! (Chocolonely of hoe je dat schrijft...)
In één keer goed :D

Ik loop preventief met mv rond, heb een zwarte jurk met witte stipjes aan (txs SQ!) en rode stipjes lijken me niet echt mooi :')
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177368565
*wachtbankje!*

(al geloof ik dat ik mijn eisprong wel heel weelderig laat heb gehad deze maand :') (cyclus is al 36 en ik gok nu pas een week later een eisprong :') )
pi_177368599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:
*wachtbankje!*

(al geloof ik dat ik mijn eisprong wel heel weelderig laat heb gehad deze maand :') (cyclus is al 36 en ik gok nu pas een week later een eisprong :') )
Yesss, make it a good one. Samen zwangeren! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:50:48 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177369405
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:11 schreef Kleurdoos het volgende:
*wachtbankje!*

(al geloof ik dat ik mijn eisprong wel heel weelderig laat heb gehad deze maand :') (cyclus is al 36 en ik gok nu pas een week later een eisprong :') )
Da's serieus laat ja...

Hier nog steeds niks. NOD is volgens FF vandaag, ik denk op basis van de vorige cyclus eerder aan morgen. Dan heb ik ook voor het eerst in 10 jaar weer dansles, dus hoop dat het gewoon weg blijft, kan ik iig zonder al te veel gedoe dansen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 23 februari 2018 @ 08:44:38 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177384460
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Da's serieus laat ja...

Hier nog steeds niks. NOD is volgens FF vandaag, ik denk op basis van de vorige cyclus eerder aan morgen. Dan heb ik ook voor het eerst in 10 jaar weer dansles, dus hoop dat het gewoon weg blijft, kan ik iig zonder al te veel gedoe dansen.
Nou, dat wordt hem dus niet. Ergste menstruatiepijn ooit... -O-

Iemand hier enig idee of een huisarts daar iets mee kan? Ik functioneer nu elke maand een dag of drie niet door de pijn/migraine/duizeligheiddoorbloedverlies.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177384816
He getver zeg -O-
Tegen mij is destijds gezegd dat ze niet veel kunnen, anders dan de pil aanraden maar daar heb je nu niets aan.
Als het zo erg is, zou je je misschien wel even kunnen verdiepen in endometriose. Dat gaat ook gepaard met heftige pijnen en dat is wel goed om te weten als je zwanger wilt worden. Als het dat niet is, zit er waarschijnlijk weinig anders op dan pijnstillers gebruiken :{
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:01:18 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177385967
Ik heb inmiddels een berichtje aan de huisarts gedaan en flink gegoogled. Ibuprofen of een andere NSAID zou kunnen helpen tegen de pijn (want: bloedverdunnend, dus minder stolsels, dus minder pijn) blijkbaar, maar die gebruikte ik al...

Mijn eerste dansles in tien jaar vanavond ga ik iig maar afzeggen. Met in 25 minuten door superplustampons heen lekken + heel veel ibuprofen en paracetamol in m'n lijf vind ik twee keer een half uur autorijden en 1,5 uur dansles niet zo'n goed idee... Manlief gaat zo naar de winkel die OB-tampons met vleugels voor me scoren. Volgens een collegaatje zijn die effectiever dan gewone superplus, dus hoop dat ik het daarmee net iets langer volhoud.

Edit: en de huisarts heeft al teruggemaild: paracetamol en ibuprofen combineren en even bloed laten prikken om bloedarmoede uit te sluiten. -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:08:13 #136
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_177386113
Wat vervelend Tink!
pi_177386361
quote:
Je kunt tijdens de menstruatie krampen hebben die zo pijnlijk zijn dat je,met zware en soms veel pijnstillers, één of meerdere dagen in bed moeten blijven liggen. Bij veel vrouwen breidt de pijnperiode zich in de loop van de tijd uit: eerst pijn tijdens de menstruatie, daarna ook pijn vóór, en aansluitend aan de menstruatie zodat er aanhoudend pijn is die tijdens de menstruatie erger wordt.  Klachten die hier ook vaak bij horen zijn hevige bloedingen met het verlies van stolsels, langdurige bloedingen, licht bloedverlies voorafgaande aan de menstruatie (voorbloeden) of zomaar tussendoor (spotting)
Tink, je moet bij je huisarts echt ff aandringen op endometriose. Dat is een van de minst erkende oorzaken van menstruatiepijn terwijl echt veel vrouwen het hebben. Artsen zijn nogal geneigd om het af te doen met 'dat hoort er nou eenmaal bij', zeker mannelijke artsen. Maar ook omdat heel veel vrouwen niet beter weten en er dus nooit mee naar de dokter gaan.

Geloof me maar en dring even aan :*
pi_177386399
quote:
Menstruatiepijn (voor/tijdens/na de menstruatie);
(Chronische) buikpijn;
Darm- en blaasproblemen (darmkrampen, obstipatie, diarree, gevoelige branderig gevoel tijdens het plassen);
Vermoeidheid;
Pijnlijke geslachtsgemeenschap (tijdens en na de gemeenschap);
Onvruchtbaarheid.
Bekken- en/of buikpijn (ook buiten de menstruatieperiode);
Lage rugpijn;
Pijn in de benen (met name in de bovenbenen tijdens de menstruatie);
Ovulatiepijn (= pijn bij de eisprong);
Pijn tijdens inwendig onderzoek van de vagina en/of darm;
Lusteloosheid;
Depressie en/of prikkelbaarheid;
Pre Menstrueel Syndroom (PMS);
Gezwollen buik;
Slapeloosheid.
ZEKER als je ook één of meerdere hiervan herkent
pi_177389072
Even een off-topic vraagje (dat mag toch wel?) aan degenen die al een kindje hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:33:43 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_177390040
Dekentje O+
disclaimer
pi_177391020
Dekentje! Veeeeel langer te gebruiken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:33:01 #142
208890 June.
Seriously?
pi_177397629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb inmiddels een berichtje aan de huisarts gedaan en flink gegoogled. Ibuprofen of een andere NSAID zou kunnen helpen tegen de pijn (want: bloedverdunnend, dus minder stolsels, dus minder pijn) blijkbaar, maar die gebruikte ik al...

Mijn eerste dansles in tien jaar vanavond ga ik iig maar afzeggen. Met in 25 minuten door superplustampons heen lekken + heel veel ibuprofen en paracetamol in m'n lijf vind ik twee keer een half uur autorijden en 1,5 uur dansles niet zo'n goed idee... Manlief gaat zo naar de winkel die OB-tampons met vleugels voor me scoren. Volgens een collegaatje zijn die effectiever dan gewone superplus, dus hoop dat ik het daarmee net iets langer volhoud.

Edit: en de huisarts heeft al teruggemaild: paracetamol en ibuprofen combineren en even bloed laten prikken om bloedarmoede uit te sluiten. -O-
Helaas kan een huisarts niet zoveel, behoudens anticonceptie maar dat is nu juist niet de bedoeling ;) Nsaids helpen juist niet tegen het bloeden (sterker nog; bij veel gebruik kan het juist bloedingen veroorzaken!). Het remt prostaglandine: een stofje dat oa zorgt voor spierkrampen (dus oa van je baarmoeder). Je kunt voor de pijn wel een andere nsaid dan ibuprofen proberen (bijvoorbeeld diclofenac of naproxen). Soms wil dat ook nog wel eens helpen.

@bertha; ik heb dan nog wel geen kind, maar vind een dekentje ook leuker hoor :D
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 21:49:58 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177401483
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:33 schreef June. het volgende:

[..]

Helaas kan een huisarts niet zoveel, behoudens anticonceptie maar dat is nu juist niet de bedoeling ;) Nsaids helpen juist niet tegen het bloeden (sterker nog; bij veel gebruik kan het juist bloedingen veroorzaken!). Het remt prostaglandine: een stofje dat oa zorgt voor spierkrampen (dus oa van je baarmoeder). Je kunt voor de pijn wel een andere nsaid dan ibuprofen proberen (bijvoorbeeld diclofenac of naproxen). Soms wil dat ook nog wel eens helpen.

@bertha; ik heb dan nog wel geen kind, maar vind een dekentje ook leuker hoor :D
Het hoeft ook niet te helpen tegen bloeden, wel tegen de pijn en dat doet het prima sinds ik een spiegel van ibuprofen en paracetamol heb opgebouwd. Ik ben al een stuk minder chaggie en in paniek dan vanochtend.

En ik vind de omslagdoek leuker, mijn broer en zijn vrouw gebruiken die die ik voor ze gemaakt heb nog steeds (14 maanden is de tweeling nu). Vooral na het badderen en als ze gaan zwemmen enzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177401955
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:08 schreef B.ertha het volgende:
Even een off-topic vraagje (dat mag toch wel?) aan degenen die al een kindje hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dekentje!!
pi_177402419
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:08 schreef B.ertha het volgende:
Even een off-topic vraagje (dat mag toch wel?) aan degenen die al een kindje hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deken.
Schudden voor gebruik
pi_177403424
Dekentje it is! :)
pi_177404167
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet te helpen tegen bloeden, wel tegen de pijn en dat doet het prima sinds ik een spiegel van ibuprofen en paracetamol heb opgebouwd. Ik ben al een stuk minder chaggie en in paniek dan vanochtend.

Gelukkig maar. Hopelijk is het ergste snel voorbij.
Shine bright like a diamond.
  zondag 25 februari 2018 @ 09:29:46 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177431645
Het ergste is voorbij. Veel sneller dan normaal ook, dan duren de dramadagen veel langer. Nu ben ik al klaar met een minitampon. Ik snap er niks van... Maar ben er maar gewoon blij om.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 26 februari 2018 @ 07:16:02 #149
208890 June.
Seriously?
pi_177453333
Hier ongesteld :{ Eisprong was denk ik ook precies in het weekend dat we niet samen waren. Pff.
Shine bright like a diamond.
  maandag 26 februari 2018 @ 08:39:14 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177453870
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 07:16 schreef June. het volgende:
Hier ongesteld :{ Eisprong was denk ik ook precies in het weekend dat we niet samen waren. Pff.
-O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177454334
Balen, ook al was het niet geheel onverwacht :{
pi_177477396
June :*

Hier hoofdpijn en de typische afscheiding. Vanavond als ik thuis ben nog maar een ovulatietest er tegenaan plassen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:27:22 #153
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177478242
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:24 schreef Camac het volgende:
June :*

Hier hoofdpijn en de typische afscheiding. Vanavond als ik thuis ben nog maar een ovulatietest er tegenaan plassen.
Stom is dat eigenlijk he? ik heb ook hoofdpijn als ik ovuleer... daar krijg ik niet meer zin van in seks in ieder geval.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177478580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Stom is dat eigenlijk he? ik heb ook hoofdpijn als ik ovuleer... daar krijg ik niet meer zin van in seks in ieder geval.
Stom maar wel te verklaren door alle veranderingen aan hormonen in een korte periode. Ik heb de dagen ervoor zin in seks, dat is dan wel praktisch.
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:16:20 #155
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_177497426
Wat een kou zeg! Vanmorgen is hier ~5 cm sneeuw gevallen. Deze ronde helaas niet zwanger geworden, vanmorgen werd ik ongesteld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177497627
Jammer VFT :{
Vind je het jammer om op pauze te gaan of valt het mee? In ieder geval tot over twee maanden ^O^
pi_177508072
Wat fijn dat hij aangeeft echt even pauze te willen. En dat het dan ook nog een beetje goed uit komt, lijkt mij fijn voor beide.

:*

Hier deze maand geen drol gedaan. Wij zijn beide nog altijd af en aan en omstebeurt in de lappenmand.... dan komt er echt drol van :P
Schudden voor gebruik
  donderdag 1 maart 2018 @ 09:46:04 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177522917
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:50 schreef Stippelrientje het volgende:
Wat fijn dat hij aangeeft echt even pauze te willen. En dat het dan ook nog een beetje goed uit komt, lijkt mij fijn voor beide.

:*

Hier deze maand geen drol gedaan. Wij zijn beide nog altijd af en aan en omstebeurt in de lappenmand.... dan komt er echt drol van :P
Door je 'geen drol gedaan' dacht ik eerst dat je constipatie had ofzo... _O- _O-

Mijn menstruatie zit er weer op, 3 dagen eerder dan normaal. Begin dus ook maar iets vroeger met ovulatietesten voor het geval m'n ei wat vroeger is. Komend weekend wordt het hoe dan ook extra gezellig }) })
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177525647
Venus wel heel eerlijk van hem! Zo te lezen kan je je er goed in vinden.

Tink veel plezier met gezellig maken!

Wij hebben het afgelopen week erg gezellig gehad dus ik ben inmiddels aangesloten op het wachtbankje. Kom maar door novemberbaby!
pi_177597349
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Door je 'geen drol gedaan' dacht ik eerst dat je constipatie had ofzo... _O- _O-

Mijn menstruatie zit er weer op, 3 dagen eerder dan normaal. Begin dus ook maar iets vroeger met ovulatietesten voor het geval m'n ei wat vroeger is. Komend weekend wordt het hoe dan ook extra gezellig }) })
_O-

Hier gaan we de nieuwe ronde in met een stevig gesprek van te voren. Hij heeft zelfs mijn lading maandverband en tampons betaald :P

Ook al voelen we ons kut of slap of futloos, we moeten wel echt werk ervan maken :') , klok tikt vooral als je er nog 5 wil :P
Schudden voor gebruik
  zondag 4 maart 2018 @ 16:25:49 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177603230
Heeft iemand enig idee hoe de sensitest ovulatietesten zich verhouden tot die van klackstar? Ik plaste net echt een knallendere streep dan ooit (veel donkerder dan de controlestreep), maar voor mijn doen is dat wel heel vroeg op cd11. Normaal 14-15. M'n menstruatie duurde alleen ook wel 3 dagen korter dan anders... Zou ik nog moeten doortesten?


En Stippel: vijf? Holy moly! Ik ben de tweede in een gezin van zes kinderen, maar moet er zelf echt niet aan denken....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177607492
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:25 schreef Tink89 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe de sensitest ovulatietesten zich verhouden tot die van klackstar? Ik plaste net echt een knallendere streep dan ooit (veel donkerder dan de controlestreep), maar voor mijn doen is dat wel heel vroeg op cd11. Normaal 14-15. M'n menstruatie duurde alleen ook wel 3 dagen korter dan anders... Zou ik nog moeten doortesten?


En je weet wel zeker dat dit een menstruatie was..?
pi_177612064
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:25 schreef Tink89 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe de sensitest ovulatietesten zich verhouden tot die van klackstar? Ik plaste net echt een knallendere streep dan ooit (veel donkerder dan de controlestreep), maar voor mijn doen is dat wel heel vroeg op cd11. Normaal 14-15. M'n menstruatie duurde alleen ook wel 3 dagen korter dan anders... Zou ik nog moeten doortesten?

En Stippel: vijf? Holy moly! Ik ben de tweede in een gezin van zes kinderen, maar moet er zelf echt niet aan denken....
Nee, gekscherend.
Wij zeggen een 2e en dan kijken we wel weer.. maar wel met de optie mogelijk een 3de.
Dat is een beetje de max voor ons :P

Maar de klok tikt een beetje boel. al enige tijd 30 .... ik heb er al net 8 jaar ervaring mee :P
Schudden voor gebruik
  zondag 4 maart 2018 @ 23:43:52 #164
208890 June.
Seriously?
pi_177612300
Tink, het kan gewoon vroeger zijn maar als je menstruatie ook maar erg kort heeft getuurd kan dat ook een innesteling zijn geweest. Wie had dat laatst toch ook alweer? Ik heb echt een zeef als geheugen.
Shine bright like a diamond.
  zondag 4 maart 2018 @ 23:52:07 #165
426379 elamanilo
elämänilo
pi_177612365
Ik! Maar dat is wel misgegaan helaas...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 5 maart 2018 @ 07:23:43 #166
269689 crew  Viv
pi_177614686
Ik zou er ook een zwangerschapstest aan wagen Tink89, niet alleen door die korte menstruatie, maar ook omdat je ovulatietest voor het eerst zo'n knalstreep heeft. Ovulatietesten slaan ook positief uit door het zwangerschapshormoon hCG. Maar als die knalstreep voor het eerst met een ander merk ovulatietest was, kan het ook heel goed niks zijn.
  maandag 5 maart 2018 @ 07:42:50 #167
208890 June.
Seriously?
pi_177614790
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:52 schreef elamanilo het volgende:
Ik! Maar dat is wel misgegaan helaas...
Och nee wat naar ela. Sterkte.
Shine bright like a diamond.
  maandag 5 maart 2018 @ 09:18:29 #168
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177615830
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:32 schreef Sara82 het volgende:

[..]

En je weet wel zeker dat dit een menstruatie was..?
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 07:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zou er ook een zwangerschapstest aan wagen Tink89, niet alleen door die korte menstruatie, maar ook omdat je ovulatietest voor het eerst zo'n knalstreep heeft. Ovulatietesten slaan ook positief uit door het zwangerschapshormoon hCG. Maar als die knalstreep voor het eerst met een ander merk ovulatietest was, kan het ook heel goed niks zijn.
Ik snap dat jullie dat denken, maar ik denk dat het niet reëel is: mijn menstruatie duurt - als hij drie dagen korter duurt - nog steeds vijf dagen en hij was zeker de eerste dag heel heftig, inclusief stolsels enzo. Dus neuh, ik ben niet zwanger. Bovendien waren de ovulatietesten vrijdag en zaterdag met lichte streepjes (zelfde merk als zondag) en had ik zondag ineens een dikke knalstreep. Dus ik denk dat ik gewoon vier dagen eerder ovuleer deze cyclus.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177616046
Tink is goed mogelijk hoor. Mijn ei springt tussen dag 17/21. De ronde dat ik zwanger werd van de tweeling had ik een positieve ovulatie test op cd12. Het was dat ik een la vol had anders had ik niet eens getest.
Ik zou nog even door blijven testen en het moment voor de zekerheid benutten :9
pi_177616103
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:52 schreef elamanilo het volgende:
Ik! Maar dat is wel misgegaan helaas...
:'(
Schudden voor gebruik
  maandag 5 maart 2018 @ 10:07:46 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177616411
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 09:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Tink is goed mogelijk hoor. Mijn ei springt tussen dag 17/21. De ronde dat ik zwanger werd van de tweeling had ik een positieve ovulatie test op cd12. Het was dat ik een la vol had anders had ik niet eens getest.
Ik zou nog even door blijven testen en het moment voor de zekerheid benutten :9
Check! })
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177616934
Ik heb mijn ovulatie ook al eens wat eerder gehad op dag 11 of 12. Dus het kan allemaal :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177624948
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:52 schreef elamanilo het volgende:
Ik! Maar dat is wel misgegaan helaas...
:*
  maandag 5 maart 2018 @ 19:12:14 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177626332
Nu nog amper een streepje te zien. Denk dat ik gewoon vroeg was...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 8 maart 2018 @ 08:51:07 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177679617
Wat is het hier stil... hoe is het met iedereen? Ik kan chocolade uitdelen om het op het wachtbankje wat gezelliger te maken O-) :Y)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177679753
Ik wil chocolade! Miskraam zit er bijna helemaal op, bloedverlies is bijna voorbij!
Test was gisteren nog enorm positief dus we gaan maar gewoon aan de slag zodra het bloedverlies weg is.

Tink wanneer is je nod
♥ J & S
pi_177680037
Was je ovulatietest positief of je zwangerschapstest? Hoe kan dat midden in het bloedverlies?

Chocolade heb ik niet voor je maar wel een :*
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:35:09 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_177680207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Was je ovulatietest positief of je zwangerschapstest? Hoe kan dat midden in het bloedverlies?

Chocolade heb ik niet voor je maar wel een :*
hcg is niet altijd meteen je lichaam uit, dat kan helaas soms wel weken duren. Dus test je nog lang positief terwijl je niet meer zwanger bent.
disclaimer
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:50:51 #179
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177680454
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hcg is niet altijd meteen je lichaam uit, dat kan helaas soms wel weken duren. Dus test je nog lang positief terwijl je niet meer zwanger bent.
En ovulatietesten slaan ook uit op hcg, dus het zegt niks...

En ik deel wel even chocolade uit :) Nod is 20 of 21 maart.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177680947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Was je ovulatietest positief of je zwangerschapstest? Hoe kan dat midden in het bloedverlies?

Chocolade heb ik niet voor je maar wel een :*
Zwangerschapstest. Ik heb wel ot klaar liggen maar die gebruik ik niet zolang de hcg nog aanwezig is. En idd wat SQ zegt dat kan nog wel even duren.
♥ J & S
pi_177687846
Klap best een lange nasleep dan of heb ik dat verkeerd? Hoop dat jullie gauw verder kunnen!

Hier geen ervaring met ovulatietesten, als deze maand niks is dan misschien eens over nadenken.. kan er helaas dus geen advies over geven.

Wachtbankje :W maar ik hou dus niet van chocolade hahaha! Nod komt ernstig dichtbij inmiddels, zaterdag al!
Deze ronde geen last van hypochonders, wel een enorm gevoelige onderbuik.
Gaan het afwachten zaterdag!

Nog meer mensen bij mij op het bankje??
pi_177688295
Zit je de hele tijd in je buik te prikken om te zien of je iets voelt? :+
Ik zit op het andere wachtbankje: wachten tot we kunnen beginnen :P
pi_177688458
Wij hebben een rondje overgeslagen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177688874
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:01 schreef B.ertha het volgende:
Zit je de hele tijd in je buik te prikken om te zien of je iets voelt? :+
Ik zit op het andere wachtbankje: wachten tot we kunnen beginnen :P
Haha nee! Tja hoe leg je dat uit. Gevoelig als in een beetje zeurend gevoel.. en voel me ook enorm opgeblazen maar dat kan ook met mn ontlasting patroon te maken hebben haha!

We gaan het gewoon rustig afwachten, ik zit weer in de nachtdiensten dus heb zelf niet echt besef van de dagen momenteel.
pi_177690835
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:29 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Haha nee! Tja hoe leg je dat uit. Gevoelig als in een beetje zeurend gevoel.. en voel me ook enorm opgeblazen maar dat kan ook met mn ontlasting patroon te maken hebben haha!

We gaan het gewoon rustig afwachten, ik zit weer in de nachtdiensten dus heb zelf niet echt besef van de dagen momenteel.
Reken jezelf niet al te rijk, dat heb ik helaas ook al meermaals gehad (en uiteraard op internet gevonden dat dat een vroeg symptoom kon zijn) :) Maar het kan natuurlijk altijd!
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:23:25 #186
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177691189
Ik heb nu weer 'egg white' aangevinkt in FF, zo nog even testen, maar heb echt het idee dat ik 'weer' ovuleer. Weet niet of het kan, maar het voelt wel zo. Ook de gebruikelijke hoofdpijn enzo...

Ik snap er niks van.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177691195
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:38 schreef aapieannie het volgende:
Klap best een lange nasleep dan of heb ik dat verkeerd? Hoop dat jullie gauw verder kunnen!

Hier geen ervaring met ovulatietesten, als deze maand niks is dan misschien eens over nadenken.. kan er helaas dus geen advies over geven.

Wachtbankje :W maar ik hou dus niet van chocolade hahaha! Nod komt ernstig dichtbij inmiddels, zaterdag al!
Deze ronde geen last van hypochonders, wel een enorm gevoelige onderbuik.
Gaan het afwachten zaterdag!

Nog meer mensen bij mij op het bankje??
Ja nu in week 13 iig. Vorige week vrijdag curettage gehad maar dat was 2 weken na de slechte echo. Ik ben er langzaam aan
wel klaar mee.

Gevoelige onderbuik! Spannend!
♥ J & S
pi_177692981
Vervelend hoor klap! Kan mijgoed voorstellen dat je er zoo klaar mee bent. Hopenlijk pakt je lijf het gauw weer op!

Bertha we rekenen ons zeker nog niet rijk, staan er beide vrij nuchter in we zien het wel. Daarom zei ik ook dat het ook met mn ontlastingpatroon te maken kan hebben.
We laten het op ons af komen in iedergeval!
pi_177695502
Ik hoop echt voor je dat het snel voorbij is klap! Hoe zat het ook al weer met het onderzoek?
  vrijdag 9 maart 2018 @ 08:32:31 #190
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177700324
Gisterenavond nog maar een ovulatietestje gedaan (di en woe niet) en die geeft toch nog een flinke streep. Niet zo knal als zondag, maar hij komt wel in de buurt...

Wat denken jullie? Van boven naar beneden is het donderdag tot en met maandag. De onderste is van gisteren...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177700700
Duidelijk toch? Je lh-piek was de vierde van boven. Ovulatie volgt zo'n 24 uur later.
pi_177700944
Ik vind hem ook heel duidelijk :Y
  vrijdag 9 maart 2018 @ 10:06:48 #193
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177701443
Dan ligt het aan mij :) of aan het nieuwe merk test. Met die van Klackstar was m'n pieklijn veel minder duidelijker en was de test meteen daarna weer wit. Deze zijn van sensitest en blijkbaar gevoeliger ofzo...

Txs voor de kritische blik iig dames! Dan hebben we toch prima getimed.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177707919
Tink als leek zijnde in ovulatietesten zeg ik ook de 4e van boven echt het duidelijkst!

Hier net wakker uit mn nachtdienst en de stoute schoenen aangetrokken door een test te doen... als bet deze keer goed mag gaan krijgen wij een novemberbaby *O* O+ *O* O+ :'( mn gevoel zat dus echt goed!

Ik heb een foto van de test maar die is erg onduidelijk. Misschien van de week nog een digitale!
pi_177709047
Wauw! Gefeliciteerd Aapieannie *O* *O*
pi_177709168
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177709268
*O* Aapie!!!
  vrijdag 9 maart 2018 @ 17:13:42 #198
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_177709279
Super, gefeliciteerd!
Protège moi de mes désirs.
pi_177709727
*O* Gefeliciteerd aapieannie *O*
pi_177710172
Jaaaa wat leuk aapie!! Gefeliciteerd *O*
♥ J & S
  vrijdag 9 maart 2018 @ 22:23:41 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177714505
Gefeliciteerd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177714549
Gefeliciteerd aapieannie *O*
pi_177715162
Bedankt allemaal! Uitgaande van mn laatste menstruatie zal 17 november de datum zijn!

Volgende week maar even de verloskundige bellen..

Blijf hier nog wel even hangen, hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!
pi_177718421
Gefeliciteerd aapie!
pi_177725964


Geen idee of die het doet! Vriendje wilde graag dat ik de tweede test uit het pakje ook nog deed haha! En deze is duidelijk genoeg O+
pi_177726010
Helemaal duidelijk idd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177726126
Gefeliciteerd aapie :)
  zaterdag 10 maart 2018 @ 18:05:49 #208
426379 elamanilo
elämänilo
pi_177727381
Jaaa gefeliciteerd aapieannie!! Mooie streep O+
  zaterdag 10 maart 2018 @ 18:06:39 #209
426379 elamanilo
elämänilo
pi_177727395
Hier worden de zwangerschapstesten eindelijk zichtbaar goed minder, dus binnenkort kom ik hopelijk ook weer aansluiten :)
pi_177727469
Hopelijk tot snel Ela! Neem je Klap dan ook mee ;)

(Oh en de rest ook natuurlijk ;) )
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 maart 2018 @ 18:17:56 #211
269689 crew  Viv
  zaterdag 10 maart 2018 @ 18:26:48 #212
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177727749
Aapie *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:14:54 #213
208890 June.
Seriously?
pi_177728751
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:01 schreef aapieannie het volgende:
Tink als leek zijnde in ovulatietesten zeg ik ook de 4e van boven echt het duidelijkst!

Hier net wakker uit mn nachtdienst en de stoute schoenen aangetrokken door een test te doen... als bet deze keer goed mag gaan krijgen wij een novemberbaby *O* O+ *O* O+ :'( mn gevoel zat dus echt goed!

Ik heb een foto van de test maar die is erg onduidelijk. Misschien van de week nog een digitale!
Gefeliciteerd *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben een rondje overgeslagen :)
Bewuste pauze of door omstandigheden niet?
Shine bright like a diamond.
pi_177740827
Duidelijke zaak aapie!! Gefeliciteerd!! O+ *O* *O* O+
Dit, dat, alles.
  zondag 11 maart 2018 @ 09:21:07 #215
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_177741155
Gefeliciteerd aapieannie!
pi_177741598
Gefeliciteerd Aapie. *O*
  zondag 11 maart 2018 @ 10:30:01 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_177741969
mooie streep aapie, gefeliciteerd!
disclaimer
pi_177742409
Hoi,

Ik lees al stiekem een tijdje mee. Mag ik met jullie meedoen? :)

Ik ben 35 jaar en ben sinds eind januari gestopt met de pil om voor de eerste keer zwanger te raken.
Ben inmiddels na mijn ontrekkingsbloeding voor de eerste keer ongesteld geworden na 30 dagen en ben benieuwd naar mijn volgende cyclus. :)

Aappieannie: gefeliciteerd!! :-D
pi_177749928
Gefeliciteerd aapie *O*

Mijn nod is morgen kwam ik net achter :o. Ben deze maand niet zo met mijn cyclus bezig geweest.
pi_177750535
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:14 schreef June. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

[..]

Bewuste pauze of door omstandigheden niet?
Ja en nee, ik vind november /december geen fijne maand. Maar vooral eigenlijk dat dit zo'n hectische tijd is geweest. Waren blij als we nog een paar uur konden slapen. Dus de zin was er niet echt :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177751247
Camac spannend! Wij waren er afgelopen maand dus ook helemaaaal niet mee bezig. Ik zat ik mn nachtweek tijdens ovulatie haha! Ik ga duimen voor je!

Think, jullie doen waar jullie je zelf goed bij voelen toch! November en december zijn hier normaal ook heel druk, dat zal dit jaar dus wel even anders zijn haha!
pi_177752107
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:31 schreef aapieannie het volgende:
Camac spannend! Wij waren er afgelopen maand dus ook helemaaaal niet mee bezig. Ik zat ik mn nachtweek tijdens ovulatie haha! Ik ga duimen voor je!

Think, jullie doen waar jullie je zelf goed bij voelen toch! November en december zijn hier normaal ook heel druk, dat zal dit jaar dus wel even anders zijn haha!
Hahaha wie weet. Dan moet ik ineens de afspraak bij de fertiliteitspoli eind maart af bellen :P

quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:07 schreef NewBalance het volgende:
Hoi,

Ik lees al stiekem een tijdje mee. Mag ik met jullie meedoen? :)

Ik ben 35 jaar en ben sinds eind januari gestopt met de pil om voor de eerste keer zwanger te raken.
Ben inmiddels na mijn ontrekkingsbloeding voor de eerste keer ongesteld geworden na 30 dagen en ben benieuwd naar mijn volgende cyclus. :)

Aappieannie: gefeliciteerd!! :-D
Natuurlijk mag je meedoen, welkom hier! Ben je al begonnen met foliumzuur?
  zondag 11 maart 2018 @ 19:51:26 #223
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177754291
Welkom NewB!

Ik vind wachten stom. En heb vandaag uit frustratie bij het tuincentrum een prachtige magnolia gekocht.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177757136
Er zijn slechtere impulsaankopen :D
  zondag 11 maart 2018 @ 23:04:29 #225
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177757972
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:51 schreef Tink89 het volgende:
Welkom NewB!

Ik vind wachten stom. En heb vandaag uit frustratie bij het tuincentrum een prachtige magnolia gekocht.
:D Ik ging ook steeds met wachten (en met ongesteld) een plant kopen :+ leegte vullen. M'n huis staat nu wel vol :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 12 maart 2018 @ 10:13:55 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177762768
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:04 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D Ik ging ook steeds met wachten (en met ongesteld) een plant kopen :+ leegte vullen. M'n huis staat nu wel vol :')
Hij is gelukkig voor in de tuin. Manlief kocht een aquarium, dat vond ik wat extremer dan een nogheelkleinemagnolia... Over twee weken de visjes erin, eerst even het water goed krijgen. Hebben we iig nieuwe bewoners in ons huisje ;)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177764831
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:50 schreef aapieannie het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee of die het doet! Vriendje wilde graag dat ik de tweede test uit het pakje ook nog deed haha! En deze is duidelijk genoeg O+
gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_177764854
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:07 schreef NewBalance het volgende:
Hoi,

Ik lees al stiekem een tijdje mee. Mag ik met jullie meedoen? :)

Ik ben 35 jaar en ben sinds eind januari gestopt met de pil om voor de eerste keer zwanger te raken.
Ben inmiddels na mijn ontrekkingsbloeding voor de eerste keer ongesteld geworden na 30 dagen en ben benieuwd naar mijn volgende cyclus. :)

Aappieannie: gefeliciteerd!! :-D
welkom! succes ^O^
Schudden voor gebruik
pi_177765940
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:07 schreef NewBalance het volgende:
Hoi,

Ik lees al stiekem een tijdje mee. Mag ik met jullie meedoen? :)

Ik ben 35 jaar en ben sinds eind januari gestopt met de pil om voor de eerste keer zwanger te raken.
Ben inmiddels na mijn ontrekkingsbloeding voor de eerste keer ongesteld geworden na 30 dagen en ben benieuwd naar mijn volgende cyclus. :)

Aappieannie: gefeliciteerd!! :-D
Sorry helemaal overheen gelezen. Maar natuurlijk ben je welkom. :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177766572
Dank voor alle welkompjes! :)

Ben al een paar weekjes aan de foliumzuur! :)
pi_177766624
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:35 schreef Camac het volgende:
Gefeliciteerd aapie *O*

Mijn nod is morgen kwam ik net achter :o. Ben deze maand niet zo met mijn cyclus bezig geweest.
Wat is een nod?
pi_177767191
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:15 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Wat is een nod?
De Niet Ongesteld Dag. Oftewel de dag dat je normaal gezien ongesteld moet worden maar wat bij voorkeur niet gaat gebeuren omdat je zwanger bent :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 maart 2018 @ 14:48:37 #233
426379 elamanilo
elämänilo
pi_177769195
Welkom NewBalance!
pi_177773892
Welkom NewBalance!

Gefeliciteerd Aapie! *O*

Ik had gehoopt in de afgelopen dagen mijn ei te spotten, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel een paar weken zou kunnen duren. Bijzonder dat mijn lichaam zo weinig zin heeft om een beetje regelmatig te worden.

Heeft iemand misschien nog tips?
pi_177774265
Cholula, ik heb je verhaal even niet goed voor ogen, maar hoe onregelmatig ben je? Als in, zou je PCOS kunnen hebben? In dat geval zal je arts je waarschijnlijk hormonen voorschrijven. Mocht je nog niet zo ver zijn: Ik heb veel gelezen over teunisbloemolie en monnikspeper, die doen een klein beetje hetzelfde.
pi_177774563
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De Niet Ongesteld Dag. Oftewel de dag dat je normaal gezien ongesteld moet worden maar wat bij voorkeur niet gaat gebeuren omdat je zwanger bent :)
Dat inderdaad. Vanmorgen iig een negatieve test. Eens kijken wanneer mn menstruatie komt....
  maandag 12 maart 2018 @ 19:21:25 #237
208890 June.
Seriously?
pi_177775852
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De Niet Ongesteld Dag. Oftewel de dag dat je normaal gezien ongesteld moet worden maar wat bij voorkeur niet gaat gebeuren omdat je zwanger bent :)
Wat een vreselijk woord is overigens. Niet dat ik een beter ander woord heb trouwens :D
Shine bright like a diamond.
pi_177776831
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De Niet Ongesteld Dag. Oftewel de dag dat je normaal gezien ongesteld moet worden maar wat bij voorkeur niet gaat gebeuren omdat je zwanger bent :)
Oehhh spannend momentje voor Camac dus? Ik duim voor een zwangerschap! :D

Ik zit gok ik ergens tegen mijn vruchtbare dagen aan...transparante afscheiding en 12e cyclusdag...
pi_177776859
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:27 schreef Camac het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Vanmorgen iig een negatieve test. Eens kijken wanneer mn menstruatie komt....
Ahh stom. Ik was voor je aan het duimen. Duim gewoon door voor je volgende ei.
pi_177777459
Ik heb iets heel voorbarigs gedaan: gekeken wanneer de uitgerekende datum zou zijn als we deze week raak schieten :D En laat het nou precies 5 december zijn! Wat een mooi schoencadeautje O+
pi_177779437
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:21 schreef June. het volgende:

[..]

Wat een vreselijk woord is overigens. Niet dat ik een beter ander woord heb trouwens :D
Ongesteld is wel het meest vreselijk woord in die 3 letters :P
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:05 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Oehhh spannend momentje voor Camac dus? Ik duim voor een zwangerschap! :D

Ik zit gok ik ergens tegen mijn vruchtbare dagen aan...transparante afscheiding en 12e cyclusdag...
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:06 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Ahh stom. Ik was voor je aan het duimen. Duim gewoon door voor je volgende ei.
Hier is het niet meer zo spannend :) Over 2 weken mag ik naar de fertiliteitspoli.
pi_177780477
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 18:15 schreef B.ertha het volgende:
Cholula, ik heb je verhaal even niet goed voor ogen, maar hoe onregelmatig ben je? Als in, zou je PCOS kunnen hebben? In dat geval zal je arts je waarschijnlijk hormonen voorschrijven. Mocht je nog niet zo ver zijn: Ik heb veel gelezen over teunisbloemolie en monnikspeper, die doen een klein beetje hetzelfde.
Ik ben sinds de geboorte van mijn zoon (maart 2015) twee keer ongesteld geweest. Dat was in afgelopen december en februari. Ik heb een afspraak gehad bij de gyn en daar bleken al mijn hormoonwaardes goed te zijn. Ook was er niets pcos-achtigs te zien op de echo.

Ik moet gewoon geduld hebben, maar dat is een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.

Teunisbloemolie ken ik, ik ga me verdiepen in monnikspeper. Dank je wel!
pi_177780775
Succes ^O^
pi_177785288
Dat zou leuk zijn B.ertha! Op naar een sint baby!

Cholula, hopelijk komt er regelmaat maat wat hulpmiddeltjes. Dat zou wel fijn zijn!

Hier na 4 dagen bloedloos ineens toch weer wat helder bloedverlies. Zwangerschapstest is nog positief wel stukken minder dan vorige week. Hopelijk aan t eind van de week heel licht positief. Nu wachten tot de nieuwe eisprong vind ik wel even fijn, ergens ben ik erg ongeduldig en wil ik actie. De andere kant is even rust ook wel even goed voor het hoofd.

Welkom NewBalance :W
♥ J & S
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:42:51 #245
426379 elamanilo
elämänilo
pi_177786007
Cholula, hier goede ervaringen met teunisbloemolie in het regelmatiger worden van m'n cyclus! :*
  dinsdag 13 maart 2018 @ 18:44:01 #246
208890 June.
Seriously?
pi_177797795
Van teunisbloemolie zijn maar zeer weinig studies gedaan voor fertiliteit, het zou mogelijk iets doen op pijnlijke borsten en PMS. Maar enige studie die ik kan vinden deed het niets meer dan placebo.

Agnus castus (ofwel monnikspeper of vitex) heeft iets meer bewijs in verkorten van je cyclus, verlengen van je lutrale fase en het zou premenstruele symptomen verminderen. Ik ben er nu mee begonnen onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet. Tot nu toe minder puisten, minder pijnlijke borsten en vorige maand is mijn luteale fase iets verlengd.
Shine bright like a diamond.
pi_177799477
Klap fijn dat je nu ergens wel je rust kan vinden. Zo'n heftige periode gaat je helaas niet in je koude kleren zitten, zeker met zo'n lange nasleep.

Cholula het klinkt opzich positief dat je na 2 jaar niks nu december en februarie wel een menstruatie hebt gehad. En na de reacties van de andere meiden zou ik teunisbloem zeker overwegen, baat het niet schaad het niet toch?

Hier in heerlijk niemandsland. Heb zelfs de verloskundige nog niet gebeld. Donderdag wel met vriend andere bh's kopen. De nieuwe van vorige maand zitten eigenlijk al te strak haha pff
pi_177803119
Hoi! Ik kom ook mee doen! :W

Tijdens de zwangerschap van peuter (‘14) en in de babyperiode best actief, maar ben inmiddels al lange tijd fervent lurker :P Vriend en ik hebben lang (lang lang) getwijfeld, en eerlijk gezegd dacht ik een paar maanden geleden nog dat we het bij één kindje zouden houden, maar zijn eierstokken begonnen ineens te rammelen en toen was ik ook op slag weer om O+

Deaudeng :’)
  woensdag 14 maart 2018 @ 08:35:55 #249
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177810284
Balen Camac, succes over twee weken!

Welkom (terug) krijgerrtje. Zeker doodeng, maar ook wel heel tof, toch?

Ik zit op 9 dpo (days past ovulation voor de nieuwen hier :) ) en heb een paar heftige dagen achter de rug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dus weinig tijd om te hypochonderen, vooral druk om alles draaiende te houden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177810510
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:35 schreef Tink89 het volgende:
Balen Camac, succes over twee weken!

Welkom (terug) krijgerrtje. Zeker doodeng, maar ook wel heel tof, toch?

Ik zit op 9 dpo (days past ovulation voor de nieuwen hier :) ) en heb een paar heftige dagen achter de rug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dus weinig tijd om te hypochonderen, vooral druk om alles draaiende te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom krijgertje!
  woensdag 14 maart 2018 @ 08:54:47 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177810546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:52 schreef B.ertha het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom krijgertje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177810566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( Dikke knuffel voor jou en beterschap voor je moeder
pi_177810913
Sterkte Tink. Het is ook zwaar kak kwakkelende ouders :{

Welkom Krijgertje.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 14 maart 2018 @ 09:49:53 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177811197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sterkte Tink. Het is ook zwaar kak kwakkelende ouders :{

Welkom Krijgertje.
Txs!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177811290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 09:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177811361
Tink en thinkk :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet ongesteld. CD 35. Maandag maar weer eens testen.
pi_177814078
sterkte Think Tink en Camac.

Heftig!

Welkom Krijgertje.

Sorry ik heb het de laatste tijd zo druk dat Fok eigenlijk laatste plaats aan beurt komt :D
Ik wandel dus in en uit en volg niet alles op de voet. Sorry :*
Schudden voor gebruik
pi_177814104
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:00 schreef Camac het volgende:
Tink en thinkk :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet ongesteld. CD 35. Maandag maar weer eens testen.
Zo zie je maar dat ieder huisje zijn kruisje heeft :*
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 14 maart 2018 @ 14:15:17 #259
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177816560
Voor jullie dan ook een dikke :* lieverds

En verder ben ik ook gewoon heel ongeduldig }:|
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177817016
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 08:35 schreef Tink89 het volgende:
Balen Camac, succes over twee weken!

Welkom (terug) krijgerrtje. Zeker doodeng, maar ook wel heel tof, toch?

Ik zit op 9 dpo (days past ovulation voor de nieuwen hier :) ) en heb een paar heftige dagen achter de rug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dus weinig tijd om te hypochonderen, vooral druk om alles draaiende te houden.
Doodeng maar ook zeker heel tof O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig je spoiler -O- sterkte!

Ik ben net ongesteld geweest dus we mogen nu voor ‘t echt! Cyclus is altijd heel stipt 27 dagen en daar baal ik altijd van, omdat ik soms 2 keer in dezelfde maand ongesteld ben, maar nu vind ik ‘t niet zo erg meer :')
pi_177832061
Jeetje wat een enge verhalen. Sterkte!!
pi_177832224
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2018 10:00 schreef Camac het volgende:
Tink en thinkk :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet ongesteld. CD 35. Maandag maar weer eens testen.
CD 35? :@ Ik gok op dag 35 na je 1e menstruatiedag?

Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Gebruik Krudvat, had een paar dagen een super licht streepje, dinsdag een wat donkere streep en gisteren geen streep. Volgens mijn app heb ik vandaag mijn eisprong. Voel me ellendig door griepachtige verschijnselen dus voel mijn lijf niet echt. Op naar ongesteld worden en een nieuwe poging.

Edit: nu weer een vaag streepje. Maar te ziek voor seks. Misschien heb ik nog een 'zwemmertje' zitten van van de week. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door NewBalance op 15-03-2018 09:35:17 (Toevoeging) ]
pi_177832531


[ Bericht 100% gewijzigd door NewBalance op 15-03-2018 09:34:40 ]
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:55:58 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177832911
CD 35 = cyclusdag 35. En dag 1 is de eerste dag van je menstruatie.

Ik gebruik de Klackstar-testen (net als heel veel mensen hier) van ebay. Verkoper heet Klackstar en die heeft spotgoedkope, maar duidelijke dipsticks.

Zaterdag testen heb ik besloten. Dan ben ik 12 dpo. Normaal duurt mijn lf ongeveer 14-15 dagen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177833420
Ik gebruik ook klackstar :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:26:19 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177834569
Tink, waarom wacht je niet met testen tot je eerst eens echt een paar dagen over tijd bent? Is dat niet veel minder teleurstellend? Want als het zaterdag niks is denk je dan vast weer 'misschien was ik wel te vroeg met testen' en ga je toch nog weer een paar dagen wachten en hopen?
***
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:37:22 #267
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177834852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, waarom wacht je niet met testen tot je eerst eens echt een paar dagen over tijd bent? Is dat niet veel minder teleurstellend? Want als het zaterdag niks is denk je dan vast weer 'misschien was ik wel te vroeg met testen' en ga je toch nog weer een paar dagen wachten en hopen?
Ik heb dit weekend een wildwaterkajaktraining die ik niet wil doen als het raak zou zijn. Dus test ik drie dagen voor m'n nod. Heb het hier ook eerder al eens geroepen, maar mijn menstruaties zijn enorm heftig vaak, waardoor ik het juist heel prettig vind als ik 'zeker weet' (en ik weet wel dat het zo niet werkt) dat ik ongesteld ga worden. Daar kan ik me dan mentaal en praktisch op voorbereiden door afspraken wat anders te plannen en rekening te houden met wat we die week eten enzo. Ik vind een negatieve test niet meer of minder teleurstellend dan ongesteld worden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:43:31 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_177834982
Wat kan die wilwatertraining dan voor brute schade aanrichten? In elk geval niets aan een eventuele bevruchte eicel.
disclaimer
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:45:33 #269
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177835018
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat kan die wilwatertraining dan voor brute schade aanrichten? In elk geval niets aan een eventuele bevruchte eicel.
Weet ik, maar het voelt dan niet fijn ofzo. Net als dat ik niet meer ga paardrijden als het raak is. En dat is irrationeel, dat weet ik, maar ik denk niet dat ik ontspannen in m'n boot/op een paard zit en dan beleef ik er toch geen plezier aan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177840432
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:20 schreef NewBalance het volgende:

[..]

CD 35? :@ Ik gok op dag 35 na je 1e menstruatiedag?

Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Gebruik Krudvat, had een paar dagen een super licht streepje, dinsdag een wat donkere streep en gisteren geen streep. Volgens mijn app heb ik vandaag mijn eisprong. Voel me ellendig door griepachtige verschijnselen dus voel mijn lijf niet echt. Op naar ongesteld worden en een nieuwe poging.

Edit: nu weer een vaag streepje. Maar te ziek voor seks. Misschien heb ik nog een 'zwemmertje' zitten van van de week. ;)
Cd1 is de dag dat je menstruatie begint. Vage streepjes bij ovulatietesten komen vaak voor, het moet echt een goede knaller zijn.

Morgen maar weer eens testen, nog geen tekenen van een menstruatie. :o

Ik heb ovulatietesten van 2beshure.
pi_177840474
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:12 schreef Camac het volgende:

[..]

Cd1 is de dag dat je menstruatie begint. Vage streepjes bij ovulatietesten komen vaak voor, het moet echt een goede knaller zijn.

Morgen maar weer eens testen, nog geen tekenen van een menstruatie. :o

Ik heb ovulatietesten van 2beshure.
Oh oh spannend.. Ik duim *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177845409
Spannend Camac! Mijn duimen draaien!

Ik gebruik Klackstar ovulatietesten. Ik ben er best tevreden over, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Ik ben weer begonnen met teunisbloemolie, hopelijk zet het wat in werking.
pi_177856041
Wit. Was wel te verwachten :). Ik vind het nu ook niet zo erg, als ik bij de afspraak nog niet ongesteld ben geweest is het nog duidelijker waarom we daar zijn.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 10:27:15 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177858600
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 07:34 schreef Camac het volgende:
Wit. Was wel te verwachten :). Ik vind het nu ook niet zo erg, als ik bij de afspraak nog niet ongesteld ben geweest is het nog duidelijker waarom we daar zijn.
Snap ik, maar toch wel balen... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177871481
Nou dat gaat hem weer worden deze maand -O- -O-

Reminder deze week het sttofnest eruit werken :P broodjes halen, stuifmeel oppollen, van datteme, etc etc
Ok!

een klein half uurtje later kom ik beneden van zoon in bed stoppen.

Meneer!
Zzzzz
Meneer!
Zzzzzz

:( :(

Niet wakker te krijgen op de bank 8)7
Schudden voor gebruik
pi_177872725
Jammer Camac! Was fijn geweest als het wel zo was :*

Wat naar dames, de zorgen om jullie moeders. Ik herken het wel ergens. Knuffels :*

Hier een negatieve ovulatietest *O* ik jompel er even voor! de zwangerschapstesten liepen al goed af en dinsdag was de ovulatietest nog positief dus jeeej! We kunnen bijna weer O+ . Shitting my pants :Y :')
♥ J & S
pi_177872923
Wat spannend klap! Ik duim voor je :*

Jammer Camac, maar gelukkig geen enorme teleurstelling. Misschien gaat het straks wel heel hard O+

Wij hebben een zware vruchtbare week achter de rug. Mijn vriend heeft enorme rugpijn dus had al niet echt zin, maar het leidde ook nog zo af daar klaarkomen niet lukte. Dus het was een martelgang van een uur ofzo :') En dinsdag was het ook al echt een moetje omdat we toen pas na middernacht thuis waren. Eigenlijk was het alleen zondag leuk :X Maar goed, nu dus op het wachtbankje *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 16 maart 2018 @ 23:00:38 #278
269689 crew  Viv
pi_177873488
Hoi! w/
Ik meld me hier niet om te WOHTSen, maar ik zou nog een nieuwe versie maken van de tabel met zwangerschapsmultivitaminen die hier een tijd in de OP heeft gestaan, is daar nog behoefte aan? Zo ja, dm mij dan even met de merken/varianten die je graag terug wil zien in de tabel. :Y)
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:31:02 #279
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177877119
Heftig bertha, wij merken ook dat het soms een moetje is, maar gelukkig is het 9 van de 10 keer leuk })

En Stippel, vanochtend een herkansing? Het hangt natuurlijk niet af van één moment...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177903253
Bertha en think jammer dat het vaak een moetje is.. het moet toch ook wel vooral leuk blijven haha!

Stippel nog kans gehad?

Hier gaat zn gangetje, af en aan wat kwaaltjes maar tot zo ver oke. Ik ga dus langzaam afscheid van jullie nemen..

Zal nog wel meelezen en juichen waar nodig! Bedankt lieve meiden en hopenlijk tot gauw in z&g!
  maandag 19 maart 2018 @ 16:36:23 #281
208890 June.
Seriously?
pi_177935540
Gelukkig aapie dat alles goed gaat.

Hier alles rustig. Ben weer op het wachtbankje en voel weer vanalles. Wat kan ik toch zo moe van mezelf worden soms..

Hoe is het met de rest? Tink ik zie dat jouw nod morgen is? Al nieuws?
Shine bright like a diamond.
pi_177949628
Dag aapie! Hopelijk tot snel!

Vervelende he dat wachtbankje June, dat zwanger worden is echt een goede leerschool voor geduld. Het is tot aan de baby wachten en geduld hebben -O-

Ik test nu met ovulatietesten allemaal nog negatief wat ik wel verwacht nog. Denk dat mn ei volgende week pas ergens tevoorschijn komt maar ik wil hem niet missen dus test maar gewoon alvast.

Laatste kans op een 2018 baby meiden! Volgende maand al een 2019 exemplaar :o
♥ J & S
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:46:31 #283
426379 elamanilo
elämänilo
pi_177950793
Gisteren ongesteld geworden, precies 14 dagen nadat ik meende mijn eisprong te voelen en precies 28 dagen nadat ik de vorige keer begon te bloeden. Ik ben superblij dat m'n cyclus zo netjes op gang is gekomen. Maar verder weet ik nog niet of we (direct al) verder willen gaan, dus voorlopig trek ik me weer terug uit dit topic. Veel succes allemaal! En wie weer tot een volgende keer. 😊
pi_177965125
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:48 schreef klaprooss het volgende:

Laatste kans op een 2018 baby meiden! Volgende maand al een 2019 exemplaar :o
Whoah, wat een gekke gewaarwording! :’) 2019! Klinkt nog zo ver weg!

Wij zijn pas net begonnen en staan er nog vrij naïef in merk ik :P Geen ovulatietesten in ieder geval, maar omdat ik een hele reguliere cyclus heb weet ik wel ongeveer wanneer m’n eisprong is. Deze maand net afgelopen weekend tijdens ons familieweekend, toen we een kamer met dunne wanden deelden met onze peuter _O-

Niet benut dus :+ Verwacht er dan ook vrij weinig van!

(Volgende maand ook net een ei als we bij familie logeren dus zal ook wel weinig van terecht komen :’) )
pi_177965277
Je kunt toch op vrijdag even vrijen en dan maandag weer? Zaad kan wel vijf dagen overleven joh.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 20:19:43 #286
208890 June.
Seriously?
pi_177965924
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 19:56 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Whoah, wat een gekke gewaarwording! :’) 2019! Klinkt nog zo ver weg!

Wij zijn pas net begonnen en staan er nog vrij naïef in merk ik :P Geen ovulatietesten in ieder geval, maar omdat ik een hele reguliere cyclus heb weet ik wel ongeveer wanneer m’n eisprong is. Deze maand net afgelopen weekend tijdens ons familieweekend, toen we een kamer met dunne wanden deelden met onze peuter _O-

Niet benut dus :+ Verwacht er dan ook vrij weinig van!

(Volgende maand ook net een ei als we bij familie logeren dus zal ook wel weinig van terecht komen :’) )
Dat is ook heel goed
(ik kon dat niet zo goed). Lekker onbevangen erin gaan. Hopelijk is het snel raak en zo niet dan kun je nog lang genoeg turen op ovulatietesten ;)

Als je kort voor het familieweekend nog gesekst had heb je zeker een kans hoor. Je moet vooral voor je eisprong seksen O+
Shine bright like a diamond.
pi_177969764
Jaaa, maar had daar afgelopen weekend geen rekening mee gehouden joh _O- Volgende keer wel dus :’)
  dinsdag 20 maart 2018 @ 22:13:25 #288
208890 June.
Seriously?
pi_177970566
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef krijgerrtje het volgende:
Jaaa, maar had daar afgelopen weekend geen rekening mee gehouden joh _O- Volgende keer wel dus :’)
:P
Shine bright like a diamond.
  woensdag 21 maart 2018 @ 12:58:57 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177981742
_O- Heerlijk toch om er zo lekker onbevangen mee bezig te zijn? Je er drukker om maken dan nu kan altijd nog. Geniet er gewoon van :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:08:02 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_177985657
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:58 schreef Tink89 het volgende:
_O- Heerlijk toch om er zo lekker onbevangen mee bezig te zijn? Je er drukker om maken dan nu kan altijd nog. Geniet er gewoon van :)
had jij nou al getest?
disclaimer
pi_178016446
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:26 schreef B.ertha het volgende:
Wat spannend klap! Ik duim voor je :*

Jammer Camac, maar gelukkig geen enorme teleurstelling. Misschien gaat het straks wel heel hard O+

Wij hebben een zware vruchtbare week achter de rug. Mijn vriend heeft enorme rugpijn dus had al niet echt zin, maar het leidde ook nog zo af daar klaarkomen niet lukte. Dus het was een martelgang van een uur ofzo :') En dinsdag was het ook al echt een moetje omdat we toen pas na middernacht thuis waren. Eigenlijk was het alleen zondag leuk :X Maar goed, nu dus op het wachtbankje *O*
Rugpijn sucks. Wat hielden jullie die martelgang lang vol :P
succes!
Schudden voor gebruik
pi_178016465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi! w/
Ik meld me hier niet om te WOHTSen, maar ik zou nog een nieuwe versie maken van de tabel met zwangerschapsmultivitaminen die hier een tijd in de OP heeft gestaan, is daar nog behoefte aan? Zo ja, dm mij dan even met de merken/varianten die je graag terug wil zien in de tabel. :Y)
Davitamon smelttablet foliumzuur

Faal DM :')
Schudden voor gebruik
pi_178016485
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:31 schreef Tink89 het volgende:
end een herkansing? Het hangt natuurl
Overdag gaat echt nooit. Met onze veel te nieuwsgierige peuter :')
Nope.. nog geen enkele keer gelukt van de week. *zucht*

ik heb gisteren maar even mijn ongenoegen en hart gelucht. Ik voel mij verwaarloosd :')
Schudden voor gebruik
pi_178016509
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:48 schreef klaprooss het volgende:
Dag aapie! Hopelijk tot snel!

Vervelende he dat wachtbankje June, dat zwanger worden is echt een goede leerschool voor geduld. Het is tot aan de baby wachten en geduld hebben -O-

Ik test nu met ovulatietesten allemaal nog negatief wat ik wel verwacht nog. Denk dat mn ei volgende week pas ergens tevoorschijn komt maar ik wil hem niet missen dus test maar gewoon alvast.

Laatste kans op een 2018 baby meiden! Volgende maand al een 2019 exemplaar :o
omdenken maar: Op zich gunstig mocht het een medisch label krijgen :( Of wij in het kraamhotel willen bevallen.
Nieuw ziekenhuis zou in 2019 opgeleverd worden :+ (Breda)
Schudden voor gebruik
pi_178018427
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

omdenken maar: Op zich gunstig mocht het een medisch label krijgen :( Of wij in het kraamhotel willen bevallen.
Nieuw ziekenhuis zou in 2019 opgeleverd worden :+ (Breda)
En meer verlof voor vaders in 2019, toch?
pi_178019389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:20 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Rugpijn sucks. Wat hielden jullie die martelgang lang vol :P
succes!
Hij vooral, ik hoefde alleen maar te liggen en net te doen alsof ik er nog een beetje plezier in had om de sfeer niet helemaal te killen :D
pi_178022527
Ik plof neer op het wachtbankje. Ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad én we hebben het erg leuk gehad de afgelopen dagen. *) Nu afwachten of dat ook daadwerkelijk zo was.

@Stippel: vervelend dat je je verwaarloosd voelt. Zou je lief een beetje koudwatervrees hebben?

@Bertha: martelgang van een uur? Kon je de volgende dag nog lopen?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 22 maart 2018 @ 22:05:16 #298
269689 crew  Viv
pi_178023032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:21 schreef Stippelrientje het volgende:
Davitamon smelttablet foliumzuur

Faal DM :')
:D Ik zal 'm meenemen! Verder is al gevraagd om Davitamon Compleet Mama (met en zonder visolie) en om Etos Zwanger Worden / Zwanger Zijn.

Die van Etos staan bij ah.nl op "Niet meer online bestelbaar":
https://www.ah.nl/product(...)amine-zwanger-worden
https://www.ah.nl/product(...)itamine-zwanger-zijn
Weet iemand of ze in de winkels ook uit het assortiment zijn/gaan?

Mocht iemand nog een ander (huis)merk/type vergeleken willen hebben, dan hoor ik het graag! Ik ga de tabel waarschijnlijk in het weekend maken. Dit keer wil ik behalve de vitaminegehaltes en prijs per dag (zonder aanbiedingen) ook de afmeting van de pil/capsule meenemen. :Y)
pi_178023180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:05 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D Ik zal 'm meenemen! Verder is al gevraagd om Davitamon Compleet Mama (met en zonder visolie) en om Etos Zwanger Worden / Zwanger Zijn.

Die van Etos staan bij ah.nl op "Niet meer online bestelbaar":
https://www.ah.nl/product(...)amine-zwanger-worden
https://www.ah.nl/product(...)itamine-zwanger-zijn
Weet iemand of ze in de winkels ook uit het assortiment zijn/gaan?

Mocht iemand nog een ander (huis)merk/type vergeleken willen hebben, dan hoor ik het graag! Ik ga de tabel waarschijnlijk in het weekend maken. Dit keer wil ik behalve de vitaminegehaltes en prijs per dag (zonder aanbiedingen) ook de afmeting van de pil/capsule meenemen. :Y)
Ik ben benieuwd naar Holland&Barrett ABCplus bij zwangerschap.
pi_178024101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:05 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D Ik zal 'm meenemen! Verder is al gevraagd om Davitamon Compleet Mama (met en zonder visolie) en om Etos Zwanger Worden / Zwanger Zijn.

Die van Etos staan bij ah.nl op "Niet meer online bestelbaar":
https://www.ah.nl/product(...)amine-zwanger-worden
https://www.ah.nl/product(...)itamine-zwanger-zijn
Weet iemand of ze in de winkels ook uit het assortiment zijn/gaan?

Mocht iemand nog een ander (huis)merk/type vergeleken willen hebben, dan hoor ik het graag! Ik ga de tabel waarschijnlijk in het weekend maken. Dit keer wil ik behalve de vitaminegehaltes en prijs per dag (zonder aanbiedingen) ook de afmeting van de pil/capsule meenemen. :Y)
Ik gebruik solgar prenatal nutrients
♥ J & S
pi_178024446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 22:05 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D Ik zal 'm meenemen! Verder is al gevraagd om Davitamon Compleet Mama (met en zonder visolie) en om Etos Zwanger Worden / Zwanger Zijn.

Die van Etos staan bij ah.nl op "Niet meer online bestelbaar":
https://www.ah.nl/product(...)amine-zwanger-worden
https://www.ah.nl/product(...)itamine-zwanger-zijn
Weet iemand of ze in de winkels ook uit het assortiment zijn/gaan?

Mocht iemand nog een ander (huis)merk/type vergeleken willen hebben, dan hoor ik het graag! Ik ga de tabel waarschijnlijk in het weekend maken. Dit keer wil ik behalve de vitaminegehaltes en prijs per dag (zonder aanbiedingen) ook de afmeting van de pil/capsule meenemen. :Y)
Ik heb ze van de etos. Maar ze hebben een andere verpakking gekregen.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')