Nog ruim een week te gaanquote:Op maandag 12 februari 2018 22:49 schreef June. het volgende:
Gefeliciteerd luna! Welke kloon had jij dan? Zoveel klonen ineens, ik hou het niet meer bij haha.
Hoe is het met de rest van de meiden die aan het wachten zijn, ThinkPinkk? Heb jij niet bijna je NOD?
Hier moet het deze week gebeuren willen we deze maand een kans maken, maar voel nog niks nada noppes aan mijn lijf dat er een ovulatie aan zit te komen. Afwachten maar en ondertussen(
).
Ben even klaar met de ovulatiestesten, dus maar gewoon weer ouderwets op de gok.
Wat stom zegquote:Op woensdag 14 februari 2018 08:07 schreef pinquit het volgende:
Ik denk dat het hier mis gaat. Streepje lijkt lichter te worden
Ik wacht nu eigenlijk gewoon tot k ongesteld ga worden. Helaas
nah, als het 5 dagen later alleen maar afneemt is dat meestal wel bad news, helaas.quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Lichter wordende streepjes zeggen niet per se iets he? Dat kan ook komen doordat je meer gedronken hebt, vaker naar de wc geweest bent of een heleboel andere redenen...
Voorlopig duim ik nog gewoon voor je hoor!
En ik ben al drie dagen misselijk en mijn darmen zijn van slag. Niks ernstigs, maar oooh, wat doet mijn hoofd dan stom. Hypochonderen, hoeraNog +- 10 dagen wachten.
Over tien dagen je menstruatie? Dan zou ik er niet veel van verwachten. Ik bedoel, zo snel de symptonen al?quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:24 schreef Tink89 het volgende:
Lichter wordende streepjes zeggen niet per se iets he? Dat kan ook komen doordat je meer gedronken hebt, vaker naar de wc geweest bent of een heleboel andere redenen...
Voorlopig duim ik nog gewoon voor je hoor!
En ik ben al drie dagen misselijk en mijn darmen zijn van slag. Niks ernstigs, maar oooh, wat doet mijn hoofd dan stom. Hypochonderen, hoeraNog +- 10 dagen wachten.
he bah!quote:Op woensdag 14 februari 2018 08:07 schreef pinquit het volgende:
Ik denk dat het hier mis gaat. Streepje lijkt lichter te worden
Ik wacht nu eigenlijk gewoon tot k ongesteld ga worden. Helaas
OMG, doe je wel even voorzichtig? Succes met het herstelquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:22 schreef Cholula het volgende:
Wat verdrietig Pinq!![]()
Gefeliciteerd Luna!
Vervelend van je misselijkheid Tink! Tien dagen voor nod is wat vroeg, maar wie weet!
Hier schiet het niet op. Nog altijd geen menstruatie. Afgelopen weekend kukelde ik met Frits van de trap. Frits heeft niets gelukkig, ik heb mijn teen en mijn neus gebroken en enorm blauw oog. Ik vermoed dat er geen baby-maak-activiteiten zullen zijn de komende dagen.
Mooie keuze die past is prima tochquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:13 schreef Missladybug het volgende:
Ik lees nog steeds mee hoor lieverds.
We hebben even pauze, ben druk met andere dingen. Even pas op de plaats.
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Pinq wat jammer zeg
quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:22 schreef Cholula het volgende:
Wat verdrietig Pinq!![]()
Gefeliciteerd Luna!
Vervelend van je misselijkheid Tink! Tien dagen voor nod is wat vroeg, maar wie weet!
Hier schiet het niet op. Nog altijd geen menstruatie. Afgelopen weekend kukelde ik met Frits van de trap. Frits heeft niets gelukkig, ik heb mijn teen en mijn neus gebroken en enorm blauw oog. Ik vermoed dat er geen baby-maak-activiteiten zullen zijn de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |