SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ongeveer na 3 minuten wachten.
Ja zie je iets?quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef lunapuella het volgende:
Kloontjes![]()
Ik zie 'm!
Moeten we qua identiteit iets lezen in die Duitse test trouwens?
Hoera!! Jammer alleen dat mijn man er niet is...quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dat is een echt streepje hoor! Overmorgen nog een keer, dan is hij vast donkerder! Een voorzichtige
Haha, eerst op FOK posten, en dan je man nog even inlichtenquote:Op woensdag 14 februari 2018 18:57 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Hoera!! Jammer alleen dat mijn man er niet is...
En jou mag ik ook feliciteren met een Valentijnsknaller <3
quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:40 schreef 1inamelon het volgende:
Kloonalert![]()
Volgende week een "verkennende afspraak" voor IVF en vandaag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden maar er komt maar niets. Net even een testje gedaan maar ik ben niet zo overtuigd. Wat denken jullie?ziet er goed uit, kloon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ongeveer na 3 minuten wachten.
Schudden voor gebruik
wat gek? En de 2v5 blijven tuur?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:45 schreef pinquit het volgende:
Hmz, ander merk test gedaan en die knalt er best goed af eigenlijk. Wat is deze mindfuck
Laatste 2v5 heb ik gisterochtend gedaan en die is heel licht.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat gek? En de 2v5 blijven tuur?
Lastig pinq,quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Laatste 2v5 heb ik gisterochtend gedaan en die is heel licht.
Nu deed ik predictor en die wil heel goed juist. Maar kan ik dat vergelijken?
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:41 schreef B.ertha het volgende:
Pinquit, deze postte je 6 dagen geleden:
[ afbeelding ]
Gisteren zei je dat ze lichter leken. Volgens mij kan dat haast niet, want dit is al zo'n tuurstreepje![]()
Maar misschien moet je die eens uploaden, want die van vandaag is heel duidelijk en volgens mij geen reden tot zorg.
Volgens mij gaat het gewoon goed hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door pinquit op 15-02-2018 14:07:00 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Mehehe ja daar was ik al bang voor. Pff lange zit welquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef WupWup het volgende:
Pinq, je kunt echt echt echt geen conclusies trekken uit testjes vergelijken. Je piest positief, je bent zwangerten welkom in de langste periode ever tot de eerste echo. Het duurt ongeveer zeshonderd jaar
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
ik heb er beschamend veel, maar ik zal de ochtendtestjes eens naast elkaar leggen en foto maken) .
Ik wilde net zeggen "Ik vind het nauwelijks zichtbaar, maar misschien worden ze inderdaad wel lichter" en toen zag ik dat de oudste boven ligt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze dus juist een ietsiepietsie donkerder worden!
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Los van het feit dat je geen conclusies mag trekken: ik vind ook dat ze juist donkerder worden.Als je goed kijkt, is die van 14/2 de bovenste helft donker en de onderste helft lichter, maar dat is bij de controlestreep ook zo!
Stuk duidelijker deze! Wacht het inderdaad af. Ik weet nog goed hoe dat voelde; duuuuuurt laaaaang!!quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:53 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
NOD was maandag. Nouja, ik kan sowieso niks anders dan afwachten![]()
Gezellig, ik zal een stukje voor je opschuiven. Ik moet nog een dag of 7 wachten, denk ik.quote:
Balen zeg maar hopelijk dan snel goede hulpquote:Op maandag 19 februari 2018 09:35 schreef Camac het volgende:
Hoe is het met de dames op het wachtbankje?
Ik ben net bij de huisarts geweest, mijn PCOklachten worden namelijk steeds erger. We zijn nu doorverwezen naar de gynaecoloog.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen zeg maar hopelijk dan snel goede hulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |