Heeft ze in "HongKong" gekocht voor 10 dollar op de vlooienmarktquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:53 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe komt Billy aan die bontjas, en is dat echt bont?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze in "HongKong" gekocht voor 10 dollar op de vlooienmarkt
Man man man, en die duikt nu ineens op?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze in "HongKong" gekocht voor 10 dollar op de vlooienmarkt
gekocht in hong kong voor 15 iets, gemaakt van echt rioolrattenbondquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:53 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe komt Billy aan die bontjas, en is dat echt bont?
Ja joh en praatjes dat ze ook in hong kong is geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man man, en die duikt nu ineens op?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk hè die karma.... ik hou d'r van
Lot kwam voor haar Vlog over verslaving.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef zodeju het volgende:
Zit me net af te vragen omdat ze het over oud bewoners hebben.
Wat kwam Lot eigenlijk doen voor een paar uurtjes. Was dat om Bill op te vrolijke of had dat echt een doel??
En in bijna alles heeft ze gelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
Linda is echt weer in een verzuurdag vandaag. Ze moppert op alles en iedereen
Oh ja. dat was ook zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lot kwam voor haar Vlog over verslaving.
Voor andijviestampot kook ik ook nooit de andijvie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En in bijna alles heeft ze gelijk.
Baldr die gisteren om 4 uur wilde beginnen met 10 kg aardappels schillen voor een etentje om 5 uur.
Baldr die haar vroeg om de puree te proeven en daarna ging lachen omdat er melk in zat.
Baldr die 4 zakken andijvie en kilo’s aardappels liet liggen gisteren omdat hij geen zin meer had.
Baldr die vandaag de andijvie die op moet niet wil koken omdat er geen spekjes zijn.
Heel nare tic is dat. En ziet er smerig uit. Ze is dan best gestrestquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef mazaru het volgende:
Het is net een slang met die tong erin en eruit de hele dag door
[ afbeelding ]
Daar gaat het om. Dat moet iedereen weten. Of het nu waar is of niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja joh en praatjes dat ze ook in hong kong is geweest![]()
Ja die gooit de FEBO als zwarte piet gratis de loods inquote:
Ik ook niet......Maar vond de andijvie van gister haast niet terug in de stampot..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor andijviestampot kook ik ook nooit de andijvie.
Dat is een kut wijfquote:
Ze doet het echt de hele dag door, ook als ze in bed een boek ligt te lezen zie je die tong naar buiten komenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel nare tic is dat. En ziet er smerig uit. Ze is dan best gestrest
Zou leuk zijn als ze haar topic tegen komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze doet het echt de hele dag door, ook als ze in bed een boek ligt te lezen zie je die tong naar buiten komen
Zootje ongeregeld is het en dat wordt alleen maar ergerquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:03 schreef Charmian het volgende:
sjongejonge senna en baldr weten weer niet wie er meeëten
Dat is de schuld van Beau. 5 gasten mogen mee eten.voor 5 euro PP.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:03 schreef Charmian het volgende:
sjongejonge senna en baldr weten weer niet wie er meeëten
Ze wist precies wat Fok was. Ze zei dat mensen daar afgemaakt werdenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze haar topic tegen komt.
ja ik zie haar er nu bij, had ze allang aan hun moeten doorgeven, maar ja bo vergeet wel vaker watquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Beau. 5 gasten mogen mee eten.voor 5 euro PP.
Doen we het slecht.. ze leeft nogquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wist precies wat Fok was. Ze zei dat mensen daar afgemaakt werden
Tsja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat zo langzamerhand iedereen naar beneden halen zodat hij straks de popi jopie is daar de goede vriend waar je ze lekker mee kan kletsenquote:
Heeft ze al eens eerder gedragen hoor, is een lelijk nepding en kocht ze inderdaad tijdens werkzaamheden in Hongkong. Jaaaaa, dáaár heeft ze óók al gewerkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man man, en die duikt nu ineens op?
$10! (en vermoedelijk een pijpbeurt)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
gekocht in hong kong voor 15 iets, gemaakt van echt rioolrattenbond
Je moet ook wel aan een piemel denken als je het doet.Probeer het nu nog maar eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze al eens eerder gedragen hoor, is een lelijk nepding en kocht ze inderdaad tijdens werkzaamheden in Hongkong. Jaaaaa, dáaár heeft ze óók al gewerkt.
Ik probeerde het eens, dat heen en weer geslurp van de tong. Voelde zó onnatuurlijk en begrijp die smerige tic van haar niet.
Kwam die niet over drugs lullen toen? Dat ze was afgekickt en meer van die praatjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef zodeju het volgende:
Zit me net af te vragen omdat ze het over oud bewoners hebben.
Wat kwam Lot eigenlijk doen voor een paar uurtjes. Was dat om Bill op te vrolijke of had dat echt een doel??
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet ook wel aan een piemel denken als het doet.Probeer het nu nog maar eens.
Die valt nog wel door de mandquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat zo langzamerhand iedereen naar beneden halen zodat hij straks de popi jopie is daar de goede vriend waar je ze lekker mee kan kletsen
Heel handig hoort hij uit wie er goed ligt bij je en daar zegt hij dan niks over maar des te meer over andere.
Ben jij daar geweest ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfff, dat hij het niet als avondeten wilde bereiden. Want dan moest hij aardappels schillen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor andijviestampot kook ik ook nooit de andijvie.
Een post over de streamsquote:
Ze is een reptillian en kan dat niet altijd goed verbergen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze al eens eerder gedragen hoor, is een lelijk nepding en kocht ze inderdaad tijdens werkzaamheden in Hongkong. Jaaaaa, dáaár heeft ze óók al gewerkt.
Ik probeerde het eens, dat heen en weer geslurp van de tong. Voelde zó onnatuurlijk en begrijp die smerige tic van haar niet.
Ja pfffff,dat stond niet in je post.Al was ik het voor de rest wel met je eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Pfff, dat hij het niet als avondeten wilde bereiden. Want dan moest hij aardappels schillen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kwam die niet over drugs lullen toen? Dat ze was afgekickt en meer van die praatjes.
Ze doen niet anders .quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddelteven zijn weer lekker bezig op de vide
Maar Marjet trekt zich daar helemaal niets van aan hoor. Toen, na de vraag wie er weg zou moeten, iedereen zijn hand opstak voor Marjet schrok ze wel maar het interesseert haar helemaal niets hoor. Vertelde ze de nacht vóór Johan's vertrek nog tegen hem in de keuken. Is filmpje van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
fixidquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ivan Febo heeft wel originele ideetjes elke keer valt me op.
De twins gaan het koud krijgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddelteven zijn weer lekker bezig op de vide
Thanks.quote:
Wordt het alleen maar erger van!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet ook wel aan een piemel denken als je het doet.Probeer het nu nog maar eens.
Zoals?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ivan heeft wel originele ideetjes elke keer valt me op.
Niet weer dat pakjes gezeik. Trek je carnaval outfit maar aanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:12 schreef mootie het volgende:
De tweeling wil ook al pakjes voor het magicgedoe. 117 euro pp. Goud.
No way.
De boel op stang jagen en verwarring zaaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef PTLe het volgende:
Ik heb ook geen idee wat Mehmet al die tijd al doet zo lang hij in Utopia zit , hij hobbelt van de een naar de ander en verder zie ik echt niets anders van hem dan wandelend met een van meiden aan ze arm hangend ,
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
Ik weet niet meer wie het in de vorige topic vroeg , maar ik heb dit ook , het loopt vol .
[ afbeelding ]
Dan zet je ze uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
Ik weet niet meer wie het in de vorige topic vroeg , maar ik heb dit ook , het loopt vol .
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt het alleen maar erger van!
Ik denk ik quoot je ff.
Wat loopt vol?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Klik ze weg als ik ze gelezen hebquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
snap je me niet ? zo dra iemand reageert op mijn posten krijg ik dit in me DMquote:
Oh, ze vertelde net dat ze even wat groente voor de vegans ging pakken, voor alles weggesnaaid is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef Soesieb het volgende:
ik zet de stream aan en hoor linda weer zeuren
Kalender,boksen en nu een roast? Alles al gedaan en geweest.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bedankt,ging je bijten?
Jaha, dan moet je je quotealerts uitzetten. Stond op de vorige pagina ofzo ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
snap je me niet ? zo dra iemand reageert op mijn posten krijg ik dit in me DM
quote:
Dat kun je hier melden: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
dus dat, maar volgens rene moet het wel proffesioneel zijn of zoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet weer dat pakjes gezeik. Trek je carnaval outfit maar aan
Je bent betraptquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Was FF. Dat heeft iedereen als er op je opmerking gequote heeft. Gewoon wegklikken.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de cos toedeledokiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:20 schreef PTLe het volgende:
hoe kan ik dit uit zetten ?
[ afbeelding ]
Ga naar settings, klik op overig, scroll, en haal het vinkje bij quote alerts weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:20 schreef PTLe het volgende:
hoe kan ik dit uit zetten ?
[ afbeelding ]
Heeft helemaal niks met bugs te maken, gewoon quotealert uitzetten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kun je hier melden: FOK!features, Bugs & Development
Ook prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met bugs te maken, gewoon quotealert uitzetten.
Ga on topic zegquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met bugs te maken, gewoon quotealert uitzetten.
Dank jequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ga naar settings, klik op overig, scroll, en haal het vinkje bij quote alerts weg.
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hier smul jij van. Beetje jammer weer.
Plaats dat Bo daar op let of haar gasten genoeg te eten krijgen......die heeft toc gezegd dat ze blijven eten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:23 schreef mootie het volgende:
Linda telt de burgers, 2 te weinig.
Je kunt Baldr ook echt niks laten doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had er net ook opeens 22 inzitten maar moet wel quoten omdat ik te traag ben voor jullie en er dan al - tig opmerkingen voor komen te staan en niemand meer snapt waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Klopt helemaal,tegen L euro om hier Linda en die vond dat 5euro veels te weinig was,waarop Beau zei ze betalen al 150 euro om hier te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plaats dat Bo daar op let of haar gasten genoeg te eten krijgen......die heeft toc gezegd dat ze blijven eten.
Zet je alerts dan uit...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had er net ook opeens 22 inzitten maar moet wel quoten omdat ik te traag ben voor jullie en er dan al - tig opmerkingen voor komen te staan en niemand meer snapt waar ik het over heb.
Krijg je ook geen DM meer toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ga naar settings, klik op overig, scroll, en haal het vinkje bij quote alerts weg.
Dan krijg je ze toch nooit meerquote:
Hoe doe je dat?quote:
quote:
Dat dus,en ik kan jullie DM`s niet missen hoor.quote:
Dat geeft niks we kopen zo een nieuwe.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef mootie het volgende:
Schraap schraap schraap met de ijzeren tang in de pan.
Ik dacht dat ik Linda had horen zeggen dat ze al die metalen troep had weggedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef tonja het volgende:
Baldr rost met iets van metaal in die grote elektrische braadpan.
Inderdaad onbegrijpelijk, maar ze hebben haar al betaald dus..........quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plaats dat Bo daar op let of haar gasten genoeg te eten krijgen......die heeft toc gezegd dat ze blijven eten.
Dan heeft ze in ieder geval 1 ding gemist.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Linda had horen zeggen dat ze al die metalen troep had weggedaan.
Beste idee ooit wel eigenlijk.
Echt schandalig........maar ja misschien vinden die gasten het leuk om bij de bewoners te horen en niet als gast.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:31 schreef Charmian het volgende:
ook niet eerste gasten op laten scheppen
Op zich vind ik het met broodjes hamburger niet zo erg. Maar laat dan de gasten eerst gaan, ipv al dat gedrang en gedoe.quote:
Het had ook zuurkool kunnen zijn.quote:
aub..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Er liggen hier hele bossen haar naast mijn Ipad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het had ook zuurkool kunnen zijn.
zonder bestek een broodje hamburger eten lijkt me niet meer dan logisch, maar het opscheppen met je handen dan weer niet, er was dus geen bestek om het van de schalen te halenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich vind ik het met broodjes hamburger niet zo erg. Maar laat dan de gasten eerst gaan, ipv al dat gedrang en gedoe.
nee, patat met hamburgersquote:
Kom op zeg,wat wil je nou? De boel verzieken?quote:
Nee, Cossenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kom op zeg,wat wil je nou? De boel verzieken?
Dat is dan wel weer ranzig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
zonder bestek een broodje hamburger eten lijkt me niet meer dan logisch, maar het opscheppen met je handen dan weer niet, er was dus geen bestek om het van de schalen te halen
5 man extraquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:37 schreef mootie het volgende:
Er zit nu toch aardig wat volk aan tafel.
romy riep nog 'we zijn niet vies van elkaar'quote:
En dan weer minus de vegans.quote:
Doe dan,en let aub niet op mij met mijn flauwe grappen.quote:
Katten?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Er liggen hier hele bossen haar naast mijn Ipad
Als je ziet wat daar voor volk over de vloer komt dan denk ik niet dat die nog opkijken van alles.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt schandalig........maar ja misschien vinden die gasten het leuk om bij de bewoners te horen en niet als gast.
Ik Cos me een ongelukquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe dan,en let aub niet op mij met mijn flauwe grappen.
Alles gaat daar smerig en vooral het eten. Met volle monden praten etc. hoor ik nu ook weer, vreselijk vind ik dat. Maar ja, het is HUN Utopia hè?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
zonder bestek een broodje hamburger eten lijkt me niet meer dan logisch, maar het opscheppen met je handen dan weer niet, er was dus geen bestek om het van de schalen te halen
Zou het hem boeien?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:45 schreef Toweler het volgende:
Zal bas weten wat er nu buiten aan de hand is omtrent reacties vertrek Johan?
Ook niet boeiendquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:45 schreef Toweler het volgende:
Ik snap het ook nog niet, het is een spel volgens mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou het hem boeien?
Bas en Chipp hebben weer een idee. Een plaat met spijkers en dan met muntjes? Tis me nog niet duidelijk.
Niet in die mate denk ik......er is nog nooit zoveel commentaar bij een weg gestemde geweest denk ik met zoveel agressie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:45 schreef Toweler het volgende:
Goocheltrucs,ze hebben dvd`s binnengekregen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet, het is een spel volgens mij.
Ach ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goocheltrucs,ze hebben dvd`s binnengekregen.
Die lees je toch al niet volgens mijquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:55 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sjaal van mady.
Is dat niet die "schotse rok" van Baldr?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:55 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sjaal van mady.
Zo’n vest heeft mijn babynichtje van 6 maanden ookquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:55 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Bas heeft wel een "echte" Noorsetrui aan
Dale of Norway. Als dat het is heeft bas het niet koud.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:55 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Bas heeft wel een "echte" Noorsetrui aan
Pas als het op de streams wordt gezegd is het boeiendquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:55 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wel boeiend ik vind dat hij dat best mag weten dat er dreigementen zijn
Het is wel een Schotse ruit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat niet die "schotse rok" van Baldr?
Dat boeit Mootie niet.Maar mij wel hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zo’n vest heeft mijn babynichtje van 6 maanden ook :’)
mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zo’n vest heeft mijn babynichtje van 6 maanden ook :’)
oh net nog cola bietsen bij Mehmetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:58 schreef Chea49 het volgende:
Marjet alweer aan de witte wijn zie ik?
Nou jij zegt het ik dacht het.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat niet die "schotse rok" van Baldr?
Facebook heeft een eigen topic. Dat daar over geluld word en linkjes delen is nogal kut jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:46 schreef kkka3 het volgende:
Steeds als ik hier kijk vandaag is het: Johangeklaag, gezeur op Johanschuimpjes, gemekker over dingen op Facebook, gemiep over oudinwoners en commentaar op COSsers
eind mei, dan zit ook zijn contract eropquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:57 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze niksnut opbokken naar het oosten van Nederland
Is hij bang dat hij tekort komtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:01 schreef Gooddeal het volgende:
Huhuhuhuhu, Mehmet eet 6 hamburgers.
Bil is weer hyper.
Vreselijke stem en lach.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is hij bang dat hij tekort komt![]()
![]()
Als Mehmet lacht wil ik automatisch mijn keel schrapen....
Had ze die niet mee naar huis genomen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Colinda had toch die hotstones?
Een gestoorde gast die Mehmet net ook al heeft bevoeld. Die vond het heerlijk trouwens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik schrok, dacht ff dat alles is liefde terug was
Wie is dat en waarom zit ze met bil te frunniken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net als die lach van Ivan... alsof z'n ventieltje iets te strak is aangedraaid
Ach, ze is natuurlijk een chronisch geval van "schuldsanering"quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
Billy weer colaatje bedelen bij mehmet.
Chemal, het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:13 schreef Charmian het volgende:
wat zegt cemal nou: ze hebben echt hele leuke dingen, ik heb echt hele leuke dingen in mijn lichaam laten verdwijnen...
Later herstelde hij zich, hij bedoelde kleding.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:13 schreef Charmian het volgende:
wat zegt cemal nou: ze hebben echt hele leuke dingen, ik heb echt hele leuke dingen in mijn lichaam laten verdwijnen...
Stom schuimpje dus, dacht dat het Vic was maar gelukkig ze was het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een gestoorde gast die Mehmet net ook al heeft bevoeld. Die vond het heerlijk trouwens.
Oh apartquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Later herstelde hij zich, hij bedoelde kleding.
Haha. Leuke vergelijking.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net als die lach van Ivan... alsof z'n ventieltje iets te strak is aangedraaid
ja hoorde ik, maar too latequote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Later herstelde hij zich, hij bedoelde kleding.
FUCK! Ik had hetzelfde; zit eerste de pics even door te scannenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik schrok, dacht ff dat alles is liefde terug was
Wie is dat en waarom zit ze met bil te frunniken
[ afbeelding ]
Is nog van de foto shoot van vanmorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
Waarom dragen de heren Baldr en Iwan een colbertje?
Hebben ze een golf clinic gehad of zo?![]()
omdat baldr een nieuwe bff heeft gevonden en zijn kleding mag lenenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
Hebben ze een golf clinic gehad of zo?
Ik golf nooit in een colbert/blazer.Jij wel?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
Hebben ze een golf clinic gehad of zo?![]()
Ik had het ook. Kwam net binnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
FUCK! Ik had hetzelfde; zit eerste de pics even door te scannen![]()
Maar het is God zij dank loos alarm dus
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is nog van de foto shoot van vanmorgen
Ik doe niet aan golf. Laat staan aan colbertjes dragenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik golf nooit in een colbert/blazer.Jij wel?
Zeg maar een Billy / Romy relatie.?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat baldr een nieuwe bff heeft gevonden en zijn kleding mag lenen
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:25 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal poppenkast
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:25 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Zeg maar een Billy / Romy relatie.?
Alles van de ander lenen en zo veel mogelijk op die andere willen lijken.
Nog even. Dan zijn ze ook nog tegelijk ongesteld.![]()
Proleet!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:27 schreef Tengano het volgende:
De kalenders zijn er. Waar stond Johan eigenlijk bij qua categorie?
Iets met liefdequote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:27 schreef Tengano het volgende:
Bij de bouwersquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:27 schreef Tengano het volgende:
Tsja,die zijn er nu niet meer.Zal wel Maart zijn.quote:
daarom je UI zekerquote:
Johan en Rene toch waren de bouwers?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,die zijn er nu niet meer.Zal wel Maart zijn.
En Ivan wilde daar ook bij, als ik het goed hebquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Johan en Rene toch waren de bouwers?(voor de kalender dan)
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En Ivan wilde daar ook bij, als ik het goed heb
Dan is dit “invloedrijk”?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ivan stond hier al bij.
ik denk zomaar iemand wiens naam met een B begintquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:03 schreef lorrie03 het volgende:
romy klaagt over dat mensen haar melk opdrinken.
ben benieuwd wie dat heeft gedaan
Bill zat ook al aan dr kaas.. met of zonder toestemming...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:03 schreef lorrie03 het volgende:
ja, die weet ook dat er dingen boven op de vide in de koelkast liggen. Reums melk is daar echt niet veiligquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Bill zat ook al aan dr kaas.. met of zonder toestemming...
Dat weet ze zelf toch ook wel? Ze jatte zelf samen met Billy eerder ook van alles.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:03 schreef lorrie03 het volgende:
Dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf toch ook wel? Ze zatte zelf samen met Billy eerder ook van alles.
Alsof ze Alexis is uit Dynastyquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ivan stond hier al bij.
Maar Romy is nu hoofd samenleving en niet meer de hoofdsponsor van Billy meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf toch ook wel? Ze jatte zelf samen met Billy eerder ook van alles.
Deze foto heeft iets.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof ze Alexis is uit Dynasty![]()
En dan weet ze ineens niet meer dat Billy in staat is om te jatten? (en zij zelf ook)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar Romy is nu hoofd samenleving en niet meer de hoofdsponsor van Billy meer.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan weet ze ineens niet meer dat Billy in staat is om te jatten? (en zij zelf ook)
Ja en nu?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
ik bedoel eigenlijk dat Romy nu een soort van voorbeeldfunctie heeft.quote:
Ok...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat Romy nu een soort van voorbeeldfunctie heeft.
hij turft dat wel weer bij chippiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Baldr in z'n prive-kroeg aan de karaoke en bier..
[ afbeelding ]
Er is al een paar keer gevraagd aan de bewoners om bij de gasten te gaan zitten als er een B&B is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:08 schreef Laysa het volgende:
En Beau gaat wel weer bij de gasten zitten...ondertussen zuchtend...Het zijn jouw klanten muts
Ze doet zelf maar eens de moeitequote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er is al een paar keer gevraagd aan de bewoners om bij de gasten te gaan zitten als er een B&B is.
Als ze dat dan niet doen kan ik me voorstellen dat ze zucht.
Ze zit er de hele avond al bij, met een tussenpauze omdat ze de koeien moest doen.quote:
Sinds lange tijd dan...Normaal ligt ze al op een bedquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zit er de hele avond al bij, met een tussenpauze omdat ze de koeien moest doen.
Het is niet zo dat ze moet babysitten of zo. De gasten komen niet alleen voor Beau.
Beau verzorgt de boekingen, zorgt dat de bedden schoon zijn en dat ze ontbijt krijgen.
En daar wordt ze voor betaald.
Het entertainment zullen de inwoners toch met z'n allen moeten doen.
om 22.00 uur is ze ineens verdwenen, ligt ze al op bed...slechtste gastvrouw everquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:08 schreef Laysa het volgende:
En Beau gaat wel weer bij de gasten zitten...ondertussen zuchtend...Het zijn jouw klanten muts
Onzin, als ze B&B gasten heeft gaat ze nooit vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinds lange tijd dan...Normaal ligt ze al op een bed
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Onzin, als ze B&B gasten heeft gaat ze nooit vroeg naar bed.
9 van de tien keer vergeet ze dat er b&b'ers komen, dat die ook te eten moeten hebben en met dat entertainen neemt ze het ook niet zo nauw....die andere bewoners krijgen toch geen geld om te entertainen, is haar ding. Romy doet meer d'r bestquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zit er de hele avond al bij, met een tussenpauze omdat ze de koeien moest doen.
Het is niet zo dat ze moet babysitten of zo. De gasten komen niet alleen voor Beau.
Beau verzorgt de boekingen, zorgt dat de bedden schoon zijn en dat ze ontbijt krijgen.
En daar wordt ze voor betaald.
Het entertainment zullen de inwoners toch met z'n allen moeten doen.
want?quote:
Echt welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Onzin, als ze B&B gasten heeft gaat ze nooit vroeg naar bed.
Er zijn er 5 vanaaf.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:26 schreef chufi het volgende:
Hoeveel B&B gasten zijn er ? Zie er 2 zitten op de bank, die het erg ongezellig lijken te hebben
Hij had vandaag al spijt van het wegstemmen van Johan. Domme keus ook m.i....quote:
2 in de Bowhut en 3 in het hutje van René.quote:
Utopiaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Baldr in z'n prive-kroeg aan de karaoke en bier..
[ afbeelding ]
In Renes hut.. Ik zie daar altijd maar 1 bed staan, die 1 persoons waterbed van Rene...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
2 in de Bowhut en 3 in het hutje van René.
Althans zo heb ik het begrepen.
René gaat op een bank in de woonkamer slapen en Beau bij Madilia.
Gek he, maar ik geloof niets van die spijt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hij had vandaag al spijt van het wegstemmen van Johan. Domme keus ook m.i....
Stoer was geweest als hij Billy had weggestuurd.
Ik ook niet. Ik geloof sowieso niks van wat er uit zijn mond komtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, maar ik geloof niets van die spijt.
De volgende die op #1 staat morgen in de pollquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Beau gezellig samen met die narcist achter de pc............Die Limburgse vlaai is Johan allang vergeten. Het kwam haar ook wel goed uit dat Johan ging.......Ze hoeft nu in ieder geval geen sex meer met Johan te hebben in die loods...........Wie is de volgende die ze probeert te verleiden met haar sexy schoudertje........
Ik ook niet, die narcist heeft de makkelijkste weg gekozen............Ik hoop dat die gast er heel snel uitvliegt...........quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, maar ik geloof niets van die spijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |