Stom schuimpje dus, dacht dat het Vic was maar gelukkig ze was het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een gestoorde gast die Mehmet net ook al heeft bevoeld. Die vond het heerlijk trouwens.
Oh apartquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Later herstelde hij zich, hij bedoelde kleding.
Haha. Leuke vergelijking.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net als die lach van Ivan... alsof z'n ventieltje iets te strak is aangedraaid
ja hoorde ik, maar too latequote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Later herstelde hij zich, hij bedoelde kleding.
FUCK! Ik had hetzelfde; zit eerste de pics even door te scannenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik schrok, dacht ff dat alles is liefde terug was
Wie is dat en waarom zit ze met bil te frunniken
[ afbeelding ]
Is nog van de foto shoot van vanmorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
Waarom dragen de heren Baldr en Iwan een colbertje?
Hebben ze een golf clinic gehad of zo?![]()
omdat baldr een nieuwe bff heeft gevonden en zijn kleding mag lenenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
Hebben ze een golf clinic gehad of zo?
Ik golf nooit in een colbert/blazer.Jij wel?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
Hebben ze een golf clinic gehad of zo?![]()
Ik had het ook. Kwam net binnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
FUCK! Ik had hetzelfde; zit eerste de pics even door te scannen![]()
Maar het is God zij dank loos alarm dus
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is nog van de foto shoot van vanmorgen
Ik doe niet aan golf. Laat staan aan colbertjes dragenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik golf nooit in een colbert/blazer.Jij wel?
Zeg maar een Billy / Romy relatie.?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat baldr een nieuwe bff heeft gevonden en zijn kleding mag lenen
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:25 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal poppenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |