oh net nog cola bietsen bij Mehmetquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:58 schreef Chea49 het volgende:
Marjet alweer aan de witte wijn zie ik?
Nou jij zegt het ik dacht het.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat niet die "schotse rok" van Baldr?
Facebook heeft een eigen topic. Dat daar over geluld word en linkjes delen is nogal kut jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:46 schreef kkka3 het volgende:
Steeds als ik hier kijk vandaag is het: Johangeklaag, gezeur op Johanschuimpjes, gemekker over dingen op Facebook, gemiep over oudinwoners en commentaar op COSsers
eind mei, dan zit ook zijn contract eropquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:57 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze niksnut opbokken naar het oosten van Nederland
Is hij bang dat hij tekort komtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:01 schreef Gooddeal het volgende:
Huhuhuhuhu, Mehmet eet 6 hamburgers.
Bil is weer hyper.
Vreselijke stem en lach.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is hij bang dat hij tekort komt![]()
![]()
Als Mehmet lacht wil ik automatisch mijn keel schrapen....
Had ze die niet mee naar huis genomen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Colinda had toch die hotstones?
Een gestoorde gast die Mehmet net ook al heeft bevoeld. Die vond het heerlijk trouwens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik schrok, dacht ff dat alles is liefde terug was
Wie is dat en waarom zit ze met bil te frunniken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net als die lach van Ivan... alsof z'n ventieltje iets te strak is aangedraaid
Ach, ze is natuurlijk een chronisch geval van "schuldsanering"quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
Billy weer colaatje bedelen bij mehmet.
Chemal, het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:13 schreef Charmian het volgende:
wat zegt cemal nou: ze hebben echt hele leuke dingen, ik heb echt hele leuke dingen in mijn lichaam laten verdwijnen...
Later herstelde hij zich, hij bedoelde kleding.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:13 schreef Charmian het volgende:
wat zegt cemal nou: ze hebben echt hele leuke dingen, ik heb echt hele leuke dingen in mijn lichaam laten verdwijnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |