quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bedankt,ging je bijten?
Had er net ook opeens 22 inzitten maar moet wel quoten omdat ik te traag ben voor jullie en er dan al - tig opmerkingen voor komen te staan en niemand meer snapt waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
snap je me niet ? zo dra iemand reageert op mijn posten krijg ik dit in me DM
Klopt helemaal,tegen L euro om hier Linda en die vond dat 5euro veels te weinig was,waarop Beau zei ze betalen al 150 euro om hier te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plaats dat Bo daar op let of haar gasten genoeg te eten krijgen......die heeft toc gezegd dat ze blijven eten.
Zet je alerts dan uit...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had er net ook opeens 22 inzitten maar moet wel quoten omdat ik te traag ben voor jullie en er dan al - tig opmerkingen voor komen te staan en niemand meer snapt waar ik het over heb.
Krijg je ook geen DM meer toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ga naar settings, klik op overig, scroll, en haal het vinkje bij quote alerts weg.
Dan krijg je ze toch nooit meerquote:
Hoe doe je dat?quote:
quote:
Dat dus,en ik kan jullie DM`s niet missen hoor.quote:
Dat geeft niks we kopen zo een nieuwe.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef mootie het volgende:
Schraap schraap schraap met de ijzeren tang in de pan.
Ik dacht dat ik Linda had horen zeggen dat ze al die metalen troep had weggedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:30 schreef tonja het volgende:
Baldr rost met iets van metaal in die grote elektrische braadpan.
Inderdaad onbegrijpelijk, maar ze hebben haar al betaald dus..........quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plaats dat Bo daar op let of haar gasten genoeg te eten krijgen......die heeft toc gezegd dat ze blijven eten.
Dan heeft ze in ieder geval 1 ding gemist.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Linda had horen zeggen dat ze al die metalen troep had weggedaan.
Beste idee ooit wel eigenlijk.
Echt schandalig........maar ja misschien vinden die gasten het leuk om bij de bewoners te horen en niet als gast.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:31 schreef Charmian het volgende:
ook niet eerste gasten op laten scheppen
Op zich vind ik het met broodjes hamburger niet zo erg. Maar laat dan de gasten eerst gaan, ipv al dat gedrang en gedoe.quote:
Het had ook zuurkool kunnen zijn.quote:
aub..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Er liggen hier hele bossen haar naast mijn Ipad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het had ook zuurkool kunnen zijn.
zonder bestek een broodje hamburger eten lijkt me niet meer dan logisch, maar het opscheppen met je handen dan weer niet, er was dus geen bestek om het van de schalen te halenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich vind ik het met broodjes hamburger niet zo erg. Maar laat dan de gasten eerst gaan, ipv al dat gedrang en gedoe.
nee, patat met hamburgersquote:
Kom op zeg,wat wil je nou? De boel verzieken?quote:
Nee, Cossenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kom op zeg,wat wil je nou? De boel verzieken?
Dat is dan wel weer ranzig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
zonder bestek een broodje hamburger eten lijkt me niet meer dan logisch, maar het opscheppen met je handen dan weer niet, er was dus geen bestek om het van de schalen te halen
5 man extraquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:37 schreef mootie het volgende:
Er zit nu toch aardig wat volk aan tafel.
romy riep nog 'we zijn niet vies van elkaar'quote:
En dan weer minus de vegans.quote:
Doe dan,en let aub niet op mij met mijn flauwe grappen.quote:
Katten?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Er liggen hier hele bossen haar naast mijn Ipad
Als je ziet wat daar voor volk over de vloer komt dan denk ik niet dat die nog opkijken van alles.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt schandalig........maar ja misschien vinden die gasten het leuk om bij de bewoners te horen en niet als gast.
Ik Cos me een ongelukquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe dan,en let aub niet op mij met mijn flauwe grappen.
Alles gaat daar smerig en vooral het eten. Met volle monden praten etc. hoor ik nu ook weer, vreselijk vind ik dat. Maar ja, het is HUN Utopia hè?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
zonder bestek een broodje hamburger eten lijkt me niet meer dan logisch, maar het opscheppen met je handen dan weer niet, er was dus geen bestek om het van de schalen te halen
Zou het hem boeien?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:45 schreef Toweler het volgende:
Zal bas weten wat er nu buiten aan de hand is omtrent reacties vertrek Johan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |