Oh, ze vertelde net dat ze even wat groente voor de vegans ging pakken, voor alles weggesnaaid is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef Soesieb het volgende:
ik zet de stream aan en hoor linda weer zeuren
Kalender,boksen en nu een roast? Alles al gedaan en geweest.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bedankt,ging je bijten?
Jaha, dan moet je je quotealerts uitzetten. Stond op de vorige pagina ofzo ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
snap je me niet ? zo dra iemand reageert op mijn posten krijg ik dit in me DM
quote:
Dat kun je hier melden: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
dus dat, maar volgens rene moet het wel proffesioneel zijn of zoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet weer dat pakjes gezeik. Trek je carnaval outfit maar aan
Je bent betraptquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bedankt,ging je bijten?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Was FF. Dat heeft iedereen als er op je opmerking gequote heeft. Gewoon wegklikken.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
Ik weet niet meer wie het in de vorige topic vroeg , maar ik heb dit ook , het loopt vol .
[ afbeelding ]
Dit is de cos toedeledokiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:20 schreef PTLe het volgende:
hoe kan ik dit uit zetten ?
[ afbeelding ]
Ga naar settings, klik op overig, scroll, en haal het vinkje bij quote alerts weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:20 schreef PTLe het volgende:
hoe kan ik dit uit zetten ?
[ afbeelding ]
Heeft helemaal niks met bugs te maken, gewoon quotealert uitzetten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kun je hier melden: FOK!features, Bugs & Development
Ook prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met bugs te maken, gewoon quotealert uitzetten.
Ga on topic zegquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met bugs te maken, gewoon quotealert uitzetten.
Dank jequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ga naar settings, klik op overig, scroll, en haal het vinkje bij quote alerts weg.
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hier smul jij van. Beetje jammer weer.
Plaats dat Bo daar op let of haar gasten genoeg te eten krijgen......die heeft toc gezegd dat ze blijven eten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:23 schreef mootie het volgende:
Linda telt de burgers, 2 te weinig.
Je kunt Baldr ook echt niks laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |