Ze is een reptillian en kan dat niet altijd goed verbergen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze al eens eerder gedragen hoor, is een lelijk nepding en kocht ze inderdaad tijdens werkzaamheden in Hongkong. Jaaaaa, dáaár heeft ze óók al gewerkt.
Ik probeerde het eens, dat heen en weer geslurp van de tong. Voelde zó onnatuurlijk en begrijp die smerige tic van haar niet.
Ja pfffff,dat stond niet in je post.Al was ik het voor de rest wel met je eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Pfff, dat hij het niet als avondeten wilde bereiden. Want dan moest hij aardappels schillen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kwam die niet over drugs lullen toen? Dat ze was afgekickt en meer van die praatjes.
Ze doen niet anders .quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddelteven zijn weer lekker bezig op de vide
Maar Marjet trekt zich daar helemaal niets van aan hoor. Toen, na de vraag wie er weg zou moeten, iedereen zijn hand opstak voor Marjet schrok ze wel maar het interesseert haar helemaal niets hoor. Vertelde ze de nacht vóór Johan's vertrek nog tegen hem in de keuken. Is filmpje van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wist precies wat Fok was. Ze zei dat mensen daar afgemaakt werden
fixidquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ivan Febo heeft wel originele ideetjes elke keer valt me op.
De twins gaan het koud krijgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddelteven zijn weer lekker bezig op de vide
Thanks.quote:
Wordt het alleen maar erger van!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet ook wel aan een piemel denken als je het doet.Probeer het nu nog maar eens.
Zoals?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ivan heeft wel originele ideetjes elke keer valt me op.
Niet weer dat pakjes gezeik. Trek je carnaval outfit maar aanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:12 schreef mootie het volgende:
De tweeling wil ook al pakjes voor het magicgedoe. 117 euro pp. Goud.
No way.
De boel op stang jagen en verwarring zaaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef PTLe het volgende:
Ik heb ook geen idee wat Mehmet al die tijd al doet zo lang hij in Utopia zit , hij hobbelt van de een naar de ander en verder zie ik echt niets anders van hem dan wandelend met een van meiden aan ze arm hangend ,
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
Ik weet niet meer wie het in de vorige topic vroeg , maar ik heb dit ook , het loopt vol .
[ afbeelding ]
Dan zet je ze uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
Ik weet niet meer wie het in de vorige topic vroeg , maar ik heb dit ook , het loopt vol .
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt het alleen maar erger van!
Ik denk ik quoot je ff.
Wat loopt vol?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Klik ze weg als ik ze gelezen hebquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:17 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |