Heeft ze in "HongKong" gekocht voor 10 dollar op de vlooienmarktquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:53 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe komt Billy aan die bontjas, en is dat echt bont?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze in "HongKong" gekocht voor 10 dollar op de vlooienmarkt
Man man man, en die duikt nu ineens op?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze in "HongKong" gekocht voor 10 dollar op de vlooienmarkt
gekocht in hong kong voor 15 iets, gemaakt van echt rioolrattenbondquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:53 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe komt Billy aan die bontjas, en is dat echt bont?
Ja joh en praatjes dat ze ook in hong kong is geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man man, en die duikt nu ineens op?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk hè die karma.... ik hou d'r van
Lot kwam voor haar Vlog over verslaving.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef zodeju het volgende:
Zit me net af te vragen omdat ze het over oud bewoners hebben.
Wat kwam Lot eigenlijk doen voor een paar uurtjes. Was dat om Bill op te vrolijke of had dat echt een doel??
En in bijna alles heeft ze gelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
Linda is echt weer in een verzuurdag vandaag. Ze moppert op alles en iedereen
Oh ja. dat was ook zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lot kwam voor haar Vlog over verslaving.
Voor andijviestampot kook ik ook nooit de andijvie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En in bijna alles heeft ze gelijk.
Baldr die gisteren om 4 uur wilde beginnen met 10 kg aardappels schillen voor een etentje om 5 uur.
Baldr die haar vroeg om de puree te proeven en daarna ging lachen omdat er melk in zat.
Baldr die 4 zakken andijvie en kilo’s aardappels liet liggen gisteren omdat hij geen zin meer had.
Baldr die vandaag de andijvie die op moet niet wil koken omdat er geen spekjes zijn.
Heel nare tic is dat. En ziet er smerig uit. Ze is dan best gestrestquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef mazaru het volgende:
Het is net een slang met die tong erin en eruit de hele dag door
[ afbeelding ]
Daar gaat het om. Dat moet iedereen weten. Of het nu waar is of niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja joh en praatjes dat ze ook in hong kong is geweest![]()
Ja die gooit de FEBO als zwarte piet gratis de loods inquote:
Ik ook niet......Maar vond de andijvie van gister haast niet terug in de stampot..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor andijviestampot kook ik ook nooit de andijvie.
Dat is een kut wijfquote:
Ze doet het echt de hele dag door, ook als ze in bed een boek ligt te lezen zie je die tong naar buiten komenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel nare tic is dat. En ziet er smerig uit. Ze is dan best gestrest
Zou leuk zijn als ze haar topic tegen komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze doet het echt de hele dag door, ook als ze in bed een boek ligt te lezen zie je die tong naar buiten komen
Zootje ongeregeld is het en dat wordt alleen maar ergerquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:03 schreef Charmian het volgende:
sjongejonge senna en baldr weten weer niet wie er meeëten
Dat is de schuld van Beau. 5 gasten mogen mee eten.voor 5 euro PP.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:03 schreef Charmian het volgende:
sjongejonge senna en baldr weten weer niet wie er meeëten
Ze wist precies wat Fok was. Ze zei dat mensen daar afgemaakt werdenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze haar topic tegen komt.
ja ik zie haar er nu bij, had ze allang aan hun moeten doorgeven, maar ja bo vergeet wel vaker watquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Beau. 5 gasten mogen mee eten.voor 5 euro PP.
Doen we het slecht.. ze leeft nogquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wist precies wat Fok was. Ze zei dat mensen daar afgemaakt werden
Tsja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat zo langzamerhand iedereen naar beneden halen zodat hij straks de popi jopie is daar de goede vriend waar je ze lekker mee kan kletsenquote:
Heeft ze al eens eerder gedragen hoor, is een lelijk nepding en kocht ze inderdaad tijdens werkzaamheden in Hongkong. Jaaaaa, dáaár heeft ze óók al gewerkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man man, en die duikt nu ineens op?
$10! (en vermoedelijk een pijpbeurt)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
gekocht in hong kong voor 15 iets, gemaakt van echt rioolrattenbond
Je moet ook wel aan een piemel denken als je het doet.Probeer het nu nog maar eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze al eens eerder gedragen hoor, is een lelijk nepding en kocht ze inderdaad tijdens werkzaamheden in Hongkong. Jaaaaa, dáaár heeft ze óók al gewerkt.
Ik probeerde het eens, dat heen en weer geslurp van de tong. Voelde zó onnatuurlijk en begrijp die smerige tic van haar niet.
Kwam die niet over drugs lullen toen? Dat ze was afgekickt en meer van die praatjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:56 schreef zodeju het volgende:
Zit me net af te vragen omdat ze het over oud bewoners hebben.
Wat kwam Lot eigenlijk doen voor een paar uurtjes. Was dat om Bill op te vrolijke of had dat echt een doel??
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet ook wel aan een piemel denken als het doet.Probeer het nu nog maar eens.
Die valt nog wel door de mandquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat zo langzamerhand iedereen naar beneden halen zodat hij straks de popi jopie is daar de goede vriend waar je ze lekker mee kan kletsen
Heel handig hoort hij uit wie er goed ligt bij je en daar zegt hij dan niks over maar des te meer over andere.
Ben jij daar geweest ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfff, dat hij het niet als avondeten wilde bereiden. Want dan moest hij aardappels schillen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor andijviestampot kook ik ook nooit de andijvie.
Een post over de streamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |