En dan weet ze ineens niet meer dat Billy in staat is om te jatten? (en zij zelf ook)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar Romy is nu hoofd samenleving en niet meer de hoofdsponsor van Billy meer.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan weet ze ineens niet meer dat Billy in staat is om te jatten? (en zij zelf ook)
Ja en nu?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
ik bedoel eigenlijk dat Romy nu een soort van voorbeeldfunctie heeft.quote:
Ok...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat Romy nu een soort van voorbeeldfunctie heeft.
hij turft dat wel weer bij chippiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Baldr in z'n prive-kroeg aan de karaoke en bier..
[ afbeelding ]
Er is al een paar keer gevraagd aan de bewoners om bij de gasten te gaan zitten als er een B&B is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:08 schreef Laysa het volgende:
En Beau gaat wel weer bij de gasten zitten...ondertussen zuchtend...Het zijn jouw klanten muts
Ze doet zelf maar eens de moeitequote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er is al een paar keer gevraagd aan de bewoners om bij de gasten te gaan zitten als er een B&B is.
Als ze dat dan niet doen kan ik me voorstellen dat ze zucht.
Ze zit er de hele avond al bij, met een tussenpauze omdat ze de koeien moest doen.quote:
Sinds lange tijd dan...Normaal ligt ze al op een bedquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zit er de hele avond al bij, met een tussenpauze omdat ze de koeien moest doen.
Het is niet zo dat ze moet babysitten of zo. De gasten komen niet alleen voor Beau.
Beau verzorgt de boekingen, zorgt dat de bedden schoon zijn en dat ze ontbijt krijgen.
En daar wordt ze voor betaald.
Het entertainment zullen de inwoners toch met z'n allen moeten doen.
om 22.00 uur is ze ineens verdwenen, ligt ze al op bed...slechtste gastvrouw everquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:08 schreef Laysa het volgende:
En Beau gaat wel weer bij de gasten zitten...ondertussen zuchtend...Het zijn jouw klanten muts
Onzin, als ze B&B gasten heeft gaat ze nooit vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinds lange tijd dan...Normaal ligt ze al op een bed
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Onzin, als ze B&B gasten heeft gaat ze nooit vroeg naar bed.
9 van de tien keer vergeet ze dat er b&b'ers komen, dat die ook te eten moeten hebben en met dat entertainen neemt ze het ook niet zo nauw....die andere bewoners krijgen toch geen geld om te entertainen, is haar ding. Romy doet meer d'r bestquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zit er de hele avond al bij, met een tussenpauze omdat ze de koeien moest doen.
Het is niet zo dat ze moet babysitten of zo. De gasten komen niet alleen voor Beau.
Beau verzorgt de boekingen, zorgt dat de bedden schoon zijn en dat ze ontbijt krijgen.
En daar wordt ze voor betaald.
Het entertainment zullen de inwoners toch met z'n allen moeten doen.
want?quote:
Echt welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Onzin, als ze B&B gasten heeft gaat ze nooit vroeg naar bed.
Er zijn er 5 vanaaf.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:26 schreef chufi het volgende:
Hoeveel B&B gasten zijn er ? Zie er 2 zitten op de bank, die het erg ongezellig lijken te hebben
Hij had vandaag al spijt van het wegstemmen van Johan. Domme keus ook m.i....quote:
2 in de Bowhut en 3 in het hutje van René.quote:
Utopiaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Baldr in z'n prive-kroeg aan de karaoke en bier..
[ afbeelding ]
In Renes hut.. Ik zie daar altijd maar 1 bed staan, die 1 persoons waterbed van Rene...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
2 in de Bowhut en 3 in het hutje van René.
Althans zo heb ik het begrepen.
René gaat op een bank in de woonkamer slapen en Beau bij Madilia.
Gek he, maar ik geloof niets van die spijt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hij had vandaag al spijt van het wegstemmen van Johan. Domme keus ook m.i....
Stoer was geweest als hij Billy had weggestuurd.
Ik ook niet. Ik geloof sowieso niks van wat er uit zijn mond komtquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, maar ik geloof niets van die spijt.
De volgende die op #1 staat morgen in de pollquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Beau gezellig samen met die narcist achter de pc............Die Limburgse vlaai is Johan allang vergeten. Het kwam haar ook wel goed uit dat Johan ging.......Ze hoeft nu in ieder geval geen sex meer met Johan te hebben in die loods...........Wie is de volgende die ze probeert te verleiden met haar sexy schoudertje........
Ik ook niet, die narcist heeft de makkelijkste weg gekozen............Ik hoop dat die gast er heel snel uitvliegt...........quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, maar ik geloof niets van die spijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |