Binance naar 7560. Op naar sub 7.5kquote:
Jij ook verkocht dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja haha dat heb ik ook, zit op hete kolen. Ik wil zo snel mogelijk uit Tether gaan maar er is geen andere plek om te schuilen voor al dit geweld.
Flinke gok, kudo's als het goed uitpakt! Ik durf het niet aan, voor je het weet gooit CCK er weer een pumptweet uitquote:Op maandag 5 februari 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende: 2k ven ingezet met de gok op de val naar 4,5K, Als we nu een bounce krijgen ga ik in een hoekje huilen. Gecontroleerde panicsell
[ afbeelding ] Op naar de 4,5. 7500 en 6k zullen ook support gaan geven ja
Ja, hier valt geld te verdienenquote:
Rustig ????? er word genoeg gepost.......quote:Op maandag 5 februari 2018 12:44 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Waarom is het ook zo rustig op dit forum?
Ik ga mn buy ergens op 5k zettenquote:Op maandag 5 februari 2018 12:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Flinke gok, kudo's als het goed uitpakt! Ik durf het niet aan, voor je het weet gooit CCK er weer een pumptweet uit
Panic sells??? Ik verkoop met volle verstandquote:Op maandag 5 februari 2018 12:50 schreef ITrade het volgende:
Zo te zien is het volume er nu niet op door de 7500 te zakken. Al blijft het wel geprobeerd worden. Wel veel panic sells lees ik hier ook.
Ballsy call.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja, hier valt geld te verdienenof VEN, hoe je het wil zien.
Is prima als je veel wil betalen aan fees en geen eigen bezit wil hebben over je coins.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier die ervaring heeft met etoro als handelsplatform ?
+1000 VEN in de plus nu.quote:
Dit is geen panicselling. Dit is een gok op de daling naar 4,5k.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:50 schreef ITrade het volgende:
Zo te zien is het volume er nu niet op door de 7500 te zakken. Al blijft het wel geprobeerd worden. Wel veel panic sells lees ik hier ook.
Wie denk je dan dat deze crash veroorzaakt? Echt geen Tether fud oid. Lees hoeveel mensen op fok alleen al de afgelopen dagen verkocht hebben omdat ze de daling niet meer aankunnen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Panic sells??? Ik verkoop met volle verstand
GO GO GO GO PAPPA HEEFT NIEUWE VEN NODIGquote:Op maandag 5 februari 2018 12:54 schreef EggsTC het volgende:
CMC ook onder de 7700, hopelijk een harde val
Ja maar wij kunnen de daling wel aan, wij gokken op extra terugkopen op basis van fibonacci, ik iig wel.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wie denk je dat deze crash dan veroorzaken? Echt geen Tether fud oid. Lees hoeveel mensen op fok alleen al de afgelopen dagen verkocht hebben omdat ze de daling niet meer aankunnen.
Heb je verkocht?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar wij kunnen de daling wel aan, wij gokken op extra terugkopen op basis van fibonacci, ik iig wel.
Ik denk dat het nieuws rondom Bitfinex en Tether de oorzaak is.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wie denk je dan dat deze crash veroorzaakt? Echt geen Tether fud oid. Lees hoeveel mensen op fok alleen al de afgelopen dagen verkocht hebben omdat ze de daling niet meer aankunnen.
En dan VEN op 1$quote:Op maandag 5 februari 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zakken door naar de 4500, en voor de zomer is het 2k.
Wie weet is Bitfinex wel al hun Bitcoins aan het verkopen om Tether weer gedekt te krijgen :p Hun trucje even ongedaan maken. /aluhoedje uitquote:Op maandag 5 februari 2018 13:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuws rondom Bitfinex en Tether de oorzaak is.
Wat doe je met die target?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, want fibonacci 61,8 breached;
Next target: 4500usd
[ afbeelding ]
Ja zo werkt dat hè: als iemand anders verkoopt tijdens een daling is het een weak hand panic sell waardoor de markt crashed. Als je het zélf doet is het een strategische zet.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wie denk je dan dat deze crash veroorzaakt? Echt geen Tether fud oid. Lees hoeveel mensen op fok alleen al de afgelopen dagen verkocht hebben omdat ze de daling niet meer aankunnen.
Dat is dus het kutte eraan, ik moest mijn toevlucht nemen in Tether en dat is een tikkende tijdbom.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Wie weet is Bitfinex wel al hun Bitcoins aan het verkopen om Tether weer gedekt te krijgen :p Hun trucje even ongedaan maken. /aluhoedje uit
Ouchquote:Op maandag 5 februari 2018 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, want fibonacci 61,8 breached;
Next target: 4500usd
[ afbeelding ]
Niet wachten totdat Ven weer een kwartje staatquote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Als VEN onder de 3$ duikt koop ik bij
Ik dacht toen VEN op 8+ stond "ah crap, niet op tijd ingestapt! Als ie nog een keer onder de 6,50 gaat zeker kopen!". Dan komt die 6,50 in zicht en verleg je de grens naar 6 naar 5, naar 4 etc.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Als VEN onder de 3$ duikt koop ik bij
Euh? Hoezo 'moet' je dat dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is dus het kutte eraan, ik moest mijn toevlucht nemen in Tether en dat is een tikkende tijdbom.
Op Binance heb je geen USD ?quote:
als dit gebeurt ga ik me in het node & Thor verhaal verdiepenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet wachten totdat Ven weer een kwartje staat
ik dacht hetzelfdequote:
Waarom zou je je daar sws niet in verdiepen? Ongeacht wat je van VEN vindt en of je het wil kopen of niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:08 schreef SMS303 het volgende:
[..]
als dit gebeurt ga ik me in het node & Thor verhaal verdiepen
Welkom in de rollercoasterquote:
En hoe kom je dan uberhaupt ooit aan je fiat mocht je dat willen?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Op Binance heb je geen USD ?
nogmaals, dat hoop jequote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welkom in de rollercoasterkomt goed, hij zakt wel
Het is wel een lekkere bearmarket nu. Zo hard is het in tijden niet achteruit gegaan.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niet via Binancequote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hoe kom je dan uberhaupt ooit aan je fiat mocht je dat willen?
Ik heb liever een grote crash direct naar 2k en vanaf daar weer omhoog dan die tergende daling van een maand nu.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:05 schreef YT123 het volgende:
Beter zakt Bitcoin gewoon zo snel mogelijk naar die bodem. Anders blijven we nog weken langzaam naar beneden schommelen.
Dat heet Self-fulfilling prophecy.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat hè: als iemand anders verkoopt tijdens een daling is het een weak hand panic sell waardoor de markt crashed. Als je het zélf doet is het een strategische zet.
Het ligt er aan op basis van welke argumenten je het doet, als je het doet om "redden wat er te redden valt" of omdat hij een treshold breached, dat is nogal even een verschilquote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat hè: als iemand anders verkoopt tijdens een daling is het een weak hand panic sell waardoor de markt crashed. Als je het zélf doet is het een strategische zet.
FUDquote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
http://m.scmp.com/busines(...)tter_impression=true
Lekker FUD posten zodat het zaktquote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
http://m.scmp.com/busines(...)tter_impression=true
Wel relevante usernamequote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat het dan pas voor me mogelijk isquote:Op maandag 5 februari 2018 13:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar sws niet in verdiepen? Ongeacht wat je van VEN vindt en of je het wil kopen of niet.
Ik zou dukaten kopen.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, al meer duidelijkheid? inmiddels 1000 euro lichter. In 1,5 week.
Hier gaat de vlag uit als btc rond de 500 euro staatquote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben er pas gerust op dat hij door t ijs gaat zodra hij bij de 7200 komt.
Welkom in de wonderen wereld van crypto.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien hebben de huidige kopers niet naar fibonacci gekeken.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben er pas gerust op dat hij door t ijs gaat zodra hij bij de 7200 komt.
Echt lichter, of je winst met 1000 zien krimpen?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet naar je portfolio en/of coinmarketcap kijken komende weken.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Of de support houdt stand, en dan verspil ik wat ven... naja om het spannend te houden tochquote:Op maandag 5 februari 2018 13:19 schreef ITrade het volgende:
[..]
Misschien hebben de huidige kopers niet naar fibonacci gekeken.
dan koop ik er 1 voor de HODL.... ondanks mijn ideeen over BTCquote:Op maandag 5 februari 2018 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat de vlag uit als btc rond de 500 euro staat
Wat zijn jouw ideeën over btc?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:21 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dan koop ik er 1 voor de HODL.... ondanks mijn ideeen over BTC
500-1500 zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:24 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb mijn eerste inkopen tussen de 500 usd - 1500 usd per Bitcoin ingeslagen. Moet ik mij nu zorgen gaan makenOf is dat een absoluut irreëel scenario?
Dan nog, fuck mijn inzet, maar wat er vardampt is.....Dat verdien ik niet zomaar überhaupt ergens mee terug.
Voor je eigen perceptie is het een verschil, voor de buitenwacht en de markt is een sell een sell.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het ligt er aan op basis van welke argumenten je het doet, als je het doet om "redden wat er te redden valt" of omdat hij een treshold breached, dat is nogal even een verschil
Het maakt niet uit hoe het voor de buitenwacht en de markt eruit ziet, ik zit niet op de exchanges om hen gelukkig te makenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor je eigen perceptie is het een verschil, voor de buitenwacht en de markt is een sell een sell.
Daar ben ik het nog wel mee eens, die 4k zit op een 80% van ATH. Net zoals de eerste major BTC crash.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
500-1500 zie ik niet gebeuren.
Geen enkel scenario is absoluut irreëel. Als je denkt dat het die kant uitgaat zou ik fijn m'n winst pakken. Heb je toch niks om over te klagen dunkt me.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:24 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb mijn eerste inkopen tussen de 500 usd - 1500 usd per Bitcoin ingeslagen. Moet ik mij nu zorgen gaan makenOf is dat een absoluut irreëel scenario?
Dan nog, fuck mijn inzet, maar wat er vardampt is.....Dat verdien ik niet zomaar überhaupt ergens mee terug.
Hodl is mijn strategie. Heb al te vaak verkeerde trade beslissingen gemaakt meanwhile (al kan hodl dat ook zijn, je weet het niet).quote:Op maandag 5 februari 2018 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen enkel scenario is absoluut irreëel. Als je denkt dat het die kant uitgaat zou ik fijn m'n winst pakken. Heb je toch niks om over te klagen dunkt me.
Wtf, je bent jequote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Die heb ik toch al es gepostquote:
Dat marked het begin van de capitulatiefase, riemen vast!quote:
Toepasselijke UIquote:Op maandag 5 februari 2018 13:35 schreef BakkenKappen het volgende:
BANSHEEBOY VERGAT ZIJN EMOTICON.
IK HAAL ALLE DUKATEN VAN MIJN CHEST EN VERKOOP ZE. HET EINDE IS GEKOMEN.
WASSSUUU WASSUUU WASSUPPPP
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:35 schreef BakkenKappen het volgende:
BANSHEEBOY VERGAT ZIJN EMOTICON.
IK HAAL ALLE DUKATEN VAN MIJN CHEST EN VERKOOP ZE. HET EINDE IS GEKOMEN.
WASSSUUU WASSUUU WASSUPPPP
Historisch gezien is de prijs can crypto nog steeds erg hoog.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het erge is dus dat je continue denkt dat je bij moet kopen omdat de prijs zo laag is. Maar laag kan lager.²
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Een voordeel, de dukaten die ik nu koop zijn al vochtig dankzij de tranen van de vorige eigenaar.
Godverdomme.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Een voordeel, de dukaten die ik nu koop zijn al vochtig dankzij de tranen van de vorige eigenaar.
Dit wel ja, denk dat het wel even gaat duren.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:45 schreef Chaes het volgende:
Sow, we zullen wel weer een aantal maanden nodig hebben om op een nieuw ATH te komen denk ik. Jammer
Prima toch, kunnen ook ff alle mensen afhaken die er alleen in zitten voor het snelle geld.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:45 schreef Chaes het volgende:
Sow, we zullen wel weer een aantal maanden nodig hebben om op een nieuw ATH te komen denk ik. Jammer
Dat is waar. Was zelf ook niet van plan snel te verkopen o.i.d. Maar in hindsight had ik dat beter wel kunnen doen en dan nu weer terugkopenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Prima toch, kunnen ook ff alle mensen afhaken die er alleen in zitten voor het snelle geld.Liever een steady langzame groei van goede projecten dan alleen maar pumps van shitcoins.
Ok, doe mij die maarquote:Op maandag 5 februari 2018 13:45 schreef descon het volgende:
Riemen vast en blijven zitten tijdens de rit.
Ff uitzitten en einde van het jaar weer eens uit cashen met dikke winsten
Dat gevoel heb ik al sinds ik in crypto zitquote:Op maandag 5 februari 2018 13:50 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is waar. Was zelf ook niet van plan snel te verkopen o.i.d. Maar in hindsight had ik dat beter wel kunnen doen en dan nu weer terugkopen
Johquote:Op maandag 5 februari 2018 13:50 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is waar. Was zelf ook niet van plan snel te verkopen o.i.d. Maar in hindsight had ik dat beter wel kunnen doen en dan nu weer terugkopen
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:
http://www.scmp.com/busin(...)ading-completely-ban
Deze al voorbij gekomen? Voor zover dit niet weer een fake bericht is
Toch wel sneu om te zien dat de Chinese overheid nu ook onze portemonnee raaktquote:Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef ITrade het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal wel mooi zijn overigens. Dan kan heel de wereld aanschouwen hoe China faalt en hoeft de rest van de wereld daar nooit meer zorgen om te maken.
De hypocrisie is niet te hardenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op vakantie naar China gaan. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch wel sneu om te zien dat de Chinese overheid nu ook onze portemonnee raakt
De lange arm van China
Want heel China verkoopt nu opeens ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch wel sneu om te zien dat de Chinese overheid nu ook onze portemonnee raakt
De lange arm van China
Het zal er in elk geval niet voor zorgen dat ze in de rij staan om 100 bitcoin per persoon in te slaan.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:01 schreef ITrade het volgende:
[..]
Want heel China verkoopt nu opeens ofzo?
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Joh![]()
Zo lust ik er nog wel een paar "Achteraf gezien was het niet slim om op 9 november 2009 te gaan gamen met m'n PC. Had beter 1000 Bitcoins kunnen minen"
Overigens had ik ook beter halverwege dcember alles kunnen verkopen maar ja
Dit.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Joh![]()
Zo lust ik er nog wel een paar "Achteraf gezien was het niet slim om op 9 november 2009 te gaan gamen met m'n PC. Had beter 1000 Bitcoins kunnen minen"
Overigens had ik ook beter halverwege dcember alles kunnen verkopen maar ja
quote:Op maandag 5 februari 2018 14:17 schreef Skv het volgende:
Nou hup. Door naar de 6k en dan langzaam maar steady omhoog de komende maanden.
Ik hodl alles.
Nog 1 keer jongons, HODL!quote:
Daarom steeds verkopen en terug kopen toch. Buy high, sell low.quote:
Ik denk dat je even wat FUD moet gaan schrijven. Zoals het nu gaat gaan we niet door de 7400 heen.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
Dit is nog steeds de 61,8 support prolly, beter zaktie ff naar 7k of minder.
Te grote wall nog op 7500 jaquote:Op maandag 5 februari 2018 14:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat je even wat FUD moet gaan schrijven. Zoals het nu gaat gaan we niet door de 7400 heen.
En nog iets lager nog meer, dus er moet wel weer even wat verzonnen worden om weer een reeks weak hands wakker te schudden.quote:
Ik ga met je mee. Dit was de bodem. Bears being bears enzo maar ik zie BTC niet onder de 7k duiken.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:40 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik call het maar, de bodem is bereikt.
Quote dit over een uurtje of twee maar om mij op mijn bek te zien gaan
Deze disclaimer geldt ook voor mijquote:Op maandag 5 februari 2018 14:43 schreef Afwazig het volgende:
Let op; dit was mijn onderbuik. Geen argumenten
HIj stapte op 4K in, dus ik denk nog prima.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Deze disclaimer geldt ook voor mij
Hoe zou die clown die alles verkocht voor BTC zich nu voelen eigenlijk?![]()
Prima, hij heeft nog winst.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Deze disclaimer geldt ook voor mij
Toevallig 3 dagen geleden .... ze wonen in Thailand op een camping/resortquote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |