Heb je verkocht?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar wij kunnen de daling wel aan, wij gokken op extra terugkopen op basis van fibonacci, ik iig wel.
Ik denk dat het nieuws rondom Bitfinex en Tether de oorzaak is.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wie denk je dan dat deze crash veroorzaakt? Echt geen Tether fud oid. Lees hoeveel mensen op fok alleen al de afgelopen dagen verkocht hebben omdat ze de daling niet meer aankunnen.
En dan VEN op 1$quote:Op maandag 5 februari 2018 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zakken door naar de 4500, en voor de zomer is het 2k.
Wie weet is Bitfinex wel al hun Bitcoins aan het verkopen om Tether weer gedekt te krijgen :p Hun trucje even ongedaan maken. /aluhoedje uitquote:Op maandag 5 februari 2018 13:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuws rondom Bitfinex en Tether de oorzaak is.
Wat doe je met die target?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, want fibonacci 61,8 breached;
Next target: 4500usd
[ afbeelding ]
Ja zo werkt dat hè: als iemand anders verkoopt tijdens een daling is het een weak hand panic sell waardoor de markt crashed. Als je het zélf doet is het een strategische zet.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wie denk je dan dat deze crash veroorzaakt? Echt geen Tether fud oid. Lees hoeveel mensen op fok alleen al de afgelopen dagen verkocht hebben omdat ze de daling niet meer aankunnen.
Dat is dus het kutte eraan, ik moest mijn toevlucht nemen in Tether en dat is een tikkende tijdbom.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Wie weet is Bitfinex wel al hun Bitcoins aan het verkopen om Tether weer gedekt te krijgen :p Hun trucje even ongedaan maken. /aluhoedje uit
Ouchquote:Op maandag 5 februari 2018 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, want fibonacci 61,8 breached;
Next target: 4500usd
[ afbeelding ]
Niet wachten totdat Ven weer een kwartje staatquote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Als VEN onder de 3$ duikt koop ik bij
Ik dacht toen VEN op 8+ stond "ah crap, niet op tijd ingestapt! Als ie nog een keer onder de 6,50 gaat zeker kopen!". Dan komt die 6,50 in zicht en verleg je de grens naar 6 naar 5, naar 4 etc.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Als VEN onder de 3$ duikt koop ik bij
Euh? Hoezo 'moet' je dat dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is dus het kutte eraan, ik moest mijn toevlucht nemen in Tether en dat is een tikkende tijdbom.
Op Binance heb je geen USD ?quote:
als dit gebeurt ga ik me in het node & Thor verhaal verdiepenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet wachten totdat Ven weer een kwartje staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |