ik dacht hetzelfdequote:
Waarom zou je je daar sws niet in verdiepen? Ongeacht wat je van VEN vindt en of je het wil kopen of niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:08 schreef SMS303 het volgende:
[..]
als dit gebeurt ga ik me in het node & Thor verhaal verdiepen
Welkom in de rollercoasterquote:
En hoe kom je dan uberhaupt ooit aan je fiat mocht je dat willen?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Op Binance heb je geen USD ?
nogmaals, dat hoop jequote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welkom in de rollercoasterkomt goed, hij zakt wel
Het is wel een lekkere bearmarket nu. Zo hard is het in tijden niet achteruit gegaan.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niet via Binancequote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hoe kom je dan uberhaupt ooit aan je fiat mocht je dat willen?
Ik heb liever een grote crash direct naar 2k en vanaf daar weer omhoog dan die tergende daling van een maand nu.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:05 schreef YT123 het volgende:
Beter zakt Bitcoin gewoon zo snel mogelijk naar die bodem. Anders blijven we nog weken langzaam naar beneden schommelen.
Dat heet Self-fulfilling prophecy.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat hè: als iemand anders verkoopt tijdens een daling is het een weak hand panic sell waardoor de markt crashed. Als je het zélf doet is het een strategische zet.
Het ligt er aan op basis van welke argumenten je het doet, als je het doet om "redden wat er te redden valt" of omdat hij een treshold breached, dat is nogal even een verschilquote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat hè: als iemand anders verkoopt tijdens een daling is het een weak hand panic sell waardoor de markt crashed. Als je het zélf doet is het een strategische zet.
FUDquote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
http://m.scmp.com/busines(...)tter_impression=true
Lekker FUD posten zodat het zaktquote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
http://m.scmp.com/busines(...)tter_impression=true
Wel relevante usernamequote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat het dan pas voor me mogelijk isquote:Op maandag 5 februari 2018 13:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar sws niet in verdiepen? Ongeacht wat je van VEN vindt en of je het wil kopen of niet.
Ik zou dukaten kopen.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, al meer duidelijkheid? inmiddels 1000 euro lichter. In 1,5 week.
Hier gaat de vlag uit als btc rond de 500 euro staatquote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben er pas gerust op dat hij door t ijs gaat zodra hij bij de 7200 komt.
Welkom in de wonderen wereld van crypto.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien hebben de huidige kopers niet naar fibonacci gekeken.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben er pas gerust op dat hij door t ijs gaat zodra hij bij de 7200 komt.
Echt lichter, of je winst met 1000 zien krimpen?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |