quote:Op maandag 5 februari 2018 13:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Een voordeel, de dukaten die ik nu koop zijn al vochtig dankzij de tranen van de vorige eigenaar.
Godverdomme.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Een voordeel, de dukaten die ik nu koop zijn al vochtig dankzij de tranen van de vorige eigenaar.
Dit wel ja, denk dat het wel even gaat duren.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:45 schreef Chaes het volgende:
Sow, we zullen wel weer een aantal maanden nodig hebben om op een nieuw ATH te komen denk ik. Jammer
Prima toch, kunnen ook ff alle mensen afhaken die er alleen in zitten voor het snelle geld.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:45 schreef Chaes het volgende:
Sow, we zullen wel weer een aantal maanden nodig hebben om op een nieuw ATH te komen denk ik. Jammer
Dat is waar. Was zelf ook niet van plan snel te verkopen o.i.d. Maar in hindsight had ik dat beter wel kunnen doen en dan nu weer terugkopenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Prima toch, kunnen ook ff alle mensen afhaken die er alleen in zitten voor het snelle geld.Liever een steady langzame groei van goede projecten dan alleen maar pumps van shitcoins.
Ok, doe mij die maarquote:Op maandag 5 februari 2018 13:45 schreef descon het volgende:
Riemen vast en blijven zitten tijdens de rit.
Ff uitzitten en einde van het jaar weer eens uit cashen met dikke winsten
Dat gevoel heb ik al sinds ik in crypto zitquote:Op maandag 5 februari 2018 13:50 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is waar. Was zelf ook niet van plan snel te verkopen o.i.d. Maar in hindsight had ik dat beter wel kunnen doen en dan nu weer terugkopen
Johquote:Op maandag 5 februari 2018 13:50 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is waar. Was zelf ook niet van plan snel te verkopen o.i.d. Maar in hindsight had ik dat beter wel kunnen doen en dan nu weer terugkopen
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:
http://www.scmp.com/busin(...)ading-completely-ban
Deze al voorbij gekomen? Voor zover dit niet weer een fake bericht is
Toch wel sneu om te zien dat de Chinese overheid nu ook onze portemonnee raaktquote:Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef ITrade het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal wel mooi zijn overigens. Dan kan heel de wereld aanschouwen hoe China faalt en hoeft de rest van de wereld daar nooit meer zorgen om te maken.
De hypocrisie is niet te hardenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat hè: als iemand anders verkoopt tijdens een daling is het een weak hand panic sell waardoor de markt crashed. Als je het zélf doet is het een strategische zet.
Gewoon niet meer op vakantie naar China gaan. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch wel sneu om te zien dat de Chinese overheid nu ook onze portemonnee raakt
De lange arm van China
Want heel China verkoopt nu opeens ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch wel sneu om te zien dat de Chinese overheid nu ook onze portemonnee raakt
De lange arm van China
Het zal er in elk geval niet voor zorgen dat ze in de rij staan om 100 bitcoin per persoon in te slaan.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:01 schreef ITrade het volgende:
[..]
Want heel China verkoopt nu opeens ofzo?
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Joh![]()
Zo lust ik er nog wel een paar "Achteraf gezien was het niet slim om op 9 november 2009 te gaan gamen met m'n PC. Had beter 1000 Bitcoins kunnen minen"
Overigens had ik ook beter halverwege dcember alles kunnen verkopen maar ja
Dit.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Joh![]()
Zo lust ik er nog wel een paar "Achteraf gezien was het niet slim om op 9 november 2009 te gaan gamen met m'n PC. Had beter 1000 Bitcoins kunnen minen"
Overigens had ik ook beter halverwege dcember alles kunnen verkopen maar ja
quote:Op maandag 5 februari 2018 14:17 schreef Skv het volgende:
Nou hup. Door naar de 6k en dan langzaam maar steady omhoog de komende maanden.
Ik hodl alles.
Nog 1 keer jongons, HODL!quote:
Daarom steeds verkopen en terug kopen toch. Buy high, sell low.quote:
Ik denk dat je even wat FUD moet gaan schrijven. Zoals het nu gaat gaan we niet door de 7400 heen.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
Dit is nog steeds de 61,8 support prolly, beter zaktie ff naar 7k of minder.
Te grote wall nog op 7500 jaquote:Op maandag 5 februari 2018 14:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat je even wat FUD moet gaan schrijven. Zoals het nu gaat gaan we niet door de 7400 heen.
En nog iets lager nog meer, dus er moet wel weer even wat verzonnen worden om weer een reeks weak hands wakker te schudden.quote:
Ik ga met je mee. Dit was de bodem. Bears being bears enzo maar ik zie BTC niet onder de 7k duiken.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:40 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik call het maar, de bodem is bereikt.
Quote dit over een uurtje of twee maar om mij op mijn bek te zien gaan
Deze disclaimer geldt ook voor mijquote:Op maandag 5 februari 2018 14:43 schreef Afwazig het volgende:
Let op; dit was mijn onderbuik. Geen argumenten
HIj stapte op 4K in, dus ik denk nog prima.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Deze disclaimer geldt ook voor mij
Hoe zou die clown die alles verkocht voor BTC zich nu voelen eigenlijk?![]()
Prima, hij heeft nog winst.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Deze disclaimer geldt ook voor mij
Toevallig 3 dagen geleden .... ze wonen in Thailand op een camping/resortquote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |