quote:Op maandag 5 februari 2018 14:17 schreef Skv het volgende:
Nou hup. Door naar de 6k en dan langzaam maar steady omhoog de komende maanden.
Ik hodl alles.
Nog 1 keer jongons, HODL!quote:
Daarom steeds verkopen en terug kopen toch. Buy high, sell low.quote:
Ik denk dat je even wat FUD moet gaan schrijven. Zoals het nu gaat gaan we niet door de 7400 heen.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:21 schreef EggsTC het volgende:
Dit is nog steeds de 61,8 support prolly, beter zaktie ff naar 7k of minder.
Te grote wall nog op 7500 jaquote:Op maandag 5 februari 2018 14:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat je even wat FUD moet gaan schrijven. Zoals het nu gaat gaan we niet door de 7400 heen.
En nog iets lager nog meer, dus er moet wel weer even wat verzonnen worden om weer een reeks weak hands wakker te schudden.quote:
Ik ga met je mee. Dit was de bodem. Bears being bears enzo maar ik zie BTC niet onder de 7k duiken.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:40 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik call het maar, de bodem is bereikt.
Quote dit over een uurtje of twee maar om mij op mijn bek te zien gaan
Deze disclaimer geldt ook voor mijquote:Op maandag 5 februari 2018 14:43 schreef Afwazig het volgende:
Let op; dit was mijn onderbuik. Geen argumenten
HIj stapte op 4K in, dus ik denk nog prima.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Deze disclaimer geldt ook voor mij
Hoe zou die clown die alles verkocht voor BTC zich nu voelen eigenlijk?![]()
Prima, hij heeft nog winst.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Deze disclaimer geldt ook voor mij
Toevallig 3 dagen geleden .... ze wonen in Thailand op een camping/resortquote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |