Niet naar je portfolio en/of coinmarketcap kijken komende weken.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, al meer duidelijkheid? inmiddels 1000 euro lichter. In 1,5 week.
Of de support houdt stand, en dan verspil ik wat ven... naja om het spannend te houden tochquote:Op maandag 5 februari 2018 13:19 schreef ITrade het volgende:
[..]
Misschien hebben de huidige kopers niet naar fibonacci gekeken.
dan koop ik er 1 voor de HODL.... ondanks mijn ideeen over BTCquote:Op maandag 5 februari 2018 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat de vlag uit als btc rond de 500 euro staat
Wat zijn jouw ideeën over btc?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:21 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dan koop ik er 1 voor de HODL.... ondanks mijn ideeen over BTC
500-1500 zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:24 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb mijn eerste inkopen tussen de 500 usd - 1500 usd per Bitcoin ingeslagen. Moet ik mij nu zorgen gaan makenOf is dat een absoluut irreëel scenario?
Dan nog, fuck mijn inzet, maar wat er vardampt is.....Dat verdien ik niet zomaar überhaupt ergens mee terug.
Voor je eigen perceptie is het een verschil, voor de buitenwacht en de markt is een sell een sell.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het ligt er aan op basis van welke argumenten je het doet, als je het doet om "redden wat er te redden valt" of omdat hij een treshold breached, dat is nogal even een verschil
Het maakt niet uit hoe het voor de buitenwacht en de markt eruit ziet, ik zit niet op de exchanges om hen gelukkig te makenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor je eigen perceptie is het een verschil, voor de buitenwacht en de markt is een sell een sell.
Daar ben ik het nog wel mee eens, die 4k zit op een 80% van ATH. Net zoals de eerste major BTC crash.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
500-1500 zie ik niet gebeuren.
Geen enkel scenario is absoluut irreëel. Als je denkt dat het die kant uitgaat zou ik fijn m'n winst pakken. Heb je toch niks om over te klagen dunkt me.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:24 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb mijn eerste inkopen tussen de 500 usd - 1500 usd per Bitcoin ingeslagen. Moet ik mij nu zorgen gaan makenOf is dat een absoluut irreëel scenario?
Dan nog, fuck mijn inzet, maar wat er vardampt is.....Dat verdien ik niet zomaar überhaupt ergens mee terug.
Hodl is mijn strategie. Heb al te vaak verkeerde trade beslissingen gemaakt meanwhile (al kan hodl dat ook zijn, je weet het niet).quote:Op maandag 5 februari 2018 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen enkel scenario is absoluut irreëel. Als je denkt dat het die kant uitgaat zou ik fijn m'n winst pakken. Heb je toch niks om over te klagen dunkt me.
Wtf, je bent jequote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, al meer duidelijkheid? inmiddels 1000 euro lichter. In 1,5 week.
Die heb ik toch al es gepostquote:
Dat marked het begin van de capitulatiefase, riemen vast!quote:
Toepasselijke UIquote:Op maandag 5 februari 2018 13:35 schreef BakkenKappen het volgende:
BANSHEEBOY VERGAT ZIJN EMOTICON.
IK HAAL ALLE DUKATEN VAN MIJN CHEST EN VERKOOP ZE. HET EINDE IS GEKOMEN.
WASSSUUU WASSUUU WASSUPPPP
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:35 schreef BakkenKappen het volgende:
BANSHEEBOY VERGAT ZIJN EMOTICON.
IK HAAL ALLE DUKATEN VAN MIJN CHEST EN VERKOOP ZE. HET EINDE IS GEKOMEN.
WASSSUUU WASSUUU WASSUPPPP
Historisch gezien is de prijs can crypto nog steeds erg hoog.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het erge is dus dat je continue denkt dat je bij moet kopen omdat de prijs zo laag is. Maar laag kan lager.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |