Halalfrikadellen? Zo smerigquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn schoonzusje heeft haar frituursnacks binnen uit Nederland. Dat wordt smullen vanavond
Ik snap hieruit dat iemand uit je omgeving is overleden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Thanks allemaal. Had inderdaad een goede band met hem. Gelukkig voor hem heeft hij zijn achterkleinkind nog twee zien worden. Hij had gistermiddag zijn broers nog gezien, daar wachtte hij op, en is toen vannacht rustig gegaan.
Je opa is in de meeste niet Surinaamse gezinnen geen vreemde van je.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik snap hieruit dat iemand uit je omgeving is overleden.
Condoleances.
Zag gister dat ik na Thailand m'n gold status alweer bijna heb voor volgend jaar. Mochten we ooit samen vliegen kun je dus mee de first lounge inquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je opa is in de meeste niet Surinaamse gezinnen geen vreemde van je.
Waar wil je dan naar toe?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zag gister dat ik na Thailand m'n gold status alweer bijna heb voor volgend jaar. Mochten we ooit samen vliegen kun je dus mee de first lounge in
Moet ik eerst naar Londen. Dat is om.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Moskou met BA.
Die vliegen een 787 op de route
Amsterdam staat niet bekend om hun one world airlines.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar Londen. Dat is om.
Ik heb het allemaal niet gevolgd oppert.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je opa is in de meeste niet Surinaamse gezinnen geen vreemde van je.
Weet jij veel van islamitische rechtsscholenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet gevolgd oppert.
Ik las letterlijk alleen de post die ik quotte.
Anyways rust zacht Napo’s opa.
sowieso niet om goede lounges, die business class lounge van klm is ook om te huilenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Amsterdam staat niet bekend om hun one world airlines.
Is dat de aspire lounge.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso niet om goede lounges, die business class lounge van klm is ook om te huilen
Finnair is het minst om denk ik naar Moskou. Als het one world moet zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Amsterdam staat niet bekend om hun one world airlines.
Als ik er al een zou kennen dan zou ik heel de dag recht spreken of mijn kennis ongewenst verspreidenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Weet jij veel van islamitische rechtsscholen
Ik heb je jurisprudentie nodig waarom hannifi als enige geen schaaldieren etenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik er al een zou kennen dan zou ik heel de dag recht spreken of mijn kennis ongewenst verspreiden
Mijn islamitische kennis is boerenkennis.
zeker, die zijn overal wel goed in Aziëquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Cathay lounge in Bangkok is well prima tarado
Zijn vast net als nap allergisch.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je jurisprudentie nodig waarom hannifi als enige geen schaaldieren eten
Gewoon rondjes lopenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik als skere boy zit gewoon bij een koffietent altijd
BA first lounge heeft van die slaapkamers. Dat is opzich wel dikke prima met een babyquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
eigenlijk niks, het is gewoon iets comfortabeler wachten op
In Den Haag heb je nog prachtige koffietenten. Voor een bakkie pleur en een balletje met zalf.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik wilde eigenlijk met Cathay naar Bangkok. Maar kon m'n miles niet kwijt op de juiste data, dus zou 1800 pp duurder zijn. Net even te gek.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, die zijn overal wel goed in Azië
zalf?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag heb je nog prachtige koffietenten. Voor een bakkie pleur en een balletje met zalf.
Er schijnen verschillen te bestaan of je alles uit de zee mag eten of niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je jurisprudentie nodig waarom hannifi als enige geen schaaldieren eten
Je klaagt over de OP maar je reageert volgens mij niet of althans geen actie.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit nu weer voor crapquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Er schijnen verschillen te bestaan of je alles uit de zee mag eten of niet.
Ik vreet alles uit de zee, maar lust niet alles uit de zee. Er bestaat een discussie over gewervelde vs ongewervelde dieren. Over de dieren op het land schijnt het allemaal duidelijk te zijn. Geen wervel = niet eten!
Maar hoe toepasbaar dat is op de diertjes uit de zee? Joost mag het weten.
Voorstanders van uit de zee eten zeggen schijnen te verwijzen naar een bepaalde tekst en tegenstanders verwijzen altijd naar de wervel of geen wervel blablablabla.
Ik zeg: Vreet alles uit de zee (met mate natuurlijk).
Cafe con leche et un tostada por favorquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Parkstad?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gm
Gisteren tapas gehad met mevrouw_vermeer. Heerlijk! Het enige Spaanse bier wat ze kenden was pils, dus dat kan beter.
Apenvreter!!!quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor crap
Cafe solo para mi amigoquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cafe con leche et un tostada por favor
misschien heb je hier wat aanquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Ja te laat, ik zag wel culinaire tips in Barcelonaquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
misschien heb je hier wat aan
Dus je mag slakken niet eten maar zeeslakken welquote:
Jefe, zit je nog in Sevilla?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja te laat, ik zag wel culinaire tips in Barcelona
Zaterdag ga ik het geheim biergelag doen bij het brouwlokaalquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nej, we zijn nu in Groningengod. Bij Tapasco.
Iedereen mot het lekker zelf weten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus je mag slakken niet eten maar zeeslakken wel
Ik word zo moe van dit soort walgelijke clubjes
De uilskuikens op YouTube klagen alleen maar over dat het in spiegelbeeld staat terwijl ik liever een culinaire discussie had zien ontstaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja te laat, ik zag wel culinaire tips in Barcelona
Blijkbaar niet want ik begrijp dat er 1 of ander voorschrift isquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen mot het lekker zelf weten.
Ja nog heel evenquote:
Youtubecommunity is walgelijk iddquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De uilskuikens op YouTube klagen alleen maar over dat het in spiegelbeeld staat terwijl ik liever een culinaire discussie had zien ontstaan
Spannend, wat is dat?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik het geheim biergelag doen bij het brouwlokaal
Ik hou je op de hoogte
De discussie gaat over of je wel alles uit de zee mag vreten VS niet uit alles uit de zee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ik begrijp dat er 1 of ander voorschrift is
Manmanman...laat die gast zich daarvoor betalen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof dat er bij Parkstad zo'n all you can eat wok is die Rob Geus heeft betaald om zo'n fake filmpje op te nemen hoe schoon het er is dus dat vertrouw ik niet.
Pics mevrouw_vermeer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gm
Gisteren tapas gehad met mevrouw_vermeer. Heerlijk! Het enige Spaanse bier wat ze kenden was pils, dus dat kan beter.
Was nog eens bij Keuringsdienst van waarde meen ik. Staat wel op YouTube. Als bedrijf geef je hem dan een paar duizend euro en dan krijg je het Rob Geus seal of approval of zoiets. Doet hij ook bij restaurants die hij op tv nog helemaal heeft afgekraakt. En als je m genoeg betaalt maakt hij een filmpje bij je hoe schoon het allemaal wel niet is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Manmanman...laat die gast zich daarvoor betalen?
quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:05 schreef Saind het volgende:
https://streamable.com/h57yc
Dit is toch bloedgeil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwachtte zoiets.
Leuk wel zoietsquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een kelder krijg je 3 biertjes alle3 uit 2 jaren met kaas en een praatje
18 50 pp
Nu je het zegt, staat me hier iets vaags van bij.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was nog eens bij Keuringsdienst van waarde meen ik. Staat wel op YouTube. Als bedrijf geef je hem dan een paar duizend euro en dan krijg je het Rob Geus seal of approval of zoiets. Doet hij ook bij restaurants die hij op tv nog helemaal heeft afgekraakt. En als je m genoeg betaalt maakt hij een filmpje bij je hoe schoon het allemaal wel niet is.
bij Gulpener? Dacht dat je dat al had gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een kelder krijg je 3 biertjes alle3 uit 2 jaren met kaas en een praatje
18 50 pp
Gulpener jaquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk wel zoiets
Ik zat niet mee te lezen, is dat weer bij Gulpener ofzo of een kroeg
Nee dit weekend dusquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bij Gulpener? Dacht dat je dat al had gedaan
Tofquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gulpener ja
Mn broertje en zusjes komen we gaan een bier tour door limboland doen
We doen eerst gulpener en dan hijgend hertquote:
gecondoleerd!quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Thanks allemaal. Had inderdaad een goede band met hem. Gelukkig voor hem heeft hij zijn achterkleinkind nog twee zien worden. Hij had gistermiddag zijn broers nog gezien, daar wachtte hij op, en is toen vannacht rustig gegaan.
Jammer dat je niet voor de woordgrap crab bent gegaan in plaats van crap. Opper had dat wel gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor crap
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Gecondoleerd nap.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
zo potje?quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wtf man
Mn FIFA spelers kunnen er ineens geen kut meer van. Ik haat dit spel
ussr 1949quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder nieuw logo
Jij speelt div 7quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typ schiet 2 x op goal 2 x raak en ik paal en dit en dat
Dit slaat gewoon nergens op ma
8 schoten voor jou 14 voor mijquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:
Zo. Suarez ook nog effe geblesseerd getrapt. Niks mis mee.
Zal aan het spel liggen dat je nog nooit hebt gewonnen van mij ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
8 schoten voor jou 14 voor mij
goed spel man
Ach jij bent beter dat geef ik gelijk toe.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal aan het spel liggen dat je nog nooit hebt gewonnen van mij ja.
Het is wachten op het eerste team, dat het per ongeluk aanpast naar een gestrekte rechterarm.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder nieuw logo
Uefa nations league, zitten bij Frankrijk en Duitsland in de poule.quote:
Ohquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uefa nations league, zitten bij Frankrijk en Duitsland in de poule.
weet je ook meteen waar je staat en je hoeft er niet eens de wedstrijden voor te spelenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet naar kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel, Polen zit trouwens bij Italië en Portugal.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet naar kijken
België ook wel lekker gelootquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel, Polen zit trouwens bij Italië en Portugal.
Ja, die gaan sowieso wel weer falen als het er echt op aankomt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
België ook wel lekker geloot
Gelukkig is het alweer bijnaquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:31 schreef Saind het volgende:
Stelletje waardeloze voetbal liefhebbers zijn we hier eigenlijk
Je kan er eigenlijk niet op achteruit gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Trainer eind van seizoen weg
Hoop op een gek als nieuwe trainer. Petrovicgod ofzo.
Dan sowieso To Ol maar ik vind die boxen volstrekt belachelijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen de to ol of mikkeler of andere box welke koos je
Dat was ik al vanaf seconde 1quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:37 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)rkrachting~a77f963f7
Zijn jullie ook #metoomoe?
Ik krijg cadeau van mn vriendin maar weet niksquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan sowieso To Ol maar ik vind die boxen volstrekt belachelijk
Ah als cadeau is het wel chillquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik krijg cadeau van mn vriendin maar weet niks
Klopt. Ik mis nog steeds Streppel. Zijn wissels waren dan wel voorspelbaar, maar hij wil tenminste voetballen. Vd Looijquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan er eigenlijk niet op achteruit gaan.
Ik eigenlijk ook. Misbruik moet worden aangepakt, maar deze hype is te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was ik al vanaf seconde 1
Streppel gaan niet verlengen bij Heerenveen, misschien komt hij terug. Maar ik vrees voor jullie dat die prutser van Groningen gaat komen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik mis nog steeds Streppel. Zijn wissels waren dan wel voorspelbaar, maar hij wil tenminste voetballen. Vd Looijdat hij het tot de Eredivisie heeft geschopt vind ik nog altijd bijzonder.
Bijzonder dat je toch nog iemand weet te noemen waar we er op achteruit gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Streppel gaan niet verlengen bij Heerenveen, misschien komt hij terug. Maar ik vrees voor jullie dat die prutser van Groningen gaat komen.
Het enige goede dat hieruit komt, is dat echte slachtoffers (zoals die Amerikaanse turnsters) nu ook iets durven te zeggen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Metoo is niets anders dan actrices die ooit hun carrière in de lift hebben geneukt diezelfde neukpartij een 2e keer gebruiken nu hun carrière wat is ingezakt
Chapeau hoor hoop dat je trots bent op die stinkdoos van je kuthoer
Ja wel eens.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah als cadeau is het wel chill
Maar die dozen, ik snap er echt geen reet van waarom iemand dat zou willen. Extra geld betalen zodat je niet zelf mag kiezen wat je drinkt?
Naja het zal aan mij liggen maar ik ben met bier sowieso avontuurlijker dan met koken. En qua bier gaan ze me niet zoveel meer leren met zo'n doosquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja wel eens.
Al is hellofresh natuurlijk dan wel weer leuk dat je eens wat anders eet dan je normaal zou doen. Kan me voorstellen dat dit met zo'n doos misschien ook is
Ze zijn wat conservatief qua trainers bij Willem II. Ze hebben het een keer Maaskant geprobeerd en hebben daar nu nog spijt van, ik vrees toch dat het weer een type saaie ideale schoonzoon gaat worden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijzonder dat je toch nog iemand weet te noemen waar we er op achteruit gaan.
Dan beter nog Hyballa of Pastoor ofzo.
als ze het allemaal tegelijk doen krijgen ze de gewilde aandacht niet, grappig wel eerst het er niet over willen hebben en nu het "hot" is de volledige aandacht willenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Misbruik moet worden aangepakt, maar deze hype is te debiel voor woorden.
Ben er ook bang voor. Dan zou het Faber wel eens kunnen worden ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn wat conservatief qua trainers bij Willem II. Ze hebben het een keer Maaskant geprobeerd en hebben daar nu nog spijt van, ik vrees toch dat het weer een type saaie ideale schoonzoon gaat worden.
Ik zet 10 euro op Joris Mathijsenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn wat conservatief qua trainers bij Willem II. Ze hebben het een keer Maaskant geprobeerd en hebben daar nu nog spijt van, ik vrees toch dat het weer een type saaie ideale schoonzoon gaat worden.
die is daar TD toch?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op Joris Mathijsen
Heeft Joris zijn diploma's dan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op Joris Mathijsen
https://www.telegraaf.nl/(...)-verkocht-als-gehaktquote:Buren en dorpsgenoten van de Canadese seriemoordenaar Robert ’Willy’ Pickton blijken jarenlang varkensgehakt van de man te hebben gegeten waarin resten van zijn slachtoffers waren vermalen.
Hij leverde zelfs aan lokale slagers, zo blijkt uit een nieuwe aflevering van de TV-serie Voice of a serial killer.
De rijke vakensboer werd gearresteerd toen hij al 49 slachtoffers had gemaakt. De man leefde als kluizenaar in een caravan. De prostituees die hij uitnodigde, eindigden allemaal gedrogeerd op de slachtbank. Hij voerde hun lichamen aan de varkens, maar sommige ’mooie stukken’ vlees gingen de vleesmaler in om gehakt te maken.
Zelfs de lokale politie at zijn gehakt in de spaghetti. Zelf at hij niet mee, want hij hield niet zo van dat Italiaanse voer, zo excuseerde hij zich.
Zit je weer de hele middag telegraaf "artikelen" te lezen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Wat een opmerkelijk verhaal.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-verkocht-als-gehakt
Nee, ik kwam net thuis en dit was het enige.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit je weer de hele middag telegraaf "artikelen" te lezen?
Ik ga uit etenquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken.
Ik weet het nog niet. Als ik thuis eet, is het iedere dag weer een verrassing.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brood en waterquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We houden je in de gaten Nielsquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik kwam net thuis en dit was het enige.
Was niet moeilijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
WGR / Aangereden op fiets, veroorzaker blijft in gebreke
Kan iemand elan adviseren
Eerder een geciviliseerd individu. Al begrijp ik dat dat lastig te begrijpen is voor jou.quote:
Ja het heeft je goed geholpenquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder een geciviliseerd individu. Al begrijp ik dat dat lastig te begrijpen is voor jou.
Voor 100 euro ga ik geen strafblad riskeren hoor. Weet niet wat voor wereld jij leeft verder.quote:
Want die is toch al zo leegquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor 100 euro ga ik geen strafblad riskeren hoor. Weet niet wat voor wereld jij leeft verder.
Zo moeilijk is bellen toch niet? Beetje desnoods met dreigende toon. besef dat ie je heeft aangereden en dan wacht jij 8 dagen of misschien nog wel meer op een appje..quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor 100 euro ga ik geen strafblad riskeren hoor. Weet niet wat voor wereld jij leeft verder.
Geen strafblad hier makker. Wel als kleine aap dingen uitgevreten maar die zijn kwijtgescholden.quote:
Heb je even..quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen strafblad hier makker. Wel als kleine aap dingen uitgevreten maar die zijn kwijtgescholden.
Heb jij er wel een?
Oh dacht dat je jilla had gezeten. Of was grappiequote:Op woensdag 24 januari 2018 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen strafblad hier makker. Wel als kleine aap dingen uitgevreten maar die zijn kwijtgescholden.
Heb jij er wel een?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker hooligan
Wat dreigende toon hij neemt niet op tochquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo moeilijk is bellen toch niet? Beetje desnoods met dreigende toon. besef dat ie je heeft aangereden en dan wacht jij 8 dagen of misschien nog wel meer op een appje..
Heb je een kenteken?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dreigende toon hij neemt niet op toch
Hij woont 68 kilometer hier vandaan. Kan er wel langsgaan en dan op hoge voet eisen dat hij geld gaat pinnen of zo maar zulke dingen kunnen snel escaleren moge duidelijk zijn.
Ik hoor alleen maar excuses, teleurstellend dit van een Feyenoorderquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dreigende toon hij neemt niet op toch
Hij woont 68 kilometer hier vandaan. Kan er wel langsgaan en dan op hoge voet eisen dat hij geld gaat pinnen of zo maar zulke dingen kunnen snel escaleren moge duidelijk zijn.
In Nederland of ook in UK? Of werkt zoiets internationaal?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je jilla had gezeten. Of was grappie
Jawel. Maar maar 1 ding na 18e
Minderjarig alles NL. Van toen ik 18 was UK. Maar was maar kleinigheidje denk dat het dit jaar verjaart.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland of ook in UK? Of werkt zoiets internationaal?
Mogen ze dat zomaar geven?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan de politie je helpen aan de verzekeraar en kun je het regelen via zijn verzekering.
Wat had je gedaan dan? Gevochten?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Minderjarig alles NL. Van toen ik 18 was UK. Maar was maar kleinigheidje denk dat het dit jaar verjaart.
Volgensmij werd dat weleens bij rijlessen gezegd dat als bij een aanrijding de persoon geen formulier invult dat je de politie kan inschakelenquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogen ze dat zomaar geven?![]()
Zal eens vragen dan.
Bedoelden ze dan niet ter plekke?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij werd dat weleens bij rijlessen gezegd dat als bij een aanrijding de persoon geen formulier invult dat je de politie kan inschakelen
Ja met auto is wat makkelijker man qua schadeformulieren. Als iemand dan weigert is het gelijk verdacht.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij werd dat weleens bij rijlessen gezegd dat als bij een aanrijding de persoon geen formulier invult dat je de politie kan inschakelen
En check het kenteken hier ook even, dan weet je gelijk of er een verzekering is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogen ze dat zomaar geven?![]()
Zal eens vragen dan.
Marijuana possession. Reed weg bij dealer en de juut had me in het snotje. Maar niet zo erg, eerste twee keer krijg je hier dan schikking voor paar 100 pond.quote:
Ken alleen goede mensen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:55 schreef KingRoland het volgende:
of misschien kent Opper een paar Russische bendes.
De schuldige pakt ook meestal zijn formulier erbij tochquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja met auto is wat makkelijker man qua schadeformulieren. Als iemand dan weigert is het gelijk verdacht.
Waarschijnlijk had ik dat schadeformulier ook gewoon ter plekke moeten eisen, maar was best geschrokken en blij dat ik nog heel was. Hij had een leaseauto dus zou dat regelen met zijn verzekering. Denk dat hij zelf 1500 schade had minimaal qua lak en uitdeuken, fiets lag op de motorkapquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De schuldige pakt ook meestal zijn formulier erbij toch
Ja was met maatje sporten die heeft het gezien we hebben ook foto's gemaakt van de situatie en shit .quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Was er ook iemand bij toen het gebeurde of een getuigen ofzo?
Leasemaatschapijen zijn het ergste, maat van mij werd ook door een leasebak aangereden, dat wijf deed alsof het niks was en liet alles door de lease maatschappij regelen.. Heeft echt een eeuwigheid geduurd voordat ie het geld kreeg, zo moeilijk doen die bedrijven eroverquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ik dat schadeformulier ook gewoon ter plekke moeten eisen, maar was best geschrokken en blij dat ik nog heel was. Hij had een leaseauto dus zou dat regelen met zijn verzekering. Denk dat hij zelf 1500 schade had minimaal qua lak en uitdeuken, fiets lag op de motorkap
dunnoquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:02 schreef KingRoland het volgende:
oh foto's
dan moet het zeker goed komen
Ach en anders is het een wijze/dure lesquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:02 schreef KingRoland het volgende:
oh foto's
dan moet het zeker goed komen
je zat toch op de fietsquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach en anders is het een wijze/dure les.
Rij op papier ook al bijna 20 jaar schadevrij (op wat incidentjes na, Inso weet) dus geen idee verder qua verzekering en apps wat je allemaal moet doen.
Die kerel kwam zo fatsoenlijk over, echt niet het type dat je zomaar een oor zou aannaaien. Staat ook een foto bij die whatsapp waarbij hij met zijn koter achter de wagen loopt.
Zo deed hij dus ook precies. Voelde me zelfs soort van semi-schuldig, het was donker en heel mistig die avond en hij zal zich ook rotgeschrokken zijn en zijn schade was echt aanzienlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leasemaatschapijen zijn het ergste, maat van mij werd ook door een leasebak aangereden, dat wijf deed alsof het niks was en liet alles door de lease maatschappij regelen.. Heeft echt een eeuwigheid geduurd voordat ie het geld kreeg, zo moeilijk doen die bedrijven erover
Jep voor mijn positie wel maar bedoel als je elk jaar 4 x een ongelukje hebt ben je wellicht wat handiger met die formulieren invullen en situaties afhandelen qua verzekering.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:07 schreef Saind het volgende:
[..]
je zat toch op de fiets
dan is schadevrij irrelevant?
Met mensen dealen is sowieso kut. Van de drie keer dat ik ervan gehoord heb is het steeds gezeik geweest. Met een maatje van me zijn we vorig jaar met 5 man langsgegaan bij een dude om even 5k cash op te halenquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep voor mijn positie wel maar bedoel als je elk jaar 4 x een ongelukje hebt ben je wellicht wat handiger met die formulieren invullen en situaties afhandelen qua verzekering.
je moet er zeker achteraan gaan. wie weet wat die gast in de toekomst gaat doen bij iemand anders. misschien wel een dode tot gevolgquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij op papier ook al bijna 20 jaar schadevrij (op wat incidentjes na, Inso weet) dus geen idee verder qua verzekering en apps wat je allemaal moet doen.
Die kerel kwam zo fatsoenlijk over, echt niet het type dat je zomaar een oor zou aannaaien. Staat ook een foto bij die whatsapp waarbij hij met zijn koter achter de wagen loopt.
Ben je al 38 ja. Zo kom je niet over.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
kameraadquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je al 38 ja. Zo kom je niet over.
Top, ik ga nu een dutje doen. Net tentamen achter de rug. Neem jij het van mij over hier? Ik kom later terugquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend. Hoe gaatie? Ff de vuilniszakjes wegzetten hoor, zo terug.
Ik heb morgen 1 en vrijdag, voor die van vrijdag leer ik morgenquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Top, ik ga nu een dutje doen. Net tentamen achter de rug. Neem jij het van mij over hier? Ik kom later terug
NSquote:Compensatie voor vertraging: meer dan 60 minuten. 50%, meer dan 90 minuten. 100% van het ticketbedrag.
Inderdaad, dacht bij 60 minuten gelijk 100%quote:
Hij heeft zijn twitternaam veranderdtwitter:alaphilipcocu twitterde op woensdag 24-01-2018 om 21:55:51Nou jongens, dat was gehandicaptenvoetbal maar toch redelijk vermaakt. #utrfey reageer retweet
Zelfs met studentenov kreeg je iets terug. Was precies een gratis biertje ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Hoewel het vaak met StudentenOV was, maartoch
Bijna 500 volgersquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Hij heeft zijn twitternaam veranderdtwitter:alaphilipcocu twitterde op woensdag 24-01-2018 om 21:55:51Nou jongens, dat was gehandicaptenvoetbal maar toch redelijk vermaakt. #utrfey reageer retweet
Pff wat een helquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja er is iets niet goed gegaan maat
Tegen de haren in gegaan? Knut en ik hebben dat niet, wij scheren heel vaak lichaamshaar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja er is iets niet goed gegaan maat
ben niet zo harige aap maatquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegen de haren in gegaan? Knut en ik hebben dat niet, wij scheren heel vaak lichaamshaar.
De meeste Polen hebben amper lichaamsbeharing. Althans nog nooit een pool tegen gekomen met een serieuze baardmanquote:
verstandige mensenquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
De meeste Polen hebben amper lichaamsbeharing. Althans nog nooit een pool tegen gekomen met een serieuze baardman
Ik ook niet.quote:
vind wel chillquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel oestrogeen dan in je lijf.
Vind ik niet echt iets om wel of niet een hekel aan te hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
vind wel chill
heb echt hekel aan haar
Vind echt heel viesquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik niet echt iets om wel of niet een hekel aan te hebben.
Denk Russen nog wat dichter bij neanderthalers.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:26 schreef Elan het volgende:
Russen hebben vaak wel baarden toch. Benieuwd waar die Polen vanaf stammen.
Helemaal in het binnenlandquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Denk Russen nog wat dichter bij neanderthalers.
Hoezo nietquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet echt natuurlijk om vies te vinden.
hoe danquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs met studentenov kreeg je iets terug. Was precies een gratis biertje ofzo
Hahahahahaquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Denk Russen nog wat dichter bij neanderthalers.
hoezo.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week 12 uur lang in de trein, genot
Nachttrein?quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week 12 uur lang in de trein, genot
Ach. Paar biertjes en een boek. Niks mis mee johquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, leek me wel leuk
[..]
ochtend
Ja dat bustationquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat station in Sevilla is maar een beetje troosteloos he dp
Hoop dat er wel toiletten isquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik heb in thailand ooit 12 uur in een trein gezeten
wat was dat kanker saai.
Eind december 2017 heb ik met mijn zwangere vrouw 7 uur in een bus in Thailand gezeten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Liever 12 uur in de trein dan in een bus
Waar? Ik ga altijd starbucks, zijn er toch 3 hierquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je leuke koffie ontbijttent nog in Sevilla. Is wel goede plek ook om wat te werken.
bleh dat is echt niet te zuipenquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar? Ik ga altijd starbucks, zijn er toch 3 hier
Starbucksquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Proleetquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |