Halalfrikadellen? Zo smerigquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn schoonzusje heeft haar frituursnacks binnen uit Nederland. Dat wordt smullen vanavond
Ik snap hieruit dat iemand uit je omgeving is overleden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Thanks allemaal. Had inderdaad een goede band met hem. Gelukkig voor hem heeft hij zijn achterkleinkind nog twee zien worden. Hij had gistermiddag zijn broers nog gezien, daar wachtte hij op, en is toen vannacht rustig gegaan.
Je opa is in de meeste niet Surinaamse gezinnen geen vreemde van je.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik snap hieruit dat iemand uit je omgeving is overleden.
Condoleances.
Zag gister dat ik na Thailand m'n gold status alweer bijna heb voor volgend jaar. Mochten we ooit samen vliegen kun je dus mee de first lounge inquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je opa is in de meeste niet Surinaamse gezinnen geen vreemde van je.
Waar wil je dan naar toe?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zag gister dat ik na Thailand m'n gold status alweer bijna heb voor volgend jaar. Mochten we ooit samen vliegen kun je dus mee de first lounge in
Moet ik eerst naar Londen. Dat is om.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Moskou met BA.
Die vliegen een 787 op de route
Amsterdam staat niet bekend om hun one world airlines.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar Londen. Dat is om.
Ik heb het allemaal niet gevolgd oppert.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je opa is in de meeste niet Surinaamse gezinnen geen vreemde van je.
Weet jij veel van islamitische rechtsscholenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet gevolgd oppert.
Ik las letterlijk alleen de post die ik quotte.
Anyways rust zacht Napo’s opa.
sowieso niet om goede lounges, die business class lounge van klm is ook om te huilenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Amsterdam staat niet bekend om hun one world airlines.
Is dat de aspire lounge.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso niet om goede lounges, die business class lounge van klm is ook om te huilen
Finnair is het minst om denk ik naar Moskou. Als het one world moet zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Amsterdam staat niet bekend om hun one world airlines.
Als ik er al een zou kennen dan zou ik heel de dag recht spreken of mijn kennis ongewenst verspreidenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Weet jij veel van islamitische rechtsscholen
Ik heb je jurisprudentie nodig waarom hannifi als enige geen schaaldieren etenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik er al een zou kennen dan zou ik heel de dag recht spreken of mijn kennis ongewenst verspreiden
Mijn islamitische kennis is boerenkennis.
zeker, die zijn overal wel goed in Aziëquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Cathay lounge in Bangkok is well prima tarado
Zijn vast net als nap allergisch.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je jurisprudentie nodig waarom hannifi als enige geen schaaldieren eten
Gewoon rondjes lopenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik als skere boy zit gewoon bij een koffietent altijd
BA first lounge heeft van die slaapkamers. Dat is opzich wel dikke prima met een babyquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
eigenlijk niks, het is gewoon iets comfortabeler wachten op
In Den Haag heb je nog prachtige koffietenten. Voor een bakkie pleur en een balletje met zalf.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik wilde eigenlijk met Cathay naar Bangkok. Maar kon m'n miles niet kwijt op de juiste data, dus zou 1800 pp duurder zijn. Net even te gek.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, die zijn overal wel goed in Azië
zalf?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag heb je nog prachtige koffietenten. Voor een bakkie pleur en een balletje met zalf.
Er schijnen verschillen te bestaan of je alles uit de zee mag eten of niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je jurisprudentie nodig waarom hannifi als enige geen schaaldieren eten
Je klaagt over de OP maar je reageert volgens mij niet of althans geen actie.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit nu weer voor crapquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Er schijnen verschillen te bestaan of je alles uit de zee mag eten of niet.
Ik vreet alles uit de zee, maar lust niet alles uit de zee. Er bestaat een discussie over gewervelde vs ongewervelde dieren. Over de dieren op het land schijnt het allemaal duidelijk te zijn. Geen wervel = niet eten!
Maar hoe toepasbaar dat is op de diertjes uit de zee? Joost mag het weten.
Voorstanders van uit de zee eten zeggen schijnen te verwijzen naar een bepaalde tekst en tegenstanders verwijzen altijd naar de wervel of geen wervel blablablabla.
Ik zeg: Vreet alles uit de zee (met mate natuurlijk).
Cafe con leche et un tostada por favorquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:39 schreef Doublepain het volgende:
Parkstad?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gm
Gisteren tapas gehad met mevrouw_vermeer. Heerlijk! Het enige Spaanse bier wat ze kenden was pils, dus dat kan beter.
Apenvreter!!!quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor crap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |