https://dinilu.nl/drukwer(...)-uw-eigen-bedrukkingquote:Op woensdag 24 januari 2018 01:30 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand een website waar je toiletpapier kan kopen met de kop van Hillary Clinton? wel gewoon verzending in NL enzo
Ben nog studeren, maar heb ondertussen wel een insta+nummer via tinder gefixedquote:
Was 01:00 terug in woonplaats van werken en vervolgens ff een hapje gegeten. Vervolgens ff aan het bedenken hoe ik een dame van werk ga fixen.quote:
Gewoon uit eten vragen, niet zo moeilijk tochquote:Op woensdag 24 januari 2018 02:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was 01:00 terug in woonplaats van werken en vervolgens ff een hapje gegeten. Vervolgens ff aan het bedenken hoe ik een dame van werk ga fixen.
nu niet meerquote:Op woensdag 24 januari 2018 07:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het hoofd van koen everink lijkt echt bizar veel op een ei
Geklutst ei.quote:
Een aantal dingen vallen me aan deze post op. Blijkbaar werk je inmiddels. Waar komt die heilige dag vandaan? Daarnaast wil je een dame van werk gaan fixen. Betekent dit, dat je vorige relatie op de klippen is gelopen? Allerlaatst verdenk ik je er van pompbediende te zijn. Ik heb nog nooit een mooie vrouw aan de pomp gezien dus let hier mee op!quote:Op woensdag 24 januari 2018 02:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was 01:00 terug in woonplaats van werken en vervolgens ff een hapje gegeten. Vervolgens ff aan het bedenken hoe ik een dame van werk ga fixen.
Lekker pompenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een aantal dingen vallen me aan deze post op. Blijkbaar werk je inmiddels. Waar komt die heilige dag vandaan? Daarnaast wil je een dame van werk gaan fixen. Betekent dit, dat je vorige relatie op de klippen is gelopen? Allerlaatst verdenk ik je er van pompbediende te zijn. Ik heb nog nooit een mooie vrouw aan de pomp gezien dus let hier mee op!
hij is de organisator toch?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:21 schreef opperkleurder het volgende:
Zou Saind ook een uitnodiging hebben ontvangen voor het #nietoo feest?
Vanwege irak zeker?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:37 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een verhaal zeg van Tommie V/d Leegte. Gelogen bij de Esta aanvraag en in de cel terecht gekomen.
Inso vindt dit leuk.
gecondoleerdquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef napoleonfour het volgende:
Lekkere nacht wel.
Mijn allerliefste opaatje overleden en de vader van mijn allerbeste heeft een hersenvliesontsteking en ligt op de IC van een academisch ziekenhuis.
Bedankt. Ach het zat er al aan te komen, ging al een paar weken niet zo best.quote:
Kan ik ook ziggo kijken bedoel ikquote:Op woensdag 24 januari 2018 06:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, niet echt relevant welke provider je hebt. Zit zelf ook bij Ziggo.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef napoleonfour het volgende:
Lekkere nacht wel.
Mijn allerliefste opaatje overleden en de vader van mijn allerbeste heeft een hersenvliesontsteking en ligt op de IC van een academisch ziekenhuis.
Kan zo gebeurenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:37 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een verhaal zeg van Tommie V/d Leegte. Gelogen bij de Esta aanvraag en in de cel terecht gekomen.
Inso vindt dit leuk.
En ook een fake adres opgegeven. Snap die Amerikanen wel.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:56 schreef napoleonfour het volgende:
Lekker verhaal wel Opper, mist een bladzijde uit zijn paspoort
Zoalsquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn thalys zoals minstens een half uur later aankomen.
Gecondoleerd gozerquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef napoleonfour het volgende:
Lekkere nacht wel.
Gecondoleerd, valt altijd tegen ondanks dat het eraan zit te komen. Had je een hechte band met je opa?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef napoleonfour het volgende:
Lekkere nacht wel.
Gecondoleerd maatquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef napoleonfour het volgende:
Lekkere nacht wel.
Leuke dromenquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vannacht gedroomd dat m'n broertje zelfmoord pleegde
Gecondoleerd manquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef napoleonfour het volgende:
Lekkere nacht wel.
is hij depri dan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vannacht gedroomd dat m'n broertje zelfmoord pleegde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |