Ken alleen goede mensen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:55 schreef KingRoland het volgende:
of misschien kent Opper een paar Russische bendes.
De schuldige pakt ook meestal zijn formulier erbij tochquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja met auto is wat makkelijker man qua schadeformulieren. Als iemand dan weigert is het gelijk verdacht.
Waarschijnlijk had ik dat schadeformulier ook gewoon ter plekke moeten eisen, maar was best geschrokken en blij dat ik nog heel was. Hij had een leaseauto dus zou dat regelen met zijn verzekering. Denk dat hij zelf 1500 schade had minimaal qua lak en uitdeuken, fiets lag op de motorkapquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De schuldige pakt ook meestal zijn formulier erbij toch
Ja was met maatje sporten die heeft het gezien we hebben ook foto's gemaakt van de situatie en shit .quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Was er ook iemand bij toen het gebeurde of een getuigen ofzo?
Leasemaatschapijen zijn het ergste, maat van mij werd ook door een leasebak aangereden, dat wijf deed alsof het niks was en liet alles door de lease maatschappij regelen.. Heeft echt een eeuwigheid geduurd voordat ie het geld kreeg, zo moeilijk doen die bedrijven eroverquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ik dat schadeformulier ook gewoon ter plekke moeten eisen, maar was best geschrokken en blij dat ik nog heel was. Hij had een leaseauto dus zou dat regelen met zijn verzekering. Denk dat hij zelf 1500 schade had minimaal qua lak en uitdeuken, fiets lag op de motorkap
dunnoquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:02 schreef KingRoland het volgende:
oh foto's
dan moet het zeker goed komen
Ach en anders is het een wijze/dure lesquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:02 schreef KingRoland het volgende:
oh foto's
dan moet het zeker goed komen
je zat toch op de fietsquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach en anders is het een wijze/dure les.
Rij op papier ook al bijna 20 jaar schadevrij (op wat incidentjes na, Inso weet) dus geen idee verder qua verzekering en apps wat je allemaal moet doen.
Die kerel kwam zo fatsoenlijk over, echt niet het type dat je zomaar een oor zou aannaaien. Staat ook een foto bij die whatsapp waarbij hij met zijn koter achter de wagen loopt.
Zo deed hij dus ook precies. Voelde me zelfs soort van semi-schuldig, het was donker en heel mistig die avond en hij zal zich ook rotgeschrokken zijn en zijn schade was echt aanzienlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leasemaatschapijen zijn het ergste, maat van mij werd ook door een leasebak aangereden, dat wijf deed alsof het niks was en liet alles door de lease maatschappij regelen.. Heeft echt een eeuwigheid geduurd voordat ie het geld kreeg, zo moeilijk doen die bedrijven erover
Jep voor mijn positie wel maar bedoel als je elk jaar 4 x een ongelukje hebt ben je wellicht wat handiger met die formulieren invullen en situaties afhandelen qua verzekering.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:07 schreef Saind het volgende:
[..]
je zat toch op de fiets
dan is schadevrij irrelevant?
Met mensen dealen is sowieso kut. Van de drie keer dat ik ervan gehoord heb is het steeds gezeik geweest. Met een maatje van me zijn we vorig jaar met 5 man langsgegaan bij een dude om even 5k cash op te halenquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep voor mijn positie wel maar bedoel als je elk jaar 4 x een ongelukje hebt ben je wellicht wat handiger met die formulieren invullen en situaties afhandelen qua verzekering.
je moet er zeker achteraan gaan. wie weet wat die gast in de toekomst gaat doen bij iemand anders. misschien wel een dode tot gevolgquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij op papier ook al bijna 20 jaar schadevrij (op wat incidentjes na, Inso weet) dus geen idee verder qua verzekering en apps wat je allemaal moet doen.
Die kerel kwam zo fatsoenlijk over, echt niet het type dat je zomaar een oor zou aannaaien. Staat ook een foto bij die whatsapp waarbij hij met zijn koter achter de wagen loopt.
Ben je al 38 ja. Zo kom je niet over.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
kameraadquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je al 38 ja. Zo kom je niet over.
Top, ik ga nu een dutje doen. Net tentamen achter de rug. Neem jij het van mij over hier? Ik kom later terugquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend. Hoe gaatie? Ff de vuilniszakjes wegzetten hoor, zo terug.
Ik heb morgen 1 en vrijdag, voor die van vrijdag leer ik morgenquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Top, ik ga nu een dutje doen. Net tentamen achter de rug. Neem jij het van mij over hier? Ik kom later terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |