Heeft Joris zijn diploma's dan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op Joris Mathijsen
https://www.telegraaf.nl/(...)-verkocht-als-gehaktquote:Buren en dorpsgenoten van de Canadese seriemoordenaar Robert ’Willy’ Pickton blijken jarenlang varkensgehakt van de man te hebben gegeten waarin resten van zijn slachtoffers waren vermalen.
Hij leverde zelfs aan lokale slagers, zo blijkt uit een nieuwe aflevering van de TV-serie Voice of a serial killer.
De rijke vakensboer werd gearresteerd toen hij al 49 slachtoffers had gemaakt. De man leefde als kluizenaar in een caravan. De prostituees die hij uitnodigde, eindigden allemaal gedrogeerd op de slachtbank. Hij voerde hun lichamen aan de varkens, maar sommige ’mooie stukken’ vlees gingen de vleesmaler in om gehakt te maken.
Zelfs de lokale politie at zijn gehakt in de spaghetti. Zelf at hij niet mee, want hij hield niet zo van dat Italiaanse voer, zo excuseerde hij zich.
Zit je weer de hele middag telegraaf "artikelen" te lezen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Wat een opmerkelijk verhaal.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-verkocht-als-gehakt
Nee, ik kwam net thuis en dit was het enige.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit je weer de hele middag telegraaf "artikelen" te lezen?
Ik ga uit etenquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken.
Ik weet het nog niet. Als ik thuis eet, is het iedere dag weer een verrassing.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brood en waterquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We houden je in de gaten Nielsquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik kwam net thuis en dit was het enige.
Was niet moeilijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
WGR / Aangereden op fiets, veroorzaker blijft in gebreke
Kan iemand elan adviseren
Eerder een geciviliseerd individu. Al begrijp ik dat dat lastig te begrijpen is voor jou.quote:
Ja het heeft je goed geholpenquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder een geciviliseerd individu. Al begrijp ik dat dat lastig te begrijpen is voor jou.
Voor 100 euro ga ik geen strafblad riskeren hoor. Weet niet wat voor wereld jij leeft verder.quote:
Want die is toch al zo leegquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor 100 euro ga ik geen strafblad riskeren hoor. Weet niet wat voor wereld jij leeft verder.
Zo moeilijk is bellen toch niet? Beetje desnoods met dreigende toon. besef dat ie je heeft aangereden en dan wacht jij 8 dagen of misschien nog wel meer op een appje..quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor 100 euro ga ik geen strafblad riskeren hoor. Weet niet wat voor wereld jij leeft verder.
Geen strafblad hier makker. Wel als kleine aap dingen uitgevreten maar die zijn kwijtgescholden.quote:
Heb je even..quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen strafblad hier makker. Wel als kleine aap dingen uitgevreten maar die zijn kwijtgescholden.
Heb jij er wel een?
Oh dacht dat je jilla had gezeten. Of was grappiequote:Op woensdag 24 januari 2018 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen strafblad hier makker. Wel als kleine aap dingen uitgevreten maar die zijn kwijtgescholden.
Heb jij er wel een?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker hooligan
Wat dreigende toon hij neemt niet op tochquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo moeilijk is bellen toch niet? Beetje desnoods met dreigende toon. besef dat ie je heeft aangereden en dan wacht jij 8 dagen of misschien nog wel meer op een appje..
Heb je een kenteken?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dreigende toon hij neemt niet op toch
Hij woont 68 kilometer hier vandaan. Kan er wel langsgaan en dan op hoge voet eisen dat hij geld gaat pinnen of zo maar zulke dingen kunnen snel escaleren moge duidelijk zijn.
Ik hoor alleen maar excuses, teleurstellend dit van een Feyenoorderquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dreigende toon hij neemt niet op toch
Hij woont 68 kilometer hier vandaan. Kan er wel langsgaan en dan op hoge voet eisen dat hij geld gaat pinnen of zo maar zulke dingen kunnen snel escaleren moge duidelijk zijn.
In Nederland of ook in UK? Of werkt zoiets internationaal?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je jilla had gezeten. Of was grappie
Jawel. Maar maar 1 ding na 18e
Minderjarig alles NL. Van toen ik 18 was UK. Maar was maar kleinigheidje denk dat het dit jaar verjaart.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland of ook in UK? Of werkt zoiets internationaal?
Mogen ze dat zomaar geven?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan de politie je helpen aan de verzekeraar en kun je het regelen via zijn verzekering.
Wat had je gedaan dan? Gevochten?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Minderjarig alles NL. Van toen ik 18 was UK. Maar was maar kleinigheidje denk dat het dit jaar verjaart.
Volgensmij werd dat weleens bij rijlessen gezegd dat als bij een aanrijding de persoon geen formulier invult dat je de politie kan inschakelenquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogen ze dat zomaar geven?![]()
Zal eens vragen dan.
Bedoelden ze dan niet ter plekke?quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij werd dat weleens bij rijlessen gezegd dat als bij een aanrijding de persoon geen formulier invult dat je de politie kan inschakelen
Ja met auto is wat makkelijker man qua schadeformulieren. Als iemand dan weigert is het gelijk verdacht.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij werd dat weleens bij rijlessen gezegd dat als bij een aanrijding de persoon geen formulier invult dat je de politie kan inschakelen
En check het kenteken hier ook even, dan weet je gelijk of er een verzekering is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogen ze dat zomaar geven?![]()
Zal eens vragen dan.
Marijuana possession. Reed weg bij dealer en de juut had me in het snotje. Maar niet zo erg, eerste twee keer krijg je hier dan schikking voor paar 100 pond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |