Jij speelt div 7quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typ schiet 2 x op goal 2 x raak en ik paal en dit en dat
Dit slaat gewoon nergens op ma
8 schoten voor jou 14 voor mijquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:
Zo. Suarez ook nog effe geblesseerd getrapt. Niks mis mee.
Zal aan het spel liggen dat je nog nooit hebt gewonnen van mij ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
8 schoten voor jou 14 voor mij
goed spel man
Ach jij bent beter dat geef ik gelijk toe.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal aan het spel liggen dat je nog nooit hebt gewonnen van mij ja.
Het is wachten op het eerste team, dat het per ongeluk aanpast naar een gestrekte rechterarm.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder nieuw logo
Uefa nations league, zitten bij Frankrijk en Duitsland in de poule.quote:
Ohquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uefa nations league, zitten bij Frankrijk en Duitsland in de poule.
weet je ook meteen waar je staat en je hoeft er niet eens de wedstrijden voor te spelenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet naar kijkenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel, Polen zit trouwens bij Italië en Portugal.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet naar kijken
België ook wel lekker gelootquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel, Polen zit trouwens bij Italië en Portugal.
Ja, die gaan sowieso wel weer falen als het er echt op aankomt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
België ook wel lekker geloot
Gelukkig is het alweer bijnaquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:31 schreef Saind het volgende:
Stelletje waardeloze voetbal liefhebbers zijn we hier eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |