Je kan er eigenlijk niet op achteruit gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Trainer eind van seizoen weg
Hoop op een gek als nieuwe trainer. Petrovicgod ofzo.
Dan sowieso To Ol maar ik vind die boxen volstrekt belachelijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen de to ol of mikkeler of andere box welke koos je
Dat was ik al vanaf seconde 1quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:37 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)rkrachting~a77f963f7
Zijn jullie ook #metoomoe?
Ik krijg cadeau van mn vriendin maar weet niksquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan sowieso To Ol maar ik vind die boxen volstrekt belachelijk
Ah als cadeau is het wel chillquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik krijg cadeau van mn vriendin maar weet niks
Klopt. Ik mis nog steeds Streppel. Zijn wissels waren dan wel voorspelbaar, maar hij wil tenminste voetballen. Vd Looijquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan er eigenlijk niet op achteruit gaan.
Ik eigenlijk ook. Misbruik moet worden aangepakt, maar deze hype is te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was ik al vanaf seconde 1
Streppel gaan niet verlengen bij Heerenveen, misschien komt hij terug. Maar ik vrees voor jullie dat die prutser van Groningen gaat komen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik mis nog steeds Streppel. Zijn wissels waren dan wel voorspelbaar, maar hij wil tenminste voetballen. Vd Looijdat hij het tot de Eredivisie heeft geschopt vind ik nog altijd bijzonder.
Bijzonder dat je toch nog iemand weet te noemen waar we er op achteruit gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Streppel gaan niet verlengen bij Heerenveen, misschien komt hij terug. Maar ik vrees voor jullie dat die prutser van Groningen gaat komen.
Het enige goede dat hieruit komt, is dat echte slachtoffers (zoals die Amerikaanse turnsters) nu ook iets durven te zeggen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Metoo is niets anders dan actrices die ooit hun carrière in de lift hebben geneukt diezelfde neukpartij een 2e keer gebruiken nu hun carrière wat is ingezakt
Chapeau hoor hoop dat je trots bent op die stinkdoos van je kuthoer
Ja wel eens.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah als cadeau is het wel chill
Maar die dozen, ik snap er echt geen reet van waarom iemand dat zou willen. Extra geld betalen zodat je niet zelf mag kiezen wat je drinkt?
Naja het zal aan mij liggen maar ik ben met bier sowieso avontuurlijker dan met koken. En qua bier gaan ze me niet zoveel meer leren met zo'n doosquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja wel eens.
Al is hellofresh natuurlijk dan wel weer leuk dat je eens wat anders eet dan je normaal zou doen. Kan me voorstellen dat dit met zo'n doos misschien ook is
Ze zijn wat conservatief qua trainers bij Willem II. Ze hebben het een keer Maaskant geprobeerd en hebben daar nu nog spijt van, ik vrees toch dat het weer een type saaie ideale schoonzoon gaat worden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijzonder dat je toch nog iemand weet te noemen waar we er op achteruit gaan.
Dan beter nog Hyballa of Pastoor ofzo.
als ze het allemaal tegelijk doen krijgen ze de gewilde aandacht niet, grappig wel eerst het er niet over willen hebben en nu het "hot" is de volledige aandacht willenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Misbruik moet worden aangepakt, maar deze hype is te debiel voor woorden.
Ben er ook bang voor. Dan zou het Faber wel eens kunnen worden ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn wat conservatief qua trainers bij Willem II. Ze hebben het een keer Maaskant geprobeerd en hebben daar nu nog spijt van, ik vrees toch dat het weer een type saaie ideale schoonzoon gaat worden.
Ik zet 10 euro op Joris Mathijsenquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn wat conservatief qua trainers bij Willem II. Ze hebben het een keer Maaskant geprobeerd en hebben daar nu nog spijt van, ik vrees toch dat het weer een type saaie ideale schoonzoon gaat worden.
die is daar TD toch?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op Joris Mathijsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |