abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 16:04:09 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176613188
Vloggers :')

Slim gespeeld van de hoteleigenaar, gratis reclame, negatieve reclame bestaat niet. Dit meisje heeft dringend een reality check nodig, ze gaat niet voor eeuwig kunnen teren op sociale media.


quote:
Vlogster wil vier dagen gratis in hotel logeren, maar die vraag keert als boemerang in haar gezicht terug



Vier nachten gratis verblijf in een hotel, in ruil voor een positief verslag op haar YouTube- en Instagramkanaal: het leek een faire deal volgens Elle Darby. De 22-jarige vlogster kreeg echter via Facebook een gepeperd antwoord terug en dat vindt ze zelf niet kunnen. “Ik voel me vernederd”, klinkt het.

“Ik mail u in verband met een mogelijke samenwerking op sociale media”, begon Darby. “Ik werk als ‘influencer’ en heb rond de 80.000 volgers op zowel YouTube als Instagram. Mijn partner en ik willen graag tussen 8 en 12 februari Dublin bezoeken, noem het een vroeg valentijnsweekend. Tussen alle aanbiedingen door botste ik op jouw fantastisch hotel. Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om gratis te boeken als ik in ruil reclame voor u maak. Vorig jaar heb ik dat ook voor Universal Orlando in Florida gedaan en dat heeft hen geen windeieren gelegd. Laat me maar weten of u zoiets ziet zitten.”

De reactie van hotelbaas Paul Stenson liet niet lang op zich wachten. Hij zwierde haar mail anoniem op de Facebookaccount van zijn zaak, met daarbij de volgende commentaar. “Om zoiets te sturen, heb je ballen nodig. Helaas scoor je op het vlak van zelfrespect een pak minder. Als ik je hier gratis laat logeren, wie zal dan mijn personeel betalen? Wat met het team dat je kamer proper maakt, de obers die je ontbijt op tafel zetten en de receptionist die je laat inchecken? Of moet ik hen vertellen dat ze in plaats van centen te krijgen zullen mogen figureren in je filmpje? Wie zal er opdraaien voor de kosten van het licht, het water en de verwarming?”

“Ik zou dat in geen miljoen jaar durven”
“Gelukkig doen wij het op sociale media ook niet onaardig”, gaat Stenson verder. “We hebben 186.000 volgers op onze twee Facebookpagina’s, 80.000 op Snapchat, 32.000 op Instagram en een ‘armzalige’ 12.000 op Twitter. Maar Jezus Christus, ik zou nog in geen miljoen jaar iets gratis durven vragen. Ik blog ook een beetje, in mijn ogen is dat gewoon iets op internet schrijven. Dat maakt me niet beter dan iemand anders en geeft me ook geen vrijgeleide om niet te moeten betalen.”

“In de toekomst leg je toch best geld op tafel zoals iedereen. Als de hotelbazen in kwestie denken dat ze er iets aan hebben, kunnen ze je misschien een betere kamer geven. Maar kom niet zelf bedelen, dan zet je jezelf tenminste niet zo voor schut.”

“Ben razend”
Kous af daarmee? Niet bepaald, want Darby ging gisteren in de tegenaanval door een filmpje van maar liefst dertien minuten online te zetten. “Ik ben razend en voel me droevig en vernederd tegelijkertijd”, vertelde ze. “Ik verdien geld als influencer, het is de enige job waar ik me gelukkig bij voel. Ik heb de indruk dat ik anderen hierdoor ook help".


“In de voorbije drie jaar heb ik gratis kledij en eten gekregen van mijn lievelingsmerken. Ook hotels en reisagentschappen deden hun duit in het zakje, zo kwam ik op plekken waar ik anders alleen maar kan van dromen. En geef toe: in een tijdschrift of op tv wordt reclame toch ook niet zomaar gratis weggeschonken?”

“Ze snappen niet hoe sociale media werken”
“Ik vind de manier waarop ik behandeld werd smerig. Een mail die ik in vertrouwen gestuurd had, wordt zomaar open en bloot tentoongesteld. En nu word ik natuurlijk overspoeld door honderden giftige reacties. ‘Wat een profiteur! Wie denkt ze wel dat ze is?’, klinkt het dan. Concreet zijn het vooral dertigplussers die mij -een 22-jarig meisje- proberen kapot te maken. En dat terwijl ik alleen maar het beste van mijn leven probeer te maken. Zij hebben totaal geen idee hoe sociale media tegenwoordig werken.”

Ironische reacties
De fans van Darby richten hun pijlen nu op Stenson, maar die speelt het spelletje gretig mee. “Liefste bloggers, ik kan mezelf voor het hoofd slaan omdat ik dit niet eerder bedacht heb”, klonk het in een volgende Facebookpost. “Hoe bozer jullie zijn op mij, hoe groter de kans dat een pak meer mensen de naam van ons hotel onder ogen krijgen. Bedankt daarvoor. Het loont echt meer de moeite om jullie kwaad te krijgen dan de veganisten en de mensen met allergie voor gluten samen.”

Intussen weigert Stenson zelfs nog bloggers te ontvangen in The White Moose Café. “Die beslissing heb ik genomen na de stortvloed aan negatieve reacties vanuit die gemeenschap. Bloggers denken dat ze alles zomaar kunnen krijgen, de haat spat ervan af. En dat allemaal omdat zij weigerde te betalen voor een hotelkamer.”

“Altijd het slachtoffer spelen”
“Ze zegt nu dat ik haar voor de leeuwen gegooid heb, maar ik heb haar naam nooit vernoemd. De commotie heeft ze zelf veroorzaakt door een video over de hele kwestie te maken. Altijd het slachtoffer spelen, een gekend fenomeen in het blogwereldje.”

In de reacties op krantensites krijgt Stenson veruit de meeste steun van de twee. “Als dit onze toekomstige generatie moet voorstellen, ga ik op een andere planeet wonen”, klinkt het onder meer. Of nog: “Waarom zou ze dat in godsnaam gratis moeten krijgen? Heeft ze dan nog nooit moeten werken?”

Het laatste woord is dan ook voor de hoteleigenaar. “Aan alle kranten, radiostations en online media die mij vandaag proberen te contacteren: ik zit in Amsterdam en heb dus geen tijd. Bel me alstublieft niet, want de kans is vrij groot dat ik stoned zal zijn.”

https://m.hln.be/ihln/int(...)zicht-terug~a87598b3
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176613289
En verdient
Vloggers :r
"Influencers" :r
Kechs :r
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:09:39 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_176613319
Wat een baas _O_
En wat een verwend nest. Janken omdat je als "influencer" voor 12-16 jarigen totaal geen waarde hebt voor een hotel in Dublin :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Spellchecker vrijdag 19 januari 2018 @ 16:16:18 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 16:17:37 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_176613503
Ah damn faux is me voor _O- precies de woorden die ik wilde gebruiken, verwend nest.

Serieus
quote:
In de voorbije drie jaar heb ik gratis kledij en eten gekregen van mijn lievelingsmerken. Ook hotels en reisagentschappen deden hun duit in het zakje, zo kwam ik op plekken waar ik anders alleen maar kan van dromen. En geef toe: in een tijdschrift of op tv wordt reclame toch ook niet zomaar gratis weggeschonken?”
:')___

Verder nog nooit van die troela gehoord. Misschien moet ze eens echt werk zoeken in plaats van 'influencer' _O-

overigens wist de beste man juist WEL hoe social media werkt. Hij weet het m.i. zelfs beter dan zij met zijn actie.

Wel jammer dat hij dan weer slechte (of goede, ligt aan je standpunt) reclame maakt voor Amsterdam:
quote:
k zit in Amsterdam en heb dus geen tijd. Bel me alstublieft niet, want de kans is vrij groot dat ik stoned zal zijn."
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:18:40 #6
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_176613522
Haar lippen zijn wel echt zo te zien.
pi_176613748
Er zijn dus vloggers die denken dat ze alles zijn ???
Mens, doe eens iets origineels of zo, verlaat je vriend/vriendin en na een paar maanden komen jullie weer bij elkaar _O-
Gelukkig kijk ik nooit naar die filmpjes, ik lig al dubbel bij die berichten op FOK!
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:33:17 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176613814
Verschrikkelijk onprofessionele reactie van die hotelbaas
Laffe huichelaar
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:37:10 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176613901
Oh gaan we hier weer verder? Kijk anders ff de filmpjes op de laatste pagina van het vorige deel.. :D

Wacht hier:


  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 19 januari 2018 @ 16:41:30 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176613986
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh gaan we hier weer verder? Kijk anders ff de filmpjes op de laatste pagina van het vorige deel.. :D

Wacht hier:


_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176614658
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:33 schreef timmmmm het volgende:
Verschrikkelijk onprofessionele reactie van die hotelbaas
die man verdient een lintje.
Laten de mensen maar weer eens normaal gaan doen. Dat huilie doen maakt het extra sneu.
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 17:12:48 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176614782
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh gaan we hier weer verder? Kijk anders ff de filmpjes op de laatste pagina van het vorige deel.. :D

Wacht hier:


Die man is een held. Heerlijk
Echt Dublin humor
Kurkgeld vragen aan borstvoedende moeders
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2018 @ 17:28:32 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_176615144
_O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2018 @ 17:32:09 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_176615241


^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 17:36:38 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176615347
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:08 schreef Symphonic het volgende:

[..]

die man verdient een lintje.
Laten de mensen maar weer eens normaal gaan doen. Dat huilie doen maakt het extra sneu.
Die man doet minstens even sneu. Hoe hij dan zijn personeel moet betalen, schei uit joh. Alsof dat hotel geen advertisingbudget heeft.

Iemand doet hem een zakelijk voorstel en in plaats van dat vriendelijk af te slaan, zoals een professional zou doen, maakt hij een gigantische scene. Zwak.

Overigens laat mijn baas geregeld mensen gratis in het hotel slapen. Waaronder mij als de laatste trein uitvalt. Allemaal zonder drama en er is nog nooit iemand niet betaald geweest.

Als iemand je een zakelijk voorstel doet waar je geen brood in ziet, zeg je nee. Dan zeg je niet tegen de hele wereld wat een kutwijf die dame wel niet is omdat ze je een zakelijk voorstel doet. Alsof het zo gek is voor reclame een dienst te verlenen, dat gebeurt overal. Dit is alleen een vlogstertje ipv een groot bedrijf dat het voorstelt, dus daar durft de beste man zijn mond tegen open te doen.

Sneu is inderdaad het juiste woord
Laffe huichelaar
  vrijdag 19 januari 2018 @ 17:47:18 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176615589
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die man doet minstens even sneu. Hoe hij dan zijn personeel moet betalen, schei uit joh. Alsof dat hotel geen advertisingbudget heeft.

Iemand doet hem een zakelijk voorstel en in plaats van dat vriendelijk af te slaan, zoals een professional zou doen, maakt hij een gigantische scene. Zwak.

Overigens laat mijn baas geregeld mensen gratis in het hotel slapen. Waaronder mij als de laatste trein uitvalt. Allemaal zonder drama en er is nog nooit iemand niet betaald geweest.

Als iemand je een zakelijk voorstel doet waar je geen brood in ziet, zeg je nee. Dan zeg je niet tegen de hele wereld wat een kutwijf die dame wel niet is omdat ze je een zakelijk voorstel doet. Alsof het zo gek is voor reclame een dienst te verlenen, dat gebeurt overal. Dit is alleen een vlogstertje ipv een groot bedrijf dat het voorstelt, dus daar durft de beste man zijn mond tegen open te doen.

Sneu is inderdaad het juiste woord
Ach ach ach
Hij heeft een geanonimiseerde aanvraag gepost en verteld hoe hij daar over dacht. Zij heeft vervolgens zelf de rel gemaakt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:27:33 #17
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_176616383
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh gaan we hier weer verder? Kijk anders ff de filmpjes op de laatste pagina van het vorige deel.. :D

Wacht hier:


Een vlogger op d'r plek zetten oke, maar dit komt nogal butthurt over. Ze kunnen beter niet verder reageren op haar janktirade en de reacties van haar volgers ipv het op deze wijze nog aandacht te geven.
pi_176616388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:33 schreef timmmmm het volgende:
Verschrikkelijk onprofessionele reactie van die hotelbaas
Nee, een 13 minuten durend jankfilmje van een snowflake die al huilend verteld hoe vernederd ze wel niet is na het horen van een nee, dat is professioneel :D _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176616421
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:33 schreef timmmmm het volgende:
Verschrikkelijk onprofessionele reactie van die hotelbaas
Onprofessioneel ? Gratis reclame in tig landen. Ideaal voor een hotel dat het sowieso al van zijn "wij schoppen overal tegenaan" reputatie moet hebben.

Ik hoop dat hij de vlogster wel even een gratis verblijf aanbiedt als dank :P
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:32:41 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176616483
Slimme reversed marketing.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176616497
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:32 schreef Copycat het volgende:
Slimme reversed marketing.
Zo slim dat ik half gok dat de vlogster en de hoteleigenaar elkaar kennen en een complotje hebben gesmeed.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:37:39 #22
28033 Pek
je moet wat
pi_176616592
quote:
Spot on ^O^

Maar waarom topless? Dat krijg ik niet meer van mijn netvlies.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:38:22 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176616605
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:27 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Een vlogger op d'r plek zetten oke, maar dit komt nogal butthurt over. Ze kunnen beter niet verder reageren op haar janktirade en de reacties van haar volgers ipv het op deze wijze nog aandacht te geven.
Kijk eens naar de datums van die videos?
Mevrouw had misschien even moeten kijken welke serieverkrachter ze uitnodigde voor haar sweet sixteen party..
pi_176616638
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die man doet minstens even sneu. Hoe hij dan zijn personeel moet betalen, schei uit joh. Alsof dat hotel geen advertisingbudget heeft.

Iemand doet hem een zakelijk voorstel en in plaats van dat vriendelijk af te slaan, zoals een professional zou doen, maakt hij een gigantische scene. Zwak.

Overigens laat mijn baas geregeld mensen gratis in het hotel slapen. Waaronder mij als de laatste trein uitvalt. Allemaal zonder drama en er is nog nooit iemand niet betaald geweest.

Als iemand je een zakelijk voorstel doet waar je geen brood in ziet, zeg je nee. Dan zeg je niet tegen de hele wereld wat een kutwijf die dame wel niet is omdat ze je een zakelijk voorstel doet. Alsof het zo gek is voor reclame een dienst te verlenen, dat gebeurt overal. Dit is alleen een vlogstertje ipv een groot bedrijf dat het voorstelt, dus daar durft de beste man zijn mond tegen open te doen.

Sneu is inderdaad het juiste woord
Geef mijn één argument waarom deze ondernemer niet op deze manier zou mogen reageren? Hij heeft geen namen genoemd en geeft zijn mening netzoals bloggers doen!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:47:23 #25
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_176616762
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kijk eens naar de datums van die videos?
Mevrouw had misschien even moeten kijken welke serieverkrachter ze uitnodigde voor haar sweet sixteen party..
Oh inderdaad. :@ :D niet op gelet

Die vlogster doet me dan denken aan dit:
  vrijdag 19 januari 2018 @ 18:53:19 #26
28033 Pek
je moet wat
pi_176616878
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kijk eens naar de datums van die videos?
Mevrouw had misschien even moeten kijken welke serieverkrachter ze uitnodigde voor haar sweet sixteen party..
En dit, wat een baas die Paulie _O- _O_
Ik overweeg een stedentripje Dublin om onder het genot van een Guinness nog even wat na te lachen aan de bar daar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pek op 19-01-2018 18:59:45 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_176617076
Geniaal! Nu is het viral en het kost hem niks!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:02:53 #28
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176617128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:47 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Oh inderdaad. :@ :D niet op gelet

Die vlogster doet me dan denken aan dit:
[ afbeelding ]

8-)
pi_176617286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:00 schreef terrorsjaak het volgende:
Geniaal! Nu is het viral en het kost hem niks!
Inderdaad, LADBible (30 miljoen volgers) heeft er ook over geschreven en noemt zijn lodge zelfs een Luxury Hotel :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176617364
Het is een zakelijk voorstel van een kleuter en de hoteleigenaar heeft het juist ingeschat. Hij behandelt haar als een kleuter.
pi_176617401
Hartstikke fake dit alles.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:19:07 #32
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 19:24:24 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176617589
Die gozer van dat hotel is een baas. Nu heeft ie alsnog de gratis reclame, en die meid snapt dat niet en gaat 13 min lang lopen zeiken en huilen en maakt daarmee NOG meer reclame :D
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:34:26 #34
28033 Pek
je moet wat
pi_176617786
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_176619772
Typisch zo'n sneeuwvlokje dat niets kan en zich daarom maar social influencer noemt. Op zich wel verfrissend dat ze een keer kennismaakt met de echte wereld.
pi_176619823
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die man doet minstens even sneu. Hoe hij dan zijn personeel moet betalen, schei uit joh. Alsof dat hotel geen advertisingbudget heeft.

Iemand doet hem een zakelijk voorstel en in plaats van dat vriendelijk af te slaan, zoals een professional zou doen, maakt hij een gigantische scene. Zwak.

Overigens laat mijn baas geregeld mensen gratis in het hotel slapen. Waaronder mij als de laatste trein uitvalt. Allemaal zonder drama en er is nog nooit iemand niet betaald geweest.

Als iemand je een zakelijk voorstel doet waar je geen brood in ziet, zeg je nee. Dan zeg je niet tegen de hele wereld wat een kutwijf die dame wel niet is omdat ze je een zakelijk voorstel doet. Alsof het zo gek is voor reclame een dienst te verlenen, dat gebeurt overal. Dit is alleen een vlogstertje ipv een groot bedrijf dat het voorstelt, dus daar durft de beste man zijn mond tegen open te doen.

Sneu is inderdaad het juiste woord
:') _____!!!!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_176620045
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
Hartstikke fake dit alles.
Het hotel is echt ;) En vermoedelijk inmiddels volgeboekt :P

Maar idd. Het is een win/win voor allebei - zijn hotel en haar vlog zijn nu veel bekender dan eerst. Voor niets. Knap bedacht van ze :)
pi_176622414
Nou is "social influencer" an sich al een treurige titel, maar dat ben je al bij 80.000 volgers? dat is toch relatief niks, of zie ik het verkeerd?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 06:19:54 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_176628349
quote:
In de voorbije drie jaar heb ik gratis kledij en eten gekregen van mijn lievelingsmerken. Ook hotels en reisagentschappen deden hun duit in het zakje, zo kwam ik op plekken waar ik anders alleen maar kan van dromen
M.a.w.

"Ik ik ik ik alles draait om mij, om mijn genot, dat is toch voor iedereen belangrijk dat ik leuke dingen kan doen!" :')
Krekker is de bom!
pi_176628608
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 06:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

M.a.w.

"Ik ik ik ik alles draait om mij, om mijn genot, dat is toch voor iedereen belangrijk dat ik leuke dingen kan doen!" :')
Zo zijn ze allemaal, ze durven het zelfs werk te noemen, laatst nog een rooie die met 8 keer per jaar op vakantie nog overspannen raakte en halve dagen ging werken :')
pi_176628663
Nu hebben ze allebei meer aandacht gekregen dan wanneer de hotelbaas haar aanbod had geaccepteerd. Win win dus. Troep als dit is het lezen niet waard.
pi_176628679
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 08:27 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Zo zijn ze allemaal, ze durven het zelfs werk te noemen, laatst nog een rooie die met 8 keer per jaar op vakantie nog overspannen raakte en halve dagen ging werken :')
Die mensen vallen om als ze een uur echt werk moeten doen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176628685
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 08:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die mensen vallen om als ze een uur echt werk moeten doen.
Waarschijnlijk wel, erger vind ik dat ze mensen voorliegen.
pi_176628708
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad, LADBible (30 miljoen volgers) heeft er ook over geschreven en noemt zijn lodge zelfs een Luxury Hotel :D
Hoe een dom niets kunnend gansje aan alle kanten weggevaagd wordt door een opperbaas :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176630116
Deel 2 :')
pi_176631203
Hotelbaas _O_
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:29:00 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176631530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 08:37 schreef polderturk het volgende:
Nu hebben ze allebei meer aandacht gekregen dan wanneer de hotelbaas haar aanbod had geaccepteerd. Win win dus. Troep als dit is het lezen niet waard.
Dankzij deze rel wel zeer amusante hotel en café manager leren kennen die brilliante trollacties had als kurkgeld vragen aan borstvoedende moeders
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:40:58 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176631716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:55 schreef marsan het volgende:

[..]

Het ging om een zakelijke deal. Daar hoort professionaliteit bij. Ook van haar dus bij het indienen van het verzoek al en vervolgens bij de afwijzing op haar voorstel.
Ik denk dat de hoteleigenaar toch echt degene is die de "zakelijkheid" en "professionaliteit" van de hele situatie als eerste heeft 'verbroken' door privé-correspondentie te publiceren (of het nou geanonimiseerd is of niet).

En dan ook nog eens met zo'n overtrokken onbegrip en toontje erbij die mij vertelt dat deze persoon het soort is wat je in Nederland elke VVE vergadering ziet verzieken door onzinnige issues aan te kaarten buiten de agendapunten om. Echt zo'n zure ouwe lul die klok noch klepel kan vinden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:41:53 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176631731
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat de hoteleigenaar toch echt degene is die de "zakelijkheid" en "professionaliteit" van de hele situatie als eerste heeft 'verbroken' door privé-correspondentie te publiceren (of het nou geanonimiseerd is of niet).

_O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:43:02 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176631758
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

_O-
Ga eens mijn DM's naar jou publiceren op dit forum.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:45:23 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176631793
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:08 schreef Symphonic het volgende:

[..]

die man verdient een lintje.
Laten de mensen maar weer eens normaal gaan doen. Dat huilie doen maakt het extra sneu.
Wat is er niet normaal aan 2 bedrijven die elkaar een voorstel doen? Ben jij zo'n smerige communist?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:46:35 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176631813
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ga eens mijn DM's naar jou publiceren op dit forum.
:D :D
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176631833
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is er niet normaal aan 2 bedrijven die elkaar een voorstel doen? Ben jij zo'n smerige communist?
Hoe is zij een bedrijf dan?
En hoe eerlijk kan haar review van dat hotel zijn?
Als ik iets gratis krijg ga ik ook niet klagen.
pi_176631861
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is er niet normaal aan 2 bedrijven die elkaar een voorstel doen? Ben jij zo'n smerige communist?
Hoe is dit in hemelsnaam 2 bedrijven :D dit is een meid zonder verstand van zaken die een Shotgun marketing tactiek toepast en daarin faalt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:49:15 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176631869
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is er niet normaal aan 2 bedrijven die elkaar een voorstel doen? Ben jij zo'n smerige communist?
Ik zou het zeer amusant vinden als PSA brieven van Autovisie of RTL Autowereld zou publiceren waarin die vragen om gratis auto’s in ruil voor een positief bericht in hun blad/uitzending
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:49:21 #56
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176631872
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:47 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Hoe is zij een bedrijf dan?
YouTubers kan je in de breedste zin van het woord rekenen als bedrijf. Of het nou een ZZP-er is of niet. Ze scheppen waarde en krijgen daar geld voor, zonder dat hier een vast werkcontract vanuit google bij komt kijken.

Of denk jij dat het werknemers zijn van Google? Dit zijn gewoon ondernemers. Mensen die tijd en geld stoppen in de productie van video's

quote:
En hoe eerlijk kan haar review van dat hotel zijn?
Hoe eerlijk is reclame over het algemeen dan? Sinds wanneer is dat de maatstaf van of iets een bedrijf is? Of dat iets een legitieme dienst is?

quote:
Als ik iets gratis krijg ga ik ook niet klagen.
Ze weet al dat ze dit hotel goed vind. Ze wil gewoon samenwerken met het bedrijf.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176631904
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat de hoteleigenaar toch echt degene is die de "zakelijkheid" en "professionaliteit" van de hele situatie als eerste heeft 'verbroken' door privé-correspondentie te publiceren (of het nou geanonimiseerd is of niet).

En dan ook nog eens met zo'n overtrokken onbegrip en toontje erbij die mij vertelt dat deze persoon het soort is wat je in Nederland elke VVE vergadering ziet verzieken door onzinnige issues aan te kaarten buiten de agendapunten om. Echt zo'n zure ouwe lul die klok noch klepel kan vinden.
Prive correspondentie ? Die wil ik voor de rechter wel eens zien :D dit is gewoon een reclame folder geweest.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:51:28 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176631923
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Prive correspondentie ? Die wil ik voor de rechter wel eens zien :D dit is gewoon een reclame folder geweest.
Wie heeft het over de rechter?

Er is niets illegaals gebeurd, vrind. Dat claimt niemand. Kap eens met je kinderachtige gezuig?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176631932
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

YouTubers kan je in de breedste zin van het woord rekenen als bedrijf. Of het nou een ZZP-er is of niet. Ze scheppen waarde en krijgen daar geld voor, zonder dat hier een vast werkcontract vanuit google bij komt kijken.

Of denk jij dat het werknemers zijn van Google? Dit zijn gewoon ondernemers. Mensen die tijd en geld stoppen in de productie van video's

En hoe eerlijk kan haar review van dat hotel zijn?
Als ik iets gratis krijg ga ik ook niet klagen.
[/quote]
Juist ja, schooien als een baas om je zogenaamde bedrijf in stand te kunnen houden..
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:53:14 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176631957
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:51 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Juist ja, schooien als een baas om je zogenaamde bedrijf in stand te kunnen houden..
Wat is schooien eigenlijk?

1. Gratis spullen proberen te krijgen voor niets
2. Gratis spullen proberen te krijgen voor een tegendienst.

Kies er 1. Dan zal ik even uitgebreid je woordgebruik uit elkaar trekken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176631992
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wie heeft het over de rechter?

Er is niets illegaals gebeurd, vrind. Dat claimt niemand. Kap eens met je kinderachtige gezuig?
Waarom gebruik je dan in hemelsnaam het argument _O- tantoe domme opmerking weer vriend.

Het is nogal hypocriet om hem een lul te vinden omdat hij ongewenste marketing spam op internet zet en bij haar in dr broekje te willen komen omdat ze 13 minuten lang jankt over een nee op haar geschooi.

Als je het over professionaliteit hebt moet je haar gedrag volledig fileren natuurlijk, en aangezien je dat niet doet ben je oftewel zeg een YouTube schooier of een of ander maatje van deze bedelaar. Joe, doei hè, hypocriet mannetje :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:57:01 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176632029
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wie heeft het over de rechter?

Er is niets illegaals gebeurd, vrind. Dat claimt niemand. Kap eens met je kinderachtige gezuig?
Het posten van negatieve waarderingen over het hotel door haar fans zoals jij om het voor haar op te nemen zonder er ooit geweest te zijn is hard aan de grens van de legaliteit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176632039
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is schooien eigenlijk?

1. Gratis spullen proberen te krijgen voor niets
2. Gratis spullen proberen te krijgen voor een tegendienst.

Kies er 1. Dan zal ik even uitgebreid je woordgebruik uit elkaar trekken.
Wat was de tegendienst en hoeveel garantie had je vriendin precies gegeven daarop?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:57:52 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176632044
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom gebruik je dan in hemelsnaam het argument _O- tantoe domme opmerking weer vriend.

Het is nogal hypocriet om hem een lul te vinden omdat hij ongewenste marketing spam op internet zet en bij haar in dr broekje te willen komen omdat ze 13 minuten lang jankt over een nee op haar geschooi.
Ik ken dat hele wijf niet waarom zou ik in haar broekje willen? Waarom zou ik verwachten dat ik met dit op een Nederlands forum in het broekje zou komen van een Amerikaanse vlogster?

Mooi man die logica van je. Het maakt niets meer uit wat je roept in dit topic blijkbaar. Als je maar iets terug zegt ben je aan het winnen.

quote:
Als je het over professionaliteit hebt moet je haar gedrag volledig fileren natuurlijk, en aangezien je dat niet doet ben je oftewel zeg een YouTube schooier of een of ander maatje van deze bedelaar. Joe, doei hè, hypocriet mannetje :*
Ik heb de reactievideo niet gezien maar ze had inderdaad het er beter bij kunnen laten. Neemt niet weg dat de hoteleigenaar is begonnen met zijn zielige reactie. En ja het maakt wel degelijk uit wie begonnen is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176632047
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat is schooien eigenlijk?

1. Gratis spullen proberen te krijgen voor niets
2. Gratis spullen proberen te krijgen voor een tegendienst.

Kies er 1. Dan zal ik even uitgebreid je woordgebruik uit elkaar trekken.
En wat is de tegendienst dan?
Gratis reclame is het voor de hotelbaas iig niet.
pi_176632059
Hoe professioneel is het trouwens om je prive vakantie met je vriend te onderhandelen met een ander bedrijf? Daar heeft SpecialK vast wel een mening over :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:58:48 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176632062
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het posten van negatieve waarderingen over het hotel door haar fans zoals jij om het voor haar op te nemen zonder er ooit geweest te zijn is hard aan de grens van de legaliteit.
Wat zeg jou nou dat ik illegaal bezig ben?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:59:38 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176632074
Ook het schrijven van positieve kritieken vermomd als journalistiek maar die eigenlijk betaalde reclame zijn is ook hard aan de grens van de legaliteit/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:00:55 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176632097
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat zeg jou nou dat ik illegaal bezig ben?
Wie lezen kan heeft echt voordelen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:01:08 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176632101
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:58 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

En wat is de tegendienst dan?
Gratis reclame is het voor de hotelbaas iig niet.
De tegendienst is reclame. In een video. Die wellicht 100.000+ views krijgt afhankelijk van hoe ze het speelt. Grote kans dat daar klandizie uit komt ja.

Kan best dat de hoteleigenaar dat spelletje niet wil spelen omdat het niet bij het bedrijf past of omdat hij verwacht dat de doelgroep niet past oid... dat is fair. Maar doen alsof dit het meest belachelijke voorstel ooit is en dat DIT hetgeen is wat er mis is in de wereld. En dat als je 1 gast gratis laat slapen je personeel een directe hongerdood tegemoed zal gaan.

getthefuckouttahere. :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:02:17 #71
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176632120
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wie lezen kan heeft echt voordelen
Jij zegt dat MIJN verdediging van haar gedrag (wat ik niet doe, ik val vooral die hoteleigenaar aan) een vorm is van smaad/laster of bijdraagt aan een smaad/laster campagne en daarmee dichter bij illegaliteit kom dan een hoteleigenaar die privé e-mails loopt te posten op zijn FB pagina?

Leg me even uit wat je nou roept als dit het niet is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:02:58 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176632134
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook het schrijven van positieve kritieken vermomd als journalistiek maar die eigenlijk betaalde reclame zijn is ook hard aan de grens van de legaliteit/
Nee hoor. Nergens claimt ze een journalist te zijn. Nice try, vrindje stokvis.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176632193
Overigens ben ik wel eens benieuwd wat haar fans vinden van het feit dat ze haar ‘zakelijke onderneming’ inzet om gratis prive vakanties te versieren.

Als het om topmannen in corporates was gegaan dan had SpecialK om hun hoofd geroepen, maar nu blijft hij angstvallig stil.... vreemde zaken
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176632269
Zij is niet raar met haar gewoon vriendelijke vraag of zoiets mogelijk is. Veel influencers die in ruil voor reclame inderdaad in hotels slapen en meer dan dat.

Dus die man heeft haar inderdaad onnodig vernederd wat mij betreft. Arme meid.
pi_176632305
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De tegendienst is reclame. In een video. Die wellicht 100.000+ views krijgt afhankelijk van hoe ze het speelt. Grote kans dat daar klandizie uit komt ja.

Kan best dat de hoteleigenaar dat spelletje niet wil spelen omdat het niet bij het bedrijf past of omdat hij verwacht dat de doelgroep niet past oid... dat is fair. Maar doen alsof dit het meest belachelijke voorstel ooit is en dat DIT hetgeen is wat er mis is in de wereld. En dat als je 1 gast gratis laat slapen je personeel een directe hongerdood tegemoed zal gaan.

getthefuckouttahere. :')
Oh en zij verdient dus niks aan de zogenaamde gratis reclame wou je zeggen? Voor de views krijgt ze ook geld, inkomsten uit advertenties. En wat kreeg de hotelbaas? Oh ja, gratis reclame. Dat betekent nog niet dat er meer gasten komen.
En hoe eerlijk kan die reclame zijn? Genoeg gevallen bekend die op hun blog of in hun video lovend zijn over bepaalde gratis ontvangen producten omdat ze bang zijn dat ze niks meer krijgen.
En bovendien vind ik het hondsbrutaal
pi_176632322
Overigens is madam wel slecht met haar huiswerk :') dit hotel heeft meer volgers op alle kanalen dan madam en is vele malen succesvoller.

Hoongelach mag haar ten deel vallen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176632389
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:47 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Hoe is zij een bedrijf dan?
En hoe eerlijk kan haar review van dat hotel zijn?
Als ik iets gratis krijg ga ik ook niet klagen.
Als je volgers hebt, heb je invloed. Het hele principe van reclame en marketing. Bereik zoveel mogelijk mensen... ik vind het voorstel van haar helemaal niet gek. Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Beide partijen profiteren, geen enkel probleem.

Nu wordt zij aan de schandpaal genageld voor iets wat gewoon normaal is in de tijd van sociale media. Hij geeft het helemaal niet gratis weg, want hij krijgt er reclame voor terug en dat levert ook geld op.
pi_176632402
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De tegendienst is reclame. In een video. Die wellicht 100.000+ views krijgt afhankelijk van hoe ze het speelt. Grote kans dat daar klandizie uit komt ja.

Kan best dat de hoteleigenaar dat spelletje niet wil spelen omdat het niet bij het bedrijf past of omdat hij verwacht dat de doelgroep niet past oid... dat is fair. Maar doen alsof dit het meest belachelijke voorstel ooit is en dat DIT hetgeen is wat er mis is in de wereld. En dat als je 1 gast gratis laat slapen je personeel een directe hongerdood tegemoed zal gaan.

getthefuckouttahere. :')
Helemaal mee eens.
pi_176632408
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Zij is niet raar met haar gewoon vriendelijke vraag of zoiets mogelijk is. Veel influencers die in ruil voor reclame inderdaad in hotels slapen en meer dan dat.

Dus die man heeft haar inderdaad onnodig vernederd wat mij betreft. Arme meid.
Ze heeft toch zelf de publiciteit gezocht? De hotelbaas heeft geen naam genoemd.
pi_176632441
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ze heeft toch zelf de publiciteit gezocht? De hotelbaas heeft geen naam genoemd.
Dat is waar. Had ze niet hoeven doen.
pi_176632457
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is waar. Had ze niet hoeven doen.
Kortom ze moet dus niet zeiken.
pi_176632539
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je volgers hebt, heb je invloed. Het hele principe van reclame en marketing. Bereik zoveel mogelijk mensen... ik vind het voorstel van haar helemaal niet gek. Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Beide partijen profiteren, geen enkel probleem.

Nu wordt zij aan de schandpaal genageld voor iets wat gewoon normaal is in de tijd van sociale media. Hij geeft het helemaal niet gratis weg, want hij krijgt er reclame voor terug en dat levert ook geld op.
Dat heeft ze zelf gedaan.
Maar stel, jij bent blogger, je krijgt iets gratis opgestuurd, het product bevalt niet, zou jij dan eerlijk durven zijn tegen je Minions? Met het risico dat je nooit meer iets gratis krijgt? En zonder die gratis producten en diensten is je carrière als influencer snel afgelopen.
pi_176632586
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je volgers hebt, heb je invloed. Het hele principe van reclame en marketing. Bereik zoveel mogelijk mensen... ik vind het voorstel van haar helemaal niet gek. Dat is gewoon hoe het tegenwoordig werkt. Beide partijen profiteren, geen enkel probleem.

Nu wordt zij aan de schandpaal genageld voor iets wat gewoon normaal is in de tijd van sociale media. Hij geeft het helemaal niet gratis weg, want hij krijgt er reclame voor terug en dat levert ook geld op.
Reclame levert geld op? Das gek, zo leer je dat niet bij marketing.

Ze had een veel betere case gehad als ze wat conversie rates van andere hotels waar ze reclame voor had gemaakt had getoond.

Ze heeft haar huiswerk niet op orde, maakt domme beginnersfouten en raakt helemaal van slag als het even tegenzit.

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:59:21 #84
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176633188
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:12 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Oh en zij verdient dus niks aan de zogenaamde gratis reclame wou je zeggen?
Zij verdient een gratis overnachting. Voor die reclame zelf krijgt ze niks.

quote:
Voor de views krijgt ze ook geld, inkomsten uit advertenties.
Die views krijgt ze ongeacht of ze dat hotel aanraad of niet.

quote:
En wat kreeg de hotelbaas? Oh ja, gratis reclame.
Nee, reclame ten koste van 1 gratis overnachting.

quote:
Dat betekent nog niet dat er meer gasten komen.
Weet ik niet. Jij weet dat wel? Reclame is een miljardenindustrie omdat bedrijven het leuk vinden om geld te mieteren in een wensput denk je?

quote:
En hoe eerlijk kan die reclame zijn? Genoeg gevallen bekend die op hun blog of in hun video lovend zijn over bepaalde gratis ontvangen producten omdat ze bang zijn dat ze niks meer krijgen.
Reclame is bijna nooit eerlijk. Dat hangt er dus volledig van af hoe haar relatie is met haar kijkers. Sommige youtubers raden allerhande onzin aan die ze zelf niks vinden om wat geld te verdienen. Kijkers merken dat en nemen die vlogger dan minder serieus. Wat ik had begrepen is dat ze dit hotel al heel fijn vond en dus oprecht wilde samenwerken. Dus die reclame is dan in ieder geval gedeeltelijk op basis van haar oprechte mening.

Maar dat maakt stiekem niks uit natuurlijk. Dat is aan de kijker om te besluiten, niet aan wat bler-kindjes op dit forum.

quote:
En bovendien vind ik het hondsbrutaal
1. Waarom is het doen van een voorstel "hondsbrutaal"? Het is pas brutaal als je er zonder bevestiging vanuit gaat dat iemand wel even met je plannetjes mee doet. Ze vroeg om samenwerking.

2. Sinds wanneer is brutaliteit een slechte eigenschap in business? Oh wacht dit is Nederland... Kop, maaiveld, etc...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176633436
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zij verdient een gratis overnachting. Voor die reclame zelf krijgt ze niks.

[..]

Die views krijgt ze ongeacht of ze dat hotel aanraad of niet.

[..]

Nee, reclame ten koste van 1 gratis overnachting.

[..]

Weet ik niet. Jij weet dat wel? Reclame is een miljardenindustrie omdat bedrijven het leuk vinden om geld te mieteren in een wensput denk je?

[..]

Reclame is bijna nooit eerlijk. Dat hangt er dus volledig van af hoe haar relatie is met haar kijkers. Sommige youtubers raden allerhande onzin aan die ze zelf niks vinden om wat geld te verdienen. Kijkers merken dat en nemen die vlogger dan minder serieus. Wat ik had begrepen is dat ze dit hotel al heel fijn vond en dus oprecht wilde samenwerken. Dus die reclame is dan in ieder geval gedeeltelijk op basis van haar oprechte mening.

Maar dat maakt stiekem niks uit natuurlijk. Dat is aan de kijker om te besluiten, niet aan wat bler-kindjes op dit forum.

[..]

1. Waarom is het doen van een voorstel "hondsbrutaal"? Het is pas brutaal als je er zonder bevestiging vanuit gaat dat iemand wel even met je plannetjes mee doet. Ze vroeg om samenwerking.

2. Sinds wanneer is brutaliteit een slechte eigenschap in business? Oh wacht dit is Nederland... Kop, maaiveld, etc...
4 gratis overnachtingen vroeg ze om. En dat was niet omdat ze graag reclame wil maken over dit hotel maar omdat ze met haar vriendje een paar dagen weg wil, en probeert om dat zo goedkoop mogelijk te doen, zeg maar gratis. Maar ik merk dat jij niet naar YouTube filmpjes van dit soort schooiers kijkt anders zou je anders praten.
Ik kijk geregeld noodgedwongen met m'n dochter mee en ik zie wel dat ze schooien als bazen.
En als ze professioneel was geweest had ze gewoon helemaal niet meer erop gereageerd ipv van zo dramatisch te gaan doen, ook dat hoort bij zakelijke voorstellen, accepteren dat je niet altijd krijgt wat je wil.
pi_176633477
En ondertussen blijft die eigenaar gewoon nog even stoken.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176633690
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:02 schreef spiritusbus het volgende:
Typisch zo'n sneeuwvlokje dat niets kan en zich daarom maar social influencer noemt. Op zich wel verfrissend dat ze een keer kennismaakt met de echte wereld.
Stuur een gratis dildo toe. Dan gaat ze 'm testen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 20 januari 2018 @ 14:58:38 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176634177
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
En ondertussen blijft die eigenaar gewoon nog even stoken.

[ afbeelding ]
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176634196
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Stuur een gratis dildo toe. Dan gaat ze 'm testen.
Telt alleen als ze het filmt
pi_176634228
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:23 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Dat heeft ze zelf gedaan.
Maar stel, jij bent blogger, je krijgt iets gratis opgestuurd, het product bevalt niet, zou jij dan eerlijk durven zijn tegen je Minions? Met het risico dat je nooit meer iets gratis krijgt? En zonder die gratis producten en diensten is je carrière als influencer snel afgelopen.
Ik zou daar wel eerlijk over zijn. Een bedrijf dag gelooft in zijn product zal niet uitgaan van een negatieve review. Maar ik denk dat velen er wel een positief verhaal van maken ja.

Toch zie ik wel van die bloggers ook negatieve reviews posten van make-up dat ze ter promotie hebben gekregen.
pi_176634251
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
En ondertussen blijft die eigenaar gewoon nog even stoken.

[ afbeelding ]
Wat een sneu figuur.
pi_176634284
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een sneu figuur.
Als ik hem moet geloven zit z'n cafe en hotel volgeboekt na heel deze controverse, geef hem eens ongelijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176634368
**ALL BLOGGERS BANNED FROM OUR BUSINESS**

Following the backlash received after asking an unidentified blogger to pay for a hotel room, I have taken the decision to ban all bloggers from our hotel and cafe.

The sense of entitlement is just too strong in the blogging community and the nastiness, hissy fits and general hate displayed after one of your members was not granted her request for a freebie is giving your whole industry a bad name. I never thought we would be inundated with negative reviews for the simple reason that somebody was required to pay for goods received or services rendered.

The girl in question was never identified in my original post, but she herself went on to create a video explaining how she was “exposed” with “malicious intent” for asking for a freebie. This kind of victimization is very prevalent in the blogging industry, and is in keeping with their general modus operandi of wanting everything for nothing.

If any of you attempt to enter our premises from now on, you will be ejected.

Many thanks,

Paul Stenson

P.S. Perhaps if you went out and got real jobs you’d be able to pay for goods and services like everybody else. Just a thought! https://www.facebook.com/(...)5dpXBP_8Ezhg&fref=nf
´
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:33:42 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176634739
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:11 schreef Kim-Holland het volgende:
**ALL BLOGGERS BANNED FROM OUR BUSINESS**

Following the backlash received after asking an unidentified blogger to pay for a hotel room, I have taken the decision to ban all bloggers from our hotel and cafe.

The sense of entitlement is just too strong in the blogging community and the nastiness, hissy fits and general hate displayed after one of your members was not granted her request for a freebie is giving your whole industry a bad name. I never thought we would be inundated with negative reviews for the simple reason that somebody was required to pay for goods received or services rendered.

The girl in question was never identified in my original post, but she herself went on to create a video explaining how she was “exposed” with “malicious intent” for asking for a freebie. This kind of victimization is very prevalent in the blogging industry, and is in keeping with their general modus operandi of wanting everything for nothing.

If any of you attempt to enter our premises from now on, you will be ejected.

Many thanks,

Paul Stenson

P.S. Perhaps if you went out and got real jobs you’d be able to pay for goods and services like everybody else. Just a thought! https://www.facebook.com/(...)5dpXBP_8Ezhg&fref=nf
_O_ _O_
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176634807
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ik hem moet geloven zit z'n cafe en hotel volgeboekt na heel deze controverse, geef hem eens ongelijk.
Ik zei niet dat het niet slim was. Vind het alleen weinig sympathiek. Ik zou er nu niet heen gaan.
pi_176634871
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou daar wel eerlijk over zijn. Een bedrijf dag gelooft in zijn product zal niet uitgaan van een negatieve review. Maar ik denk dat velen er wel een positief verhaal van maken ja.

Toch zie ik wel van die bloggers ook negatieve reviews posten van make-up dat ze ter promotie hebben gekregen.
Wie dan?
pi_176635089
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ik hem moet geloven zit z'n cafe en hotel volgeboekt na heel deze controverse, geef hem eens ongelijk.
If you can't beat them, join them

Hij blogt op zijn beurt weer de parasieten de grond in en krijgt zo meer publiek, prima actie.
pi_176635133
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
En ondertussen blijft die eigenaar gewoon nog even stoken.

[ afbeelding ]
Briljant. Al die snowflakes over de zeik.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:59:16 #99
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635194
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:15 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

4 gratis overnachtingen vroeg ze om. En dat was niet omdat ze graag reclame wil maken over dit hotel maar omdat ze met haar vriendje een paar dagen weg wil, en probeert om dat zo goedkoop mogelijk te doen, zeg maar gratis.
Nee. Niet gratis. Met een tegenprestatie.

quote:
Maar ik merk dat jij niet naar YouTube filmpjes van dit soort schooiers kijkt anders zou je anders praten.
Ik ben bekend met dit genre youtubers en ik kijk er zelf liever niet naar. Interesseert me niet. En popijopie figuren zoals Logan Paul en consorten heb ik ook niks mee. Dat is verder irrelevant.

Het lijkt er op dat je gewoon een hekel hebt aan een bepaald soort vloggers en die kunnen dus niks goeds doen in jouw ogen. Het is allemaal schooieren. Sturen ze een CV ergens naartoe "WAT DENK JIJ WEL NIET!". Willen ze boodschappen doen: "HOE DURF JIJ ETEN TE HALEN".

Doe ik niet aan mee.

quote:
Ik kijk geregeld noodgedwongen met m'n dochter mee en ik zie wel dat ze schooien als bazen.
Je weigert alsnog een definitie te kiezen voor schooien dus deze zin lijkt mij dan ook onzinnig om op in te gaan.

quote:
En als ze professioneel was geweest had ze gewoon helemaal niet meer erop gereageerd ipv van zo dramatisch te gaan doen, ook dat hoort bij zakelijke voorstellen, accepteren dat je niet altijd krijgt wat je wil.
Als het hotel een normale reactie had gestuurd en niet de boel voor de lachertjes op een openbare page had gepost dan zou je mij aan de andere kant van dit verhaal zien. Maar feit is dat die hoteleigenaar als eerste over de schreef ging. En daar reageer ik op. Niet alle "acties tegen bloggers" zijn PWNAGE, DAWG! LOLOLO

Grow up.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:00:48 #100
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635212
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Briljant. Al die snowflakes over de zeik.
Wie is hier een sneeuwvlokje als deze man bij de geringste e-mail als een hele tirade afsteekt over hoe delicaat zijn business wel niet is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176635247
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wie is hier een sneeuwvlokje als deze man bij de geringste e-mail als een hele tirade afsteekt over hoe delicaat zijn business wel niet is.
Een tirade? Een antwoord op zijn Facebook post, terwijl hij anoniem de brief plaatste. Behoorlijk slim.

Sneeuwvlokje is het type dat een 13 minuten durend jankverhaal met tranen _O- op YouTube plaatst over hoe vernederend een “nee” wel niet is op haar voorstel en zich daardoor volledig ontmaskerd als de opportunistische dame die ze is. Alsof ze het middelpunt van de aardbol is :D dat is de definitie van een sneeuwvlokje ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176635264
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Niet gratis. Met een tegenprestatie.

[..]

Ik ben bekend met dit genre youtubers en ik kijk er zelf liever niet naar. Interesseert me niet. En popijopie figuren zoals Logan Paul en consorten heb ik ook niks mee. Dat is verder irrelevant.

Het lijkt er op dat je gewoon een hekel hebt aan een bepaald soort vloggers en die kunnen dus niks goeds doen in jouw ogen. Het is allemaal schooieren. Sturen ze een CV ergens naartoe "WAT DENK JIJ WEL NIET!". Willen ze boodschappen doen: "HOE DURF JIJ ETEN TE HALEN".

Doe ik niet aan mee.

[..]

Je weigert alsnog een definitie te kiezen voor schooien dus deze zin lijkt mij dan ook onzinnig om op in te gaan.

[..]

Als het hotel een normale reactie had gestuurd en niet de boel voor de lachertjes op een openbare page had gepost dan zou je mij aan de andere kant van dit verhaal zien. Maar feit is dat die hoteleigenaar als eerste over de schreef ging. En daar reageer ik op. Niet alle "acties tegen bloggers" zijn PWNAGE, DAWG! LOLOLO

Grow up.
Definitie van schooien is om gratis spullen te vragen in ruil voor een artikel, blog of instastory.
En ja ik heb een hekel aan dit soort schooiers.
Maar jij vind het normaal blijkbaar.
Ik geloof niet in gebakken lucht.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:06:36 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635272
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Een tirade? Een antwoord op zijn Facebook post, terwijl hij anoniem de brief plaatste. Behoorlijk slim.
Niet heel slim want zijn reactie is dermate zuur, dom en ondoordacht dat ik geen zin meer in hem heb. Wat dat wijf vervolgens antwoord is dan bijna niet interessant meer.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176635274
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:11 schreef Kim-Holland het volgende:
**ALL BLOGGERS BANNED FROM OUR BUSINESS**

Following the backlash received after asking an unidentified blogger to pay for a hotel room, I have taken the decision to ban all bloggers from our hotel and cafe.

The sense of entitlement is just too strong in the blogging community and the nastiness, hissy fits and general hate displayed after one of your members was not granted her request for a freebie is giving your whole industry a bad name. I never thought we would be inundated with negative reviews for the simple reason that somebody was required to pay for goods received or services rendered.

The girl in question was never identified in my original post, but she herself went on to create a video explaining how she was “exposed” with “malicious intent” for asking for a freebie. This kind of victimization is very prevalent in the blogging industry, and is in keeping with their general modus operandi of wanting everything for nothing.

If any of you attempt to enter our premises from now on, you will be ejected.

Many thanks,

Paul Stenson

P.S. Perhaps if you went out and got real jobs you’d be able to pay for goods and services like everybody else. Just a thought! https://www.facebook.com/(...)5dpXBP_8Ezhg&fref=nf
Geweldig! _O-
pi_176635286
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niet heel slim want zijn reactie is dermate zuur, dom en ondoordacht dat ik geen zin meer in hem heb. Wat dat wijf vervolgens antwoord is dan bijna niet interessant meer.
Ik denk dat hij en wij heel erg wakker liggen van wat jij er wel allemaal niet van vindt. Zijn hotel zit de aankomende tijd iig vol.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:09:00 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_176635293
Nice :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_176635307
Hij zou elke week een “ Roast een Schooier “aflevering moeten maken _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:11:34 #108
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635333
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:05 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Definitie van schooien is om gratis spullen te vragen in ruil voor een artikel, blog of instastory.
Het is natuurlijk wel grappig hoe arbitrair de perceptie van waarde is natuurlijk. Dus elke wederdienst waar niet expliciet geld tegenover staat is volgens jou schooien.

Stel ze had gezegd: "ok.. ik kom 4 nachten slapen, ik betaal de volle mep, maar vervolgens zal ik een review filmen voor mijn youtube kanaal waar jij dan geld voor betaalt (toevallig dezelfde prijs als de overnachtingen).

Dan is het ineens wel OK? Of.. Waar trek jij de grens?

quote:
En ja ik heb een hekel aan dit soort schooiers.
Ruilhandel = schooien.

Ok mang.

quote:
Maar jij vind het normaal blijkbaar.
Yup. Ik vind iemand een normaal zakelijk voorstel doen normaal.

quote:
Ik geloof niet in gebakken lucht.
Dat is het mooie van de vrijheid die we hebben. Jij mag dat vinden, de hoteleigenaar mag dat vinden. De hoteleigenaar ziet de dienst die zij aanbied als waardeloos. Daar valt over te discussieren. Ik denk het onzinnig is om te stellen dat haar voorgestelde dienst absoluut 0,0 waarde heeft voor dat hotel. Maar ok de hoteleigenaar mag gewoon voor zichzelf inschatten dat het niet voldoende is, dat het voorstel niet interessant is.. en dan vervolgens nee zeggen.

Mooi he.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:12:22 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:14:03 #110
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635366
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik denk dat hij en wij heel erg wakker liggen van wat jij er wel allemaal niet van vindt. Zijn hotel zit de aankomende tijd iig vol.
We zullen er net zo wakker van liggen als hoe wakker men ligt van jouw mening.

Zoals ik al in mijn eerste post heb aangegeven, hij heeft het slim aangepakt zo. Maar niet netjes. En voor mensen die echt opletten komt hij er vrij slecht van af. De half-wakker mensen op het internet denken dat dit poetic justice is omdat ze niet goed snappen wie het eerst echt over de schreef ging en omdat ze zo blind zijn voor het gedrag van de niet-vlogger in dit verhaal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176635371
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel grappig hoe arbitrair de perceptie van waarde is natuurlijk. Dus elke wederdienst waar niet expliciet geld tegenover staat is volgens jou schooien.

Stel ze had gezegd: "ok.. ik kom 4 nachten slapen, ik betaal de volle mep, maar vervolgens zal ik een review filmen voor mijn youtube kanaal waar jij dan geld voor betaalt (toevallig dezelfde prijs als de overnachtingen).

Dan is het ineens wel OK? Of.. Waar trek jij de grens?

[..]

Ruilhandel = schooien.

Ok mang.

[..]

Yup. Ik vind iemand een normaal zakelijk voorstel doen normaal.

[..]

Dat is het mooie van de vrijheid die we hebben. Jij mag dat vinden, de hoteleigenaar mag dat vinden. De hoteleigenaar ziet de dienst die zij aanbied als waardeloos. Daar valt over te discussieren. Ik denk het onzinnig is om te stellen dat haar voorgestelde dienst absoluut 0,0 waarde heeft voor dat hotel. Maar ok de hoteleigenaar mag gewoon voor zichzelf inschatten dat het niet voldoende is, dat het voorstel niet interessant is.. en dan vervolgens nee zeggen.

Mooi he.
Dat zou een eerlijk zakelijk voorstel zijn ipv vragen om gratis overnachtingen in ruil voor een vlog.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:15:01 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635383
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:14 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Dat zou een eerlijk zakelijk voorstel zijn ipv vragen om gratis overnachtingen in ruil voor een vlog.
Dat komt op hetzelfde neer. Alleen wil jij per se die geldtransactie in het midden zien... zodat de belastingdienst mee kan snoepen denk ik?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:15:05 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176635385
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel grappig hoe arbitrair de perceptie van waarde is natuurlijk. Dus elke wederdienst waar niet expliciet geld tegenover staat is volgens jou schooien.
Roma die pakjes zakdoeken "verkopen" op straat zijn ook schooiers...
pi_176635387
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd wat haar fans vinden van het feit dat ze haar ‘zakelijke onderneming’ inzet om gratis prive vakanties te versieren.

Als het om topmannen in corporates was gegaan dan had SpecialK om hun hoofd geroepen, maar nu blijft hij angstvallig stil.... vreemde zaken
Het was gewoon een aanbod, zij gratis overnachting, hij exposure. Vind je het geen goed aanbod dan zeg je gewoon nee.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:15:48 #115
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635393
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Roma die pakjes zakdoeken "verkopen" op straat zijn ook schooiers...
Dat is nagenoeg het enige legale wat die mensen doen. Kan ik alleen maar toejuichen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:16:48 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635407
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd wat haar fans vinden van het feit dat ze haar ‘zakelijke onderneming’ inzet om gratis prive vakanties te versieren.

Als het om topmannen in corporates was gegaan dan had SpecialK om hun hoofd geroepen, maar nu blijft hij angstvallig stil.... vreemde zaken
Waar vergelijk je het mee? Doe eens een concreet voorbeeld met die topmannen?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:17:59 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176635422
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:05 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Definitie van schooien is om gratis spullen te vragen in ruil voor een artikel, blog of instastory.
En ja ik heb een hekel aan dit soort schooiers.
Maar jij vind het normaal blijkbaar.
Ik geloof niet in gebakken lucht.
Dat mag, maar genoeg ondernemers die er wel een toegevoegde waarde in zien. Stel je runt een hotel in Bali, een of andere vlogger met 500.000 abonnees slaapt daar gratis en noemt de naam van het hotel. Dat kan best wel wat klanten extra opleveren. Als je het geen goeie deal vindt zeg je gewoon nee.

Waarom het allemaal zo zuur, schamperend en dergelijke moet begrijp ik niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:19:16 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635438
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niks legaals aan.
Laat ik het reframen dan. Het is nagenoeg het enige moreel-neutrale wat die mensen doen. Dat de overheid zich de kanker ergert aan mensen die op straat aan het verkopen zijn is, hoewel tegen de wet niet per se een morele kwestie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176635467
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Laat ik het reframen dan. Het is nagenoeg het enige moreel-neutrale wat die mensen doen. Dat de overheid zich de kanker ergert aan mensen die op straat aan het verkopen zijn is, hoewel tegen de wet niet per se een morele kwestie.
http://www.ellegirltalk.n(...)e-6836#post-21412487
Hier leest u maar even wat de volgers van dit soort schooiers ervan vinden.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:24:51 #121
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635511
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom het allemaal zo zuur, schamperend en dergelijke moet begrijp ik niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Jaloezie denk ik. Dat idee dat er een groep mensen is wat dankzij hun werk speciale kortingen kan bedingen en vakantievieren met geld verdienen kan combineren is natuurlijk wel een zuur gevoel als je op je kantoortje met 30 geopende excel sheets in de oksellucht van je collega's Cor en Ed zit te stikken.... Starend naar je nieuwjaarscadeau, een HEMA tegoedbon van 10 euro.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:25:41 #122
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635518
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:22 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

http://www.ellegirltalk.n(...)e-6836#post-21412487
Hier leest u maar even wat de volgers van dit soort schooiers ervan vinden.
Hoe is dit een reactie op Roma? Ok dan.. lekker lezuhhh...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176635955
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jaloezie denk ik. Dat idee dat er een groep mensen is wat dankzij hun werk speciale kortingen kan bedingen en vakantievieren met geld verdienen kan combineren is natuurlijk wel een zuur gevoel als je op je kantoortje met 30 geopende excel sheets in de oksellucht van je collega's Cor en Ed zit te stikken.... Starend naar je nieuwjaarscadeau, een HEMA tegoedbon van 10 euro.
Ja, dat is het enige wat ik me voor kan stellen wat zo'n zure reactie teweeg brengt.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:13:44 #124
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_176636144
Ik denk dat de kern van het probleem is dat mensen inderdaad "schooien" om gratis overnachtingen/eten/whatever (en zo een veel te gekleurd en niet objectieve review plaatsen), in plaats van gewoon te betalen en dan bij het afrekenen bijvoorbeeld terloops melden dat ze heel tevreden zijn en zeker positieve reclame willen maken op hun kanaal. Dan zal ik als eigenaar misschien een korting geven ja. Maar niet op voorhand een "we komen even gratis bij je overnachten hoor" mailtje sturen natuurlijk.

Ik zat er nog even verder over te denken: die influencers :') met duizenden al dan niet gekochte volgers, voor hoeveel daadwerkelijke sales zullen die nou zorgen als het om bijvoorbeeld hotels gaat? Wat iemand anders ook al zei, het zijn voornamelijk jongeren die in de regel nog niet veel te besteden hebben, dus dure hotelnachten gaan die toch niet boeken... En dan toch gewoon brutaal vragen of het niet voor niets kan?

Sterker nog, met mijn reisorganisatie boek ik vele hotelovernachtingen in hotels voor mijn klanten. Ga ik daarna bedelen om gratis overnachtingen? Geen haar op mijn hoofd! Ik vraag gewoon beleefd of ze een kamer voor mij vrij hebben en wat het me gaat kosten. En ja, dan krijg ik vaak wel een flinke korting of kan er voor niets slapen, maar dat is dan wel in een hotel dat ik ook daadwerkelijk aan mijn klanten wil verkopen (ik ben nogal veeleisend) en zorgt dus ook voor meer omzet voor het hotel. En als dat hotel mij geen korting geeft (behalve de standaard agencia korting/commissie)? Dat boeit me echt niet. Ik vind namelijk een tevreden klant van mijn organisatie véél belangrijker dan een een paar tientjes commisie of gratis overnachtingen in een hotel dat ik maar zo zo vind. Zouden die vloggers ook eens moeten bedenken :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:18:19 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176636207
Hier probeerde op een gegeven moment zo'n "influencer" de gruwelijk dure autostoeltjes die hij cadeau gekregen had van Maxi Cosi te verkopen....
En nee, niet de standaard stoeltjes, meneer had de leren versies cadeau gehad, en had zich speciaal op FOK! aangemeld om dat spul te verkopen.

Geef ze dan na gebruik weer terug, of geef ze aan een goed doel ofzo, maar dit vond ik wel heel triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:18:36 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176636211
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jaloezie denk ik. Dat idee dat er een groep mensen is wat dankzij hun werk speciale kortingen kan bedingen en vakantievieren met geld verdienen kan combineren is natuurlijk wel een zuur gevoel als je op je kantoortje met 30 geopende excel sheets in de oksellucht van je collega's Cor en Ed zit te stikken.... Starend naar je nieuwjaarscadeau, een HEMA tegoedbon van 10 euro.
Grappig, ik denk bij jou de hele tijd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:20:15 #127
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176636238
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig, ik denk bij jou de hele tijd
[ afbeelding ]
_O- zieke dis.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:29:28 #128
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176636366
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig, ik denk bij jou de hele tijd
[ afbeelding ]
Dat wijf mocht willen dat ze met haar neppe wenkbrauwen bij mijn pik in de buurt kon komen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:35:14 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176636468
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat wijf mocht willen dat ze met haar neppe wenkbrauwen bij mijn pik in de buurt kon komen.
Dat is niet wat je in je DM’s de hele tijd aan mij schrijft
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176636485
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is niet wat je in je DM’s de hele tijd aan mij schrijft
~O>
´
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:49:50 #131
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176636688
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is niet wat je in je DM’s de hele tijd aan mij schrijft
Klopt. Dat zijn dan ook vooral pics van me zusje en mij. O+
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176636738
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:13 schreef flipsen het volgende:
Ik denk dat de kern van het probleem is dat mensen inderdaad "schooien" om gratis overnachtingen/eten/whatever (en zo een veel te gekleurd en niet objectieve review plaatsen), in plaats van gewoon te betalen en dan bij het afrekenen bijvoorbeeld terloops melden dat ze heel tevreden zijn en zeker positieve reclame willen maken op hun kanaal. Dan zal ik als eigenaar misschien een korting geven ja. Maar niet op voorhand een "we komen even gratis bij je overnachten hoor" mailtje sturen natuurlijk.

Ik zat er nog even verder over te denken: die influencers :') met duizenden al dan niet gekochte volgers, voor hoeveel daadwerkelijke sales zullen die nou zorgen als het om bijvoorbeeld hotels gaat? Wat iemand anders ook al zei, het zijn voornamelijk jongeren die in de regel nog niet veel te besteden hebben, dus dure hotelnachten gaan die toch niet boeken... En dan toch gewoon brutaal vragen of het niet voor niets kan?

Sterker nog, met mijn reisorganisatie boek ik vele hotelovernachtingen in hotels voor mijn klanten. Ga ik daarna bedelen om gratis overnachtingen? Geen haar op mijn hoofd! Ik vraag gewoon beleefd of ze een kamer voor mij vrij hebben en wat het me gaat kosten. En ja, dan krijg ik vaak wel een flinke korting of kan er voor niets slapen, maar dat is dan wel in een hotel dat ik ook daadwerkelijk aan mijn klanten wil verkopen (ik ben nogal veeleisend) en zorgt dus ook voor meer omzet voor het hotel. En als dat hotel mij geen korting geeft (behalve de standaard agencia korting/commissie)? Dat boeit me echt niet. Ik vind namelijk een tevreden klant van mijn organisatie véél belangrijker dan een een paar tientjes commisie of gratis overnachtingen in een hotel dat ik maar zo zo vind. Zouden die vloggers ook eens moeten bedenken :)
Dat mag je natuurlijk vinden. Net zoals er ondernemers zijn die mogen vinden dat ze daar wel wat aan hebben. Mooi is dat hé, vrijheid.
pi_176638058
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mag je natuurlijk vinden. Net zoals er ondernemers zijn die mogen vinden dat ze daar wel wat aan hebben. Mooi is dat hé, vrijheid.
Ja tuurlijk, maar huilie doen omdat je nee hebt gekregen is niet professioneel.
pi_176638147
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mag je natuurlijk vinden. Net zoals er ondernemers zijn die mogen vinden dat ze daar wel wat aan hebben. Mooi is dat hé, vrijheid.
En dan bij een nee een 13 minuten durend huilstukje op joetoeb gooien.

Professioneel _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176639069
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En dan bij een nee een 13 minuten durend huilstukje op joetoeb gooien.

Professioneel _O_
Daar ging het niet om, er wordt hier gehuild over een vlogger die een simpel aanbod doet. Daar is an sich niets mis mee, dus die reactie van die ondernemer slaat nergens op.
pi_176639086
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:57 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar huilie doen omdat je nee hebt gekregen is niet professioneel.
Huilie doen omdat je zo'n aanbod krijgt is ook niet professioneel.
pi_176639143
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huilie doen omdat je zo'n aanbod krijgt is ook niet professioneel.
Hij deed niet huilie, hij heeft iemand op haar plaats gezet.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:21:18 #138
28033 Pek
je moet wat
pi_176639916
Relnicht vs Botoxlip, wat een nieuws _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_176640211
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:47 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Hij deed niet huilie, hij heeft iemand op haar plaats gezet.
Tja. Echt professioneel is het van allebei niet natuurlijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 januari 2018 @ 18:08:09 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176677742
quote:
Bloggergate gaat verder: Elle wil vier dagen gratis logeren, hoteleigenaar vraagt 5 miljoen voor alle reclame die ze kreeg

Het einde van de zogenaamde ‘bloggergate’ is nog niet in zicht. De hoteleigenaar heeft nu een factuur van ruim vier miljoen euro opgesteld voor de 22-jarige vlogster die gratis in zijn hotel in Dublin wilde overnachten. De publiciteit die Paul Stenson haar bezorgd heeft, moet immers vergoed worden. Met de BTW erbij komt het totaalbedrag zelfs op 5.289.000 euro. Alles met het nodige korreltje zout te nemen uiteraard: hoe langer hij het vermakelijke steekspel in gang houdt, hoe meer hij er zelf van profiteert.



Nog even recapituleren: Elle Darby wilde naar aanleiding van valentijn samen met haar partner vier nachten gratis in The White Moose Café logeren. In ruil zou ze dan een positief verslag over haar verblijf op haar YouTube- en Instagramkanaal inblikken. Wat in haar ogen een faire deal leek, deed bij Stenson echter de stoom uit de oren komen.

De man zwierde haar mail anoniem op de Facebookaccount van zijn zaak, met daarbij de volgende commentaar. “Om zoiets te sturen, heb je ballen nodig. Helaas scoor je op het vlak van zelfrespect een pak minder. Als ik je hier gratis laat logeren, wie zal dan mijn personeel betalen? Wat met het team dat je kamer proper maakt, de obers die je ontbijt op tafel zetten en de receptionist die je laat inchecken? Of moet ik hen vertellen dat ze in plaats van centen te krijgen zullen mogen figureren in je filmpje? Wie zal er opdraaien voor de kosten van het licht, het water en de verwarming?”

“Kom niet zelf bedelen”
“Gelukkig doen wij het op sociale media ook niet onaardig”, ging Stenson verder. “We hebben 186.000 volgers op onze twee Facebookpagina’s, 80.000 op Snapchat, 32.000 op Instagram en een ‘armzalige’ 12.000 op Twitter. Maar Jezus Christus, ik zou nog in geen miljoen jaar iets gratis durven vragen. Ik blog ook een beetje, in mijn ogen is dat gewoon iets op internet schrijven. Dat maakt me niet beter dan iemand anders en geeft me ook geen vrijgeleide om niet te moeten betalen.”

“In de toekomst leg je toch best geld op tafel zoals iedereen. Als de hotelbazen in kwestie denken dat ze er iets aan hebben, kunnen ze je misschien een betere kamer geven. Maar kom niet zelf bedelen, dan zet je jezelf tenminste niet zo voor schut.”

“We aanvaarden enkel euro’s”
Klare taal die razendsnel viraal ging. En daar wil Stenson nu wel een ‘procentje’ voor krijgen, want hij heeft er tenslotte voor gezorgd dat miljoenen mensen Darby leerden kennen. “Je naam werd in 114 artikels vermeld, verspreid over twintig landen. Dat betekent een potentieel bereik van 450 miljoen mensen. Daarom vraag ik als vergoeding 5.289.000 euro. PS: we aanvaarden enkel euro’s. Een vermelding in een filmpje geldt niet als betaling”, klinkt het sarcastisch op de factuur.

“Die cijfers tover ik trouwens niet uit mijn mouw”, benadrukt de hoteleigenaar. De professionele netwerksite LinkedIn heeft inderdaad onderzocht wie van beide partijen nu het meest voordeel ondervond van alle commotie. Darby bleek daar veruit aan het langste eind te trekken.

“Droevig en vernederd tegelijkertijd”
De blogster was zelf in de tegenaanval gegaan door een filmpje van maar liefst zeventien minuten online te zetten. “Ik ben razend en voel me droevig en vernederd tegelijkertijd”, vertelde ze. “Ik verdien geld als influencer, het is de enige job waar ik me gelukkig bij voel. Ik heb de indruk dat ik anderen hierdoor ook help.”

“In de voorbije drie jaar heb ik gratis kledij en eten gekregen van mijn lievelingsmerken. Ook hotels en reisagentschappen deden hun duit in het zakje, zo kwam ik op plekken waar ik anders alleen maar kan van dromen. En geef toe: in een tijdschrift of op tv wordt reclame toch ook niet zomaar gratis weggeschonken?”

“Geen idee hoe sociale media werken”
“Ik vind de manier waarop ik behandeld werd smerig. Een mail die ik in vertrouwen gestuurd had, wordt zomaar open en bloot tentoongesteld. En nu word ik natuurlijk overspoeld door honderden giftige reacties. ‘Wat een profiteur! Wie denkt ze wel dat ze is?’, klinkt het bijvoorbeeld. Concreet zijn het vooral dertigplussers die mij -een 22-jarig meisje- proberen kapot te maken. En dat terwijl ik alleen maar het beste van mijn leven probeer te maken. Zij hebben totaal geen idee hoe sociale media tegenwoordig werken.”

De fans van Darby richtten hun pijlen op Stenson, maar die speelde het spelletje meteen gretig mee. Intussen heeft hij zelfs al twee potten aan het onthaal staan: eentje voor de tranen van bloggers en eentje voor de assen van veganisten (waarmee hij eerder al eens in conflict gelegen had; nvdr).

“Haat spat ervan af”
“Liefste bloggers, ik kan mezelf voor het hoofd slaan omdat ik dit niet eerder bedacht heb”, klonk het in een Facebookpost. “Hoe bozer jullie zijn op mij, hoe groter de kans dat een pak meer mensen de naam van ons hotel onder ogen krijgen. Bedankt daarvoor. Het loont echt meer de moeite om jullie kwaad te krijgen dan de veganisten en de mensen met allergie voor gluten samen.”

Stenson weigert intussen zelfs nog bloggers te ontvangen in The White Moose Café. “Die beslissing heb ik genomen na de stortvloed aan negatieve reacties vanuit die gemeenschap. Bloggers denken dat ze alles zomaar kunnen krijgen, de haat spat ervan af. En dat allemaal omdat die ene persoon weigerde te betalen voor een hotelkamer.”

“Ze zegt nu dat ik haar voor de leeuwen gegooid heb, maar ik heb haar naam nooit vernoemd. De commotie heeft ze zelf veroorzaakt door een video over de hele kwestie te maken. Altijd het slachtoffer spelen, een gekend fenomeen in het blogwereldje.”

Als klap op de vuurpijl geeft Stenson nu een gratis overnachting weg aan diegene die de beste slogan kan bedenken in verband met ‘bloggergate’. De woorden zullen prijken op een T-shirt die speciaal voor deze gelegenheid ontworpen wordt. Wie de meeste likes verzamelt onder de onderstaande oproep wint.

https://m.hln.be/bizar/bl(...)ie-ze-kreeg~acbe7ea8
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 januari 2018 @ 18:11:07 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176677783
Wat een baas _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176677797
Baas _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176677801
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:12 schreef AchJa het volgende:
Dat er ook serieus mensen bestaan die dit soort bedelarij 2.0 nog ondersteunen ook... :')
Nutteloze monden noem je dat, daar werken jij en ik voor om die te voeden. Je kunt beter compost van dat soort mensen maken, save the planet enzo
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 22 januari 2018 @ 18:14:59 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 januari 2018 @ 18:16:50 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176677872
Zou het trouwens niet een reclamestunt zijn die ze samen hebben uitgedacht? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 22 januari 2018 @ 18:18:19 #146
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 22 januari 2018 @ 18:19:07 #147
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176677907
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:47 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Hij deed niet huilie, hij heeft iemand op haar plaats gezet.
Is ook niet echt professioneel. In mijn wereld dan.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_176677956
Geweldig! _O-
´
pi_176678708
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:16 schreef Nikonlover het volgende:
Zou het trouwens niet een reclamestunt zijn die ze samen hebben uitgedacht? :')
Natuurlijk is het dat.Maar ze doen het goed.
pi_176678742
Grappig dat ze bij tegengeluid ineens een 22-jarig meisje is.
pi_176678872
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:19 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Is ook niet echt professioneel. In mijn wereld dan.
Ook niet als je geen namen noemt en het verhaal niet herleidbaar is naar de betreffende persoon ?
Tenzij die persoon vervolgens zichzelf openbaar maakt met een huilfilmpje natuurlijk.
  maandag 22 januari 2018 @ 19:16:17 #152
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176678966
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:12 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ook niet als je geen namen noemt en het verhaal niet herleidbaar is naar de betreffende persoon ?
Tenzij die persoon vervolgens zichzelf openbaar maakt met een huilfilmpje natuurlijk.
Hunkerend naar aandacht een emotioneel jankbetoog op facebook te plaatsen vind ik nooit professioneel.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_176679511
https://twitter.com/cynthiapuntnl

Gelukkig zijn er ook nog professionals die het beter aanpakken! :|W :')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 januari 2018 @ 20:21:58 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176680447
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:41 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/cynthiapuntnl

Gelukkig zijn er ook nog professionals die het beter aanpakken! :|W :')
Teeeering _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176680559
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:41 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/cynthiapuntnl

Gelukkig zijn er ook nog professionals die het beter aanpakken! :|W :')
Om. Nog maar, te zwijgen, over haar manier. Van typen.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 januari 2018 @ 20:27:17 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176680600
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Om. Nog maar, te zwijgen, over haar manier. Van typen.
Braddie!!!!!!!! Onze FOK!-vlogger _O_ Misschien mag je gratis een abbo uitproberen van Danny _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176680645
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:27 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Braddie!!!!!!!! Onze FOK!-vlogger _O_ Misschien mag je gratis een abbo uitproberen van Danny _O-
_O-
  Spellchecker maandag 22 januari 2018 @ 20:36:28 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176680916
Lees net op Televaag dat ze een rekening van het hotel krijgt van 5 miljoen euro.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:38:24 #159
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176680984
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176680995
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:16 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hunkerend naar aandacht een emotioneel jankbetoog op facebook te plaatsen vind ik nooit professioneel.
Huilen in een joetoeb filmpje voor je ‘werk’ ook niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Spellchecker maandag 22 januari 2018 @ 20:48:25 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 januari 2018 @ 20:53:13 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176681497
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:48 schreef maily het volgende:

[..]

Dank voor de link. :)
Check vorige pagina :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 22 januari 2018 @ 20:53:25 #163
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176681503
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Huilen in een joetoeb filmpje voor je ‘werk’ ook niet.
Ja, dat was al gezegd.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_176681779
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:16 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hunkerend naar aandacht een emotioneel jankbetoog op facebook te plaatsen vind ik nooit professioneel.
Inderdaad, het internet begint te overstromen met die Facebook-posts over wat iemand vandaag weer voor schokkends heeft meegemaakt.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  dinsdag 23 januari 2018 @ 01:25:49 #165
28033 Pek
je moet wat
pi_176687210
Hij slaat wel een beetje door :')

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_176687404
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 01:25 schreef Pek het volgende:
Hij slaat wel een beetje door :')

Vind t wel humor hebben. :-P
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_176687453
Je leert hier iedere dag weer wat nieuws. :D

Als één of andere, naar pis stinkende, zwerver aan m'n kop komt zeiken of ik een Eurootje kan missen is dat blijkbaar een zakelijk voorstel waar we beiden ons voordeel mee kunnen doen.
Als voornoemde, naar pis stinkende, zwerver zich vervolgens onthoudt van het commentaar 'je moeder is een hoer' is dat blijkbaar een 'tegenprestatie'.

U las het híer het eerst. Op Fok!
pi_176710952
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 03:55 schreef Treinhomo het volgende:
Je leert hier iedere dag weer wat nieuws. :D

Als één of andere, naar pis stinkende, zwerver aan m'n kop komt zeiken of ik een Eurootje kan missen is dat blijkbaar een zakelijk voorstel waar we beiden ons voordeel mee kunnen doen.
Als voornoemde, naar pis stinkende, zwerver zich vervolgens onthoudt van het commentaar 'je moeder is een hoer' is dat blijkbaar een 'tegenprestatie'.

U las het híer het eerst. Op Fok!
Een beetje gechargeerd maar komt wel overeen met de denkwijze van SpecialK achtige types. :')
pi_176711145
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 03:55 schreef Treinhomo het volgende:
Je leert hier iedere dag weer wat nieuws. :D

Als één of andere, naar pis stinkende, zwerver aan m'n kop komt zeiken of ik een Eurootje kan missen is dat blijkbaar een zakelijk voorstel waar we beiden ons voordeel mee kunnen doen.
Als voornoemde, naar pis stinkende, zwerver zich vervolgens onthoudt van het commentaar 'je moeder is een hoer' is dat blijkbaar een 'tegenprestatie'.

U las het híer het eerst. Op Fok!
Hardop gelachen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176711152
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:53 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ja, dat was al gezegd.
Door jou ook?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 09:29:59 #171
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176711309
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 03:55 schreef Treinhomo het volgende:
Je leert hier iedere dag weer wat nieuws. :D

Als één of andere, naar pis stinkende, zwerver aan m'n kop komt zeiken of ik een Eurootje kan missen is dat blijkbaar een zakelijk voorstel waar we beiden ons voordeel mee kunnen doen.
Als voornoemde, naar pis stinkende, zwerver zich vervolgens onthoudt van het commentaar 'je moeder is een hoer' is dat blijkbaar een 'tegenprestatie'.

U las het híer het eerst. Op Fok!
Godverdomme, wat een briljante analogie :D

Overigens is die hoteleigenaar wel een maximale eindbaas 2.0 She wanted to play a game. He set the rules.

Tenzij het natuurlijk een samenspel is tussen die 2, maar dan is het nog steeds briljant want het werkt.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 24 januari 2018 @ 09:32:43 #172
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_176711363
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Door jou ook?
Ik zei toch “ook”?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_176713414
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:51:13 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176713754
quote:
Zo dom....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:51:38 #175
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_176713760
quote:
Wel lekker het verhaal blijven omdraaien "after being exposed" -> "after exposing herself"

Al slaan doodsbedreigingen en andere verwensingen natuurlijk totaal nergens op.
Mensen op internet :{

[ Bericht 12% gewijzigd door daNpy op 24-01-2018 12:01:44 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_176716879
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Godverdomme, wat een briljante analogie :D

Overigens is die hoteleigenaar wel een maximale eindbaas 2.0 She wanted to play a game. He set the rules.

Tenzij het natuurlijk een samenspel is tussen die 2, maar dan is het nog steeds briljant want het werkt.
Ik denk niet dat het een samenspel is. Die mail van haar die hij online plempte was echt zo geschreven dat ze hem naar 20 hotels tegelijk kon sturen (wat ze waarschijnlijk ook heeft gedaan). Probleem was dat ze geen enkel onderzoek had gedaan naar de hotels die ze heeft benaderd (behalve dan waarschijnlijk het cijfer op tripadvisor) en ze per ongeluk mailde naar een valse nicht met een voorliefde voor het affikken van SJW op z'n social media kanalen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 14:42:20 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176717114
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een samenspel is. Die mail van haar die hij online plempte was echt zo geschreven dat ze hem naar 20 hotels tegelijk kon sturen (wat ze waarschijnlijk ook heeft gedaan). Probleem was dat ze geen enkel onderzoek had gedaan naar de hotels die ze heeft benaderd (behalve dan waarschijnlijk het cijfer op tripadvisor) en ze per ongeluk mailde naar een valse nicht met een voorliefde voor het affikken van SJW op z'n social media kanalen.
Ja ik denk het ook niet, maar het zou kunnen. Maar dan nog vind ik die hoteleigenaar een maximale baas.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:49:32 #178
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_176717261
quote:
quote:
"The parts with my name on had not been blacked out...it had, like, a black highlighter over them but - if you turned up the brightness on your screen - you could see my name, my channel, my URL..."
Ja, want dat was ook zonder dat zo moeilijk te vinden.
pi_176717375
Teer poppetje met een hele grote bek, ze kreeg een flink koekje van eigen deeg maar als men zo doorgaat eindigt dit in haar zelfmoord.

Geen aandacht meer aan geven.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 15:57:53 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176718388
teer poppetje ja maar van de grote bek heb ik nog niets gezien eerlijk gezegd, zelfmoord lijkt me ook wat vergezocht

maar goed, de man heeft zijn punt gemaakt, nu krijg ik er een beetje dit gevoel bij

half vermakelijke fittie tussen twee sneeuwvlokjes ... geen aandacht meer aan geven idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_176718597
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:07 schreef TheJanitor het volgende:
Grappig dat ze bij tegengeluid ineens een 22-jarig meisje is.
Het is gewoon een triest jankwijf. Kan zij niet even een Tide Pod challenge doen? :X
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 24 januari 2018 @ 17:22:15 #183
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176719770
quote:
Post-natale abortus lijkt me hier niet misplaatst.
  maandag 29 januari 2018 @ 19:27:31 #184
28033 Pek
je moet wat
pi_176824396

Beetje flauw, maar toch lachen. Wat een dikke reet! :D
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:54:02 #185
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_176836827
Wat een nare self-entitled hoer. Typerend voor al die kansloze vloggers die denken dat ze wat voorstellen. Gewoon nee.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')