Wat is er niet normaal aan 2 bedrijven die elkaar een voorstel doen? Ben jij zo'n smerige communist?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die man verdient een lintje.
Laten de mensen maar weer eens normaal gaan doen. Dat huilie doen maakt het extra sneu.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ga eens mijn DM's naar jou publiceren op dit forum.
Hoe is zij een bedrijf dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan 2 bedrijven die elkaar een voorstel doen? Ben jij zo'n smerige communist?
Hoe is dit in hemelsnaam 2 bedrijvenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan 2 bedrijven die elkaar een voorstel doen? Ben jij zo'n smerige communist?
Ik zou het zeer amusant vinden als PSA brieven van Autovisie of RTL Autowereld zou publiceren waarin die vragen om gratis auto’s in ruil voor een positief bericht in hun blad/uitzendingquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
YouTubers kan je in de breedste zin van het woord rekenen als bedrijf. Of het nou een ZZP-er is of niet. Ze scheppen waarde en krijgen daar geld voor, zonder dat hier een vast werkcontract vanuit google bij komt kijken.quote:
Hoe eerlijk is reclame over het algemeen dan? Sinds wanneer is dat de maatstaf van of iets een bedrijf is? Of dat iets een legitieme dienst is?quote:En hoe eerlijk kan haar review van dat hotel zijn?
Ze weet al dat ze dit hotel goed vind. Ze wil gewoon samenwerken met het bedrijf.quote:Als ik iets gratis krijg ga ik ook niet klagen.
Prive correspondentie ? Die wil ik voor de rechter wel eens zienquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoteleigenaar toch echt degene is die de "zakelijkheid" en "professionaliteit" van de hele situatie als eerste heeft 'verbroken' door privé-correspondentie te publiceren (of het nou geanonimiseerd is of niet).
En dan ook nog eens met zo'n overtrokken onbegrip en toontje erbij die mij vertelt dat deze persoon het soort is wat je in Nederland elke VVE vergadering ziet verzieken door onzinnige issues aan te kaarten buiten de agendapunten om. Echt zo'n zure ouwe lul die klok noch klepel kan vinden.
Wie heeft het over de rechter?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Prive correspondentie ? Die wil ik voor de rechter wel eens ziendit is gewoon een reclame folder geweest.
[/quote]quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
YouTubers kan je in de breedste zin van het woord rekenen als bedrijf. Of het nou een ZZP-er is of niet. Ze scheppen waarde en krijgen daar geld voor, zonder dat hier een vast werkcontract vanuit google bij komt kijken.
Of denk jij dat het werknemers zijn van Google? Dit zijn gewoon ondernemers. Mensen die tijd en geld stoppen in de productie van video's
En hoe eerlijk kan haar review van dat hotel zijn?
Als ik iets gratis krijg ga ik ook niet klagen.
Wat is schooien eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:51 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Juist ja, schooien als een baas om je zogenaamde bedrijf in stand te kunnen houden..
Waarom gebruik je dan in hemelsnaam het argumentquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wie heeft het over de rechter?
Er is niets illegaals gebeurd, vrind. Dat claimt niemand. Kap eens met je kinderachtige gezuig?
Het posten van negatieve waarderingen over het hotel door haar fans zoals jij om het voor haar op te nemen zonder er ooit geweest te zijn is hard aan de grens van de legaliteit.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wie heeft het over de rechter?
Er is niets illegaals gebeurd, vrind. Dat claimt niemand. Kap eens met je kinderachtige gezuig?
Wat was de tegendienst en hoeveel garantie had je vriendin precies gegeven daarop?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is schooien eigenlijk?
1. Gratis spullen proberen te krijgen voor niets
2. Gratis spullen proberen te krijgen voor een tegendienst.
Kies er 1. Dan zal ik even uitgebreid je woordgebruik uit elkaar trekken.
Ik ken dat hele wijf niet waarom zou ik in haar broekje willen? Waarom zou ik verwachten dat ik met dit op een Nederlands forum in het broekje zou komen van een Amerikaanse vlogster?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan in hemelsnaam het argumenttantoe domme opmerking weer vriend.
Het is nogal hypocriet om hem een lul te vinden omdat hij ongewenste marketing spam op internet zet en bij haar in dr broekje te willen komen omdat ze 13 minuten lang jankt over een nee op haar geschooi.
Ik heb de reactievideo niet gezien maar ze had inderdaad het er beter bij kunnen laten. Neemt niet weg dat de hoteleigenaar is begonnen met zijn zielige reactie. En ja het maakt wel degelijk uit wie begonnen is.quote:Als je het over professionaliteit hebt moet je haar gedrag volledig fileren natuurlijk, en aangezien je dat niet doet ben je oftewel zeg een YouTube schooier of een of ander maatje van deze bedelaar. Joe, doei hè, hypocriet mannetje
En wat is de tegendienst dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat is schooien eigenlijk?
1. Gratis spullen proberen te krijgen voor niets
2. Gratis spullen proberen te krijgen voor een tegendienst.
Kies er 1. Dan zal ik even uitgebreid je woordgebruik uit elkaar trekken.
Wat zeg jou nou dat ik illegaal bezig ben?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het posten van negatieve waarderingen over het hotel door haar fans zoals jij om het voor haar op te nemen zonder er ooit geweest te zijn is hard aan de grens van de legaliteit.
Wie lezen kan heeft echt voordelenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat zeg jou nou dat ik illegaal bezig ben?
De tegendienst is reclame. In een video. Die wellicht 100.000+ views krijgt afhankelijk van hoe ze het speelt. Grote kans dat daar klandizie uit komt ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:58 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
En wat is de tegendienst dan?
Gratis reclame is het voor de hotelbaas iig niet.
Jij zegt dat MIJN verdediging van haar gedrag (wat ik niet doe, ik val vooral die hoteleigenaar aan) een vorm is van smaad/laster of bijdraagt aan een smaad/laster campagne en daarmee dichter bij illegaliteit kom dan een hoteleigenaar die privé e-mails loopt te posten op zijn FB pagina?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie lezen kan heeft echt voordelen
Nee hoor. Nergens claimt ze een journalist te zijn. Nice try, vrindje stokvis.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook het schrijven van positieve kritieken vermomd als journalistiek maar die eigenlijk betaalde reclame zijn is ook hard aan de grens van de legaliteit/
Oh en zij verdient dus niks aan de zogenaamde gratis reclame wou je zeggen? Voor de views krijgt ze ook geld, inkomsten uit advertenties. En wat kreeg de hotelbaas? Oh ja, gratis reclame. Dat betekent nog niet dat er meer gasten komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De tegendienst is reclame. In een video. Die wellicht 100.000+ views krijgt afhankelijk van hoe ze het speelt. Grote kans dat daar klandizie uit komt ja.
Kan best dat de hoteleigenaar dat spelletje niet wil spelen omdat het niet bij het bedrijf past of omdat hij verwacht dat de doelgroep niet past oid... dat is fair. Maar doen alsof dit het meest belachelijke voorstel ooit is en dat DIT hetgeen is wat er mis is in de wereld. En dat als je 1 gast gratis laat slapen je personeel een directe hongerdood tegemoed zal gaan.
getthefuckouttahere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |