Dus ze volgt inmiddels een opleiding?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja, maar dat verhaal is inmiddels debunked en achterhaalt want volgens mensen die er onlangs zijn geweest is de situatie allang niet meer zo en heeft het meisje het nu helemaal naar haar zin en de rest van de ouders ook.
Engeland was ook tegen toch? En 1 debiel van de Pvdd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
Tuurlijk baalt Schouten. Nederland heeft als enige geïnvesteerd in deze technologie. Matige actie van de Fransen.
Ja Engeland ook, en groot deel van Spanje. Maar lobby werd aangevoerd door de Fransen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Engeland was ook tegen toch? En 1 debiel van de Pvdd.
Ik zal je mijn adres sturen, dan kun je een ps4, met FIFA 2018 en een PS Plus lidmaatschap sturen.quote:
Ga eens werken voor je geld manquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal je mijn adres sturen, dan kun je een ps4, met FIFA 2018 en een PS Plus lidmaatschap sturen.
Zeg 't 'm Knut.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je geld man
Jij speelt louter FM toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb niet zo veel met consoles eigenlijk.
TEAMPC
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
TEAMPC
Waarom zou je een pak melk verliezen?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens bij 100 volgers verloor ik een pak melk
LIKE EN SUBSCRIBE
Ik ga morgen ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen naar de barbier ga wat nieuws proberen
Robbenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Als De Kromme er niet meer is, wie is dan de beste levende Nederlandse voetballer ooit?
Lex Immers.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Als De Kromme er niet meer is, wie is dan de beste levende Nederlandse voetballer ooit?
Tom Beugelsdijkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Nice, deze moet wel gewonnen worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pinas morgen in de basis naast Tommie.
Steijn zit niet op de bank, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, deze moet wel gewonnen worden.
Had wel leuk geweest. Voor hem ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Steijn zit niet op de bank, dat scheelt al.
Kluivertquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Frenkie de Jongquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
seedorfquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
lollllquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Online al na 3 minuten opgeven omdat je een goal tegen krijgt
Dan ben je echt een zielige kleuter
Is Kapi weer bezig?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Online al na 3 minuten opgeven omdat je een goal tegen krijgt
Dan ben je echt een zielige kleuter
Knut ging gister met zijn controller gooien.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Knut logde al na 3 minuten uit.
Weer goeie streamsessie gehad?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Knut ging gister met zijn controller gooien.
Genoten ja. was iemand in vol ajaxgedoe, heb nog nooit het woord kankerjood zo vaak voorbij horen komen.quote:
tegengekomen spelers ofzo in je psn account?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik opzoeken wie t was ?
Sowieso nederland . Wil hem ff voor lafbek uitmaken
had je mijn 9 punten uit 3 nog gezien gisteren??quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Genoten ja. was iemand in vol ajaxgedoe, heb nog nooit het woord kankerjood zo vaak voorbij horen komen.
Helaas niet, heb 1 wedstrijd gezien van jou. Pingels.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
had je mijn 9 punten uit 3 nog gezien gisteren??
Ik was gisteren emotioneel omdat ik zo veel werd benadeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Genoten ja. was iemand in vol ajaxgedoe, heb nog nooit het woord kankerjood zo vaak voorbij horen komen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
TEAMPC
Woutje Bramaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
je hebt nog niet gescoord tegen mij hehequote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was gisteren emotioneel omdat ik zo veel werd benadeeld
die pingels gingen er wel lekker in zegquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas niet, heb 1 wedstrijd gezien van jou. Pingels.
messiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zal ik doen voor suarez. Die gozer kan er niks van
Neymar.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fijne schoentjes hoor. (Ik heb ze ook retro mofo helemaal hip dit dat)quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb hele vette nieuwe pattas
Reebok c85 vintage
Griezmann?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien IF mbappe en dan een andere cam
Alleen weet ik niet wie dan op cam
Neuh.quote:
Lekker plaatje hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
JC, wanneer denk je dat dit nummer op 1 staat?
Tot het 3e biertjequote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun jij beter FIFA spelen als je wat drank op hebt?
Bergkampquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien IF mbappe en dan een andere cam
Alleen weet ik niet wie dan op cam
Bergkampquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja jezus, 3 spelers van 16K en dan al die positie wijzingenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lille is klote he voor cavani
Ik had net choupo moting in zeldzaam gouden spelersquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja jezus, 3 spelers van 16K en dan al die positie wijzingen
Kreeg ook nog poep in die pack
Maatje, ik doe mee. Alleen geen gueuze in huis...misschien rijd ik ff naar de Hopduvel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flesje gueuze koud gezet om straks het weekend in te luiden
Morgen naar een festival waar ook Oud Beersel aanwezig is. Genotquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flesje gueuze koud gezet om straks het weekend in te luiden
Dit klinkt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatje, ik doe mee. Alleen geen gueuze in huis...misschien rijd ik ff naar de Hopduvel.
Dit klinkt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanavond dus streaming sessie met geuze tasting.
Met alleen een beetje FIFA spelen ga je de 1000 subscribers natuurlijk nooit halen. Je moet de kijker een unieke ervaring bieden.quote:
Bij duizend volgens verloot ik een fles 3 fonteinen fronteraquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met alleen een beetje FIFA spelen ga je de 1000 subscribers natuurlijk nooit halen. Je moet de kijker een unieke ervaring bieden.
Morgen een happie eten in het Berlijn van Nederland en de rest van het weekend volop slapen gok ikquote:
Oeh, waar ga je eten?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen een happie eten in het Berlijn van Nederland en de rest van het weekend volop nouriworden gok ik
Als jij een webcam hebt (dat zal wel met een Russische vriendin), kun jij de gueuze tasting presenteren.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanavond dus streaming sessie met geuze tasting.
Tegenwoordig heeft iedereen een webcam.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij een webcam hebt (dat zal wel met een Russische vriendin), kun jij de gueuze tasting presenteren.
Ik niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen een webcam.
Wel lekker stukkie buiten het bruisende centrum.quote:
Wel de moeite waard als ik eens in het Berlijn van Nederland ben?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel lekker stukkie buiten het bruisende centrum.
Denk dat oprecht alleen de Pont, natuurmuseum en het textielmuseum hier de moeite waard zijn. Lenny zal zo wel weer zijn stad komen verdedigen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel de moeite waard als ik eens in het Berlijn van Nederland ben?
Jawel, een oude ultrabook zonder webcam.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat schraal. Heb je geen laptop?
In het Matongé van Tilburg.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel lekker stukkie buiten het bruisende centrum.
Tilburg is met name leuk als je er ook echt woont en een sociaal leven hebt. Ik heb er echt altijd heel graag gewoond.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat oprecht alleen de Pont, natuurmuseum en het textielmuseum hier de moeite waard zijn. Lenny zal zo wel weer zijn stad komen verdedigen.
Dan kan het overal leuk zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg is met name leuk als je er ook echt woont en een sociaal leven hebt. Ik heb er echt altijd heel graag gewoond.
zo maak je amsterdam nog aantrekkelijk johquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg is met name leuk als je er ook echt woont en een sociaal leven hebt. Ik heb er echt altijd heel graag gewoond.
De hashtag #viesdik is ook op zijn plaats.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
Daarnet gehaktbroodje met stroganoffsaus en rijst gegeten. Afgesloten met een chocomel. #carbs
Zit dat in Noord jah?quote:
Tilburg is met name een leuke stad als je er woont en de stad en de mensen leert kennen bedoel ik daarmee. Dat geldt niet voor alle steden vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan het overal leuk zijn.
Broodjeszaak Sranangquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don z'n broer zit op de korvel he
Bij amsterdam is het juist andersom. Daar wil je met de mensen niks te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo maak je amsterdam nog aantrekkelijk joh.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Broodjeszaak Sranang
Roti kip vond ik smakeloos. Ipv lekkere dikke smaakvolle masala saus , was het meer een kerrie olie. Aldus heel vettig en olie smaak. Souto soep was prima.
Maar ook lovende recensiesquote:
In Noord is het net klein somalie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don z'n broer zit op de korvel he
Oh, ik dacht dat dit je eigen recensie was.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ook lovende recensies
Heerlijke broodjes en maaltijden, ga er snel weer heen. Broodje dynamite is een aanrader!
Schoon! Heerlijk maaltijden! Alles in zicht(keuken etc). Vrindelijk mensen!
Moet je echt langs!
Beste broodjes van Tilburg
Ik heb me laten vertellen dat die Somaliërs daar regelmatig op straat poepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In Noord is het net klein somalie.
Ik heb er nog niet gegeten. Ik geloof best dat het lekker is, maar het is wat om voor een broodje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit je eigen recensie was.
Als je er woont en je leert ze kennen is ook dat best leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat die Somaliërs daar regelmatig op straat poepen.
Het is echt genieten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet gegeten. Ik geloof best dat het lekker is, maar het is wat om voor een broodje.
7/10quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je er woont en je leert ze kennen is ook dat best leuk.
Dat is idd goed nieuws voor iedereen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:22 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAA WEEKEND
EN EXTRA GOED NIEUWS VOOR IEDEREEN...
ik ben volgende week de hele week vrij!
Jaaaaa
Ik wist dat deze opmerking eraan zat te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je er woont en je leert ze kennen is ook dat best leuk.
Geen ideequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat die Somaliërs daar regelmatig op straat poepen.
Soms is het fijn als je mensen kent van wie je precies weet wat je er aan hebt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking eraan zat te komen
[..]
Geen idee
Ik kan hier een grap maken maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga even douchen denk ik. Even het vieze gevoel van werken eraf spoelen.
Daar hebben ze er bij jou op het Gemeentehuis waarschijnlijk genoeg van.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Soms is het fijn als je mensen kent van wie je precies weet wat je er aan hebt.
Bedankt maatje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan hier een grap maken maar ik doe het niet
het is ook echt schorriemorrie alles aan de andere kant van het kanaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
Ga het liefst het kanaal niet eens over.
Ministerie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben ze er bij jou op het Gemeentehuis waarschijnlijk genoeg van.
Ik werk niet op een gemeentehuis kapi.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben ze er bij jou op het Gemeentehuis waarschijnlijk genoeg van.
Lijkt me ook frisquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk niet op een gemeentehuis kapi.
Iemand aanvallen die er niet is, is een teken van zwaktequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de moeder van Stijn staan de aardappels al op voor het avondeten.
Stijn is in onze hoofden en harten altijd bij ons.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand aanvallen die er niet is, is een teken van zwakte
Weet ik toch ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk niet op een gemeentehuis kapi.
Ik betwijfel dat zijn moeder nu al aardappelen kookt, aangezien ze net hier aangekomen isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn is in onze hoofden en harten altijd bij ons.
Daarnaast is het geen aanval, maar een constatering.
Idd, deze zou ik zelfs niet eens maken. En dat zegt wat.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien had je deze grap ook beter niet kunnen maken.
Er worden hier rechtse directes uitgedeeld...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand aanvallen die er niet is, is een teken van zwakte
Doe eens een linkje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu naar een Counter Strike ofzo wedstrijd op Twitch, wat een puisten hebben die gasten.. jezus
Zo dik is ze niet toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat zijn moeder nu al aardappelen kookt, aangezien ze net hier aangekomen is
Dat kan niet, want het verste wat de familie op reis gaat is naar de camping in Zuid-Limburg.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat zijn moeder nu al aardappelen kookt, aangezien ze net hier aangekomen is
Niveau van dat soort gastjes is ook wel belachelijk hoog altijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slecht dit
[..]
https://www.twitch.tv/eleaguetv
Ze verdienen wel goed eraan denk ik
240K live kijkers, dat gaan we volgende maand ook wel halen met oppergod Knutquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niveau van dat soort gastjes is ook wel belachelijk hoog altijd.
Beter regel je godverdomme die ps4 dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
240K live kijkers, dat gaan we volgende maand ook wel halen met oppergod Knut
Komt goed, moet eerst terug naar NL he.. zal wel ergens in feb zijn nu het nog goedkoop reizen isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter regel je godverdomme die ps4 dan.
Lolquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de moeder van Stijn staan de aardappels al op voor het avondeten.
Kun je niet voor sukkelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt goed, moet eerst terug naar NL he.. zal wel ergens in feb zijn nu het nog goedkoop reizen is
10tje heen, 10tje.. terug niks mis mee
Eerst ff douchen, dan heb ik wel tijd. Pak ik er gelijk ff een biertje bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:
iemand nu potje fifa?
vind het mooi geweest voor vandaag
Heb je ook nba2kquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt zie je mijn post wel? Die gast spreekt me ineens aan lol
Kom 18quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, ik geloof 14 en 15.. of 15 en 16
Ik speel de laatste tijd veel nba2k met m'n broertjequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 15 geloof ik
wat ben ik daar slecht in zeg
mja ken ook niemand die echt into basketbal is dus dan is het ook minder leukquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik speel de laatste tijd veel nba2k met m'n broertje
Ik was er wel goed in, deed altijd die BAL modequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 15 geloof ik
wat ben ik daar slecht in zeg
Vind daar geen bal aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was er wel goed in, deed altijd die BAL mode
Ja ik zag jequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt zie je mijn post wel? Die gast spreekt me ineens aan lol
Geef eens een linkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik zag je
Heb net zitten aankutten met de Tamriel Rebuilt mod, die voegt de hele mainland van Morrowind toe (normaal speel je alleen op het eiland Vvardenfell), vanavond maar eens gaan rondsjouwen daar
De mijne: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenquote:
Wat is een whisper dan? ik zie niksquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik zag je
Heb net zitten aankutten met de Tamriel Rebuilt mod, die voegt de hele mainland van Morrowind toe (normaal speel je alleen op het eiland Vvardenfell), vanavond maar eens gaan rondsjouwen daar
Ik heb je trouwens een whisper op twitch gestuurd.
Pas wel op hij spreekt je meteen aan, wel engquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De mijne: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Waar DPGod en ik nu kijken: https://www.twitch.tv/nordegraf
Ik kan je niet als vriend toevoegen..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:49 schreef Typisch het volgende:
Wel lekker snorretje.
https://www.twitch.tv/playhearthstone
ik zit dit te kijken
hearthstonegod
LR en Opper vinden dit wel leuk
Ik doe eigenlijk alleen quests en tavern. Nooit hoger dan 15 gekomen en Arena doe ik ook niet. Dan moet ik namelijk echt veel spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:49 schreef Typisch het volgende:
Wel lekker snorretje.
https://www.twitch.tv/playhearthstone
ik zit dit te kijken
hearthstonegod
LR en Opper vinden dit wel leuk
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is een whisper dan? ik zie niks
Ik kwam eens tot rank 3 ofzo geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen quests en tavern. Nooit hoger dan 15 gekomen en Arena doe ik ook niet. Dan moet ik namelijk echt veel spelen.
Ik betaal nooit iets voor games, ja de aanschafwaarde voor een pc game.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kwam eens tot rank 3 ofzo geloof ik
maar die grind is het mij niet waard
en nu heb ik al een hele tijd niet gespeeld dus loop ik achter met mijn kaarten
en geen zin om een paar honderd euro neer te tellen om weer bij te zijn
rip
Nee, je moeder gebruikt andere sites.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:54 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook een kanaal met van die aandachtshoeren? of is dat Twitch niet?
de keren dat ik het wil spelen is de verleiding groot om een paar 100 pond op de creditcard uit te gevenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kwam eens tot rank 3 ofzo geloof ik
maar die grind is het mij niet waard
en nu heb ik al een hele tijd niet gespeeld dus loop ik achter met mijn kaarten
en geen zin om een paar honderd euro neer te tellen om weer bij te zijn
rip
ik koop dingen die me veel tijd besparenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik betaal nooit iets voor games, ja de aanschafwaarde voor een pc game.
Ik zag op PSN voorbijkomen dat je maar liefst 4(!) raketten had geblokkeerd!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:45 schreef Typisch het volgende:
Ben weer helemaal in to Stellaris.
goden game
huhquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag op PSN voorbijkomen dat je maar liefst 4(!) raketten had geblokkeerd!
DP dit wordt lachenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:55 schreef Doublepain het volgende:
https://www.twitch.tv/tiffanycycon
Ah hier kan ik GGMM dus vinden
in welke hitlijstquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
JC, wanneer denk je dat dit nummer op 1 staat?
Begint wel sneu te wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
DP vraag even of ze met haar mond dicht kan eten
neequote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterren.nl Top 20 is toch de enige hitlijst die er toe doet?
Als ze dat nummer niet speelt ben ik wegquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zijn even bezig
Ze wil geven aan mijn neven niet spelen, ja dan ben ik weg hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:06 schreef Typisch het volgende:
lekker een meisje van 14 cyberpesten
leuk hoor
Even snel gecheckt, jij kijkt dus naar een of ander nep wijf dat zit te etenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:55 schreef Doublepain het volgende:
Ah hier kan ik GGMM dus vinden
Ja, is ook echt pesten ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:06 schreef Typisch het volgende:
leuk hoor
Ja en daarvoor deed ze make upquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even snel gecheckt, jij kijkt dus naar een of ander nep wijf dat zit te eten
Rens en ik hebben die tijd gehad in 2012 toen we jong en onbezonnen op twitter warenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:06 schreef Typisch het volgende:
leuk hoor
quote:
BOOOOH DIT GA IK OOK DOEN MANquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/communities/food
Dit is iets voor jou
Klinkt wel leukquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BOOOOH DIT GA IK OOK DOEN MANEn dan doen we gewoon guest appearances met bierdegustaties van Saind en Opper.
Straks ff friet halen denk ik. Geen zin in koken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik heb nog griep, dus zal wel saai bammetje worden. Heb sowieso weinig eetlust.
Net koreaans gegeten, denk vanavond soepquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik heb nog griep, dus zal wel saai bammetje worden. Heb sowieso weinig eetlust.
Mijn vriendin haalt nu boodschappen, zie wel wat ze gaat maken straks.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soepje met broodquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Binnenkort drinken we gratisquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BOOOOH DIT GA IK OOK DOEN MANEn dan doen we gewoon guest appearances met bierdegustaties van Saind en Opper.
He zullen we dit echt een keer gaan doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Binnenkort drinken we gratis
hoe heet jij danquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.twitch.tv/happycheftv
Al 3 shoutouts gehad van deze man
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.twitch.tv/happycheftv
Al 3 shoutouts gehad van deze man
Dat je iets typt en dat hij je noemt. 'Kapiteintje vriend'quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ie gewoon je naam noemt of naar je linkt ofzo?
Kan best een keer. Ben benieuwd hoe veel volk daar naar kijkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He zullen we dit echt een keer gaan doen.
deze gast kan serieus koken en trekt er 40, maar je moet er iets van maken gaandeweg natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan best een keer. Ben benieuwd hoe veel volk daar naar kijkt.
Ik zal kijken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan best een keer. Ben benieuwd hoe veel volk daar naar kijkt.
hij praat prima engels gekquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die chef heeft trouwens een enorm dik "Dunglish" accent, klonk ik ook zo toen ik ff Engels sprak op m'n stream?
Dat van jou was nog beroerder.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die chef heeft trouwens een enorm dik "Dunglish" accent, klonk ik ook zo toen ik ff Engels sprak op m'n stream?
nee gewoon 5 dollar betalen hequote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je blijkbaar een twitch abbo voor hebben.
dan steun je hemquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga me daar 5 dollar betalen, ik kan nu toch ook gewoon kijken.
Ja z'n Engels is goed, maar je hoort meteen dat het een NL'er is, dat bedoelde ik.quote:
Minder genant dan mensen die een brits of amerikaans accent aan gaan metenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja z'n Engels is goed, maar je hoort meteen dat het een NL'er is, dat bedoelde ik.
Walgelijk idd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Minder genant dan mensen die een brits of amerikaans accent aan gaan meten
wat is daar erg aanquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja z'n Engels is goed, maar je hoort meteen dat het een NL'er is, dat bedoelde ik.
Elke Nederlander vindt dat kut klinken. Ja toch.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elke Nederlander vindt dat kut klinken. Ja toch.
krijg je banquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:30 schreef JanCees het volgende:
zou ik een atje kratje doen live op twitch
Dan kijk ik zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:30 schreef JanCees het volgende:
linkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:30 schreef JanCees het volgende:
oh matigquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ze bannen vrij snel voor alcoholgebruik
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh matig
zelfs b0aty ging dronken streamen
gekkigheid
dus biershow mag ook niet of wel?
ligt eraan hoe twitch die dag modereertquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh matig
zelfs b0aty ging dronken streamen
gekkigheid
dus biershow mag ook niet of wel?
ik speelde gister codquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:32 schreef Doublepain het volgende:
Sandy Ravage ging altijd dronken COD spelen en nog steeds domineren
god
Positieve k/d is altijd positiefquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik speelde gister cod
26-23 in ffa
Ik zit loop altijd 1-2quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik speelde gister cod
26-23 in ffa
Straks weer Drizzt hopelijk, kan ik weer goed lerenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus dat Twitch gaat me weer tijd kosten, ik heb het nu al gezien.
Zal niet veel zijn joh met 40 viewers.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:39 schreef JanCees het volgende:
Die gast is al twitch partner
dus pakt al geld
zeker omdat ie in een niche community streamt
weet niet precies hoe dat zit, gaat ook op volgers en subscribersquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal niet veel zijn joh met 40 viewers.
Relaxte muziek + geneuzel van een figuur laat jou beter leren? Nicequote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks weer Drizzt hopelijk, kan ik weer goed leren
https://www.twitch.tv/twinvadersquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel duidelijk dat we onze eigen twitch moeten beginnen, beetje fifa, beetje koken, beetje zuipn
Vergeet beetje morrowind niet, DPGod.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel duidelijk dat we onze eigen twitch moeten beginnen, beetje fifa, beetje koken, beetje zuipn
Lekker rustgevend, geen idee waaromquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Relaxte muziek + geneuzel van een figuur laat jou beter leren? Nice
Juist, schakelkanaaltje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Mooi man.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker rustgevend, geen idee waarom
Heb ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker rustgevend, geen idee waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |