Dus ze volgt inmiddels een opleiding?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja, maar dat verhaal is inmiddels debunked en achterhaalt want volgens mensen die er onlangs zijn geweest is de situatie allang niet meer zo en heeft het meisje het nu helemaal naar haar zin en de rest van de ouders ook.
Engeland was ook tegen toch? En 1 debiel van de Pvdd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
Tuurlijk baalt Schouten. Nederland heeft als enige geïnvesteerd in deze technologie. Matige actie van de Fransen.
Ja Engeland ook, en groot deel van Spanje. Maar lobby werd aangevoerd door de Fransen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Engeland was ook tegen toch? En 1 debiel van de Pvdd.
Ik zal je mijn adres sturen, dan kun je een ps4, met FIFA 2018 en een PS Plus lidmaatschap sturen.quote:
Ga eens werken voor je geld manquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal je mijn adres sturen, dan kun je een ps4, met FIFA 2018 en een PS Plus lidmaatschap sturen.
Zeg 't 'm Knut.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je geld man
Jij speelt louter FM toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb niet zo veel met consoles eigenlijk.
TEAMPC
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb niet zo veel met consoles eigenlijk.
TEAMPC
Waarom zou je een pak melk verliezen?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens bij 100 volgers verloor ik een pak melk
LIKE EN SUBSCRIBE
Ik ga morgen ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen naar de barbier ga wat nieuws proberen
Robbenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Als De Kromme er niet meer is, wie is dan de beste levende Nederlandse voetballer ooit?
Lex Immers.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Als De Kromme er niet meer is, wie is dan de beste levende Nederlandse voetballer ooit?
Tom Beugelsdijkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Nice, deze moet wel gewonnen worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pinas morgen in de basis naast Tommie.
Steijn zit niet op de bank, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, deze moet wel gewonnen worden.
Had wel leuk geweest. Voor hem ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Steijn zit niet op de bank, dat scheelt al.
Kluivertquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Frenkie de Jongquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
seedorfquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
lollllquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Online al na 3 minuten opgeven omdat je een goal tegen krijgt
Dan ben je echt een zielige kleuter
Is Kapi weer bezig?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Online al na 3 minuten opgeven omdat je een goal tegen krijgt
Dan ben je echt een zielige kleuter
Knut ging gister met zijn controller gooien.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Knut logde al na 3 minuten uit.
Weer goeie streamsessie gehad?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Knut ging gister met zijn controller gooien.
Genoten ja. was iemand in vol ajaxgedoe, heb nog nooit het woord kankerjood zo vaak voorbij horen komen.quote:
tegengekomen spelers ofzo in je psn account?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik opzoeken wie t was ?
Sowieso nederland . Wil hem ff voor lafbek uitmaken
had je mijn 9 punten uit 3 nog gezien gisteren??quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Genoten ja. was iemand in vol ajaxgedoe, heb nog nooit het woord kankerjood zo vaak voorbij horen komen.
Helaas niet, heb 1 wedstrijd gezien van jou. Pingels.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
had je mijn 9 punten uit 3 nog gezien gisteren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |