Beter regel je godverdomme die ps4 dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
240K live kijkers, dat gaan we volgende maand ook wel halen met oppergod Knut
Komt goed, moet eerst terug naar NL he.. zal wel ergens in feb zijn nu het nog goedkoop reizen isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter regel je godverdomme die ps4 dan.
Lolquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de moeder van Stijn staan de aardappels al op voor het avondeten.
Kun je niet voor sukkelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt goed, moet eerst terug naar NL he.. zal wel ergens in feb zijn nu het nog goedkoop reizen is
10tje heen, 10tje.. terug niks mis mee
Eerst ff douchen, dan heb ik wel tijd. Pak ik er gelijk ff een biertje bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:
iemand nu potje fifa?
vind het mooi geweest voor vandaag
Heb je ook nba2kquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt zie je mijn post wel? Die gast spreekt me ineens aan lol
Kom 18quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, ik geloof 14 en 15.. of 15 en 16
Ik speel de laatste tijd veel nba2k met m'n broertjequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 15 geloof ik
wat ben ik daar slecht in zeg
mja ken ook niemand die echt into basketbal is dus dan is het ook minder leukquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik speel de laatste tijd veel nba2k met m'n broertje
Ik was er wel goed in, deed altijd die BAL modequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 15 geloof ik
wat ben ik daar slecht in zeg
Vind daar geen bal aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was er wel goed in, deed altijd die BAL mode
Ja ik zag jequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt zie je mijn post wel? Die gast spreekt me ineens aan lol
Geef eens een linkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik zag je
Heb net zitten aankutten met de Tamriel Rebuilt mod, die voegt de hele mainland van Morrowind toe (normaal speel je alleen op het eiland Vvardenfell), vanavond maar eens gaan rondsjouwen daar
De mijne: https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenquote:
Wat is een whisper dan? ik zie niksquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik zag je
Heb net zitten aankutten met de Tamriel Rebuilt mod, die voegt de hele mainland van Morrowind toe (normaal speel je alleen op het eiland Vvardenfell), vanavond maar eens gaan rondsjouwen daar
Ik heb je trouwens een whisper op twitch gestuurd.
Pas wel op hij spreekt je meteen aan, wel engquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De mijne: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Waar DPGod en ik nu kijken: https://www.twitch.tv/nordegraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |