Ik kan hier een grap maken maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga even douchen denk ik. Even het vieze gevoel van werken eraf spoelen.
Daar hebben ze er bij jou op het Gemeentehuis waarschijnlijk genoeg van.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Soms is het fijn als je mensen kent van wie je precies weet wat je er aan hebt.
Bedankt maatje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan hier een grap maken maar ik doe het niet
het is ook echt schorriemorrie alles aan de andere kant van het kanaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
Ga het liefst het kanaal niet eens over.
Ministerie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben ze er bij jou op het Gemeentehuis waarschijnlijk genoeg van.
Ik werk niet op een gemeentehuis kapi.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben ze er bij jou op het Gemeentehuis waarschijnlijk genoeg van.
Lijkt me ook frisquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk niet op een gemeentehuis kapi.
Iemand aanvallen die er niet is, is een teken van zwaktequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de moeder van Stijn staan de aardappels al op voor het avondeten.
Stijn is in onze hoofden en harten altijd bij ons.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand aanvallen die er niet is, is een teken van zwakte
Weet ik toch ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk niet op een gemeentehuis kapi.
Ik betwijfel dat zijn moeder nu al aardappelen kookt, aangezien ze net hier aangekomen isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn is in onze hoofden en harten altijd bij ons.
Daarnaast is het geen aanval, maar een constatering.
Idd, deze zou ik zelfs niet eens maken. En dat zegt wat.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien had je deze grap ook beter niet kunnen maken.
Er worden hier rechtse directes uitgedeeld...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand aanvallen die er niet is, is een teken van zwakte
Doe eens een linkje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu naar een Counter Strike ofzo wedstrijd op Twitch, wat een puisten hebben die gasten.. jezus
Zo dik is ze niet toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat zijn moeder nu al aardappelen kookt, aangezien ze net hier aangekomen is
Dat kan niet, want het verste wat de familie op reis gaat is naar de camping in Zuid-Limburg.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat zijn moeder nu al aardappelen kookt, aangezien ze net hier aangekomen is
Niveau van dat soort gastjes is ook wel belachelijk hoog altijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slecht dit
[..]
https://www.twitch.tv/eleaguetv
Ze verdienen wel goed eraan denk ik
240K live kijkers, dat gaan we volgende maand ook wel halen met oppergod Knutquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niveau van dat soort gastjes is ook wel belachelijk hoog altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |