Tilburg is met name leuk als je er ook echt woont en een sociaal leven hebt. Ik heb er echt altijd heel graag gewoond.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat oprecht alleen de Pont, natuurmuseum en het textielmuseum hier de moeite waard zijn. Lenny zal zo wel weer zijn stad komen verdedigen.
Dan kan het overal leuk zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg is met name leuk als je er ook echt woont en een sociaal leven hebt. Ik heb er echt altijd heel graag gewoond.
zo maak je amsterdam nog aantrekkelijk johquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg is met name leuk als je er ook echt woont en een sociaal leven hebt. Ik heb er echt altijd heel graag gewoond.
De hashtag #viesdik is ook op zijn plaats.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
Daarnet gehaktbroodje met stroganoffsaus en rijst gegeten. Afgesloten met een chocomel. #carbs
Zit dat in Noord jah?quote:
Tilburg is met name een leuke stad als je er woont en de stad en de mensen leert kennen bedoel ik daarmee. Dat geldt niet voor alle steden vermoed ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan het overal leuk zijn.
Broodjeszaak Sranangquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don z'n broer zit op de korvel he
Bij amsterdam is het juist andersom. Daar wil je met de mensen niks te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo maak je amsterdam nog aantrekkelijk joh.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Broodjeszaak Sranang
Roti kip vond ik smakeloos. Ipv lekkere dikke smaakvolle masala saus , was het meer een kerrie olie. Aldus heel vettig en olie smaak. Souto soep was prima.
Maar ook lovende recensiesquote:
In Noord is het net klein somalie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don z'n broer zit op de korvel he
Oh, ik dacht dat dit je eigen recensie was.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ook lovende recensies
Heerlijke broodjes en maaltijden, ga er snel weer heen. Broodje dynamite is een aanrader!
Schoon! Heerlijk maaltijden! Alles in zicht(keuken etc). Vrindelijk mensen!
Moet je echt langs!
Beste broodjes van Tilburg
Ik heb me laten vertellen dat die Somaliėrs daar regelmatig op straat poepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In Noord is het net klein somalie.
Ik heb er nog niet gegeten. Ik geloof best dat het lekker is, maar het is wat om voor een broodje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit je eigen recensie was.
Als je er woont en je leert ze kennen is ook dat best leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat die Somaliėrs daar regelmatig op straat poepen.
Het is echt genieten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet gegeten. Ik geloof best dat het lekker is, maar het is wat om voor een broodje.
7/10quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je er woont en je leert ze kennen is ook dat best leuk.
Dat is idd goed nieuws voor iedereen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:22 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAA WEEKEND
EN EXTRA GOED NIEUWS VOOR IEDEREEN...
ik ben volgende week de hele week vrij!
Jaaaaa
Ik wist dat deze opmerking eraan zat te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je er woont en je leert ze kennen is ook dat best leuk.
Geen ideequote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat die Somaliėrs daar regelmatig op straat poepen.
Soms is het fijn als je mensen kent van wie je precies weet wat je er aan hebt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking eraan zat te komen
[..]
Geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |