He zullen we dit echt een keer gaan doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Binnenkort drinken we gratis
hoe heet jij danquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.twitch.tv/happycheftv
Al 3 shoutouts gehad van deze man
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.twitch.tv/happycheftv
Al 3 shoutouts gehad van deze man
Dat je iets typt en dat hij je noemt. 'Kapiteintje vriend'quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ie gewoon je naam noemt of naar je linkt ofzo?
Kan best een keer. Ben benieuwd hoe veel volk daar naar kijkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He zullen we dit echt een keer gaan doen.
deze gast kan serieus koken en trekt er 40, maar je moet er iets van maken gaandeweg natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan best een keer. Ben benieuwd hoe veel volk daar naar kijkt.
Ik zal kijken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan best een keer. Ben benieuwd hoe veel volk daar naar kijkt.
hij praat prima engels gekquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die chef heeft trouwens een enorm dik "Dunglish" accent, klonk ik ook zo toen ik ff Engels sprak op m'n stream?
Dat van jou was nog beroerder.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die chef heeft trouwens een enorm dik "Dunglish" accent, klonk ik ook zo toen ik ff Engels sprak op m'n stream?
nee gewoon 5 dollar betalen hequote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je blijkbaar een twitch abbo voor hebben.
dan steun je hemquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga me daar 5 dollar betalen, ik kan nu toch ook gewoon kijken.
Ja z'n Engels is goed, maar je hoort meteen dat het een NL'er is, dat bedoelde ik.quote:
Minder genant dan mensen die een brits of amerikaans accent aan gaan metenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja z'n Engels is goed, maar je hoort meteen dat het een NL'er is, dat bedoelde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |