Ik was gisteren emotioneel omdat ik zo veel werd benadeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Genoten ja. was iemand in vol ajaxgedoe, heb nog nooit het woord kankerjood zo vaak voorbij horen komen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb niet zo veel met consoles eigenlijk.
TEAMPC
Woutje Bramaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Als De Kromme er niet meer is, wie is dan de beste levende Nederlandse voetballer ooit?
je hebt nog niet gescoord tegen mij hehequote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was gisteren emotioneel omdat ik zo veel werd benadeeld
die pingels gingen er wel lekker in zegquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas niet, heb 1 wedstrijd gezien van jou. Pingels.
messiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zal ik doen voor suarez. Die gozer kan er niks van
Neymar.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fijne schoentjes hoor. (Ik heb ze ook retro mofo helemaal hip dit dat)quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb hele vette nieuwe pattas
Reebok c85 vintage
Griezmann?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien IF mbappe en dan een andere cam
Alleen weet ik niet wie dan op cam
Neuh.quote:
Lekker plaatje hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
JC, wanneer denk je dat dit nummer op 1 staat?
Tot het 3e biertjequote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun jij beter FIFA spelen als je wat drank op hebt?
Bergkampquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien IF mbappe en dan een andere cam
Alleen weet ik niet wie dan op cam
Bergkampquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja jezus, 3 spelers van 16K en dan al die positie wijzingenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lille is klote he voor cavani
Ik had net choupo moting in zeldzaam gouden spelersquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja jezus, 3 spelers van 16K en dan al die positie wijzingen
Kreeg ook nog poep in die pack
Maatje, ik doe mee. Alleen geen gueuze in huis...misschien rijd ik ff naar de Hopduvel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flesje gueuze koud gezet om straks het weekend in te luiden
Morgen naar een festival waar ook Oud Beersel aanwezig is. Genotquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flesje gueuze koud gezet om straks het weekend in te luiden
Dit klinkt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatje, ik doe mee. Alleen geen gueuze in huis...misschien rijd ik ff naar de Hopduvel.
Dit klinkt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanavond dus streaming sessie met geuze tasting.
Met alleen een beetje FIFA spelen ga je de 1000 subscribers natuurlijk nooit halen. Je moet de kijker een unieke ervaring bieden.quote:
Bij duizend volgens verloot ik een fles 3 fonteinen fronteraquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met alleen een beetje FIFA spelen ga je de 1000 subscribers natuurlijk nooit halen. Je moet de kijker een unieke ervaring bieden.
Morgen een happie eten in het Berlijn van Nederland en de rest van het weekend volop slapen gok ikquote:
Oeh, waar ga je eten?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen een happie eten in het Berlijn van Nederland en de rest van het weekend volop nouriworden gok ik
Als jij een webcam hebt (dat zal wel met een Russische vriendin), kun jij de gueuze tasting presenteren.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanavond dus streaming sessie met geuze tasting.
Tegenwoordig heeft iedereen een webcam.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij een webcam hebt (dat zal wel met een Russische vriendin), kun jij de gueuze tasting presenteren.
Ik niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen een webcam.
Wel lekker stukkie buiten het bruisende centrum.quote:
Wel de moeite waard als ik eens in het Berlijn van Nederland ben?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel lekker stukkie buiten het bruisende centrum.
Denk dat oprecht alleen de Pont, natuurmuseum en het textielmuseum hier de moeite waard zijn. Lenny zal zo wel weer zijn stad komen verdedigen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel de moeite waard als ik eens in het Berlijn van Nederland ben?
Jawel, een oude ultrabook zonder webcam.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat schraal. Heb je geen laptop?
In het Matongé van Tilburg.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel lekker stukkie buiten het bruisende centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |