abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176590773

Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken. Wat heb jij gezien?

Wat kan je in dit topic plaatsen?
• Zaken die je opvallen in een aflevering
• Dagboeken van De Mol
• Video's/screenshots van opvallende zaken
• Een theorie die je ontdekt hebt
• Tweets van De Mol (https://twitter.com/IkBenDeMol)

Kandidaten (v.l.n.r.)
Stine Jensen | Emilio Guzman | Simone Weimans | Jan Versteegh | Olcay Gulsen
Bella Hay | Jean-Marc van Tol | Ruben Hein | Loes Haverkort | Ron Boszhard

FOK!topics van WIDM 2018
Topicreeks: [WIDM] Algemeen
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? Prono
Topicreeks: [WIDM] Tweets van de Mol
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [WIDM] Livetopics
pi_176631464
Zijn de titels van de opdrachten (en wat er verdiend kan worden) trouwens nieuw? Die stonden toch nooit in beeld? Wel op de website geloof ik als je de opdrachten apart bekeek. Maar lang niet iedereen kijkt op de website natuurlijk. Toen ze begonnen met de afleveringstitels was dat een hint naar de mol. Misschien zijn de titels/namen van de opdrachten nu een hint (of allebei, of juist de combinatie)?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:48:01 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176631842
Nee hoor, die zijn niet nieuw.
KuikenGuppy
pi_176632632
Volgens mij wel. Dat ze het in de uitzending zetten bedoel ik dus he. Op de website bij terugkijken staan er wel namen bij de opdrachten (als je de opdrachten los bekijkt, dus niet de hele uitzending). Maar er komen geen namen van opdrachten in beeld. Ik heb willekeurig wat oude opdrachten van oude seizoenen terug gekeken en daar komt echt niks in beeld. Nu kwam er bij afl 2 wel in beeld: opdracht 1 wisselgeld ¤1000 etc. Dus dat zou best een hint kunnen zijn denk ik.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 14:22:26 #5
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_176633539
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:28 schreef texelonia het volgende:
Volgens mij wel. Dat ze het in de uitzending zetten bedoel ik dus he. Op de website bij terugkijken staan er wel namen bij de opdrachten (als je de opdrachten los bekijkt, dus niet de hele uitzending). Maar er komen geen namen van opdrachten in beeld. Ik heb willekeurig wat oude opdrachten van oude seizoenen terug gekeken en daar komt echt niks in beeld. Nu kwam er bij afl 2 wel in beeld: opdracht 1 wisselgeld ¤1000 etc. Dus dat zou best een hint kunnen zijn denk ik.
Kwam bij aflevering 1 ook al hoor ;) En ik denk stiekem dat zij ook heus wel eens op Twitter/fora meelezen en iedereen is zó fan van de Vlaamse Mol, waar dat soort dingen ook gebeuren (en die gaan nog wel een stapje verder: ook een duidelijke plattegrond met belangrijke punten in de opdracht O+ ), dat ze het daar gewoon van overgenomen hebben denk ik :) Verwacht in het laten zien nog geen hint, wellicht wel in de titels!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:21:31 #6
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176634506
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:22 schreef Meke het volgende:

[..]

Kwam bij aflevering 1 ook al hoor ;) En ik denk stiekem dat zij ook heus wel eens op Twitter/fora meelezen en iedereen is zó fan van de Vlaamse Mol, waar dat soort dingen ook gebeuren (en die gaan nog wel een stapje verder: ook een duidelijke plattegrond met belangrijke punten in de opdracht O+ ), dat ze het daar gewoon van overgenomen hebben denk ik :) Verwacht in het laten zien nog geen hint, wellicht wel in de titels!
Ze hebben al vaker gezegd dat ze niet naar de Vlaamse versie kijken.

Doet me trouwens denken aan iemand die een opmerking maakte (toen Ron terug kon komen) dat ze het van de Vlaamse versie hadden overgenomen :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 16:14:54 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176635381
Heeft iemand trouwens hier nog wat uit kunnen vissen?

https://wieisdemol.avrotr(...)usief-fragment-afl2/

En het dagboek vd Mol (afl 2):
quote:
Voor het eerst komen we samen als groep. En mijn prooien weten inderdaad precies wat ze te doen staat; de pot vullen met zo veel mogelijk geld en intussen de Mol proberen te ontmaskeren.

De jacht op de Mol is geopend, zo kun je wel stellen. Het gaat er aan tafel hard aan toe. Verwijten gaan over en weer. Ondervragingen. Meteen een flinke discussie over wat er die dag daarvoor zich allemaal heeft afgespeeld. He, gezellig… Welkom in Wie is de Mol?

Ik zie kandidaten zichzelf beschermen. Anderen praten elkaar na, en weer anderen kiezen voor kuddevorming. De Mol observeert en wacht rustig af. Met een pot van min ¤ 3000 heb ik het voorlopig prima naar m’n zin. Een goed begin is het halve werk. Vanavond zullen we zien hoe hard ze het willen spelen, door hun fanatisme op de proef te stellen.

Ron krijgt nog een kans om terug te komen in het spel. Maar tegenover deze fanatieke kandidaten is dat lastig. Want we zitten in een spel. We willen geld verdienen én we zijn op zoek naar de Mol. Vanavond is dat niet anders.

Iedereen zwicht voor groepsdruk. We zijn negen verraders, zoals Ron het noemt. Maar ik zou zeggen acht. Want de Mol wil maar één ding: geld uit de pot houden. En de kandidaten, die hadden vast veel aan je informatie over de test gehad. Maar ja, dat zullen we nu nooit weten. Ron, sorry. Het is een hard spel dit jaar. En met één kandidaat minder wordt de zoektocht er vast gemakkelijker op…
Fuck the EBU.
pi_176636726
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vreemd die steutelwissel op het eind, nu heeft Loes een sleutel voor single room terwijl ze met Ruben slaapt? Wat heeft dat voor zin? En waarom wilt Stine dit? Wil ze zo graag in een bepaalde kamer slapen? Weet ze meer? Of ligt daar een telefoon om met Art te communiceren??

Wat ook vreemd is, is dat Loes lijkt te twijfelen welke sleutel ze pakt, lijkt mij dat alle kamers gelijk zijn, of weet ze meer...

Ook raar, Jan pakt als eerste een sleutel, en dan Loes. Terwijl even later Ruben in zijn biecht zegt dat eerst Stine de single room pakt en vervolgens Loes een double room. Creatief camerawerk? Heeft Loes de sleutel weer teruggelegd? Of zit Ruben te liegen...
pi_176636771
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:14 schreef Moira. het volgende:

Thanks voor de tip van het extra fragment!

Voor mij haal ik eruit dat Simone het prettig vindt om weer met Bella op de kamer te zitten.. De mol gaat graag met iemand op de kamer die haar niet verdenkt en pakt liever die rust dan overgeleverd te zijn aan een nieuw persoon. Simone staat dan ook als eerste bij de sleutels.
Ik denk hierbij ook aan Dennis Weening die het heerlijk vond om bij Patrick Martens te zijn omdat die hem niet verdacht..
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_176641902
Emilio heeft nu wel 2 sterke aanwijzingen tegen :

- Coffee Station en de voicemail van Art 'ik ben iets op het spoor'
- in de auto waar hij zegt 'is it me you are looking for ?'

Heerlijk tunnelvisie O+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:49:53 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_176642280
Emilio lijkt in de leader uit een donker hol te komen, hint naar de mol
  One tough cookie zaterdag 20 januari 2018 @ 21:56:15 #12
169210 liesje1979
pi_176642454
Ik krijg de biecht van Loes niet uit mijn hoofd na het verdelen van de rollen bij de para opdracht.
"Kak! Ik was te laat!"
Als mol weet je natuurlijk dat die opdracht er aan zit te komen en ik kan me voorstellen dat je je dan op zo'n opdracht verheugd. Een kandidaat die niet precies weet wat voor opdracht het is, zal zich best snel bij de rolverdeling neerleggen, immers, misschien is de saaie rol juist wel heel leuk, en de spannende rol helemaal niet zo leuk. Maar Loes legt zich er niet bij neer, ze geeft aan dat als iemand graag wil ruilen....
Ik heb Loes niet echt als mol maar vond dit echt heel opvallend. Zo graag als zij dit wilde, dan kan je er haast wel vanuit gaan dat ze wist wat ze zo heel graag wilde.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:16:42 #13
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_176643050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg de biecht van Loes niet uit mijn hoofd na het verdelen van de rollen bij de para opdracht.
"Kak! Ik was te laat!"
Als mol weet je natuurlijk dat die opdracht er aan zit te komen en ik kan me voorstellen dat je je dan op zo'n opdracht verheugd. Een kandidaat die niet precies weet wat voor opdracht het is, zal zich best snel bij de rolverdeling neerleggen, immers, misschien is de saaie rol juist wel heel leuk, en de spannende rol helemaal niet zo leuk. Maar Loes legt zich er niet bij neer, ze geeft aan dat als iemand graag wil ruilen....
Ik heb Loes niet echt als mol maar vond dit echt heel opvallend. Zo graag als zij dit wilde, dan kan je er haast wel vanuit gaan dat ze wist wat ze zo heel graag wilde.
Dan had ze ook precies geweten dat en wanneer die vraag zou komen en was ze vast niet te laat geweest omdat ze er nog over moest nadenken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  One tough cookie zaterdag 20 januari 2018 @ 22:18:25 #14
169210 liesje1979
pi_176643099
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Dan had ze ook precies geweten dat en wanneer die vraag zou komen en was ze vast niet te laat geweest omdat ze er nog over moest nadenken.
Kan hoor, of ze verwachtte dat er nog overlegd zou worden of weet ik wat. Het viel me gewoon heel erg op. :D
pi_176643586
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kan hoor, of ze verwachtte dat er nog overlegd zou worden of weet ik wat. Het viel me gewoon heel erg op. :D
Maar als mol kon je daar toch beter beneden de antwoorden saboteren, in plaats van in de lucht te hangen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  One tough cookie zaterdag 20 januari 2018 @ 22:42:31 #16
169210 liesje1979
pi_176643764
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Maar als mol kon je daar toch beter beneden de antwoorden saboteren, in plaats van in de lucht te hangen?
Ja. Maar als Mol had ik mezelf dit ook wel echt gegund. :D
pi_176643890
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als mol stond je beneden met 4 andere kandidaten en kun je er dus donder op zeggen dat je één van de vier categorieën krijgt toegewezen. Dan heb je dus op een kwart van de vragen invloed, bovendien zul je goede antwoorden doorkrijgen van de kandidaat in de lucht die je niet zomaar niet op kunt schrijven.
Hing je in de lucht als mol dan kon je veel informatie doorgeven, maar net niet de juiste informatie (je weet immers precies wat de juiste info is). Ook daar heb je dus maar op een kwart van de vragen invloed, maar ben je veel minder afhankelijk van je medekandidaat...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie zaterdag 20 januari 2018 @ 22:49:10 #18
169210 liesje1979
pi_176643972
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:46 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Als mol stond je beneden met 4 andere kandidaten en kun je er dus donder op zeggen dat je één van de vier categorieën krijgt toegewezen. Dan heb je dus op een kwart van de vragen invloed, bovendien zul je goede antwoorden doorkrijgen van de kandidaat in de lucht die je niet zomaar niet op kunt schrijven.
Hing je in de lucht als mol dan kon je veel informatie doorgeven, maar net niet de juiste informatie (je weet immers precies wat de juiste info is). Ook daar heb je dus maar op een kwart van de vragen invloed, maar ben je veel minder afhankelijk van je medekandidaat...
Ha RF! :*
Vond jij die biecht van Loes ook opvallend? :D
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:49:46 #19
330914 Sherlock_Holmes
pi_176643985
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
"Kak! Ik was te laat!"
Biechten worden natuurlijk na de opdrachten opgenomen, dus de biecht zelf zegt eigenlijk niks.

En Loes was nog vrij duidelijk met haar communicatie vanuit de lucht.

Valt op dat het weer Simone en Stine zijn die met die portos lopen te klooien (was op de markt ook al het geval).

En toch vermoed ik dat we iets over het hoofd zien (op de grond).
pi_176644043
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:49 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ha RF! :*
Vond jij die biecht van Loes ook opvallend? :D
Hi :W

Mwah er valt voor beide situaties iets te zeggen: een mol die zijn gewenste positie aan zich voorbij ziet gaat, maar ook een kandidaat die te laat beseft dat dat wel eens een leuke plek voor deze opdracht zou kunnen zijn.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie zaterdag 20 januari 2018 @ 22:52:20 #21
169210 liesje1979
pi_176644049
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Biechten worden natuurlijk na de opdrachten opgenomen, dus de biecht zelf zegt eigenlijk niks.

En Loes was nog vrij duidelijk met haar communicatie vanuit de lucht.

Valt op dat het weer Simone en Stine zijn die met die portos lopen te klooien (was op de markt ook al het geval).

En toch vermoed ik dat we iets over het hoofd zien (op de grond).
Ja daarom juist, dat het achteraf werd afgenomen, als je uiteindelijk toch krijgt wat je wilde hoef je dat niet eens meer te benoemen, of het was een mol biecht en ze vertelde hoe haar plan bijna in het honderd liep. :+
Voor mij iig echt zo'n momentje om Loes eens wat scherper in de gaten te houden.
  One tough cookie zaterdag 20 januari 2018 @ 22:53:45 #22
169210 liesje1979
pi_176644088
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:52 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Hi :W

Mwah er valt voor beide situaties iets te zeggen: een mol die zijn gewenste positie aan zich voorbij ziet gaat, maar ook een kandidaat die te laat beseft dat dat wel eens een leuke plek voor deze opdracht zou kunnen zijn.
Haha, ja kan natuurlijk ook prima, dat laatste. :Y
  zaterdag 20 januari 2018 @ 22:58:30 #23
45532 ziggyziggyziggy
pi_176644216
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 22:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Voor mij iig echt zo'n momentje om Loes eens wat scherper in de gaten te houden.
Inderdaad. Maar aan de andere kant: had Ron zijn test niet grotendeels ingevuld op Loes? En toen kreeg hij een rood scherm...
pi_176644410
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:37 schreef TLC het volgende:

Heerlijk tunnelvisie O+
Die 2e vind ik absoluut geen sterke aanwijzing.

Dat is gewoon een zeer bekend liedje. Je bent als Mol wel heel erg bij de pinken als je op dat moment dat weet te bedenken.
Daarnaast is het een inkoppertje om zoiets te gaan zeggen.

Het is maximaal een zeeeeeeeeeeeeeer kleine hint.

Dat Art zei ''Ik ben iets op het spoor'' is geloof ik wel vaker gezegd?
pi_176644634
Maar goed, met die laatste opdracht is 1800 euro verdiend. Aardig, maar niet super. Irritant is dat we niet weten wie van de 4 op de grond het meeste of het minste heeft bijgedragen aan die 1800.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176644899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:12 schreef Montagui het volgende:
Maar goed, met die laatste opdracht is 1800 euro verdiend. Aardig, maar niet super. Irritant is dat we niet weten wie van de 4 op de grond het meeste of het minste heeft bijgedragen aan die 1800.
Zou ook mooi zijn als wij konden zien welke antwoorden opgeschreven waren, we hebben er maar een paar gezien.

Wel toevallig die aan de kant van Ruben, niet die aan de kant van Stine...
pi_176645089
Ik vond het opvallend dat Stine nog vroeg of niemand anders de pot wilde beheren. Mijn gevoel zegt dat daar meer achter zat. Kan ook aan de montage liggen.
pi_176645208
De aflevering heet "Kreupelstraat".

Ik kende het niet maar er is een gezegde: lang genoeg in de kreupelstraat gewoond hebben (=lang genoeg in de problemen gezeten hebben).

De pot is nu voor het eerst positief.

Misschien zijn er nog andere betekenissen?
pi_176645245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:35 schreef fallrite het volgende:
De aflevering heet "Kreupelstraat".

Ik kende het niet maar er is een gezegde: lang genoeg in de kreupelstraat gewoond hebben (=lang genoeg in de problemen gezeten hebben).

De pot is nu voor het eerst positief.

Misschien zijn er nog andere betekenissen?
Welke auto werd kreupel in de doodlopende straat o.a?
pi_176645305
Olcay gaf die zwarte vrijstelling weg omdat ze Stine als Mol heeft dat kan niet anders lijkt mij
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:40:21 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176645336
Dus....

Aflevering 1:
Een
Verhaal
Apart

Aflevering 2:
Wisseltruc

Aflevering 3:
Kreupelstraat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:41:02 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176645348
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
Olcay gaf die zwarte vrijstelling weg omdat ze Stine als Mol heeft dat kan niet anders lijkt mij
Als ze zelf de mol is kan ze hem ook weggeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_176645368
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt alhoewel dat niet overeenkomt met de titels vd afleveringen dus lijkt mij niet waarschijnlijk
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:43:39 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176645412
Het zou toch niet "Shockwave" van achter naar voren worden hè?
Niet dat ik daar wel een hint uit kan halen, maar goed :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_176645888
Heb even bijgehouden wie er op wie heeft gestemd tijdens de test.

Aflevering 2:
Jan: Ruben.
Ruben: Emilio, Stine, Olcay, Simone, Loes.
Loes: Stine, Emilio, Olcay, Simone.
Simone: Jan, Ruben, Loes, Stine.
Emilio: Bella.
Bella: Stine.

Aflevering 3:
Ruben: Simone.
Simone: Ruben, Jan, Stine (?).
Emilio: Loes.
Loes: Emilio.
Olcay: vult bij de laatste vraag 'Ruben' in.
pi_176645964
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:01 schreef Sectumsempra het volgende:

Aflevering 2:

Aflevering 3:
Is ooit bevestigd dat wat je in je aflevering ziet ook echt is hoe iemand heeft gestemd? Ik geloof daar namelijk niet zo in. Die beelden die ze laten zien van de test zelf zijn in ieder geval niet van hetzelfde moment als de test ook echt wordt ingevuld.
pi_176646101
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is ooit bevestigd dat wat je in je aflevering ziet ook echt is hoe iemand heeft gestemd? Ik geloof daar namelijk niet zo in. Die beelden die ze laten zien van de test zelf zijn in ieder geval niet van hetzelfde moment als de test ook echt wordt ingevuld.
en sowieso missen er meestal 19 vragen van diezelfde kandidaat

#cameramanipulatie
pi_176646587
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, maar tijdens de test vertellen de kandidaten wel wie ze verdenken. Daar is dit grotendeels op gebaseerd.
pi_176646647
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef Sectumsempra het volgende:

[..]

Nee, maar tijdens de test vertellen de kandidaten wel wie ze verdenken. Daar is dit grotendeels op gebaseerd.
Oh, dan is het goed. ^O^
pi_176646669
Manipulatie dus
pi_176646943
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:43 schreef Leandra het volgende:
Het zou toch niet "Shockwave" van achter naar voren worden hè?
Niet dat ik daar wel een hint uit kan halen, maar goed :D
Het zou kunnen slaan op Simone Weimans (Shockwave)?
pi_176647194
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:55 schreef fallrite het volgende:

[..]

Het zou kunnen slaan op Simone Weimans (Shockwave)?
Nee, geloof mij!
pi_176647280
Iets wat ook voorkomt in deze aflevering: kaartsymbolen

- "I (hartje) Georgia" hangt in de auto's van de kandidaten
- Op de vingers van Bella zie je die kaartsymbolen terwijl de ze test invult (ook bij paragliden)
- Net in het shot daarna zie je een hartje op de papieren die Olcay vasthoudt

Heeft een van de kandidaten misschien iets met poker of kaartspellen?
  zondag 21 januari 2018 @ 01:49:45 #44
330914 Sherlock_Holmes
pi_176647411
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:01 schreef Sectumsempra het volgende:

Aflevering 2:

Aflevering 3:
Het lastige hierbij is natuurlijk dat de test in aflevering 2 de prullenbak in kan, omdat we nooit zullen weten wie er toen zou zijn afgevallen (en bv. Emilio is geswitched van mol).

En ik durf wel te stellen dat Olcay de test niet op Ruben heeft ingevuld. Het belangrijkste bij de voice-overs is om te onthouden dat er veel in geknipt wordt (dus de bewoording wordt dan heel belangrijk).

Het meest verdachte vind ik nog dat Simone haar test invult op voornamelijk Jan en Ruben, terwijl dat waarschijnlijk sowieso kandidaten zijn (en de mol is waarschijnlijk een vrouw, dus je begint daar al met min 1). En ze is journaliste, dus ze zou gezichten/mensen toch beter moeten kunnen lezen.

En het ziet er steeds meer naar uit dat we voor het 2de jaar op rij een vrouw van 40+ in de finale gaan krijgen..........maar is dat dan de mol (wat in de meeste gevallen ja is; zie Inge, Susan en Margriet)??
  zondag 21 januari 2018 @ 05:22:13 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176647948
Stine Jensen heeft een tweelingzus Lotte Jensen -> wisseltruc?
  zondag 21 januari 2018 @ 08:47:16 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176648192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:41 schreef Leandra het volgende:

Dat klopt. Dus kan zij de mol zijn.
  zondag 21 januari 2018 @ 09:29:14 #47
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_176648514
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 21:37 schreef TLC het volgende:

Heerlijk tunnelvisie O+
dat was een reactie op bella, dat had iedereen gegeven ( die het liedje kent ) :) dus dat noem ik in dit geval geen aanwijzing. Of het is een enorm spontane met enorm veel toeval :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_176649163
Ik vond olcay ontzéttend mollen. Die zwarte vrijstelling geeft ze aan Stine omdat zij er toch nooit uit kan en Stine haar absoluut niet verdenkt.
compact en kleverig.
  zondag 21 januari 2018 @ 10:51:01 #49
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_176649586
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:30 schreef fallrite het volgende:
Iets wat ook voorkomt in deze aflevering: kaartsymbolen

- "I (hartje) Georgia" hangt in de auto's van de kandidaten
- Op de vingers van Bella zie je die kaartsymbolen terwijl de ze test invult (ook bij paragliden)
- Net in het shot daarna zie je een hartje op de papieren die Olcay vasthoudt

Heeft een van de kandidaten misschien iets met poker of kaartspellen?
Die eerste had ik niet gezien. Die andere twee wel, die waren ook wel heel opvallend achter elkaar aan, gemonteerd.
Ik zou dit ook willen combineren met het schaakbord wat in afl.1 zo prominent opgesteld stond plus (mogelijk) die dode wesp/bij van afl.2 en gisteren die oude Canon spiegelreflex camera in het shot dat de kandidaten aan het eten waren. (Maar wat is de link daartussen? en was er in afl.2 ook zo'n opvallend geplaatst requisiet te zien?)

[ Bericht 2% gewijzigd door Rob310 op 21-01-2018 10:56:03 ]
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_176649923
Iets wat ik nog niet gezien heb mbt kreupelstraat: kreupel is een synoniem voor lam, er liepen nogal wat schapen en lammetjes over de weg/straat. Is de mol misschien door deze beesten opgehouden?

En de tweet: 'pieken en dalen': verdient de mol pieken (geld) voor de pot en stond de mol in een van de dalen tijdens het paragliden?
pi_176650673
Ver gezocht: mOLCAst
  zondag 21 januari 2018 @ 12:06:05 #52
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176650870
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:11 schreef Wuwwa het volgende:
Iets wat ik nog niet gezien heb mbt kreupelstraat: kreupel is een synoniem voor lam, er liepen nogal wat schapen en lammetjes over de weg/straat. Is de mol misschien door deze beesten opgehouden?

En de tweet: 'pieken en dalen': verdient de mol pieken (geld) voor de pot en stond de mol in een van de dalen tijdens het paragliden?
Ruben werd opgehouden door schapen.
pi_176651697
Waar kan ik dat screenshot terugvinden met die mogelijke volgorde van afvallers? Ik heb het voorbij zien komen maar kan niets vinden.
pi_176651771
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:55 schreef jpjedi het volgende:
Waar kan ik dat screenshot terugvinden met die mogelijke volgorde van afvallers? Ik heb het voorbij zien komen maar kan niets vinden.
Bedoel je deze?

pi_176651786
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:58 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[ afbeelding ]
Ja die, tnx!
pi_176652229
quote:

[..]

Bedoel je deze?

[ afbeelding ]
Hmm, wat als die hele test en executie nep is, en de afvalvolgorde al vanaf het begin vaststaat... :s)
pi_176652396
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:22 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Hmm, wat als die hele test en executie nep is, en de afvalvolgorde al vanaf het begin vaststaat... :s)
Dan hadden ze JM en Bella toch in de montage omgedraaid? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_176652410
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:30 schreef DaMart het volgende:
Loes dacht even slim een straat in te rijden met een rode auto, maar had als mol dan de pech dat die ene auto wegreed.

Dus eigenlijk ben ik gewoon wat verder in de Loestunnel terechtgekomen :D.
Even hier, het livetopic is net gesloten...

Om je nog even verder je tunnel in te duwen, wat nou als de regie ziet dat (mol)Loes per ongeluk ingesloten is en ervoor zorgt dat de rode auto wegrijdt om Loes minder verdacht te maken ;)
Waarom zou die rode auto anders wegrijden? Die heeft toch duidelijke instructies om auto's in te sluiten...
pi_176652460
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan hadden ze JM en Bella toch in de montage omgedraaid? :?
Die montage was misschien al klaar voordat JM ervoor koos om zelf te stoppen... Dat bedoel ik met vantevoren bekend..;)
Maar inderdaad, waarom zouden ze het dan niet alsnog hebben aangepast, ik zou gewoon zo graag willen dat dat plaatje iets zou betekenen O-)
pi_176652607
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:38 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Die montage was misschien al klaar voordat JM ervoor koos om zelf te stoppen... Dat bedoel ik met vantevoren bekend..;)
Maar inderdaad, waarom zouden ze het dan niet alsnog hebben aangepast, ik zou gewoon zo graag willen dat dat plaatje iets zou betekenen O-)
Die montage is echt nog niet klaar tijdens het filmen in Georgië... en al helemaal niet tijdens het filmen van de tweede aflevering. Er zitten toch ook beelden in van nog te komen afleveringen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 21 januari 2018 @ 13:48:42 #61
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_176652645
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:22 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Hoezo zou het nep zijn? De hele test en executie is gedaan voordat die intro gemaakt is. Die zouden ze best kunnen aanpassen aan de afvallers inderdaad.

Alleen dan klopt Bella en Jean Marc niet.
Mocht Emilio komende week afvallen wordt het toch wel heel verdacht.
pi_176658221
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:11 schreef Wuwwa het volgende:

Niemand weet nog wat de titels betekenen dit seizoen, wijst het de mol aan? Of de afvaller? Of de winnaar? Of de schlemiel van de aflevering?? De eerste twee titels zijn ook nog niet 100% bevestigd...
pi_176658497
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:35 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Even hier, het livetopic is net gesloten...

Om je nog even verder je tunnel in te duwen, wat nou als de regie ziet dat (mol)Loes per ongeluk ingesloten is en ervoor zorgt dat de rode auto wegrijdt om Loes minder verdacht te maken ;)
Waarom zou die rode auto anders wegrijden? Die heeft toch duidelijke instructies om auto's in te sluiten...
Denk je zelf dat dat echt zo zou kunnen zijn?

Ik denk zelf namelijk wel dat in opdrachten waar de kandidaten een 'vijand' moet ontwijken (denk bijvoorbeeld ook aan lasergame-opdrachten, waarbij kandidaten worden beschoten), deze 'vijanden' bepaalde instructies hebben meegekregen en het sommige kandidaten iets makkelijker wordt gemaakt dan anderen.
pi_176659902
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:16 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Niemand weet nog wat de titels betekenen dit seizoen, wijst het de mol aan? Of de afvaller? Of de winnaar? Of de schlemiel van de aflevering?? De eerste twee titels zijn ook nog niet 100% bevestigd...
Altijd naar de mol.
pi_176660966
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Altijd naar de mol.
Oke, dat wordt dus nog meer opletten, nog geen sluitende bewijzen voor de titels gezien tot nu toe trouwens.
pi_176667099
Ik had het hier nog niet gelezen, maar is het iemand opgevallen dat Ruben bij de vraag: is Teliani rood of wit? rood heeft ingevuld, ondanks dat Loes meerdere keren duidelijk zei dat het witte wijn is?
pi_176667491
Er is nergens duidelijk geworden op wie Bella zat toch? Behalve dan dat ze gisteren op de radio zei dat ze 10-5-5 had ingevuld.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176669264
Iemand trouwens de letter 'S' die in het veld stond opgevallen?

pi_176671207
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:23 schreef Rmco87 het volgende:

[ afbeelding ]
:o
Sterkheidsbaas van alles.
  PR en moderator maandag 22 januari 2018 @ 12:47:55 #70
288245 crew  Moira
pi_176671816
Straks is het wel gewoon Stine :'( zou ik jammer vinden
Fuck the EBU.
pi_176673183
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:23 schreef Rmco87 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik zie hem niet hoor. Hoe loopt die s dan?
  maandag 22 januari 2018 @ 14:32:54 #72
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_176673609
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:10 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ik zie hem niet hoor. Hoe loopt die s dan?
[ afbeelding ]
pi_176673740
Avond ervoor hadden de Georgische neonazi's daar een meeting, maar in het donker was het te lastig om een swastika in de grond te kerven
pi_176674114
Waarom kreeg Olcay zoveel spreektijd trouwens tijdens de uitzending.
Ze was ook erg aanwezig in alle opdrachten, 750 piek weggespeeld, zwarte stem weggeven, negatief geld pakken, ruilen van aktie naar organisatie. Leek wel alsof de hele aflevering om Olcay draaide.
pi_176674490
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:51 schreef Elvander het volgende:
Waarom kreeg Olcay zoveel spreektijd trouwens tijdens de uitzending.
Ze was ook erg aanwezig in alle opdrachten, 750 piek weggespeeld, zwarte stem weggeven, negatief geld pakken, ruilen van aktie naar organisatie. Leek wel alsof de hele aflevering om Olcay draaide.
Kreeg Bella de vorige aflevering niet veel spreektijd. Heb dat niet echt meer op het netvlies.
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_176675148
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:32 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aha, die achterste strepen zag ik niet eens :')
pi_176675208
De zwarte vrijstelling zegt genoeg. Of Olcay is De Mol of Stine (Olcay heeft haar door en geeft hem aan haar). De Mol is altijd in het bezit of vaak van dit soort vrijstellingen.
  maandag 22 januari 2018 @ 15:45:39 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176676380
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:32 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt me vergezocht, heeft wellicht gewoon een object gestaan dat voor de opname is weggenomen.
pi_176677999
Over de titel 'kreupelstraat' heb ik nog wat dingen gevonden op het internet:

• In 2016 heeft Stine een ernstig auto-ongeluk gehad. Ze was dus kreupel.

• Er zijn meerdere Kreupelstraten in Nederland. Eentje ligt in Groningen, de plaats waar Stine heeft gestudeerd.

• Kreupelstraat=kleuterpraat. de s blijft dan nog over. Stine heeft een kinderboek geschreven over vragen van kinderen (kleuterpraat dus). De overgebleven s kan op Stine duiden.

• Stine pakt de zwarte vrijstelling en zegt "mijn intuïtie zei dat" (12:11 bij fragment 2e opdracht). Vervolgens pakt Stine -500 euro uit het volgende bakje. Was het haar intuïtie of wist ze dit omdat ze de mol is?

• Tijdens het studeren voor de test komt Stine in beeld, naast haar staat een schep. Handig gereedschap voor een mol! (52:22 volledige aflevering)

Ik zit in ieder geval lekker warm in mijn Stine-tunnel :+

Nog een andere 'hint mbt de titel':
• Tijdens de 2e opdracht lag in het straatje van Loes een bosje kreupelhout.
pi_176678086
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:24 schreef sneakydesert het volgende:

• Stine pakt de zwarte vrijstelling en zegt "mijn intuïtie zei dat" (12:11 bij fragment 2e opdracht). Vervolgens pakt Stine -500 euro uit het volgende bakje. Was het haar intuïtie of wist ze dit omdat ze de mol is?
Weet je zeker dat Stine dat zei? Ik dacht dat Olcay dat zei en ik heb het even teruggekeken. Olcay zegt dat de tweede keer, maar van de eerste keer kan ik het moeilijk horen.. Aan de hand van Olcay's uitspraak zou het logischer zijn als Stine dat inderdaad de eerste keer zei, maar ik meen toch het accent van Olcay te horen. Je kan net niet zien wie er op dat moment praat, helaas.
pi_176678193
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:30 schreef Physsic het volgende:

[..]

Weet je zeker dat Stine dat zei? Ik dacht dat Olcay dat zei en ik heb het even teruggekeken. Olcay zegt dat de tweede keer, maar van de eerste keer kan ik het moeilijk horen.. Aan de hand van Olcay's uitspraak zou het logischer zijn als Stine dat inderdaad de eerste keer zei, maar ik meen toch het accent van Olcay te horen. Je kan net niet zien wie er op dat moment praat, helaas.
Op het moment dat ik 'bam, mijn intuïtie zei dat' hoor zie ik Stine's hoofd een knikje naar boven maken. Ziet er voor mij uit als een natuurlijke beweging van iemand die wat zegt. Ik vind de stem ook wat lager klinken dan die van Olcay die het vervolgens herhaalt. Ik denk in ieder geval dat het Stine is die dat zegt :P
pi_176678252
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:37 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Op het moment dat ik 'bam, mijn intuïtie zei dat' hoor zie ik Stine's hoofd een knikje naar boven maken. Ziet er voor mij uit als een natuurlijke beweging van iemand die wat zegt. Ik vind de stem ook wat lager klinken dan die van Olcay die het vervolgens herhaalt. Ik denk in ieder geval dat het Stine is die dat zegt :P
Oke, dan vertrouw ik daar op. Dat maar Olcay's reactie ook logisch. Als herhaling van wat Stine zei.

Ik dacht wel dat het juist Olcay was die koos voor die doos. Maar dat zal ik dan ook wel fout gezien hebben.
pi_176679486
Olcay heeft de zwarte vrijstelling toch gepakt? Zij heeft hem daarna aan Stine gegeven, na de proef. Olcay had die doos gepakt omdat zij het verhaal niet geloofde van Jan (was Jan toch?).
pi_176679934
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 19:40 schreef Taiga het volgende:
Olcay heeft de zwarte vrijstelling toch gepakt? Zij heeft hem daarna aan Stine gegeven, na de proef. Olcay had die doos gepakt omdat zij het verhaal niet geloofde van Jan (was Jan toch?).
Ik heb het nog even teruggekeken. Het was Olcay's plan om dat bakje te pakken, en ze pakte het idd. Stine zegt vervolgens 'mijn intuïtie zei dat'. Beetje vreemd om dat te zeggen als het niet je eigen idee was.
pi_176681544
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:00 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ik heb het nog even teruggekeken. Het was Olcay's plan om dat bakje te pakken, en ze pakte het idd. Stine zegt vervolgens 'mijn intuïtie zei dat'. Beetje vreemd om dat te zeggen als het niet je eigen idee was.
Hmm...dat is zeker apart...
pi_176681645
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:00 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ah, had ik het toch niet helemaal fout. ;)

Misschien is dat wel waarom Olcay dat lachend herhaalde. Zovan: jij bent ook een mooie, om met de eer te gaan strijken.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 07:35:31 #88
16874 creno
born this way
pi_176687857
Wat vinden jullie van deze theorie?

<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:46:47 #89
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_176689414
Kan geen kwaad om in de gaten te houden ;)
Maar persoonlijk zou ik het logischer vinden om steeds 2 vakjes over te slaan, en niet alleen de kandidaten die er nog in zitten over te slaan. Dan kom je vanzelf langs alle kandidaten en de eerste dubbele is dan Ron pas weer. De uitkomst scheelt maar 1 persoon, maar toch.
©Dumbo
pi_176690395
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:35 schreef creno het volgende:
Het zou wel erg toevallig zijn dat dit precies uitkomt bij een draaischijf waarop de namen van de kandidaten precies in alfabetische volgorde staan :P

Ik denk dat het toeval is en dat we de komende weken zullen zien dat het niet meer uitkomt, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om dit even in de gaten te houden ;)
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:05:20 #91
208890 June.
Seriously?
pi_176690555
Misschien is het al voorbij gekomen, maar zei Art nou "ken" is macht (in plaats van kennis is macht)? Of heb ik het gewoon verkeerd verstaan? Het leek er een beetje raar uit te komen. Als ik tijd heb toch even terugkijken.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 12:14:30 #92
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_176691740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:57 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Het zou wel erg toevallig zijn dat dit precies uitkomt bij een draaischijf waarop de namen van de kandidaten precies in alfabetische volgorde staan :P

Ik denk dat het toeval is en dat we de komende weken zullen zien dat het niet meer uitkomt, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om dit even in de gaten te houden ;)
Oh het was me nog niet opgevallen dat het alfabetische volgorde was, haha :D
Dan zal het wel niks zijn inderdaad.
©Dumbo
pi_176693195
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
De zwarte vrijstelling zegt genoeg. Of Olcay is De Mol of Stine (Olcay heeft haar door en geeft hem aan haar). De Mol is altijd in het bezit of vaak van dit soort vrijstellingen.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:44:58 #94
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176693262
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
In een seizoen had Freek toch een vrijstelling voor de finale. Hij zat zelfs op de verkeerde mol. :D
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_176693627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:44 schreef jcdragon het volgende:

[..]

In een seizoen had Freek toch een vrijstelling voor de finale. Hij zat zelfs op de verkeerde mol. :D
Klopt maar wie draaide er om hem heen toen hij die vrijstelling had? Juist De Mol.
pi_176703818
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:24 schreef sneakydesert het volgende:

Bij dat ongeluk was ook haar kind betrokken en ik denk niet dat de AVROTROS zo bot is om dat ongeluk als hint te gebruiken.
pi_176704073
Ik blijf in mijn Stine-tunnel zitten en heb niet heel dit forum gelezen maar een ding viel mij ontzettend op laatste aflevering.

Bij de test zijn de laatste twee die we zien Olcay en Stine. Bij beide horen wij geen biecht. Het enige wat wij zien is de vraag bij Olcay: "Wie is de mol?". Waarop ze Ruben antwoord. Daarna zien we Stine, die lijkt te twijfelen en vervolgens de joker met daarop "De Mol" neer legt.

Hoeft niet veel te betekenen maar deze productie vind ik zeer verdacht over komen. Zeker als er dan nog een schep langs Stine staat. (Heb meerdere argumenten waarom ik haar verdenk).
pi_176704341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:34 schreef Minimunt het volgende:
Ik blijf in mijn Stine-tunnel zitten en heb niet heel dit forum gelezen maar een ding viel mij ontzettend op laatste aflevering.

Bij de test zijn de laatste twee die we zien Olcay en Stine. Bij beide horen wij geen biecht. Het enige wat wij zien is de vraag bij Olcay: "Wie is de mol?". Waarop ze Ruben antwoord. Daarna zien we Stine, die lijkt te twijfelen en vervolgens de joker met daarop "De Mol" neer legt.

Hoeft niet veel te betekenen maar deze productie vind ik zeer verdacht over komen. Zeker als er dan nog een schep langs Stine staat. (Heb meerdere argumenten waarom ik haar verdenk).
Oké even duidelijkheid:

Take 1 (net voor olcay):

Lege tafel

Take 2 (de vraag)

Wie is de mol?

Take 3: (stine legt de joker op het zelfde shot)

De mol

Net alsof hiermee de invulling van de vraag wordt gegeven? Of is dit gewoon te veel tunnel ;P!
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:09:43 #99
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_176715358
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:05 schreef June. het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar zei Art nou "ken" is macht (in plaats van kennis is macht)? Of heb ik het gewoon verkeerd verstaan? Het leek er een beetje raar uit te komen. Als ik tijd heb toch even terugkijken.
Dit verstond ik ook inderdaad
pi_176716385
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:09 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Dit verstond ik ook inderdaad
Was dit niet in een zin als, waar dit zus is en kennis macht.
't Echte en 't ware!
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:59:06 #101
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_176721560
Wat mij ook opvalt dit seizoen is dat Art ditmaal de werkwijze van de Mol niet heeft genoemd.
Afgelopen seizoenen maakte hij nog wel eens bekend dat de Mol een aanvallende strategie had of juist de perfecte kandidaat wilde spelen of juist heel onopvallend te werk wilde gaan, etc.

Dit jaar niets. Dat geeft mij een aanwijzing naar Olcay. Als zij de Mol is, maakt zij een soort van karikatuur van de rol. Zo openlijk en opvallend mollen dat niemand het serieus neemt (slechts 1x ¤500 uit de envelop nemen, penningmeester-schap toe eigenen, ff plassen terwijl je op een grote graver zit die de bulk van het werk moet verzetten, een zwarte vrijstelling cadeau doen).
Ik bedoel, als dit voor dit jaar de tactiek is, kun je die inderdaad niet benoemen zonder direct te verraden wie het is....
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:01:38 #102
16874 creno
born this way
pi_176732318
Ik heb mijn gevonden hints en verdenking weer in een videootje gezet. En ook bespreek ik follow the money, al twijfel ik of het plaatje wat ik erbij gevonden had wel klopt. Kijk zelf maar even.

<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
pi_176773616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:35 schreef creno het volgende:

Totaal toevallig.. De deelnemers staan er in alfabetisch volgorde in.. ;)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_176775118
quote:

[..]

Bedoel je deze?

[ afbeelding ]
Even in de gaten houden vanavond. Ben benieuwd!
pi_176775162
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:40 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Even in de gaten houden vanavond. Ben benieuwd!
Vanavond wordt bepalend inderdaad. 👌
pi_176775201
De volgorde klopt toch al niet meer?
pi_176775836
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:44 schreef Physsic het volgende:
De volgorde klopt toch al niet meer?
Alleen Bella en Jean-Marc omgedraaid, als Emilio er vandaag niet uit gaat kun je pas zeggen dat het 100% niet klopt. Al hoop ik dat het niet klopt, anders is het wel erg jammer dat je de uitkomst weet :9
pi_176777474
Spannend! Ben heel benieuwd of het klopt of niet
Gek? kan je dat eten?
pi_176780218
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Alleen Bella en Jean-Marc omgedraaid, als Emilio er vandaag niet uit gaat kun je pas zeggen dat het 100% niet klopt. Al hoop ik dat het niet klopt, anders is het wel erg jammer dat je de uitkomst weet :9
Waarom? Als Bella en Jean-Marc omgedraaid kunnen zijn, zijn Emilio en Simone misschien ook wel omgedraaid. 🙄
pi_176781063
Interessante theorie onder deze Tweet van de Mol:

https://twitter.com/ikbendemol/status/957282289511215104

Stine is de Mol?!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_176781128
Nvm.
pi_176781194
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:18 schreef Jor_Dii het volgende:

Stine is de Mol?!
E, V en A (aflevering 1) zijn dan ook nog te linken met andere boektitels (Echte vrienden, Voor de dieren en Aapverhalen).
pi_176781773
quote:

Stine is de Mol?!
Stine of Olcay gezien de zwarte vrijstelling
pi_176782684
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Stine of Olcay gezien de zwarte vrijstelling
Lees je ook de onderbouwing?
pi_176783321
quote:

Stine is de Mol?!
Het zou kunnen. Maar je kunt ook hetzelfde doen met de werken waar Loes bij betrokken is geweest:

"Niets Is Wat Het Lijkt is de Rode Draad van aflevering 4. Zal Tunnelvisie de kandidaten geld opleveren?"

N = Norfolk
I = ICH
W = Weemoedt
H = Het echte leven
L = Lieve Céline
R = Richard III
D = De koopman van Venetië
T = Titus Geen Shakespeare
pi_176783361
quote:

Stine is de Mol?!
Interessant!
pi_176784237
Oke, in het begin zegt Art dat de Mol de confrontatie aangaat.

Simone is (volgens mij) de enige die de vraag gesteld werd of ze de Mol is.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 21:32:10 #118
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_176785088
De afvallerstheorie verborgen in de intro klopt wel aardig met de voetnoot dat Jean-Marc zelf opstapte.
pi_176785115
Weer een speelkaart vol in beeld, harten boer.
Wat was het nou de vorige afleveringen?
compact en kleverig.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 21:33:51 #120
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176785142
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Weer een speelkaart vol in beeld, harten boer.
Wat was het nou de vorige afleveringen?
Schaakspel stonden koning en koningin vol in beeld.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_176785198
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Schaakspel stonden koning en koningin vol in beeld.
ja, maar er waren toch ook speelkaarten of een hart ed in beeld bij vorige afleveringen?
compact en kleverig.
pi_176785258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Piperidine het volgende:
De afvallerstheorie verborgen in de intro klopt wel aardig met de voetnoot dat Jean-Marc zelf opstapte.
Vraag is wel: waarom dan toch omgedraaid?
pi_176785265
Je zag 1 vrouw met blonde pruik en zwarte pet kort in beeld. Dat zou De Mol kunnen zijn
  Redactie Frontpage zaterdag 27 januari 2018 @ 21:42:47 #124
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_176785366
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
Je zag 1 vrouw met blonde pruik en zwarte pet kort in beeld. Dat zou De Mol kunnen zijn
Dat zou Olcay kunnen zijn
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_176785397
DUBBELE PUNTEN.
Noot noot.
pi_176785403
Verkeerde topic. :@
Noot noot.
pi_176785520
quote:

Stine is de Mol?!
Oh, ik vind deze wel kneiterhard. Ik hoop zó dat ze het niet is.
pi_176785557
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:49 schreef Shenti het volgende:

[..]

Oh, ik vind deze wel kneiterhard. Ik hoop zó dat ze het niet is.
Denk het wel. Mol is ook vaak in bezit van vrijstellingen etc goh nu weer
pi_176785759
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef eborn het volgende:

[..]

Vraag is wel: waarom dan toch omgedraaid?
Wisseltruc...
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_176786138
Jean Marc was de mol, maar die trok het niet. De uitzending heette wisseltruc, en de mol gaat nooit naar huis, bij die uitzending en de uitzending ervoor werd dat niet gezegd.

Ik denk dat de enige gehaaide vervanger Olcay is...
  MOL-held zaterdag 27 januari 2018 @ 22:30:44 #131
44635 XMN8R
mag dat?
pi_176786531
Beeld na de uitleg van Art:

Beeld tijdens de vragen aan Ruben:

Beelden na de vragen van Olcay (met spannend muziekje op de achtergrond):

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  roze zaterdag 27 januari 2018 @ 22:32:15 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176786574
Loes?
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 22:33:13 #133
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176786594
Of Stine.
pi_176786624
Olcay! Met capuchon en pruik.
  MOL-held zaterdag 27 januari 2018 @ 22:35:32 #135
44635 XMN8R
mag dat?
pi_176786646
Aan de kleur van de armen onder het witte shirtje te zien (beter zichtbaar bij de bewegende beelden) is eigenlijk alleen Simone uit te sluiten. De andere zes kunnen het allemaal zijn.. (behalve Emilio uiteraard).
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_176786675
Simone is te stevig, 🤔 en degene in die capuchon is imo een vrouw
pi_176786688
quote:
5s.gif Op fzaterdag 27 januari 2018 22:35 schreef XMN8R het volgende:
Aan de kleur van de armen onder het witte shirtje te zien (beter zichtbaar bij de bewegende beelden) is eigenlijk alleen Simone uit te sluiten. De andere zes kunnen het allemaal zijn.. (behalve Emilio uiteraard).
Ruben is te lang
  MOL-held zaterdag 27 januari 2018 @ 22:38:33 #138
44635 XMN8R
mag dat?
pi_176786727
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ruben is te lang
Dat hij te lang is kun je niet afleiding uit de beelden, maar misschien is Ruben het niet omdat hij dan als vrouw met volle donkere baard over straat zou moeten en daarbij heel erg op zou vallen (nakijkende/wijzende mensen enzo)?

Dan blijven Jan, Olcay, Stine en Loes over..
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  Moderator zaterdag 27 januari 2018 @ 22:39:30 #139
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176786747
Niets is wat het lijkt. Niets is een anagram voor Stine.

Te voor de hand liggend waarschijnlijk.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176786787
De mol zegt in de tweet vandaag: zouden de kandidaten geld binnen halen met hun tunnelvisie, dus imo alleen kandidaten in die tunnel. Simone en Olcay waren boven de grond.

Bij de tweede opdracht mol in beeld en de vrouw met de pruik is tenger en blank.

Bij de tokkelopdracht had Jan een prominente rol en heeft imo als eerste de juiste envelop gepakt, dus mol kon enthousiaste kandidaat gaan spelen.

Ik blijf weer vol op Olcay
  zaterdag 27 januari 2018 @ 22:44:11 #141
330914 Sherlock_Holmes
pi_176786866
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:35 schreef XMN8R het volgende:
Jij herkent er Ruben in :D
  MOL-held zaterdag 27 januari 2018 @ 22:44:31 #142
44635 XMN8R
mag dat?
pi_176786876
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:
De mol zegt in de tweet vandaag: zouden de kandidaten geld binnen halen met hun tunnelvisie, dus imo alleen kandidaten in die tunnel. Simone en Olcay waren boven de grond.

Bij de tweede opdracht mol in beeld en de vrouw met de pruik is tenger en blank.

Bij de tokkelopdracht had Jan een prominente rol en heeft imo als eerste de juiste envelop gepakt, dus mol kon enthousiaste kandidaat gaan spelen.

Ik blijf weer vol op Olcay
Dus ondanks dat maar één van de drie door jou genoemde zaken op Olcay wijzen blijf je vol op Olcay? :D
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  MOL-held zaterdag 27 januari 2018 @ 22:45:13 #143
44635 XMN8R
mag dat?
pi_176786895
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Jij herkent er Ruben in :D
ja :P want niets is wat het lijkt ;)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_176786930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:44 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Dus ondanks dat maar één van de drie door jou genoemde zaken op Olcay wijzen blijf je vol op Olcay? :D
Bij opdracht een rent Simone enthousiast weg, Olcay rent er vervolgens enthousiast achteraan... En toch nog even boven gaan kijken en dan is er ineens paniek om de tijd.
  MOL-held zaterdag 27 januari 2018 @ 22:49:03 #145
44635 XMN8R
mag dat?
pi_176786994
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bij opdracht een rent Simone enthousiast weg, Olcay rent er vervolgens enthousiast achteraan... En toch nog even boven gaan kijken en dan is er ineens paniek om de tijd.
Goed gezien, maar ik denk dat ze allevier tijd hebben kunnen rekken. Dat dat bij Simone en Olcay duidelijker in beeld is gebracht doet mij juist vermoeden dat het dan eerder Jan of Ruben is.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_176788978
Het moet haast wel de vrouw met de rode paraplu zijn want het is duidelijk een zonnige dag zonder regen...

Is het Simone?
  PR en moderator zondag 28 januari 2018 @ 01:30:46 #147
288245 crew  Moira
pi_176789503
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
DUBBELE PUNTEN.
Alles kwijt :'( :'( :'(
Fuck the EBU.
  zondag 28 januari 2018 @ 01:32:02 #148
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176789521
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 00:39 schreef fallrite het volgende:
Het moet haast wel de vrouw met de rode paraplu zijn want het is duidelijk een zonnige dag zonder regen...

Is het Simone?
Het regende deels wel en sommige mensen lopen ook met een plu tegen de felle zon..
Die met het petje was meer verdacht vond ik..
-Scorpion_17
pi_176789627
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, maar er waren toch ook speelkaarten of een hart ed in beeld bij vorige afleveringen?
Aan het einde van aflevering 4 zag ik wel dat er speelkaarten worden gebruikt in een opdracht bij aflevering 5. Dus het kan iets betekenen of het kan zijn dat ze ons op dat spoor wilden hebben op weg naar aflevering 5.
pi_176790147
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:30 schreef XMN8R het volgende:
Beeld na de uitleg van Art:
[ afbeelding ]

Beeld tijdens de vragen aan Ruben:
[ afbeelding ]

Beelden na de vragen van Olcay (met spannend muziekje op de achtergrond):
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die vrouw met de rode paraplu leek mij Simone
pi_176790602
Stine's gestreepte shirtje komt volgens mij terug bij een vrouw met pet die in beeld kwam tijdens de opdracht als mol. Kijken of ik plaatjes kan maken...
Gek? kan je dat eten?
pi_176792012
Wellicht vergezocht, maar voor de mensen in de Ruben-tunnel: na de tunnelvisie-opdracht komt prominent een tafel met pak speelkaarten in beeld, waarbij harten boer boven ligt. Een man dus. In combinatie met de opdracht “rode draad” blijven alleen de rode kleuren over: Ruiten, Harten. De initialen van Ruben Hein.
C’est Davie :o)
pi_176793549
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

op zich jammer, het kan ook geen stom toeval meer zijn.
  zondag 28 januari 2018 @ 12:19:03 #154
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_176793715
Misschien klopt het expres niet helemaal, zodat er ruimte is voor twijfel, etc...

Gelukkig heb ik nog een week de tijd om te bedenken id Simone nou de mol is, of toch de volgende afvaller... 🤔
©Dumbo
pi_176798514
Nog een sterke hint naar Stine:

Art zei: De mol is bij jullie allemaal geweest, terwijl in de dagboek van de mol staat dat alleen bij eenn 'ja' moest gaan lopen. Alleen Stine zei 'nee'. De mol hoefde dus niet te gaan lopen. Ai....Stine dus toch de mol?
pi_176800230
Ik denk dat deze theorie(of oplossing van een hint) hier wel past, IPV een aparte topic maken.
Ik lees deze thread verder niet, want ik wil zelf puzzelen, sorry als deze theorie al langs is gekomen, ik wil zoveel mogelijk spoiler vrij blijven.

Ik heb een goed gevoel hierover, dus voor de zekerheid spoiler tags :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Solved.
Mic drop.
Tot volgend jaar :D

Haha, maar serieus, dit is mischien over-analyse en/of tunnelvisie.
Ben benieuwd wat jullie vinden van deze theorie.
pi_176800268
Toevoeging: ik zit nu nog halverwege de aflevering, dus zou grappig zijn als ze er uit vliegt, we zullen zien :D
  zondag 28 januari 2018 @ 16:51:34 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176800316
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:49 schreef Euthydemus het volgende:
Toevoeging: ik zit nu nog halverwege de aflevering, dus zou grappig zijn als ze er uit vliegt, we zullen zien :D
Je hebt het bijna goed met je "vliegen" :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 28 januari 2018 @ 16:52:15 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176800337
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze zou vallen :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 28 januari 2018 @ 16:54:08 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176800366
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze zou vallen :{
Aan de ene kant weet je dat we dat dan allang geweten zouden hebben, en dat ze het dan niet zouden uitzenden, maar darn... het kan zeker niet de bedoeling zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_176800625
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de ene kant weet je dat we dat dan allang geweten zouden hebben, en dat ze het dan niet zouden uitzenden, maar darn... het kan zeker niet de bedoeling zijn geweest.
Een van die katrollen schoot los, de rest ging aan twee kabels en zij vervolgens maar aan eentje. Ze had dat zelf niet helemaal door geloof ik.
pi_176800916
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hahaha, Ik zou een hartaanval hebben gehad als dat me zou overkomen
  zondag 28 januari 2018 @ 17:28:19 #163
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176801220
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een van die katrollen schoot los, de rest ging aan twee kabels en zij vervolgens maar aan eentje. Ze had dat zelf niet helemaal door geloof ik.
heeft iemand een gif daarvan?
pi_176802254
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 15:32 schreef Poepz0r het volgende:

Art zei: De mol is bij jullie allemaal geweest, terwijl in de dagboek van de mol staat dat alleen bij eenn 'ja' moest gaan lopen. Alleen Stine zei 'nee'. De mol hoefde dus niet te gaan lopen. Ai....Stine dus toch de mol?
Volgens mij zei Simone als enige 'nee'. Stine veranderde naar 'ja'. (Maar heb het niet terug gekeken...)
pi_176802409
Zowel Simone als Stine zeiden nee
Gek? kan je dat eten?
pi_176803144
Na de eerste opdracht gaan Jan en Emilio en Loes en Ruben overleggen.

Dan komt ineens een kaartspel in beeld

Dit moet toch haast wel een aanwijzing zijn, maar naar wie?
pi_176803473
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:01 schreef Max23 het volgende:

[ afbeelding ]

quote:
3s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:50 schreef Dave het volgende:
Wellicht vergezocht, maar voor de mensen in de Ruben-tunnel: na de tunnelvisie-opdracht komt prominent een tafel met pak speelkaarten in beeld, waarbij harten boer boven ligt. Een man dus. In combinatie met de opdracht “rode draad” blijven alleen de rode kleuren over: Ruiten, Harten. De initialen van Ruben Hein.
  PR en moderator zondag 28 januari 2018 @ 19:28:51 #168
288245 crew  Moira
pi_176803870
Is er een van de kandidaten waarvan het bekend is dat ‘ie veel klassieke spelletjes speelt of daar iets mee heeft (kaartspellen, schaken).
Fuck the EBU.
pi_176805263
Art zegt nadat hij Ruben de vraag gesteld heeft of hij bereid is Loes weg te werken letterlijk: 'daar gaat Loes'... Bedoelt hij dat Loes langsliep en dus de mol is?

Door @IkBenMolloot op Twitter
pi_176805680
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:27 schreef sneakydesert het volgende:
Art zegt nadat hij Ruben de vraag gesteld heeft of hij bereid is Loes weg te werken letterlijk: 'daar gaat Loes'... Bedoelt hij dat Loes langsliep en dus de mol is?

Door @IkBenMolloot op Twitter
Vind ik wel een mooie dit
pi_176805976
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De katrol kantelde in de juiste positie, kabel zat soort van dubbel door haar afzetje. Komt veel voor en kan geen kwaad. Los schieten is onmogelijk en ze ging gewoon gezekerd naar de overkant.
  PR en moderator zondag 28 januari 2018 @ 21:45:32 #172
288245 crew  Moira
pi_176807227
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

De katrol kantelde in de juiste positie, kabel zat soort van dubbel door haar afzetje. Komt veel voor en kan geen kwaad. Los schieten is onmogelijk en ze ging gewoon gezekerd naar de overkant.
Ik zou desalniettemin in m’n broek schijten _O-
Fuck the EBU.
pi_176807416
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Whehehe dat geloof ik graag ja.
pi_176810177
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:13 schreef Dave het volgende:

[..]

[..]

Nee Loes speelde in de serie De Troon koningin Sophia + in Pak van mijn HART
pi_176811529
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zou dat soort opdrachten niet eens doen. Hoogte en ik? No way.
pi_176811536
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:12 schreef quickstepster het volgende:
Stine's gestreepte shirtje komt volgens mij terug bij een vrouw met pet die in beeld kwam tijdens de opdracht als mol. Kijken of ik plaatjes kan maken...
Gestreepte shirtjes zijn er veel dit seizoen. Zegt so far nog niks.
  maandag 29 januari 2018 @ 04:04:48 #177
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176811979
Rode draad van een boek of nieuwsverhaal -> Stine en Simone.
  maandag 29 januari 2018 @ 04:06:45 #178
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176811980
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:12 schreef quickstepster het volgende:
Ik zag een vrouw met een rode paraplu die verdacht op Stine leek. Voordat deze hint door Art verteld was dacht ik al van: he?
  maandag 29 januari 2018 @ 07:25:12 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176812680
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Toch klopte er iets niet hoor, zij ging ook een stuk lager onder het touw dan de rest.
KuikenGuppy
  maandag 29 januari 2018 @ 08:36:37 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176813130
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Olcay! Met capuchon en pruik.
Zou goed kunnen zijn dat Olcay het is kan ook Stine zijn.
  maandag 29 januari 2018 @ 08:40:34 #181
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176813174
quote:
8s.gif Op zondag 28 januari 2018 01:30 schreef Moira. het volgende:

Alles kwijt :'( :'( :'(
Jij zat op Emilio. Rot spelletje 😀😉 :*
  PR en moderator maandag 29 januari 2018 @ 09:40:00 #182
288245 crew  Moira
pi_176813796
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:40 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jij zat op Emilio. Rot spelletje 😀😉 :*
Ja echt :D

Maar het was ook een leuke kandidaat dus kut dat ‘ie weg is ;(
Fuck the EBU.
  maandag 29 januari 2018 @ 10:25:37 #183
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176814685
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dagboek van de afvaller

https://wieisdemol.avrotr(...)de-afvaller-afl-4-1/

Radio interview met de afvaller
https://www.nporadio2.nl/(...)allers-van-widm-2018
  maandag 29 januari 2018 @ 12:51:15 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176816937
quote:
99s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:36 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zou goed kunnen zijn dat Olcay het is kan ook Stine zijn.
Het kan iedereen zijn. Een paar seizoenen geleden hadden ze toch exact hetzelfde met Patrick Stoof, die met vermomming bij elke kandidaat in de bus heeft gezeten. Die is toen echt niet herkend door de kijkers thuis.
KuikenGuppy
pi_176818271
Ik vraag me af of die Mol daadwerkelijk 'in persoon' gelopen heeft. 'De Mol kwam bij jullie allemaal vlak langs'. Zou het niet kunnen dat de naam van de Mol op een keuzevlak te vinden was? Als je de 1Ja 2Nee route volgde, kwam je bij 'Ben jij de Mol?' uit. Ik denk dat als een kandidaat brutaal Ja daar op geantwoord had, dat er op het laatste vlakje: dat kan niet want (...) is de Mol zou staan.
Dit was ook ideaal geweest voor productie: een kandidaat biecht op dat hij de Mol is, haalt hiermee zo goed als de laatste drie doordat hij erachter komt wie het is en is ook topverdacht voor de kijker, wij zouden dat laatste hokje niet zien.
Het sluit aan op de 'wil jij nu al weten wie de Mol is?- vraag'. Maar iedereen koos een andere route en ging 'vlak langs' deze molbekendmaking.
Het dagboek spreekt dit wellicht tegen, maar het leek mij een mogelijke theorie.
  maandag 29 januari 2018 @ 14:19:13 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176818502
Natuurlijk heeft de mol daar in persoon gelopen. Net als Patrick twee jaar geleden.
KuikenGuppy
pi_176819407
Ik vond Stine bijzonder nep tijdens de executie. Steeds wegkijken enzo.
  maandag 29 januari 2018 @ 15:06:40 #188
38496 Perrin
pi_176819433
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:05 schreef Pinuts het volgende:
Ik vond Stine bijzonder nep tijdens de executie. Steeds wegkijken enzo.
Nogal opvallend idd. De vraag is: kan ze slecht of goed acteren?
pi_176820131
Ik heb Ron voorbij zien lopen tijdens opdracht 2, vermomd als blauwe ballon.
Ron is de mol!
pi_176824243
Stop maar met zoeken, Jan is de mol:
Van Totaal Nutteloze Wie Is De Mol Hints:
quote:
Wow! Dit is best wel bizar! Op de Wie is de Mol? pagina van Uitzending Gemist staan geheime aanwijzingen die overduidelijk richting Jan wijzen! Hoe kunnen we dit al die weken gemist hebben?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_176827152
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:21 schreef essnhills het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D _O- _O- _O-
  One tough cookie maandag 29 januari 2018 @ 21:19:37 #192
169210 liesje1979
pi_176827431
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:21 schreef essnhills het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol.
  maandag 29 januari 2018 @ 21:53:37 #193
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_176828365
Wel een grap als het zo is :D
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 06:46:51 #194
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_176832435
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee Loes speelde in de serie De Troon koningin Sophia + in Pak van mijn HART
Maar hoe past dan die spiegelreflexcamera van Canon met die boeken hierbij?
pi_176834853
Sorry als deze al voorbij is gekomen.

Ik zie een persoon met een geel shirt aan en een donkere huidskleur (Simone?).

dinsdag 30 januari 2018 @ 11:10:09 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_176835235
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:40 schreef Moira. het volgende:

Ja vond ik ook hoor. Jammer dat ie eruit ligt. Alles goed op wintersport?!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:12:13 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176835277
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef 44rdbei het volgende:
Sorry als deze al voorbij is gekomen.

Ik zie een persoon met een geel shirt aan en een donkere huidskleur (Simone?).

[ afbeelding ]
Links zie ik een lange, slanke, blanke man met zwart T-shirt. Ruben?
KuikenGuppy
pi_176835807
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Links zie ik een lange, slanke, blanke man met zwart T-shirt. Ruben?
Ruben had geen zwart shirt aan.
pi_176835818
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:45 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ruben had geen zwart shirt aan.
De Mol loopt daar niet in eigen kleren hoor :') Overigens denk ik niet dat het Ruben is.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:48:56 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176835873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De Mol loopt daar niet in eigen kleren hoor :') Overigens denk ik niet dat het Ruben is.
Ik ook niet ;) Patrick was destijds ook in vermomming. Ik geloof ook niet dat hij in vermomming in beeld is geweest in de uitzending, dus ik verwacht dat voor de mol van dit jaar ook niet.
KuikenGuppy
pi_176835886
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ook niet ;) Patrick was destijds ook in vermomming. Ik geloof ook niet dat hij in vermomming in beeld is geweest in de uitzending, dus ik verwacht dat voor de mol van dit jaar ook niet.
Kan best zijn dat De Mol er helemaal niet liep, maar dat De Mol op dat bord stond. Omdat Art het woord VLAK gebruikte zeg maar.
pi_176835975
In het dagboek van de mol staat toch echt dat hij/zij in het park was en na de vraag 'wil je weten wie de mol is' de opdracht kreeg om langs de tafel te lopen:

"Art stelt de vraag: Wil je nu al weten wie de Mol is? Die gedachte alleen al. Bij elke kandidaat die die vraag met “ja” beantwoordt slaat mijn hart op hol. Het is hét teken dat ik weer een wandeling moet maken door het park. Binnen het gezichtsveld van die kandidaat."
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_176836001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:54 schreef d.k. het volgende:
In het dagboek van de mol staat toch echt dat hij/zij in het park was en na de vraag 'wil je weten wie de mol is' de opdracht kreeg om langs de tafel te lopen:

"Art stelt de vraag: Wil je nu al weten wie de Mol is? Die gedachte alleen al. Bij elke kandidaat die die vraag met “ja” beantwoordt slaat mijn hart op hol. Het is hét teken dat ik weer een wandeling moet maken door het park. Binnen het gezichtsveld van die kandidaat."

pi_176836017
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Overigens zou je denken; Simone zei ook NEE, maar als je goed luistert is het NIET de stem van Simone die nee zegt, opvallend.
pi_176836082
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Juist de mol weet dat deze vraag komt, weet wat er volgt en zal dus altijd ja antwoorden.
pi_176836097
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:00 schreef d.k. het volgende:

[..]

Juist de mol weet dat deze vraag komt, weet wat er volgt en zal dus altijd ja antwoorden.
Hoeft niet zozeer. Draai de vraag eens om; Waarom zou je NEE antwoorden in een spel waar juist die vraag belangrijk is? Klopt niet.
pi_176836153
Kijk eens aan. Een man verkleed als vrouw :P

roze dinsdag 30 januari 2018 @ 13:10:46 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176837125
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:05 schreef Poepz0r het volgende:

[ afbeelding ]
De linker heeft geen petje op en zijn haar niet los.
pi_176839447
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:10 schreef Amarantha het volgende:

[..]

De linker heeft geen petje op en zijn haar niet los.
Is ook niet dezelfde persoon maar wel een man die raar gekleed is :P
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:50:03 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_176840585
kwam er niet telkens een shot van een onbekende voorbij nadat de kandidaat was ondervraagd door Art en hadden ze allemaal wat roods aan behalve de laatste, die had ook groen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_176847958
Enige mogelijkheid die het zou kunnen zijn was de hoodiefiguur.
Daarbij denk ik echt dat met 'de Mol ging vlak langs' die route op het houten vlak werd bedoeld, waarbij 1 keuze de naam van de Mol bekend maakte. Iedereen had de kans om via een route de Mol te zien, maar niemand koos de juiste antwoorden (ik gok Ja > Nee > Ja (wil je het weten, offer je iemand op, ben jij de Mol). Zo ging iedereen vlak langs de mol-onthulling
pi_176849094
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:17 schreef Wuwwa het volgende:
Enige mogelijkheid die het zou kunnen zijn was de hoodiefiguur.
Daarbij denk ik echt dat met 'de Mol ging vlak langs' die route op het houten vlak werd bedoeld, waarbij 1 keuze de naam van de Mol bekend maakte. Iedereen had de kans om via een route de Mol te zien, maar niemand koos de juiste antwoorden (ik gok Ja > Nee > Ja (wil je het weten, offer je iemand op, ben jij de Mol). Zo ging iedereen vlak langs de mol-onthulling
Dagboek van de mol:
quote:
Art stelt de vraag: Wil je nu al weten wie de Mol is? Die gedachte alleen al. Bij elke kandidaat die die vraag met “ja” beantwoordt slaat mijn hart op hol. Het is hét teken dat ik weer een wandeling moet maken door het park. Binnen het gezichtsveld van die kandidaat.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:30:41 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176852321
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:05 schreef Poepz0r het volgende:

[ afbeelding ]
Die vrouw rechts zou het wel eens kunnen zijn. Ik heb net het begin van de eerste aflevering van seizoen 11 terug gekeken, daar zat Patrick in vermomming bij alle kandidaten in de bus, en tijdens het hele fragment is hij één keer boor de kijkers in beeld gebracht, vergelijkbaar met hoe de persoon op de foto hierboven in beeld is gebracht.
KuikenGuppy
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:23:22 #214
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_176874553
Niets is wat het lijkt..
Niets= anagram van Stine.

Opgelost
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_176877327
Spuit 11 :’)
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:18:18 #216
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_176877809
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:23 schreef Revanches het volgende:
Niets is wat het lijkt..
Niets= anagram van Stine.

Opgelost
Zit wel aardig wat voorwerk in dan :')
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_176880908
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:18 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Zit wel aardig wat voorwerk in dan :')
Jaren naartoe gewerkt, fascinerend
pi_176881081
Ik blijf toch op Loes zitten, kaartspel wat constant in beeld komt, het huidige kaartspel wat we kennen is gebaseerd op de Franse versie. Dat kun je dan weer koppelen aan de naam van haar bandje LOUISV. Louis V is een Franse koning die op jonge leeftijd overleed tijdens een val tijdens het jagen. Wat soort van in beeld kwam in de aflevering:

Maar het kan natuurlijk ook een mooie tunnel zijn :+
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 19:27:37 #219
8781 crew  Frutsel
pi_176889704
ik gokte na de eerste aflevering op Stine.. maar na het zien van de laatste aflevering ben ik eigenlijk overtuigd.. Stine is de mol....

Waarom? Drie redenen.. eentje staat hierboven "niets is wat het lijkt", waarbij niets een anagram is van Stine..

Daarnaast zei Ard dat de mol bij de vraag-opdracht bij iedereen vlak langs is geweest. Ik geloof niet dat dat fysiek was maar cryptisch.

Allemaal kregen ze de vragen:
-Wil je nu al weten wie de mol is
-Wil je die of die speler nu al wegspelen
-Wil je een groepsvrijstelling of wil je 5000 euro voor de pot

De laatste 2 letters van de eerste 2 vragen en de laatste letter van vraag 3 maakt ook Stine..

daarnaast zit de naam Stine ook in het woord "groepsvrijstelling" en dat woord is bij iedereen langs geweest..

Sorry als het al geopperd is...maar dat viel me op na wat puzzelwerk... dus ik blij daar nog even bij :P
pi_176889759
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:27 schreef Frutsel het volgende:
Daarnaast zei Ard dat de mol bij de vraag-opdracht bij iedereen vlak langs is geweest. Ik geloof niet dat dat fysiek was maar cryptisch.
MOL / Het grote hints & theorieën topic! #2
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:31:37 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176889768
KuikenGuppy
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:34:34 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176889829
Had iemand al opgemerkt dat de titel van het programma "wie is de mol" alle letters van de naam Loes bevat?!!! Zij moet de mol wel zijn!
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 19:57:12 #223
8781 crew  Frutsel
pi_176890289
quote:
Ow zo erg volg ik het allemaal niet. Lol ;)
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 19:59:28 #224
8781 crew  Frutsel
pi_176890347
quote:
11s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:34 schreef Burdie het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat de titel van het programma "wie is de mol" alle letters van de naam Loes bevat?!!! Zij moet de mol wel zijn!
Tis wat he... sjonge jonge...
pi_176898354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:27 schreef Frutsel het volgende:
ik gokte na de eerste aflevering op Stine.. maar na het zien van de laatste aflevering ben ik eigenlijk overtuigd.. Stine is de mol
+ 3 redenen weggelaten voor overzichtelijkheid
Buiten het feit dat de mol daadwerkelijk fysiek is langsgelopen volgens het dagboek nog een paar opmerkingen
De niets is wat het lijkt = Stine is niet enkel al door de jaren heen een heel gebruikt gezegde, ook is de hint ook al gebruikt in 2007 bij Inge en "enig speurwerk opent deuren".
Hetzelfde geldt voor de laatste letters van de zinnen en de kloosterhint van 2 jaar geleden waar de makers nog altijd veel spijt van hebben ( https://www.ad.nl/tv-en-r(...)t-carriere~ada1d294/ ). Ook heeft niet iedereen die vragen gehad. Stine kreeg een vraag over jokers en Simone kreeg de vraag ben jij de mol ertussen.
Als laatste zitten ook de letters van Loes in grOEpSvrijsteLling, dus is dat ook geen sluitende hint (ook die van Ron, waarvan ze niet konden weten dat hij er al uit was toen ze de opdracht verzonnen)
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:55:43 #226
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_176898618
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:31 schreef QIXL het volgende:

[..]

Buiten het feit dat de mol daadwerkelijk fysiek is langsgelopen volgens het dagboek nog een paar opmerkingen
De niets is wat het lijkt = Stine is niet enkel al door de jaren heen een heel gebruikt gezegde, ook is de hint ook al gebruikt in 2007 bij Inge en "enig speurwerk opent deuren".
Hetzelfde geldt voor de laatste letters van de zinnen en de kloosterhint van 2 jaar geleden waar de makers nog altijd veel spijt van hebben ( https://www.ad.nl/tv-en-r(...)t-carriere~ada1d294/ ). Ook heeft niet iedereen die vragen gehad. Stine kreeg een vraag over jokers en Simone kreeg de vraag ben jij de mol ertussen.
Als laatste zitten ook de letters van Loes in grOEpSvrijsteLling, dus is dat ook geen sluitende hint (ook die van Ron, waarvan ze niet konden weten dat hij er al uit was toen ze de opdracht verzonnen)
Lawyered!
*Mic-drop
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_176905145

Tijdens de vragenronde van Art. Die met die rode paraplu moet toch Simone zijn? Het regent ook helemaal niet en de rest loopt in t shirt. Paraplu ter vermomming?
pi_176907871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:46 schreef Protoplanet het volgende:
[ afbeelding ]

Tijdens de vragenronde van Art. Die met die rode paraplu moet toch Simone zijn? Het regent ook helemaal niet en de rest loopt in t shirt. Paraplu ter vermomming?
Zag minstens nog iemand met een paraplu lopen. Vanwege de zon misschien?
pi_176908495
In het begin was het droog, maar later zie je dat het regent, dus een paraplu kan best.
pi_176913025
Kan iemand mij het nut uitleggen van het dragen van een helm als je tussen 2 flatgebouwen gaat ziplinen ? :')
pi_176913064
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:11 schreef lord_bono het volgende:
Ik blijf toch op Loes zitten, kaartspel wat constant in beeld komt, het huidige kaartspel wat we kennen is gebaseerd op de Franse versie. Dat kun je dan weer koppelen aan de naam van haar bandje LOUISV. Louis V is een Franse koning die op jonge leeftijd overleed tijdens een val tijdens het jagen. Wat soort van in beeld kwam in de aflevering:
[ afbeelding ]

Maar het kan natuurlijk ook een mooie tunnel zijn :+
Ik denk niet dat Louis V ooit op een zebra gereden heeft :+
pi_176913165
Zelf switch ik nu maar van Emilio naar Olcay, Olcay heeft als eerste het ticket naar Georgie 'gewonnen', het geplas van haar, de killer heels, de OG op de bulldozer, de fotocamera die in beeld kwam, een heuveltje oprennen terwijl ze stiekem weet dat Emilio, Loes en Stine in een tunnel zitten :7

Maar voor hetzelfde geld ligt ze er zaterdag uit :P
pi_176913204
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:04 schreef TLC het volgende:
Kan iemand mij het nut uitleggen van het dragen van een helm als je tussen 2 flatgebouwen gaat ziplinen ? :')
Je zou met je hoofd tegen het andere flatgebouw kunnen botsen. Unlikely maybe, maar het zou kunnen.
pi_176913296
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Je zou met je hoofd tegen het andere flatgebouw kunnen botsen. Unlikely maybe, maar het zou kunnen.
Ik zat al te denken dat als zo'n touw knakt je toch vrij weinig aan een helmpje hebt :(
pi_176914910
Dat helmpje is niet om je te redden bij een val nee _O-

Kan zoveel meer gebeuren waarbij het prettig is om een harde tik tegen je kop te vermijden.
  roze vrijdag 2 februari 2018 @ 22:20:13 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176914975
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Hier zat ik ook aan te denken. 1 van de kandidaten kwam ook vrijwel volledig naar de overkant. Kan me voorstellen als hij nog iets sneller ging dat hij makkelijk met zijn hoofd tegen de muur kon komen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 22:43:00 #237
16874 creno
born this way
pi_176915647
pi_176916545
quote:
Interessant...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  One tough cookie zaterdag 3 februari 2018 @ 01:24:42 #239
169210 liesje1979
pi_176919929
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 22:20 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier zat ik ook aan te denken. 1 van de kandidaten kwam ook vrijwel volledig naar de overkant. Kan me voorstellen als hij nog iets sneller ging dat hij makkelijk met zijn hoofd tegen de muur kon komen.
Ziplines hebben wel stoppers hoor, dingen op het touw die afremmen en stoppen. Ze landden op het balkon eronder dus er was ruimte voordat je vol tegen de muur sloeg. ;)
Al was deze zipline wel een beetje mja, van twijfelachtige kwaliteit. Normaal is zoiets uitvoerig getest en komen mensen niet halverwege stil te hangen. Ongeacht je gewicht. Vreselijk om je op z'n hoogte voort te moeten trekken en loodzwaar ook denk ik. :D
  One tough cookie zaterdag 3 februari 2018 @ 01:30:44 #240
169210 liesje1979
pi_176920043
quote:
Ha Corne. :D
Mja ik weet niet hoor, ik wil gewoon niet in de Stine tunnel. ;)
  One tough cookie zaterdag 3 februari 2018 @ 01:34:42 #241
169210 liesje1979
pi_176920096
En waarom zijn die vakjes blauw, ja dat is de oplossing maar de oplossing van wat? Welke anderre woorden behalve de namen van de kandidaten zijn er weggestreept om tot dit resultaat te komen?
pi_176920116
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
En waarom zijn die vakjes blauw, ja dat is de oplossing maar de oplossing van wat? Welke anderre woorden behalve de namen van de kandidaten zijn er weggestreept om tot dit resultaat te komen?
Edit: Ah, ik snap 'm nu pas.

De woorden zijn:
Namen:
- Ruben
- Olcay
- Jan
- Simone
- JeanMarc
- Bella
- Loes
- Emilio
- Stine
- Ron

Horizontaal:
- Georgie
- Code
- Verraad
- Molboek
- Groepsfoto
- Testvragen
- Penningmeester
- Geheim
- Test
- Verbond
- Waarheid

Verticaal
- Tunnelvisie
- Biecht
- WieIsDeMol
- Vertrouwen
- Vragenlijst
- Finale
- Pot

Diagonaal
- Kandidaten
- Vrijstelling
- TrustNobody
- Mol
- Joker
- Scherm
- Leugens
- Sleutelpositie
- Opdracht
- Executie

[ Bericht 17% gewijzigd door Physsic op 03-02-2018 02:28:05 ]
  One tough cookie zaterdag 3 februari 2018 @ 01:45:12 #243
169210 liesje1979
pi_176920206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 21:04 schreef TLC het volgende:
Voor mensen met lang haar voorkomt het in ieder geval dat je haar in de katrol waait.
pi_176920299
SPOILER
  zaterdag 3 februari 2018 @ 02:09:35 #245
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_176920434
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:01 schreef Max23 het volgende:

[ afbeelding ]

Jan had een shirt met iets wat op hartjes leek aan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_176920527
quote:
[ afbeelding ]

Nee! Ze zouden nooit zo'n grote spoiler geven, ze hebben echt geleerd van Klaas en de Kloosteropdracht.
pi_176921409
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 02:09 schreef VeX- het volgende:

[..]

Jan had een shirt met iets wat op hartjes leek aan.
en niet te vergeten : ananassokken _O_
  zaterdag 3 februari 2018 @ 06:38:08 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176921421
quote:
[ afbeelding ]

Dat was trouwens niet de enige die daar net een paraplu liep, toen die ronde net begon liep er achter Art nog iemand met een (blauwe) paraplu.
Het lijkt trouwens wel af en aan te regenen, zie ook de druppels op het vragenbord, en de tegels na afloop van die ronde, als ze door Art als groep toegesproken worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_176921426
Ik denk dat de benen van die vrouw met de rode paraplu te wit zijn om van Simone te kunnen zijn. Als je de panty wegdenkt uiteraard.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 06:51:55 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176921434
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 06:43 schreef Physsic het volgende:
Ik denk dat de benen van die vrouw met de rode paraplu te wit zijn om van Simone te kunnen zijn. Als je de panty wegdenkt uiteraard.
Ik denk dat je dat oplost door eerst een witte panty aan te trekken (werkelijk een witte, geen "huidskleur") en daar een zwarte panty overheen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:17:48 #251
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176924809
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 02:21 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Nee! Ze zouden nooit zo'n grote spoiler geven, ze hebben echt geleerd van Klaas en de Kloosteropdracht.
Ja toen waren we in aflevering 3 al klaar _O-
-Scorpion_17
pi_176926787
Ik schrijf Jan toch ook maar niet helemaal af als mol : het viel me op dat hij op een schaakbord zat bij de test (denk ook aan aflevering 1), de titel van die aflevering 'een verhaal apart' zou kunnen slaan op de taxichauffeur die zijn eigen plan trok met Jan in de auto, en verder viel me de J in het kaartspel op bij de laatste aflevering.

Maar vooralsnog zeg ik Olcay :)
  PR en moderator zaterdag 3 februari 2018 @ 16:16:38 #253
288245 crew  Moira
pi_176929487
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja vond ik ook hoor. Jammer dat ie eruit ligt. Alles goed op wintersport?!
Meh, pittig griepje opgelopen de laatste paar dagen :'( Ben nu net terug en ga zo naar de spoed-huisartsenpost omdat 't waarschijnlijk ook bronchitis of longontsteking is ;(

Lekker offtopic mja O+
Fuck the EBU.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 17:12:02 #254
274310 agenda
altijd vol!
pi_176930936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 16:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Meh, pittig griepje opgelopen de laatste paar dagen :'( Ben nu net terug en ga zo naar de spoed-huisartsenpost omdat 't waarschijnlijk ook bronchitis of longontsteking is ;(

Lekker offtopic mja O+
Beterschap Moira. Ik hoop geen longontsteking of bronchitis.

Het is is wel een hardnekkige griep met veel hoest (heb er zelf ook al een week last van)
  zaterdag 3 februari 2018 @ 18:13:37 #255
45532 ziggyziggyziggy
pi_176932098
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:12 schreef agenda het volgende:

[..]

Beterschap Moira. Ik hoop geen longontsteking of bronchitis.

Het is is wel een hardnekkige griep met veel hoest (heb er zelf ook al een week last van)
Yup, same here. Hele gezin tegelijk ook. :{
  zaterdag 3 februari 2018 @ 18:14:52 #256
38496 Perrin
pi_176932117
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Yup, same here. Hele gezin tegelijk ook. :{
Hier ook :(
pi_176932121
quote:

[..]

Lekker offtopic mja O+
Damn, beterschap!
/Offtopic
pi_176932139
quote:

[..]

Bedoel je deze?

[ afbeelding ]
Ook deze weer even kicken om in de gaten te houden.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 18:17:08 #259
38496 Perrin
pi_176932149
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:16 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ook deze weer even kicken om in de gaten te houden.
Simone eruit? :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2018 @ 18:18:28 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_176932171
quote:

[..]

Lekker offtopic mja O+
Beterschap. Hier ook alledrie ziek geweest en voor mij ook bronchitis erbij -O-

Maar goed, op tijd thuis uit ziekenhuis na knieoperatie en straks weer lekker Mol kijken *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_176932218
Ik kwam de volgende "spoiler" van de puzzle opdracht van vanavond tegen.

SPOILER
  PR en moderator zaterdag 3 februari 2018 @ 18:34:55 #262
288245 crew  Moira
pi_176932366
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Beterschap. Hier ook alledrie ziek geweest en voor mij ook bronchitis erbij -O-

Maar goed, op tijd thuis uit ziekenhuis na knieoperatie en straks weer lekker Mol kijken *O*
Aah mooi kut! Jullie ook beterschap daar!
Net bij de spoed-HAP geweest en was toch longontsteking, antibiotica meegekregen en mag me volstoppen met paracetamol :')

Maar idd op tijd thuis voor WIDM *O*
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 3 februari 2018 @ 18:35:20 #263
288245 crew  Moira
pi_176932375
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:22 schreef lord_bono het volgende:
Ik kwam de volgende "spoiler" van de puzzle opdracht van vanavond tegen.

SPOILER
Oeeeh goed op letten straks :o
Fuck the EBU.
pi_176932408
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oeeeh goed op letten straks :o
Nou, je kan die vraag op meerdere manieren interpreteren en je weet ook het antwoord op de vraag niet. Waar ga je op letten?
  PR en moderator zaterdag 3 februari 2018 @ 18:39:50 #265
288245 crew  Moira
pi_176932456
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, je kan die vraag op meerdere manieren interpreteren en je weet ook het antwoord op de vraag niet. Waar ga je op letten?
Ik interpreteer dit in eerste instantie iig als een ‘puzzelopdracht’ waarbij van tevoren met de mol is afgesproken dat die zichzelf bij die puzzel afstreept, dus dan zou ik letten op wie zichzelf afstreept.

Maar idd, het is een vraag waar ook ‘nee’ op geantwoord kan worden :D
Fuck the EBU.
pi_176932460
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Iemand die zijn/haar eigen naam, "mol" of "wie is de mol" weg streept.

Edit: Al klopt het inderdaad wat Moira zegt, het kan de mol ook niet lukken :9 Wellicht dat de kandidaten antwoord op de vraag krijgen als ze de puzzle op kunnen lossen? Want in de chaos van de opdracht kun je als kandidaat bijna niet weten wie wat weg streept denk ik.
pi_176932538
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:40 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Iemand die zijn/haar eigen naam, "mol" of "wie is de mol" weg streept.

Edit: Al klopt het inderdaad wat Moira zegt, het kan de mol ook niet lukken :9 Wellicht dat de kandidaten antwoord op de vraag krijgen als ze de puzzle op kunnen lossen? Want in de chaos van de opdracht kun je als kandidaat bijna niet weten wie wat weg streept denk ik.
Precies, maar dat zijn dus al meerdere opties.

Misschien is het weer zo'n opdracht die al in meerdere seizoenen voorbij is gekomen; waar het bedrag pas in de pot verschijnt aan het einde van het seizoen, omdat dan pas duidelijk is wat het antwoord op de vraag was.
Snap je wat ik bedoel?
pi_176932567
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:45 schreef Physsic het volgende:

[..]

Precies, maar dat zijn dus al meerdere opties.

Misschien is het weer zo'n opdracht die al in meerdere seizoenen voorbij is gekomen; waar het bedrag pas in de pot verschijnt aan het einde van het seizoen, omdat dan pas duidelijk is wat het antwoord op de vraag was.
Snap je wat ik bedoel?
:Y
Dat zijn vaak wel leuke opdrachten ja! We gaan het zien over 2 uurtjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2018 @ 19:06:15 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_176932893
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:34 schreef Moira. het volgende:

Aah mooi kut! Jullie ook beterschap daar!
Net bij de spoed-HAP geweest en was toch longontsteking, antibiotica meegekregen en mag me volstoppen met paracetamol :')

Maar idd op tijd thuis voor WIDM *O*
Dat heb je vlot gedaan :P Rustig aan maar jij, goed uitzieken! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:19:18 #270
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_176933113
Kwam deze net op twitter tegen:

SPOILER
pi_176933471
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:19 schreef Tinos85 het volgende:

SPOILER
Wow. Dit is wel een hele erge spoiler..
pi_176933610
quote:

SPOILER
Waar komen deze woordzoekers vandaan?
pi_176933632
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:43 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Waar komen deze woordzoekers vandaan?
Afgeleid van beelden van de komende aflevering die al zijn getoond.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:46:26 #274
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_176933672
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Sorry, had ik er een extra waarschuwing voor moeten zetten? :@
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:47:07 #275
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176933694
quote:

SPOILER
Sow!!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176933716
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:46 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Sorry, had ik er een extra waarschuwing voor moeten zetten? :@
Nee, voor mij niet. Misschien vinden anderen die hint trouwens ook helemaal niet zo overtuigend als ik.

Ik schrok er gewoon een beetje van, normaal ben ik sceptisch over de hints die voorbij komen. :P
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:50:59 #277
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176933789
quote:

SPOILER
:o ik wou juist niet in die tunnel
-Scorpion_17
pi_176933921
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Afgeleid van beelden van de komende aflevering die al zijn getoond.
Ooh, okee ^O^
pi_176933923
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:o ik wou juist niet in die tunnel
Dan met je na 'is' linksaf en naar boven :D
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:58:39 #280
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176933960
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:57 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Dan met je na 'is' linksaf en naar boven :D
:D _O-
-Scorpion_17
pi_176934008
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik had hem sterker gevonden als het direct op elkaar aansloot. Nu moet je een gekke bocht maken.
pi_176934048
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:00 schreef eborn het volgende:

[..]

Ik had hem sterker gevonden als het direct op elkaar aansloot. Nu moet je een gekke bocht maken.
Maar dan was het zelfs voor de kandidaten erg makkelijk om te zien, omdat er dan twee keer [naam] in had gestaan.
pi_176934536
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar dan was het zelfs voor de kandidaten erg makkelijk om te zien, omdat er dan twee keer [naam] in had gestaan.
Ik bedoelde dan meer iets als:

W
I
ENITS
I
S
D
E
M
O
L
pi_176936614
SPOILER
  Redactie Frontpage zaterdag 3 februari 2018 @ 21:41:10 #285
3926 crew  Djeez
pi_176936640
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:40 schreef Breekfast het volgende:
SPOILER
Bedankt, Hans!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_176936687
Vanaf aflevering 2 ofzo is het al zo duidelijk dat het Stine moet zijn. Belachelijk saaie Mol. Olcay heeft haar door, vandaar ook die zwarte vrijstelling etc
pi_176936712
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:41 schreef Djeez het volgende:

[..]

Bedankt, Hans!
Ow was dus al gedeeld. :P
  Redactie Frontpage zaterdag 3 februari 2018 @ 21:45:40 #288
3926 crew  Djeez
pi_176936785
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Vanaf aflevering 2 ofzo is het al zo duidelijk dat het Stine moet zijn. Belachelijk saaie Mol. Olcay heeft haar door, vandaar ook die zwarte vrijstelling etc
Als Stine de Mol is, is het de slechtste mol sinds Yvon Jaspers
pi_176936813
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:45 schreef Djeez het volgende:

[..]

Als Stine de Mol is, is het de slechtste mol sinds Yvon Jaspers
Ze is het. Alle hints wijzen ook naar haar. Die van het schaakspel etc
pi_176937509
Ik verdenk Stine misschien nog wel het meest omdat ze bijna nooit in beeld komt met biechten. Alsof het alleen maar molbiechten zijn die ze van haar hebben. Was vorig jaar met Thomas ook.
Ze zei op een gegeven moment ook: 'ik heb me geprofileerd als iemand die niet van adrenalineopdrachten houdt...'. Typisch iets voor een mol om te zeggen (maar wat ze gewoon in de uitzending hebben laten zitten).
Koel en donker bewaren
pi_176937561
Zeg, dat kaart-en schaakspel in beeld..
ik kom er net achter dat n zekere Stine Jensen een kaartspel heeft ontwikkeld dat ‘mag ik je wat vragen?’ heet.
compact en kleverig.
pi_176938951
Ook in deze aflevering kwam 'schaken' voor. Dit keer uit de mond van Ruben. Heb de zin even niet helder, maar hij kwam me wel 'apart' over.
pi_176939111
Kentekenplaat wi-002-dm gezien? De twee verwijst misschien naar tweeling...of ipv twee nullen is het de letter O van Olcay (en dan iets met die twee)
pi_176939175
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:24 schreef Ciscus het volgende:
Kentekenplaat wi-002-dm gezien? De twee verwijst misschien naar tweeling...of ipv twee nullen is het de letter O van Olcay (en dan iets met die twee)
Stine is een tweeling als ik me niet vergis
  zaterdag 3 februari 2018 @ 23:32:32 #295
330914 Sherlock_Holmes
pi_176939203
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik verdenk Stine misschien nog wel het meest omdat ze bijna nooit in beeld komt met biechten. Alsof het alleen maar molbiechten zijn die ze van haar hebben. Was vorig jaar met Thomas ook.
Ze zei op een gegeven moment ook: 'ik heb me geprofileerd als iemand die niet van adrenalineopdrachten houdt...'. Typisch iets voor een mol om te zeggen (maar wat ze gewoon in de uitzending hebben laten zitten).
Stine komt alleen maar in beeld met biechten _O-

Vooral Simone en Jan zie je haast niet in beeld met biechten.

Dacht eerst dat Loes wel heel ver zou komen omdat ze veel voorkwam in de biechten elke aflevering (deed me denken aan Sofie een paar jaar geleden).

Weet nog dat een jaar of zes terug de mensen op het .com forum elke week dachten dat Hade zou afvallen omdat ze zo weinig in beeld was........kwam omdat ze van haar bijna alleen biechten hadden over Anne-Marie als mol :')
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 00:22:36 #296
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176940134
Zagen jullie ook die enorme knipoog van Olcay in de biecht terwijl ze vertelde dat ze het jammer vond dat ze de ¤1000 niet over de finish had gebracht?
pi_176940231
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:22 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook die enorme knipoog van Olcay in de biecht terwijl ze vertelde dat ze het jammer vond dat ze de ¤1000 niet over de finish had gebracht?
Kan, maar ze heeft ook een knipoog-tic.
pi_176940265
quote:
Als ze de mol zou zijn dan hadden ze haar gevraagd om die scene opnieuw op te nemen zonder knipoog
pi_176940307
Alternatieve gedachte: Stine kan een kandidaat zijn die sociaal niet goed in de groep ligt en daar maakt de redactie nu dankbaar gebruik van?
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 00:32:34 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176940350
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:28 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Als ze de mol zou zijn dan hadden ze haar gevraagd om die scene opnieuw op te nemen zonder knipoog
Dat zou je wel denken ja.
pi_176940630
quote:
Olcay heeft iets enorm geils over zich :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')