Optie 1. Je wilt met je aangekochte BTC op een exchange andere coins kopen.quote:Aanvullende belangrijke beginnerstip van kthxbye:
bij nieuwe adressen, transacties: altijd eerst een testbedrag overmaken (0.1 of 1 coin bijv). Komt die goed aan, dan pas de rest overmaken!!
Op lange termijn is bitcoin al gegroeid. Sinds wat is het, 8 jaar lang al? Dat is wat mensen nu juist gek maakt want in het laatste jaar is het nogal meer rendabel geweest dan beleggen in aandelen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Na 100% rendement te hebben gestaan en te hoog hebben ingekocht sta ik weer quitte. Mijn idee is om mijn (goed gespreide) portefeuille gewoon te holden voor een aantal jaar, op z'n minst. Niet ingaan op nieuwe hypes en niet traden.
Wat is jullie ervaring met deze 'tactiek'? Je ziet dat op lange termijn de meeste coins echt wel groeien
Er wordt zoveel aan spoofing en wash trading gedaan op beurzen dat zulke grafiekjes geen betrouwbaar beeld geven van wat de markt wil.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:29 schreef kree het volgende:
wat zegt een volgend plaatje jullie ten aanzien van het gaan stijgen of dalen van die munt?
[ afbeelding ]
Ik probeer het namelijk te begrijpen, maar ik begrijp hier dus uit dat ik kan aannemen dat de koers gaat dalen omdat er meer zijn die willen verkopen als kopen?
Vraag me af of ik het goed begrijp namelijk?
Voor dat specifieke moment op die exchange wel, maar dat kan vanuit het niets binnen enkele seconden volledig omslaan dus is het eigenlijk geen echte indicator.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:29 schreef kree het volgende:
wat zegt een volgend plaatje jullie ten aanzien van het gaan stijgen of dalen van die munt?
[ afbeelding ]
Ik probeer het namelijk te begrijpen, maar ik begrijp hier dus uit dat ik kan aannemen dat de koers gaat dalen omdat er meer zijn die willen verkopen als kopen?
Vraag me af of ik het goed begrijp namelijk?
Ik ook namelijk met die BCD, ik heb het dik zien stijgen en dalen vandaag, maar mijn vermoeden zegt dat het wel weer iets meer omhoog gaatquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:02 schreef shiznuts het volgende:
Daar zou ik niet naar kijken... dat is niet eens daytrading meer. Daar tuur je naar als het om centenwerk gaat.
Ik zou de Binance app op je foon -desktop bedoel ik natuurlijk- zetten en dan voornamelijk hier naar kijken:
[ afbeelding ]
But that's just me. Weinig over te zeggen nu... 't is een beetje niks. Aan 't consolideren. Maar verwacht weer een up.
Normale aandelen groeien over een langere periode, advies voor een fonds oid is ook altijd om gewoon 10 jaar vast te houden en periodiek inleggen. Ik heb zelf een groot stuk in indexaandelen die ik misschien wel ddecennia laat staan.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Op lange termijn is bitcoin al gegroeid. Sinds wat is het, 8 jaar lang al? Dat is wat mensen nu juist gek maakt want in het laatste jaar is het nogal meer rendabel geweest dan beleggen in aandelen.
Wat jij stelt doet me denken aan de mensen die een strategie bij roulette hebben en geloven dat ze long term winnen.
Als er iets is wat aan de basis staat van traden is het psychologie. En als daar iets verband mee houdt dan is het wel hypes etc. En dat is juist waar jij niks mee wil doen en denkende dat je dan winst kan maken op basis van..?
Ik heb bcc, salt, omg maar toch het meeste in ripple (deel gekocht voor 0,90, deel voor 2,70 ofzo)quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Joah, diversify & hodl (alleen niet 10 jaar lang, lol).
Maar soms heeft een coin niet veel potentiaal meer om te stijgen... neem een Ripple die al gepiekt heeft en kan je geld misschien beter in nu nog kleinere alt coins gaan zitten die misschien nog een 10x stijging zien o.i.d..
BITCONNECCCCTTTTquote:Op zondag 14 januari 2018 07:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb bcc, salt, omg maar toch het meeste in ripple (deel gekocht voor 0,90, deel voor 2,70 ofzo)
Waarom zou ripple niet 10x stijgen dan?
Binance? Of heeft die nog steeds een ledenstop? Anders Ku.quote:Op zondag 14 januari 2018 10:50 schreef Lonsje het volgende:
Nice topic. Thanks voor de basis
Ik zie trouwens dat Bittrex al sinds december geen nieuwe leden meer aanneemt.
Zijn er goeie alternatieven? (vast wel natuurlijk, maar ik bedoel met weinig extra kosten)
BTC kan. Direct ETH ook. Gewoon rechtstreeks naar je exchange kan ook.quote:Op zondag 14 januari 2018 10:57 schreef Lonsje het volgende:
En begrijp ik het goed dat je eerst bitcoins dient te kopen, die naar je wallet, dan naar exchange, en dan bitcoin verkopen op de exchange zodat je andere coins kunt kopen?
of kun je ook direct andere coins kopen
Binance en Kucoin zijn prima!quote:Op zondag 14 januari 2018 10:50 schreef Lonsje het volgende:
Nice topic. Thanks voor de basis
Zijn er goeie alternatieven? (vast wel natuurlijk, maar ik bedoel met weinig extra kosten)
quote:Op zondag 14 januari 2018 11:45 schreef Chaes het volgende:
Heeft iemand nog ergens een website of post die beschrijft wat VEN zo goed maakt?
Omdat 'ie dan 3x zoveel waard zou zijn als Bitcoin nu is misschien?quote:Op zondag 14 januari 2018 07:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb bcc, salt, omg maar toch het meeste in ripple (deel gekocht voor 0,90, deel voor 2,70 ofzo)
Waarom zou ripple niet 10x stijgen dan?
Ik dacht dat ze vanaf morgen weer registraties toelatenquote:Op zondag 14 januari 2018 10:50 schreef Lonsje het volgende:
Ja, op de DEX, Litecoin kan je daar direct verkopen voor Waves en elke andere aanwezige unit.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:34 schreef Dassen123 het volgende:
Kan ik in mijn waves wallet litecoins swappen naar waves? Of moeten ze dan al als waves naar waveswallrt gestuurd worden?
verkopen op de BNB markt (dus tegen BNB ipv BTC) ?quote:Op zondag 14 januari 2018 17:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op Binance heb je soms wat restjes over van een coin (dust). Kun je daar nog iets mee doen?
die youtube meuk kijk ik al niet naar om de redenen die hij al aangeeft.quote:Op maandag 15 januari 2018 18:53 schreef chroestjov het volgende:
Goede voorlichting kan ook geen kwaad in deze reeks.
Dan moet je inderdaad BNB aanschaffen. Anders blijf je met allemaal kleine restjes over.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:32 schreef RoelerMF het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een accountje op Binance. Nu wil ik wat daytraden, niks spectaculairs qua verwachtingen, maar vooral om even te zien hoe het werkt enzo. Maar ik ben nu twee dagen op rij ingestapt in een munt. Ik koop er 50 voor xx ETH, en krijg er 49,950. Dat komt de fees, dat begrijp ik ook. Maar vervolgens als ik verkoop kan ik er maar 49 verkopen en blijf ik dus met die restjes van 0,950 zitten. Als ik 100% selecteer bij de sell order dan rond die het ook automatisch af.
Nu zal het iets te maken hebben met de fees, maar hoe zorg ik ervoor dat als ik opdracht geef voor 50 coins ik ook echt 50 coins krijg en niet 0.05% inlever. Wat op deze manier krijg ik een aardig sleepnet aan waardeloze coins waar ik niks meer mee kan qua handelen. Moet ik dan een BNB coin aanschaffen? Of werkt dat anders?
Het is wel slim om ETH te kopen, minder fee bij die als bitcoin en via een Exchange omzetten is goedkoper.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BTC kan. Direct ETH ook. Gewoon rechtstreeks naar je exchange kan ook.
En bitcoin verkopen zodat je andere kunt kopen is het niet echt. Het is meer dat je btc verruilt tegen alt coins.
quote:Op maandag 15 januari 2018 21:36 schreef Geralt het volgende:
Status unconfirmed in electrum. Hoe lang duurt dat en kan ik die wallet eenvoudig over zetten naar een andere computer of is dat lastig of val op een hoop met je domme vragen en ga googlen idioot
Heb je je seed goed opgeschreven? Dan kun je deze seed overal gebruiken.quote:
Heb je de seed zin opgeschreven ergens van je wallet? Want dan is overzetten echt supersimpel, gewoon Electrum op nieuwe computer downloaden en kiezen voor 'herstel wallet met seed' oid.quote:
Ik heb iets ontvangen. De seed heb ik opgeschreven, dat zijn die 12 woorden toch? Die heb ik.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de seed zin opgeschreven ergens van je wallet? Want dan is overzetten echt supersimpel, gewoon Electrum op nieuwe computer downloaden en kiezen voor 'herstel wallet met seed' oid.
Hoe lang staat het al op unconfirmed? Heb je iets verzonden of krijg je iets binnen? En als je iets verzonden hebt heb je dan de fee op standaard laten staan of lager gezet.
Ohquote:
Mooi. Nu zoek ik nog een handige app wat ik op mn telefoon kan zetten zodat ik kan zien hoeveel winst of verlies ik heb op dat aantal btcquote:Op maandag 15 januari 2018 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Dan komt het zo echt wel.
En de seed zijn die woorden ja. Als je dat hebt kan je er alles mee wat je wilt. Wijst echt voor zich.
Blockfolio of Delta even proberen en kijken welke jij prettiger vindt.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi. Nu zoek ik nog een handige app wat ik op mn telefoon kan zetten zodat ik kan zien hoeveel winst of verlies ik heb op dat aantal btc
cryptoport vond ik, eigenlijk via tweakers.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi. Nu zoek ik nog een handige app wat ik op mn telefoon kan zetten zodat ik kan zien hoeveel winst of verlies ik heb op dat aantal btc
Vandaag nog steeds niets. Lees op Reddit dat ze problemen hebben met ETH deposits/withdrawals. Mensen, lekker wegblijven van dat KutCoin.quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds niks binnen op m'n account bij KuCoin . Is dit normaal? Vraag aan de kenners.
Etherscan ligt er ook nog eens uit.
Is er ook een wallet die zo makkelijk te verplaatsen is met een seed voor eth?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de seed zin opgeschreven ergens van je wallet? Want dan is overzetten echt supersimpel, gewoon Electrum op nieuwe computer downloaden en kiezen voor 'herstel wallet met seed' oid.
Hoe lang staat het al op unconfirmed? Heb je iets verzonden of krijg je iets binnen? En als je iets verzonden hebt heb je dan de fee op standaard laten staan of lager gezet.
Volgens mij is elke wallet waar je zelf een seed van hebt zo makkelijk te verplaatsen. Maar ik heb (nog steeds) geen ETH Kan iemand hier je vast mee helpen wat de beste/handigste is.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is er ook een wallet die zo makkelijk te verplaatsen is met een seed voor eth?
Ik heb op die pc gister myetherwallet gezet, maar eth kopen lukt weer zo 123 niet.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is elke wallet waar je zelf een seed van hebt zo makkelijk te verplaatsen. Maar ik heb (nog steeds) geen ETH Kan iemand hier je vast mee helpen wat de beste/handigste is.
Dat is ook hier te vinden maar dan uitgebreider en in het Nederlandsquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:18 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Ook handig voor deze reeks.
Ik ken kraken niet maar moet je niet onder deposit kijken i.p.v. withdraw?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:53 schreef mrbombastic het volgende:
Hoe verplaats ik ETH van Binance naar Kraken?
Als ik bij Kraken bij funding op Withdraw klik dan zie ik No withdrawals available.
Je hebt gelijk, maar daar staat: No deposits available.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ken kraken niet maar moet je niet onder deposit kijken i.p.v. withdraw?
Koop bnb, betaal fees met bnb aanzetten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hou op Binance allemaal van die kleine meuk over van coins die ik ooit verkocht heb en waar ik niks meer mee doe. Zoals fucking Ripple. Heb nog 0.906 Ripple. Ik kan deze echter niet verkopen omdat ik onder het ‘minimale’ zit.
Iemand die een oplossing heeft voor dit kleine grut?
Huh. Maar hoe zet ik die dan van XRP om naar BNB? Zijn een paar cent waard die XRP.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:37 schreef Minimousre het volgende:
[..]
Koop bnb, betaal fees met bnb aanzetten.
Ik bedoelde meer dat je bijv. geen 599.67 ripple in je wallet hebt, dat kan je dus voorkomen met bnb.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh. Maar hoe zet ik die dan van XRP om naar BNB? Zijn een paar cent waard die XRP.
Maar wil een ‘clean’ account.
Ohzo..... dan moet ik dus echt gaan rekenen steeds.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:47 schreef Minimousre het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je bijv. geen 599.67 ripple in je wallet hebt, dat kan je dus voorkomen met bnb.
Dat kleine beetje ripple kan je eventueel nog vanaf door wat ripple bij te kopen en vervolgens al je ripple te verkopen.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohzo..... dan moet ik dus echt gaan rekenen steeds.
Doet iedereen dat zo of ligt het aan mijn autisme dat ik alles netjes op 0 moet hebben wat ik niet meer wil hebben....
Geen idee maar ik ben zelf ook redelijk autistisch op dat gebiedquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohzo..... dan moet ik dus echt gaan rekenen steeds.
Doet iedereen dat zo of ligt het aan mijn autisme dat ik alles netjes op 0 moet hebben wat ik niet meer wil hebben....
Omzetten naar iets anders, dat naar Binance en dan weer VEN kopen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef Nashje het volgende:
Ik heb dus nog een klein beetje VEN op mijn Kucoin account staan, maar kom er net achter dat als ik dat wil overzetten naar Binance ik minstens 50 VEN moet overzetten.
Kan ik hier dus gewoon niks mee nu? Wtf.
Volgens mij heeft alles belachelijke hoge minimums.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omzetten naar iets anders, dat naar Binance en dan weer VEN kopen?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:07 schreef Gietertje1 het volgende:
Beste site om bitcoin fiat te maken? Iemand, vindt btcdirect en bitonic matig..
Ik snap je probleem niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:14 schreef Wilshere het volgende:
Oke jongens, beginneling met een beginnersfout denk ik,
Vanmiddag 10stuks van een coin getrade(met btc) via binance, maar als ik hem nu wil vekopen naar btc staat er bij funds 9.90 van die coin?
Wat heb ik fout gedaan? Aangezien ik ze alleen per stuk kan verkopen?😂
Thanks, voor de heldere uitleg en voor de tips!quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Omdat je geen BNB hebt, worden transactiekosten van je andere coins genomen, hierdoor komt je balans onder ronde getallen... en dan zit je idd met van die 'kruimels'.
Dus tip: neem BNB. Tip 2. Koop voor meer dan 0.002 BTC (transactieminimum) diezelfde coin bij gevallen wanneer je je hele coins niet kunt verkopen omdat ze onder 0.002 vallen. Nu kun je de hele meut verkopen, elk heel getal. Sommige coins zijn echter zo cheap dat er niet in decimalen, getallen achter de komma, wordt getrade (zowel kopen als verkopen alleen in ronde getallen). Again... spacedust.
Stardust is dus het probleem idd, wat hierboven beschreven is.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet.
Wat ik fout deed is dat je op binance bij funds je coin moet kiezen en het adres dus waarnaar over te maken met dezelfde coin.
Ik heb volgens mij daar wat fout gedaan want 30 euro verdwenen
Leergeld. Wellicht is dit hetzelfde maar bij verkopen?
Daarom, het is voor mij ook nog gewoon proberen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:35 schreef Wilshere het volgende:
[..]
Thanks, voor de heldere uitleg en voor de tips!
maar zou het dan wel mogelijk zijn om bijvoorbeeld de volgende keer als ik ga bijkopen dat ik er 0.1 bij koop (het gaat om VEN) , met natuurlijk BNB en boven de transactie minimum?
[..]
Stardust is dus het probleem idd, wat hierboven beschreven is.
Ja voor mij is dit ook leergeld, achja
Nee, helaas kun je VEN niet in kommagetallen kopen. Denk dat dat alleen kan bij munten over $5 waarde als ik zo eens rondkijk en probeer een punt/komma '.' in te voegen in het koopveld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:35 schreef Wilshere het volgende:
[..]
Thanks, voor de heldere uitleg en voor de tips!
maar zou het dan wel mogelijk zijn om bijvoorbeeld de volgende keer als ik ga bijkopen dat ik er 0.1 bij koop (het gaat om VEN) , met natuurlijk BNB en boven de transactie minimum?
ik ga morgen maar is verder kijken dan, thanks iigquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, helaas kun je VEN niet in kommagetallen kopen. Denk dat dat alleen kan bij munten over $5 waarde als ik zo eens rondkijk en probeer een punt/komma '.' in te voegen in het koopveld.
De reden trouwens om BNB te nemen was dat de transactiekosten dan gehalveerd zijn en de kosten uit je BNB holding worden genomen. Je hoeft daar natuurlijk niet je 'hoofdcoin' van te maken (al vind ik het geen slecht idee per se).
LTC naar ETH of BTC zodat je kan tradenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:54 schreef Missgroen het volgende:
Ik heb wat ltc op cryptopia staan. Ik dacht dat is goedkoper dan btc. Nu blijkt dat ik daar niet mee kan traden. Ik hoorde dat ze bezig zijn met een aparte Exchange voor ltc/doge.
Wat is het beste wat ik kan doen? Ltc naar Binance, omwisselen voor BTC en dan weer terug naar cryptopia?
Ik wil een coin die daar te traden is namelijk...
Dat lukt dus niet op cryptopia...quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:00 schreef Virtuoszo het volgende:
[..]
LTC naar ETH of BTC zodat je kan traden
Kijk op Cryptopia bij de BTC markt voor LTC en vervolgens sell je je LTC voor BTC. Die markt is volgensmij nog actief.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:11 schreef Missgroen het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet op cryptopia...
Dan krijg ik deze melding
Market Closing
Due to being unable to provide any kind of realistic or accurate ETA on both the DOGE/LTC markets being resumed, we have decided it best to close these base markets at this time. Please close any open orders, and we apologize for the inconvenience.
Dus via Binance proberen? Of iemand een beter idee?
Je hoeft maar een klein gedeelte om te zetten naar BNB. BNB heeft veel minder trading pairs dan BTC en je zou dan nog een keer extra fees moeten betalen voor het omzetten van BTC naar BNB.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:49 schreef neo2000 het volgende:
deze vervolgens om te zetten naar BNB en daarvandaan wat verschillende muntjes te kopen om o.a. het besproken spacedust issue wat te omzeilen en niet al te veel in te leveren qua fees. Is dit een handige/de meest gunstige aanpak?
Misschien handig om te laten weten wat de oplossing nu was voor andere n00bs zoals ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:25 schreef crpytoshill het volgende:
ik wil ETH op Coinbase verkopen, nu kan ik alleen kiezen om te storten op mn EUR-rekening, dit is niet mn bankrekening neem ik aan? hoe kan ik direct op mn bankrekening laten storten? ik heb inmiddels mn bank toegevoegd dus kan via mn bank kopen. maar verkopen lukt niet.
laat maar , heb t al gevonden.
ja das misschien wel handigquote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien handig om te laten weten wat de oplossing nu was voor andere n00bs zoals ik.
Top. Eigenlijkw el logisch ook, maar wel jammer als je fuckups maakt bij uitbetalen en je opeens een paar coins.. misplaatst.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:26 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ja das misschien wel handig
bij het tabje 'accounts' staat je EUR-portomonnee en daar kan je kiezen om het op te nemen. Daar staat wel mn bank tussen. Dus eerst je crypto overmaken naar je EUR-portomonnee en daarna naar je bankrek.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar tbh. Gebruik zelf op m'n mobiel een app van de exchange waarbij je de huidige waarde van je gehele portfolio kunt zien. Maar die list niet veel meer dan de huidige waarde van het geheel en koersinfo van de munt op dat moment. Niet waarvoor je destijds bij aankoop de boel aangeschaft hebt voor zover ik kan vinden. Dus je kan wel snel zie dat je overall in de plus staat of in de min, maar niet zo 1-2-3 wat e hoofdveroorzaker is t.o.v. aankoopbedrag bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:20 schreef Gerlak1238 het volgende:
De exchange waar ik op zit heeft de prijzen van de Altcoins in BTC staan, maar ik vraag me af. Hoe weet je dan of je winst hebt gemaakt?
Wat betekent deze term. Net als FIAT?quote:
Hoe lang lees je nou al mee in het cryptoforum? Hodl staat nota bene in de openingspost uitgelegd. En FIAT: https://nl.wikipedia.org/wiki/Fiduciair_geldquote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat betekent deze term. Net als FIAT?
²
Een rebranding heeft te maken met marketing. Een nieuwe stijl, logo, uitstraling of visie. Fundamenteel en technisch veranderd er niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:35 schreef SMS303 het volgende:
Wat is eigenlijk een rebrand?
Heeft dit alleen betrekking op het uiterlijk van het "merk" of worden er (ook) veranderingen in bedrijfsvoering enzo doorgevoerd?
En wat als ik dat niet wil?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Je hebt een bitcoin adres gekoppeld in twee verschillende wallets. Je kan ze nu dus beiden gebruiken.
Dan verwijder je het adres uit de Wallet waar je het niet in wil. Of je verwijderd die wallet helemaal.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
En wat als ik dat niet wil?
Ik wil dat namelijk niet
5kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Met welke bedragen zijn jullie begonnen? Ik wil het eens proberen met 50 euro om alles eens uit te proberen enzo
Mijn eerste aankoop waren denk ik 150 Litecoins voor $300 oid.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Met welke bedragen zijn jullie begonnen? Ik wil het eens proberen met 50 euro om alles eens uit te proberen enzo
36kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
1000 euro.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Waar heeft het je gebracht. Lukt het je om het bij die 1000 euro te blijven of pomp je er steeds fast cash in? Ik ben zelf op zo'n 750 euro ingestapt. Maar met al dat lekkers is het moeilijk om niet nog meer in te pompen. Op dat soort moment is volwassen zijn echt wel een pré.quote:
Nou, ik ben gestopt met werken, maar ik kan nog zeker niet gaan rentenieren.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heeft het je gebracht. Lukt het je om het bij die 1000 euro te blijven of pomp je er steeds fast cash in? Ik ben zelf op zo'n 750 euro ingestapt. Maar met al dat lekkers is het moeilijk om niet nog meer in te pompen. Op dat soort moment is volwassen zijn echt wel een pré.
Ja.
²
Ik begrijp dat je ook regelmatig prostituees bezoekt?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar met al dat lekkers is het moeilijk om niet nog meer in te pompen. Op dat soort moment is volwassen zijn echt wel een pré.
Ja.
²
Ik heb zelf denk ik 1000 euro om mee te spelen zonder aan spaargeld te komen maar aangezien ik nog totaal niet bekend ben ermee wil ik het uitproberen/testen/snappen voordat ik eventueel met meer geld ga spelenquote:Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
36k
Geen idee wat je met deze info moet stop er gewoon geld in wat je kan/wil missen, dat verschilt voor iedereen.
Wat zit jij nou weer te ijlen?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ook regelmatig prostituees bezoekt?
²
Wat denk je met 50 euro 'allemaal' te kunnen proberen?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Enkel het doorhebben van de werking zonder onfortuinlijke te maken waardoor ik alles kwijt ben (door mijn schuld en dus niet door waardedaling )quote:Op zondag 28 januari 2018 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Wat denk je met 50 euro 'allemaal' te kunnen proberen?
2,50 in 20 verschillende coins?
Het wijst zich allemaal vanzelfquote:Op zondag 28 januari 2018 22:38 schreef Lidl het volgende:
[..]
Enkel het doorhebben van de werking zonder onfortuinlijke te maken waardoor ik alles kwijt ben (door mijn schuld en dus niet door waardedaling )
is wel slim om met niet al teveel te beginnen als je een beetje wil proberen.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:38 schreef Lidl het volgende:
[..]
Enkel het doorhebben van de werking zonder onfortuinlijke te maken waardoor ik alles kwijt ben (door mijn schuld en dus niet door waardedaling )
Begrijpelijk, maar er zal uiteindelijk niet veel van die 50 euro overblijven als je daadwerkelijk gaat traden.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:38 schreef Lidl het volgende:
[..]
Het idee is dat je alleen maar denkt in BTC en probeert om meer BTC te vergaren door goed te handelen.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:20 schreef Gerlak1238 het volgende:
De exchange waar ik op zit heeft de prijzen van de Altcoins in BTC staan, maar ik vraag me af. Hoe weet je dan of je winst hebt gemaakt?
Bijvoorbeeld:
Op 10 januari koop je 10 Ripple voor 0.1 BTC
Op 20 januari wil je je 10 Ripple misschien verkopen, je bekijkt de koers en het blijkt dat je er 0.16 BTC voor kan krijgen.
Heb je dan winst? Je hebt geen idee! Want je moet eerst blijkbaar gaan kijken wat de BTC heeft gedaan. Op 10 januari stond BTC op $15000 en op 20 januari op $12000. Nu pas weet je of je winst hebt gemaakt: 0.1 * 15000 = $1500 en 0.16 * 12000 = $1920. Winst dus. Maar terwijl je zat te rekenen veranderde de koers naar 0.14875 BTC/ripple en $11941/BTC... nog steeds verkopen?
En als je 5 coins hebt, hoe hou je dat dan bij? En als je niet exact meer weet hoe wat de BTC waard was toen je de munt kocht? Ik mis hier vast wat belangrijke info...
HODL is een term voor coins kopen en deze vasthouden voor de lange termijn (Hold On for Dear Life). Net zoiets als dat je Apple aandelen in de jaren 80 hebt gekocht en deze in 2018 pas weer naar cash omzet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:57 schreef woxxel het volgende:
Ik heb een coinbase met wat bitcoins, ethereum, en litebit.
Geregistreerd op binance, maar ik ben nog niet zo ver gekomen om mijn bitcoins daar te krijgen.
Ik las iets over op hodl zetten. Is dat alleen als je op binance bezig bent, of moet je zoiets ook op coinbase doen?
Bedankt voor de reacties. Duidelijk. Ik heb ze nu idd op coinbase. En als ik de app open hoef ik ook geen we in te vullen. Dus als ik m'n telefoon kwijt ben, ben ik ook m'n coints kwijt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:15 schreef BIGGI het volgende:
[..]
HODL is een term voor coins kopen en deze vasthouden voor de lange termijn (Hold On for Dear Life). Net zoiets als dat je Apple aandelen in de jaren 80 hebt gekocht en deze in 2018 pas weer naar cash omzet.
Als je wilt 'hodlen', dan zet je ze je coins juist niet op een Exchange maar in je eigen (paper) wallet... liever ook niet op een standaard Coinbase wallet ; dit omdat zij (net als een exchange) je private keys 'bewaren' en je er niet zelf over beschikt mocht hun site plat gaan / gehacked worden.
Ik heb bij coinbase de waarschuwing aangezet. Je kan invullen dat je een seintje krijgt als ie boven of onder een bepaald bedrag komt. Ik heb gewoon voor mezelf het bedrag van aankoop gedaan, zodat ik weet wanneer ik erboven zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:23 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Het idee is dat je alleen maar denkt in BTC en probeert om meer BTC te vergaren door goed te handelen.
Hoeveel dollar je uiteindelijk voor je BTC krijgt wordt gezien als irrelevant
Coinbase en Binance zijn beide exchanges.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:12 schreef woxxel het volgende:
Ik heb wat vragen.
Coinbase is dat m'n wallet?
Binance is de exchance?
Wat ik heb begrepen is, dat ik geld overmaakt naar coinbase. Daar Bitcoin of eth kopen, dan dat doorsturen naar binance om altcoin te kopen en dan dat weer terug naar coinbase sturen?
Kan ik vanaf coinbase ook bijv kopen bij bittrex?
En hoe weet je hoeveel fee je steeds kwijt bent? Is dat een percentage van wat je koopt, of een vast bedrag.
Waar zie je de restjes staan?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad BNB aanschaffen. Anders blijf je met allemaal kleine restjes over.
Bij orders staat de historyquote:Op zondag 4 februari 2018 20:02 schreef woxxel het volgende:
Waar kan ik op binance zien voor hoeveel ik de coins heb gekocht?
Ik weet niet meer wat dat was, en wanneer ik dan winst heb als ik ze verkoop
4kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
12kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Ja dat wil ik ook gaan doen, maar ik ben net begonnen en probeer het te begrijpen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Niks. Lekker HODLn.
Of beter, stap in altcoins. Mijn 3 grootste assets zijn geen Coinbase-like coins maar: NEO, VeChain en Walton. #moon2018
Sowieso lijkt het mij handiger om een ruimer tijdsframe te hanteren want LTC heeft de laatste weken juist veel winst geboekt t.o.v. de BTC. Daarnaast moet je bij het vergelijken van units niet kijken naar USD/EUR maar naar de relatieve stijging/daling t.o.v. elkaar in satoshi. Verder geldt over het algemeen dat je een unit die de laatste tijd relatief veel is gestegen beter niet kan kopen tenzij je er heilig van overtuigd bent dat de relatieve stijging door zal zetten op de lange termijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:50 schreef woxxel het volgende:
Wie kan mij simpel uitleggen waar op te letten bij traden?
Ik heb litecoin ze zijn behoorlijk omhoog gegaan in waarde (dollar)
Ik wil ze nu wisselen in bitcoin, maar die is ook gestegen in z'n waarde (dollar)
Heb je zo wel winst dan?
Bitcoin is 10% omhoog
En LTC is 5% omhoog
Wat doe je dan, LTC kopen of juist verkopen op dit moment?
Daarom ook Reddit. Zelfde soort autisten, maar dan internationale autisten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar autisten.
watquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar autisten.
Bedankt voor je uitlegquote:Op donderdag 15 februari 2018 22:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het mij handiger om een ruimer tijdsframe te hanteren want LTC heeft de laatste weken juist veel winst geboekt t.o.v. de BTC. Daarnaast moet je bij het vergelijken van units niet kijken naar USD/EUR maar naar de relatieve stijging/daling t.o.v. elkaar in satoshi. Verder geldt over het algemeen dat je een unit die de laatste tijd relatief veel is gestegen beter niet kan kopen tenzij je er heilig van overtuigd bent dat de relatieve stijging door zal zetten op de lange termijn.
Binance?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi!
Ik heb echt niet alles terug gelezen want ja Maar ik heb dus een tijdje wat Litecoins staan op www.cryptonator.com en via BTC direct gekocht. Nu wilde ik graag een exchange maken naar redcoins en naar verge/xvg maar nu kan ik dus geen account maken op bittrex.com en ook niet op https://poloniex.com/ nu weet ik niet hoe ik het anders kan doen? welke website is te vertrouwen?
De persoon die mij doorgaans helpt bij dit soort dingen heeft ook geen alternatief.
HALP
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:52 schreef Kyran het volgende:
RDD niet op Binance, dus dat kan niet, maar inderdaad, waarom RDD en XVG
Wat is er mis met LTC?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi!
Ik heb echt niet alles terug gelezen want ja Maar ik heb dus een tijdje wat Litecoins staan op www.cryptonator.com en via BTC direct gekocht. Nu wilde ik graag een exchange maken naar redcoins en naar verge/xvg maar nu kan ik dus geen account maken op bittrex.com en ook niet op https://poloniex.com/ nu weet ik niet hoe ik het anders kan doen? welke website is te vertrouwen?
De persoon die mij doorgaans helpt bij dit soort dingen heeft ook geen alternatief.
HALP
en is dat veilig?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Binance?
Edit: Oh, geen RDD op Binance dus. Je kunt hier ook even zoeken naar een exchange die alles heeft wat je wil: https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/.
Oh, en als ik dan toch bezig ben: Waarom RDD en XVG?
dat advies heb ik gekregen om te investeren in die twee cryptovaluta'squote:Op maandag 19 februari 2018 16:52 schreef Kyran het volgende:
RDD niet op Binance, dus dat kan niet, maar inderdaad, waarom RDD en XVG
niets, denk ik. Denk jij dat ik het beter kan laten staan dan?quote:
Mijn mening is dat je het beter kan laten staan in LTC als je andere opties RDD en XVG zijn, maar goed dat benk ikquote:Op maandag 19 februari 2018 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en is dat veilig?
[..]
dat advies heb ik gekregen om te investeren in die twee cryptovaluta's
[..]
niets, denk ik. Denk jij dat ik het beter kan laten staan dan?
uit FAQ van bitonicquote:Op maandag 19 februari 2018 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
Noobvraag:
Ik heb een account op Binance. Hoe maak ik van mijn BTC op Binance weer euro's ?
Op Bitonic heb ik al vaker transacties gedaan, maar snap niet echt hoe ik daar BTC verkoop.
Op binance moet ik namelijk voor een 'withdrawel' een BTC withdrawel adres invoeren. Maar hoe krijg ik die? Op Bitonic zie ik die niet? Of moet ik daar het aantal BTC wat ik wil verkopen invullen en dan op verkopen drukken?
https://bitonic.nl/
quote:Om bitcoins te verkopen vult u in hoeveel bitcoins u aan ons aanbiedt, of hoeveel euro's u wilt ontvangen. Vervolgens vult u uw betalingsgegevens in en een retour-bitcoinadres (een adres uit uw wallet) voor het geval de uitbetaling niet kan plaatsvinden. Houd bij het invoeren van het bitcoin-bedrag rekening met de miners-fee!
Nadat u akkoord bent met de voorwaarden en op verzenden klikt, krijgt u een overzicht te zien met daarop een bitcoinadres (en bijbehorende QR-code) om de bitcoins naar toe te sturen. Nadat u de bitcoins heeft verstuurd hoeft u niets meer te doen, ons systeem detecteert automatisch of uw bitcoins ontvangen zijn en bevestigd door het netwerk. De betaling vindt plaats na de eerste netwerkbevestiging, uiterlijk de eerstvolgende werkdag. Onze prijs staat vooraf vast, bij ons loopt u geen koersrisico zoals bij andere partijen, die achteraf pas vaststellen wat u krijgt uitbetaald.
ik wilde gewoon wat andere erbij, dat is het meer. Maar ik kan ze dus uberhaupt niet kopen lijkt het. wat adviseer jij dan?quote:Op maandag 19 februari 2018 19:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je het beter kan laten staan in LTC als je andere opties RDD en XVG zijn, maar goed dat benk ik
BTC ETH LTC zijn diegenen met minder risico (let op, ik zeg minder risico, want crypto is altijd een risico ).quote:Op maandag 19 februari 2018 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wilde gewoon wat andere erbij, dat is het meer. Maar ik kan ze dus uberhaupt niet kopen lijkt het. wat adviseer jij dan?
LTC is een degelijke holding i.t.t. XVG en RDD, ik weet niet waar je dit advies vandaan hebt, maar dit soort adviezen komen meestal van mensen die goedkope shitcoins opkopen in de ijdele hoop dat die ooit heel veel waard zullen gaan worden zonder er het fijne van af te weten.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en is dat veilig?
[..]
dat advies heb ik gekregen om te investeren in die twee cryptovaluta's
[..]
niets, denk ik. Denk jij dat ik het beter kan laten staan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ugh, zoveel opties. ik ben nog maar een beginner en ik weet er eigenlijk maar heel weinig van. Misschien kan ik dan inderdaad maar bij BTC ETG en LTC blijven.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC ETH LTC zijn diegenen met minder risico (let op, ik zeg minder risico, want crypto is altijd een risico ).
Als je meer risico wil nemen voor een beter resultaat zijn er tal van mogelijkheden. VeChain, Icon, Lisk, WaltonChain, Waves. Dit zijn de coins waar ik in zit of wil gaan zitten in ieder geval Iedereen zal hier een andere mening over hebben. Als je zelf geen ervaring hebt en je er niet teveel in kan/wil verdiepen zou ik persoonlijk aanraden om bij BTC/ETH/LTC te blijven
quote:Op maandag 19 februari 2018 19:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
LTC is een degelijke holding i.t.t. XVG en RDD, ik weet niet waar je dit advies vandaan hebt, maar dit soort adviezen komen meestal van mensen die goedkope shitcoins opkopen in de ijdele hoop dat die ooit heel veel waard zullen gaan worden zonder er het fijne van af te weten.
Je kan LTC wel traden, maar dan zou ik het traden tegen andere ''degelijke'' / ''gevestigde'' coins, zoals bijvoorbeeld BTC en ETH.Ja zo'n kerel die ik nu een jaar ken, en die mij geholpen heeft om dit te doen en de basis heeft verteld. Ik zat al enorm lang te dubben of ik hiermee zou beginnen. Op een gegeven moment toch accountje gemaakt en geld overgeschreven. Maar hij adviseerde mij dus om die coins te halen. Ik nam aan dat hij er verstand van had aangezien hij al 3 jaar actief is met dit alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar na jullie posts begin ik dus te twijfelen
Hij vertelde me dat er echt een goede kans op een goede toekomst was voor verge, redcoin en bitshare.Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
Uhhh.. als die vriend van jou je dit allemaal heeft verteld en uitgelegd kan die je dan ook nu niet helpen ?quote:Op maandag 19 februari 2018 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ugh, zoveel opties. ik ben nog maar een beginner en ik weet er eigenlijk maar heel weinig van. Misschien kan ik dan inderdaad maar bij BTC ETG en LTC blijven.
En lid worden van 30 verschillende websites zie ik eigenlijk ook niet echt zitten.
In principe hoef je toch niet te traden?
[..]
Ja zo'n kerel die ik nu een jaar ken, en die mij geholpen heeft om dit te doen en de basis heeft verteld. Ik zat al enorm lang te dubben of ik hiermee zou beginnen. Op een gegeven moment toch accountje gemaakt en geld overgeschreven. Maar hij adviseerde mij dus om die coins te halen. Ik nam aan dat hij er verstand van had aangezien hij al 3 jaar actief is met dit alles.
Hij vertelde me dat er echt een goede kans op een goede toekomst was voor verge, redcoin en bitshare.
Nee, want hij wist dus 2 websites waar ik die coins kon kopen, en verder niet. Daar nemen ze dus momenteel geen nieuwe registraties aan. Als hij me kon helpen was ik nu niet hier héquote:Op maandag 19 februari 2018 19:45 schreef TwztId het volgende:
[..]
Uhhh.. als die vriend van jou je dit allemaal heeft verteld en uitgelegd kan die je dan ook nu niet helpen ?
https://yobit.net/en/quote:Op maandag 19 februari 2018 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want hij wist dus 2 websites waar ik die coins kon kopen, en verder niet. Daar nemen ze dus momenteel geen nieuwe registraties aan. Als hij me kon helpen was ik nu niet hier hé
Bedankt, ik ben voor litebit gegaanquote:Op maandag 19 februari 2018 20:00 schreef TwztId het volgende:
[..]
https://yobit.net/en/
https://www.litebit.eu/nl (weet niet zeker of e hier alweer nieuwe registraties aannemen)
Hier kan je ze beiden kopen.
Als hij al 3 jaar bezig is met dit alles en niet verder komt dan 2 sites en met die coins op de proppen komt, ben ik bang dat je hogere winsten zal behalen als je exact het tegenovergestelde doet van wat hij adviseert.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ugh, zoveel opties. ik ben nog maar een beginner en ik weet er eigenlijk maar heel weinig van. Misschien kan ik dan inderdaad maar bij BTC ETG en LTC blijven.
En lid worden van 30 verschillende websites zie ik eigenlijk ook niet echt zitten.
In principe hoef je toch niet te traden?
[..]
Ja zo'n kerel die ik nu een jaar ken, en die mij geholpen heeft om dit te doen en de basis heeft verteld. Ik zat al enorm lang te dubben of ik hiermee zou beginnen. Op een gegeven moment toch accountje gemaakt en geld overgeschreven. Maar hij adviseerde mij dus om die coins te halen. Ik nam aan dat hij er verstand van had aangezien hij al 3 jaar actief is met dit alles.
Hij vertelde me dat er echt een goede kans op een goede toekomst was voor verge, redcoin en bitshare.
Dat kan nog wel even duren. Maar je krijgt uiteindelijk het aantal BTC dat je van BTCdirect hebt gekocht.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:12 schreef satecl het volgende:
Gisterenochtend ¤ 5k aan BTC gekocht via BTC direct naar CobinHood. Maar het is nu nog steeds niet binnen op CobinHood. Maar welke koers krijg je? Op het moment dat je het via BTC Direct koopt, of de koers van het moment dat heb op CobinHood binnen komt?
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:29 schreef solidslayer het volgende:
Na een maand wachten is eindelijk mijn ETH fund aangekomen op Cobinhood.. Daar wilde ik destijds wat SophiaTX voor kopen destijds.. maar nu twijfel ik, DRGN, EJN, UTNP, of wat anders? Geen zin om research te doen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:32 schreef solidslayer het volgende:
[..]
aangekocht via BTCdirect, maar blijkbaar ondersteund cobinhood geen multi signature wallets, het was een internal transaction.. na heel wat mailverkeer met de support is het dan eindelijk rechtgezet.
Vorige week ook 1k gekocht, toen was het er binnen 4 uur.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren. Maar je krijgt uiteindelijk het aantal BTC dat je van BTCdirect hebt gekocht.
[..]
[..]
thanksquote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:20 schreef Afwazig het volgende:
Kraken is prima. Tijdje last gehad van veel downtime door krakende (ho ho ho ) servers maar het lijkt nu opgelost.
Je kan wat van je bitcoins uit je wallet overhevelen naar binance en daar op de exchange VeChain kopen. Als je niet zo geïnteresseerd bent in dagelijks handelen is het het best om je coins daarna in je eigen wallet te bewaren. Dan heb je ze in eigen beheer en kan je er altijd bij.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:49 schreef Thibbi het volgende:
iemand een goede site waar vele soorten coins te koop zijn ? binance ziet er volgens mij wel redelijk professioneel uit maar moet je dan nog kijken voor een eigen wallet ?
denk dat ik het allemaal een beetje door elkaar begin te slaan
Ben wat geïntresseerd in de Vechain coin ..
Binance als je het mij vraagt. Stabiel, prima mobiele en desktop applications, site is ook goed te doen. Zo betrouwbaar als het maar kan in cryptoquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:50 schreef Thibbi het volgende:
[..]
thanks
ben je meer fan van Kraken of werk je liever via binance ?
Voor fiat naar crypto of andersom Kraken. Voor een grote aanbod aan altcoins Binance.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:50 schreef Thibbi het volgende:
[..]
thanks
ben je meer fan van Kraken of werk je liever via binance ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:26 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb een hoop ingelezen op enkele website en de verschillende Fokreeksen. Soms zag (en zie ik nog steeds) door de bomen het bos niet meer.
Aangezien Bittrex geen nieuwe mensen aanneemt heb ik op mijn desktop op Binance een account aangemaakt. Via bitronic heb ik voor een bedrag bitcoins gekocht en dit overgemaakt naar mijn account op Binance (heet het account op een Exchange waar je deposit naar doet ook een Wallet?)
het is in principe hun wallet ja, waar jij gebruik van maakt.
Het is nog even wachten op bankverificatie tot het op de exange staat.
Maar vooruitlopend op het moment dat ik wat kan beginnen met traden had ik een vraag. Hoe kan ik het beste mijn portfolio bekijken op mijn telefoon? Ik hoef niet perse te kunnen traden, maar zou wel graag de actuele waarde van mijn coins willen zien.
Ik heb zelf de app Coinfolix recent geleden gedownload waar je de koersen kan zien en zelf in kan voeren wat je hebt en wat je er voor betaald hebt.
Is dit een prima app of adviseren jullie mij andere apps om mijn portfolio bij te houden?
Binance heeft ook een app kan je ook gelijk traden enzo,
maar Delta is momenteel het populairste denk om je transacties bij te houden.
Is er ook een mogelijkheid om bijv Binance account te koppelen zodat automatisch je coins worden gekoppeld en je deze niet zelf hoeft in te voeren?
Dan moet je een app kiezen met API support, Coinstats bijvoorbeeld.
Dank voor de snelle reactie. Ik ga weer lekker verder stoeien!quote:
Misschien heb je gelijk. Daarom ben ik ook op FOK! gaan zoeken naar wat meer info en wellicht advies.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als hij al 3 jaar bezig is met dit alles en niet verder komt dan 2 sites en met die coins op de proppen komt, ben ik bang dat je hogere winsten zal behalen als je exact het tegenovergestelde doet van wat hij adviseert.
Hier staan overigens alle markten waar ze beschikbaar zijn:
https://coinmarketcap.com/currencies/verge/#markets
https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/#markets
Je begrijptquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:12 schreef Mascleta het volgende:
Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen en misschien denk ik wel volledig verkeerd, maar in het beginnerstopic moet ik deze vraag natuurlijk wel kunnen stellen.
Klopt mijn manier van redeneren hieronder?
In mijn hoofd reken ik uiteraard in de valuta die wij gebruiken en dat is de Euro. Ik het een bedrag omgezet in BTC en dat naar een exchange gestuurd. Daar zie ik nu staat hoeveel bitcoin ik heb staan op die exchange (0.01******* bitcoin). Op de exchange ga ik vervolgens daytraden met andere cryptocoins die ik ruil voor de BTC die ik heb.
Zodoende stijgt of daalt mijn hoeveelheid BTC op de exchange. Uiteindelijk zou je bij het uitbetalen dit weer opzetten in BTC en dat weer naar Euro's.
Zodoende blijft de koers van de Bitcoin ten opzichte van de Euro altijd bepalend voor de waarde van de Altcoins die je bezit op de exchange.
Begrijp ik het nu goed of denk ik volledig verkeerd?
quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:12 schreef Mascleta het volgende:
Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen en misschien denk ik wel volledig verkeerd, maar in het beginnerstopic moet ik deze vraag natuurlijk wel kunnen stellen.
In mijn hoofd reken ik uiteraard in de valuta die wij gebruiken en dat is de Euro. Ik het een bedrag omgezet in BTC en dat naar een exchange gestuurd. Daar zie ik nu staat hoeveel bitcoin ik heb staan op die exchange (0.01******* bitcoin). Op de exchange ga ik vervolgens daytraden met andere cryptocoins die ik ruil voor de BTC die ik heb.
Zodoende stijgt of daalt mijn hoeveelheid BTC op de exchange. Uiteindelijk zou je bij het uitbetalen dit weer opzetten in BTC en dat weer naar Euro's.
Zodoende blijft de koers van de Bitcoin ten opzichte van de Euro altijd bepalend voor de waarde van de Altcoins die je bezit op de exchange.
Kraken is prima.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zijn nou goede (betrouwbaar, snel, zo laag mogelijke fees) plekken om je fiat om te zetten naar crypto en vice versa?
Goed.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:12 schreef Mascleta het volgende:
Vrij normaal rond deze periode, als we voorgaande jaren erbij pakken. Hoewel het nu iets extremer is naar mijn gevoel, wat ook wel weer logisch is, door veel nieuwe instappers.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:34 schreef woxxel het volgende:
Weer een vraagje.
Ik kijk nu sinds 3 weken mee met btc en binance.
Ik heb btc van 5000 naar 10.000 en weer richting 7000 in deze korte tijd.
Ben ik nu op het moment begonnen dat er van alles gaande is of zijn deze grote schommelingen normaal?
Ok txs! Dan wacht ik rustig af met bijkopen tot de volgende dip en kijk ik het allemaal even aan hoe het gaat met wat ik nu heb.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:36 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Vrij normaal rond deze periode, als we voorgaande jaren erbij pakken. Hoewel het nu iets extremer is naar mijn gevoel, wat ook wel weer logisch is, door veel nieuwe instappers.
dat laatste ja.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:26 schreef hondashadow het volgende:
Hallo! Ik ben uit nieuwsgierigheid ook maar eens aan het rondkijken. Ik heb voor een speel-beetje geld een klein beetje bitcoin aangeschaft, en dat staat nu in een electrum wallet. Ik zag echter ook nog exodus, en dat zag er ook wel heel gaaf uit, en kan ook meerdere soorten coins bevatten. Ik snap alleen niet goed hoe ik dan de inhoud van mijn wallet zou moeten overzetten naar exodus? Of kan dat alleen met een transactie, en dus het betalen van een fee?
Bitcoin.com is bitcoin cash, kijk uit! Bitcoin.org is bitcoin.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste mensen,
Ik zit te minen en de bitcoins komen op bitcoin.com
Vanaf daar kan ik het naar een bitcoin wallet sturen.. maar...
Wat is de snelste/goedkoopste manier om deze bitcoin om te zetten naar geld op mijn bankrekening?
Alvast bedankt
Oke ik begrijp het dan niet helemaal.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:31 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Bitcoin.com is bitcoin cash, kijk uit! Bitcoin.org is bitcoin.
Het makkelijkst naar geld op je rekening is verkopen via een broker zoals bitonic.
Ah dan doe je het denk ik wel goed. Ik dacht even dat je naar een wallet minede en op bitcoin.com staan volgens mijn enkels bcash wallets met dank aan scammer Roger Ver.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke ik begrijp het dan niet helemaal.
Ik zit te minen naar https://console.pool.bitcoin.com/
En daar staat dat je kan BTC of BCH kan minen.. ik mine BTC..
Oke gelukkig maar, zouden niet willen dat mijn rendament -1000% is hehe.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ah dan doe je het denk ik wel goed. Ik dacht even dat je naar een wallet minede en op bitcoin.com staan volgens mijn enkels bcash wallets met dank aan scammer Roger Ver.
Zelf cash ik uit via Kraken, al enkele jaren maak ik hier gebruik van en het staat altijd binnen 2/3 dagen op mijn rekening, ook in het weekend. Je betaald vrijwel geen fees en maakt het dus een stuk goedkoper dan Bitonic/Anycoindirect. Bitonic is naar mijn mening een betrouwbare partij waar ik veel goede verhalen over hoor, echter is Anycoindirect een partij wie ik niet mijn geld toe vertrouw, wel zijn er voldoende mensen die er goede ervaringen mee hebben.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar, zouden niet willen dat mijn rendament -1000% is hehe.
Maar oke ik moet dus een bitonic account aanmaken, dan heb ik daar een wallet begrijp ik?
Stuur dan naar die wallet mijn BTC.
Dan vanaf die wallet naar mijn bank.
Bedoel heb er geen enkele ervaring mee, noobtopic dus ja Vragen kan geen kwaad. Wat ik stel klopt?
dat is 0.2% Maker fee en 0.1% Takerfeequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Even goed kijken hoeveel fee je moet betalen per buy/sell. Als je verkoopt voordat je minimaal die fee hebt verdient, dan lijdt je per trade verlies.
Als er vragen zijn, stel ze gerust.quote:
Ik wil er van alles over weten. Wellicht heb je een goede beginnerstip ofzo? Of welke coins raad jij aan om in de gaten te houden en/of aan te schaffen? En waarom?quote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als er vragen zijn, stel ze gerust.
Vechainquote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik wil er van alles over weten. Wellicht heb je een goede beginnerstip ofzo? Of welke coins raad jij aan om in de gaten te houden en/of aan te schaffen? En waarom?
Ik heb aan het begin veel getrade, maar uiteindelijk moet je daar geluk mee hebben. De meeste mensen verliezen hier geld mee. Ik vind het nu veel fijner om periodiek wat bitcoin aan te schaffen en achterover leunen. Veel minder stress en zodra je je steeds meer in Bitcoin verdiept, des te meer kom je te weten over verschillende onderwerpen maar vooral economie en politiek. Ik raad je aan om een hier en hier te kijken.quote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik wil er van alles over weten. Wellicht heb je een goede beginnerstip ofzo? Of welke coins raad jij aan om in de gaten te houden en/of aan te schaffen? En waarom?
Het .dat bestand van Feathercoin moet je nog gewoon kunnen gebruiken met hun nieuwe wallet. Worldcoin ligt ergens op het kerkhof der crypto.quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef Harveo het volgende:
Geen "nieuwe" aanwas, maar sinds gisteren weer op de trein gestapt. Ik heb begin 2016 2014 ongeveer 250 euro BTC gekocht op BTC-E.com. Helaas bleek deze website niet geheel betrouwbaar en is deze offline gehaald, daarna opnieuw in de lucht gekomen via WEX.NZ etc etc. Het enige wat ik hier nog van heb is een .DAT bestand van Feather- en worldcoins die ik vanavond probeer te herstellen. Geen idee hoeveel dit er zijn trouwens. Ik had nog cash op BTC-E staan en dat ben ik dus kwijt helaas. Lesje geleerd zullen we maar zeggen.
Maar goed, gisteren aangemeld op Litebit en 50 euro Litecoins gekocht. Private wallet heb ik ook nog op de PC staan dus daar gaat alles ook direct naar toe Bedoeling is om regelmatig wat in te leggen.
Edit: Ik zie zojuist dat de .DAT bestanden van 2014 zijn
Precies. Ik zet nu maandelijks een bedrag in voor Bitcoin en Polkadot ongeacht de koers. Ik ben totaal geen trader. Ik doe dit voor de lange termijn zoals ik dit in het verleden met fysiek goud deed.quote:Op dinsdag 29 december 2020 07:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin veel getrade, maar uiteindelijk moet je daar geluk mee hebben. De meeste mensen verliezen hier geld mee. Ik vind het nu veel fijner om periodiek wat bitcoin aan te schaffen en achterover leunen. Veel minder stress en zodra je je steeds meer in Bitcoin verdiept, des te meer kom je te weten over verschillende onderwerpen maar vooral economie en politiek. Ik raad je aan om een hier en hier te kijken.
Ik geloof verder in geen enkel project, louter bitcoin en vechain.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:31 schreef Rossdale het volgende:
Jup, iedereen is een expert in een bullmarket
Heb je geen backupcodes van je 2FA ergens opgeschreven? Dat is een code van een reeks karakters die je ALTIJD krijgt bij het aanmaken van een 2FA en er staat ook ALTIJD bij dat je deze goed moet bewaren. Voer je deze code in, kun je meteen je 2FA weer gebruiken van de desbetreffende site.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:56 schreef Blackst4r het volgende:
Ik heb dus drie jaar geleden wat altcoins gekocht, ook vechain.
Maar ik heb een 2 step verification aanstaan met Google Authenticator. Die staat op mn oude telefoon waarvan het beeldscherm het niet doet. Alleen heel af en toe.
Dus twee weken wilde die telefoon ineens aan. Ik daarmee de code overgenomen op mn nieuwe telefoon. Werkte het niet.
Moest ik blijkbaar de QR code overscannen maar toen deed het beeldscherm het weer niet
Zeer irritant. Of ik moet naar de telefoonzaak er een nieuw beeldscherm in laten maken ofzo.
nou 50 btc in 2013 gekocht dan had je nu 1.3 mil dollarquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:23 schreef Harveo het volgende:
Nou, na een paar keer proberen mijn wallet van de Feathercoins opnieuw naar boven kunnen halen. In totaal 50 coins met een waarde van maar liefst 0,55 cent.
Laatste transactie was van 2013. Zo zie je maar weer dat het niet altijd gouden bergen oplevert Als het nou BTC, ETh of LTC waren geweest...
Ben wel blij dat ik nu zelf heb uitgevonden hoe het zit met backups van wallets.
Ligt eraan hoeveel je koopt, waarvoor je het koopt en wat je er mee wil gaan doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:28 schreef Harveo het volgende:
Nog een n00b vraagje. Hoe gaan jullie om met veel verschillende coins?
Hebben jullie dan ook heel veel verschillende wallets op je PC staan en hoe houden jullie dit overzichtelijk?
Waarom je bitcoin ook niet gewoon op een exchange laten staan? Voor de veiligheid? Aangezien ik dit zelf wel doe. Niet dat ik zoveel heb, maar 800 euroquote:Op woensdag 30 december 2020 10:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je koopt, waarvoor je het koopt en wat je er mee wil gaan doen.
Persoonlijk denk ik dat je geen lange termijn investeringen moet doen in altcoins. Daarnaast wil je ook snel kunnen verkopen dus dan kun je ze beter op een exchange laten staan. Wil je echter wel voor lange termijn opslaan zou ik een multicoin wallet kiezen (Coinomi bijv.). Veel defi shit zijn ERC20 tokens dus dan kun je het met een Ethereum wallet af (Metamask). Bitcoin zelf beheer ik met een hardware wallet (Coldcard). Je kan het bijhouden met Blockfolio of Delta.
Ja, veiligheid.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom je bitcoin ook niet gewoon op een exchange laten staan? Voor de veiligheid? Aangezien ik dit zelf wel doe. Niet dat ik zoveel heb, maar 800 euro
Mmm ja. Misschien moet ik er ook eens over na gaan denken. Maar hoor ook weer zoveel van die horror verhalen van pc's die kapot gaan en dan niet meer bij hun bitcoins kunnen enzo. Of wachtwoorden kwijt zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, veiligheid.
Als het niet in je persoonlijke wallet zit, waar alleen JIJ in kan, is het simpelweg niet veilig en ook niet van jou. Nu moet je er op blijven vertrouwen dat de exchange het daadwerkelijk "uitbetaalt" en als de exchange offline gaat of een flinke hack te verduren krijgt ben je het gewoon kwijt.
Zo lang je de backup seed goed bewaart, kun je altijd bij je bitcoin.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mmm ja. Misschien moet ik er ook eens over na gaan denken. Maar hoor ook weer zoveel van die horror verhalen van pc's die kapot gaan en dan niet meer bij hun bitcoins kunnen enzo. Of wachtwoorden kwijt zijn.
Een collega van mij heeft bijvoorbeeld in 2013 1 bitcoin gekocht. en die kwijt geraakt omdat hij het een beetje vergeten was en de laptop weggedaan heeft
Je seed gewoon goed bewaren, liefst op papier, op een hele veilige plek. Je kan er dan via ieder toestel gewoon bij. Je seed is je sleutel tot je BTC. Zou het juist niet op een computer bewaren, want ook dat kan weer gehacked worden of zoals je zegt kapot gaan waardoor je niet meer bij je seed kan.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mmm ja. Misschien moet ik er ook eens over na gaan denken. Maar hoor ook weer zoveel van die horror verhalen van pc's die kapot gaan en dan niet meer bij hun bitcoins kunnen enzo. Of wachtwoorden kwijt zijn.
Een collega van mij heeft bijvoorbeeld in 2013 1 bitcoin gekocht. en die kwijt geraakt omdat hij het een beetje vergeten was en de laptop weggedaan heeft
Het is mij van de week ook gelukt om een 7 jaar oude wallet Feathercoins opnieuw in te laden via een backup van een .DAT bestand. Had geen wachtwoord/seed hier op staan trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De meeste alts heb ik gewoon opgeslagen op een hardwarewallet en voor degenen waarvoor dat niet kan, heb ik een losse wallet. Maar dat is volgens mij nog maar 1 altcoin.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:28 schreef Harveo het volgende:
Nog een n00b vraagje. Hoe gaan jullie om met veel verschillende coins?
Hebben jullie dan ook heel veel verschillende wallets op je PC staan en hoe houden jullie dit overzichtelijk?
Je topic is even verplaatst naar hierquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:38 schreef DiepOngelukkig het volgende:
Hi mensen,
Wat is een goede app voor o.a. day trading?
Ik ben nu aan het spelen met Forex, maar daar zijn altcoins niet echt een optie.
Wat is beetje een goede app voor altcoins met misschien combinatie als goud, ETF's etc.etc.
Platform: PC als Mobiel (laatste geen vereiste).
Ben niet meer bekend met Bittrex, maar de makkelijkste weg is om je bitcoin te versturen naar Bitonic.nl.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:22 schreef _Dizzy_ het volgende:
Oke, dit zal wel de grootste Noobvraag ooit zijn...
Ik heb 2 jaar geleden via de Tutorial van greys 0.002 bitcoins gekocht ( Ik weet niet goed meer hoe, via een Ideal link in elk geval)
Deze staan op Bittrex, nu wil ik ze alleen uitbetalen, ik kom er alleen niet achter hoe...
Ik kan ze niet rechtstreeks via Bittrex op mijn rekening zetten, of wel? Of via Paypal ofzo?
Please help
In bitcoin stoppen en niet elke dag naar kijken. Werkt beter voor mij dan maar op allemaal shitcoins gokken. En hoef je ook niet 20x per dag te kijken hoe het met al je coins gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Ben een tijdje geleden begonnen met wat cryptocoins. Merk aan mezelf dat ik heen en weer swap tussen kleine bedragen over meerdere coins, of wat grotere bedragen over een beperkt aantal coins. Waar hebben jullie het meeste succes mee?
Dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In bitcoin stoppen en niet elke dag naar kijken. Werkt beter voor mij dan maar op allemaal shitcoins gokken. En hoef je ook niet 20x per dag te kijken hoe het met al je coins gaat
Die kleinere coins moet je gewoon kopen en over 10 jaar nog eens kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Ben een tijdje geleden begonnen met wat cryptocoins. Merk aan mezelf dat ik heen en weer swap tussen kleine bedragen over meerdere coins, of wat grotere bedragen over een beperkt aantal coins. Waar hebben jullie het meeste succes mee?
Ik houd zelf elke aan en verkoop in notitie op telefoon bij met datum, aankoopprijs (koers) en totaal waarde in dollar na moment van aankoop bij die munt. Zo kan ik snel zien op elk moment hoeveel ik winst heb, maar ook of ik een eerdere “te duur” instapmoment later heb recht getrokken met een goed laag instapmoment.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef Harveo het volgende:
Houden jullie een overzicht bij van alle aan- en verkopen? Als je op verschillende exchanges coins hebt staan lijkt het mij handig. Wat ik me dan afvraag, als je bv ETH koopt voor 5 euro en tijdje later bij koopt voor 10 euro. Tellen jullie dan alles op en pakken dan het gemiddelde? Dus 7.50 voor x coins?
Of verkopen jullie alles om daarna weer voor al het geld in te kopen?
Ik met de meerdere coins, maar de meeste mensen zullen dat afraden omdat ze vinden dat BTC en ETH wat meer zekerheid gevenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Beter pak je winst wanneer die er is. Een coin die over 3 maanden op 2000% staat kan over een jaar weer zijn gezakt naar ongeveer het aankoopbedragquote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die kleinere coins moet je gewoon kopen en over 10 jaar nog eens kijken.
Dit is echt een heel slecht advies. Vrijwel 99% van de coins daalt in waarde qua sats terwijl Bitcoin maar blijft stijgen. In dat geval zou je dus beter bitcoin kunnen kopen en vast houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die kleinere coins moet je gewoon kopen en over 10 jaar nog eens kijken.
Over de meeste coins kun je dit helemaal niet beweren aangezien de meesten nog niet eens 10 jaar bestaan. Er is geen waardevolle statistiek. Maar goed veel plezier met je twee tientjes winst.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dit is echt een heel slecht advies. Vrijwel 99% van de coins daalt in waarde qua sats terwijl Bitcoin maar blijft stijgen. In dat geval zou je dus beter bitcoin kunnen kopen en vast houden.
Oké Dirk. Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks in een beginners topic.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Over de meeste coins kun je dit helemaal niet beweren aangezien de meesten nog niet eens 10 jaar bestaan. Er is geen waardevolle statistiek. Maar goed veel plezier met je twee tientjes winst.
Moet niet. Je kan Binance als je wallet gebruiken. Is alleen minder veilig. Het is pas echt van jou als je het in eigen beheer hebt. In theorie kan Binance besluiten er mee te stoppen en ben je alles kwijt. Of gehackt worden etc.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef MissyZ het volgende:
Begrijp ik goed dat als ik hier iets van wil kopen via Binance ik een soort wallet, buiten Binance moet nemen?
Duur en in het verleden wat hacks. Maar ken genoeg mensen die er naar tevredenheid kopen, ik zou dat zelf niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:15 schreef KaBuf het volgende:
Gebruikt iemand hier ook LiteBit? Goede / slechte ervaringen mee?
Vanaf wanneer spreek je van grote bedragen? Ik heb nu ¤2.500,- aan Bitcoin en VeChain staan bij Bitvavo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus als je grote bedragen er in gaat stoppen zou ik zeker een eigen wallet gebruiken
Tja dat moet je zelf bepalen wat jij groot vind. Voor de 1 is 100 groot voor de andere is 100 000 groot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer spreek je van grote bedragen? Ik heb nu ¤2.500,- aan Bitcoin en VeChain staan bij Bitvavo.
ben je verdrietig als je het niet meer op kunt nemen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer spreek je van grote bedragen? Ik heb nu ¤2.500,- aan Bitcoin en VeChain staan bij Bitvavo.
Leuk, maar dat bepaalt niet de waarde van een munt natuurlijk. Ik bedoel, met de euro kan je ook een grote schroef aandraaien of je gitaar mee bespelen maar daar wordt hij niet meer waard van.quote:Op maandag 28 december 2020 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vechain
Vechain is een blockchain platform die is opgezet met maar één doel. Het bevestigen van de echtheid van luxe (merk)producten.
Inderdaad duur maar wel makkelijk in gebruik, vooral de app.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:15 schreef KaBuf het volgende:
Gebruikt iemand hier ook LiteBit? Goede / slechte ervaringen mee?
Ligt eraan wat je precies wil doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef Piperidine het volgende:
Maakt het een enorm verschil of je nou Binance of Bitvavo als exchange gebruikt?
Ik kom net kijken.
Als je de mogelijkheid heb om ze meteen te verkopen voor euro's zou ik dat doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:36 schreef Missgroen het volgende:
Ik wil een beetje afromen en van een aantal shitcoins af. Lijkt me een mooi moment. Wat is het goedkoopst: per shitcoin naar euro of eerst alles naar btc en dan naar euro?
Ik heb een deel op litebit (daar wil ik alles vanaf, gedeelte naar binance en gedeelte opnemen) en dus ook Binance.
Oja en ook op Cryptopia....dusss....
Denk dat je even geduld moet hebben. Bij iemand op Tweakers duurde een storting ook vrij lang.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:52 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb via Binance app ¤40,- geïnvesteerd voordat mijn account geverifieerd is. Nu zie ik nergens mijn transactie, komt dit nog?
De verificatie is uiterlijk 2 maart voltooid.
De verificatie is gedaan, maar ik zie nog steeds mijn geld niet. Heb 2 transacties gedaan van 40 en 15 euro.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:03 schreef Harveo het volgende:
[..]
Denk dat je even geduld moet hebben. Bij iemand op Tweakers duurde een storting ook vrij lang.
Waarschijnlijk is het heel druk trouwens, verificatie van mijn account was binnen paar minuten gedaan paar weken terug.
Hoe heb je het 'geïnvesteerd'?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De verificatie is gedaan, maar ik zie nog steeds mijn geld niet. Heb 2 transacties gedaan van 40 en 15 euro.
Tsja, dat is een nadeel aan Bitcoin. De transactiekosten zijn enorm.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:14 schreef julian6 het volgende:
Iemand tips voor het instellen van de 'miners fee' in electrum? Het is de eerste keer dat ik een desktop wallet gebruik, voorheen hield ik mijn coins gewoon op coinbase. Nu zie ik dat als ik coins, bij wijze van test met een klein bedrag, van electrum naar coinbase wil versturen er een enorme miners fee op staat. De 'recommend fee' is ruim 300% van het oorspronkelijke bedrag
ik heb nu handmatig een lagere fee gekozen van 27 sat/byte (30% van het totaalbedrag á 7,50) maar ik vraag mij af of de coins ooit aan gaan komen. Verzonden om 13:00 vanmiddag en nog altijd 0 confirmations.
[ afbeelding ]
Dit probleem had ik op coinbase nooit, kleine bedragen konden ook gewoon verstuurd worden met een lage fee. Heeft iemand advies?
Wat ik niet begrijp is waarom ik op coinbase probleemloos kleine bedragen kon versturenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Tsja, dat is een nadeel aan Bitcoin. De transactiekosten zijn enorm.
omdat die in de grote batch gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom ik op coinbase probleemloos kleine bedragen kon versturen
Inmiddels gelukt. Ik heb nu 0.001118 bitcoinquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe heb je het 'geïnvesteerd'?
Als je het via bijv. Ideal of creditcard doet staat het er gelijk op
26 uur later is de transactie eindelijk bevestid..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Tsja, dat is een nadeel aan Bitcoin. De transactiekosten zijn enorm.
contact zoeken met etoro, ze zijn gestopt met hun services rondom BTC in Nederland vanwege nieuwe regeltjesquote:Op zondag 21 februari 2021 13:22 schreef Aloulu het volgende:
Vraagje;
Jaren geleden iemand die ik ken wat bitcoin op etoro gekocht. Wil nu uitcashen, kan niet meer blijkbaar. Kan je hem wel omruilen naar andere munt als ethereum en die uitcashen? Of die naar je hardware wallet sturen en dan zelf uitcashen via andere Exchange?
Uit een Etoro mailing:quote:Op zondag 21 februari 2021 13:22 schreef Aloulu het volgende:
Vraagje;
Jaren geleden iemand die ik ken wat bitcoin op etoro gekocht. Wil nu uitcashen, kan niet meer blijkbaar. Kan je hem wel omruilen naar andere munt als ethereum en die uitcashen? Of die naar je hardware wallet sturen en dan zelf uitcashen via andere Exchange?