Nee, helaas kun je VEN niet in kommagetallen kopen. Denk dat dat alleen kan bij munten over $5 waarde als ik zo eens rondkijk en probeer een punt/komma '.' in te voegen in het koopveld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:35 schreef Wilshere het volgende:
[..]
Thanks, voor de heldere uitleg en voor de tips!
maar zou het dan wel mogelijk zijn om bijvoorbeeld de volgende keer als ik ga bijkopen dat ik er 0.1 bij koop (het gaat om VEN) , met natuurlijk BNB en boven de transactie minimum?
ik ga morgen maar is verder kijken dan, thanks iigquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, helaas kun je VEN niet in kommagetallen kopen. Denk dat dat alleen kan bij munten over $5 waarde als ik zo eens rondkijk en probeer een punt/komma '.' in te voegen in het koopveld.
De reden trouwens om BNB te nemen was dat de transactiekosten dan gehalveerd zijn en de kosten uit je BNB holding worden genomen. Je hoeft daar natuurlijk niet je 'hoofdcoin' van te maken (al vind ik het geen slecht idee per se).
LTC naar ETH of BTC zodat je kan tradenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:54 schreef Missgroen het volgende:
Ik heb wat ltc op cryptopia staan. Ik dacht dat is goedkoper dan btc. Nu blijkt dat ik daar niet mee kan traden. Ik hoorde dat ze bezig zijn met een aparte Exchange voor ltc/doge.
Wat is het beste wat ik kan doen? Ltc naar Binance, omwisselen voor BTC en dan weer terug naar cryptopia?
Ik wil een coin die daar te traden is namelijk...
Dat lukt dus niet op cryptopia...quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:00 schreef Virtuoszo het volgende:
[..]
LTC naar ETH of BTC zodat je kan traden
Kijk op Cryptopia bij de BTC markt voor LTC en vervolgens sell je je LTC voor BTC. Die markt is volgensmij nog actief.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 22:11 schreef Missgroen het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet op cryptopia...
Dan krijg ik deze melding
Market Closing
Due to being unable to provide any kind of realistic or accurate ETA on both the DOGE/LTC markets being resumed, we have decided it best to close these base markets at this time. Please close any open orders, and we apologize for the inconvenience.
Dus via Binance proberen? Of iemand een beter idee?
Je hoeft maar een klein gedeelte om te zetten naar BNB. BNB heeft veel minder trading pairs dan BTC en je zou dan nog een keer extra fees moeten betalen voor het omzetten van BTC naar BNB.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:49 schreef neo2000 het volgende:
deze vervolgens om te zetten naar BNB en daarvandaan wat verschillende muntjes te kopen om o.a. het besproken spacedust issue wat te omzeilen en niet al te veel in te leveren qua fees. Is dit een handige/de meest gunstige aanpak?
Misschien handig om te laten weten wat de oplossing nu was voor andere n00bs zoals ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:25 schreef crpytoshill het volgende:
ik wil ETH op Coinbase verkopen, nu kan ik alleen kiezen om te storten op mn EUR-rekening, dit is niet mn bankrekening neem ik aan? hoe kan ik direct op mn bankrekening laten storten? ik heb inmiddels mn bank toegevoegd dus kan via mn bank kopen. maar verkopen lukt niet.
laat maar , heb t al gevonden.
ja das misschien wel handigquote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien handig om te laten weten wat de oplossing nu was voor andere n00bs zoals ik.
Top.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:26 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ja das misschien wel handig![]()
bij het tabje 'accounts' staat je EUR-portomonnee en daar kan je kiezen om het op te nemen. Daar staat wel mn bank tussen. Dus eerst je crypto overmaken naar je EUR-portomonnee en daarna naar je bankrek.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar tbh. Gebruik zelf op m'n mobiel een app van de exchange waarbij je de huidige waarde van je gehele portfolio kunt zien. Maar die list niet veel meer dan de huidige waarde van het geheel en koersinfo van de munt op dat moment. Niet waarvoor je destijds bij aankoop de boel aangeschaft hebt voor zover ik kan vinden. Dus je kan wel snel zie dat je overall in de plus staat of in de min, maar niet zo 1-2-3 wat e hoofdveroorzaker is t.o.v. aankoopbedrag bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:20 schreef Gerlak1238 het volgende:
De exchange waar ik op zit heeft de prijzen van de Altcoins in BTC staan, maar ik vraag me af. Hoe weet je dan of je winst hebt gemaakt?
Wat betekent deze term. Net als FIAT?quote:
Hoe lang lees je nou al mee in het cryptoforum?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat betekent deze term. Net als FIAT?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |