En wat als ik dat niet wil?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Je hebt een bitcoin adres gekoppeld in twee verschillende wallets. Je kan ze nu dus beiden gebruiken.
Dan verwijder je het adres uit de Wallet waar je het niet in wil. Of je verwijderd die wallet helemaal.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
En wat als ik dat niet wil?
Ik wil dat namelijk niet
5kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Met welke bedragen zijn jullie begonnen? Ik wil het eens proberen met 50 euro om alles eens uit te proberen enzo
Mijn eerste aankoop waren denk ik 150 Litecoins voor $300 oid.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Met welke bedragen zijn jullie begonnen? Ik wil het eens proberen met 50 euro om alles eens uit te proberen enzo
36kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
1000 euro.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Waar heeft het je gebracht. Lukt het je om het bij die 1000 euro te blijven of pomp je er steeds fast cash in? Ik ben zelf op zo'n 750 euro ingestapt. Maar met al dat lekkers is het moeilijk om niet nog meer in te pompen. Op dat soort moment is volwassen zijn echt wel een pré.quote:
Nou, ik ben gestopt met werken, maar ik kan nog zeker niet gaan rentenieren.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heeft het je gebracht. Lukt het je om het bij die 1000 euro te blijven of pomp je er steeds fast cash in? Ik ben zelf op zo'n 750 euro ingestapt. Maar met al dat lekkers is het moeilijk om niet nog meer in te pompen. Op dat soort moment is volwassen zijn echt wel een pré.
Ja.²
Ik begrijp dat je ook regelmatig prostituees bezoekt?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar met al dat lekkers is het moeilijk om niet nog meer in te pompen. Op dat soort moment is volwassen zijn echt wel een pré.
Ja.²
Ik heb zelf denk ik 1000 euro om mee te spelen zonder aan spaargeld te komen maar aangezien ik nog totaal niet bekend ben ermee wil ik het uitproberen/testen/snappen voordat ik eventueel met meer geld ga spelenquote:Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
36k
Geen idee wat je met deze info moetstop er gewoon geld in wat je kan/wil missen, dat verschilt voor iedereen.
Wat zit jij nou weer te ijlen?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ook regelmatig prostituees bezoekt?²
Wat denk je met 50 euro 'allemaal' te kunnen proberen?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Enkel het doorhebben van de werking zonder onfortuinlijke te maken waardoor ik alles kwijt ben (door mijn schuld en dus niet door waardedalingquote:Op zondag 28 januari 2018 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Wat denk je met 50 euro 'allemaal' te kunnen proberen?
2,50 in 20 verschillende coins?
Het wijst zich allemaal vanzelfquote:Op zondag 28 januari 2018 22:38 schreef Lidl het volgende:
[..]
Enkel het doorhebben van de werking zonder onfortuinlijke te maken waardoor ik alles kwijt ben (door mijn schuld en dus niet door waardedaling)
is wel slim om met niet al teveel te beginnen als je een beetje wil proberen.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:38 schreef Lidl het volgende:
[..]
Enkel het doorhebben van de werking zonder onfortuinlijke te maken waardoor ik alles kwijt ben (door mijn schuld en dus niet door waardedaling)
Begrijpelijk, maar er zal uiteindelijk niet veel van die 50 euro overblijven als je daadwerkelijk gaat traden.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:38 schreef Lidl het volgende:
[..]
Het idee is dat je alleen maar denkt in BTC en probeert om meer BTC te vergaren door goed te handelen.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:20 schreef Gerlak1238 het volgende:
De exchange waar ik op zit heeft de prijzen van de Altcoins in BTC staan, maar ik vraag me af. Hoe weet je dan of je winst hebt gemaakt?
Bijvoorbeeld:
Op 10 januari koop je 10 Ripple voor 0.1 BTC
Op 20 januari wil je je 10 Ripple misschien verkopen, je bekijkt de koers en het blijkt dat je er 0.16 BTC voor kan krijgen.
Heb je dan winst? Je hebt geen idee! Want je moet eerst blijkbaar gaan kijken wat de BTC heeft gedaan. Op 10 januari stond BTC op $15000 en op 20 januari op $12000. Nu pas weet je of je winst hebt gemaakt: 0.1 * 15000 = $1500 en 0.16 * 12000 = $1920. Winst dus. Maar terwijl je zat te rekenen veranderde de koers naar 0.14875 BTC/ripple en $11941/BTC... nog steeds verkopen?
En als je 5 coins hebt, hoe hou je dat dan bij? En als je niet exact meer weet hoe wat de BTC waard was toen je de munt kocht? Ik mis hier vast wat belangrijke info...
HODL is een term voor coins kopen en deze vasthouden voor de lange termijn (Hold On for Dear Life). Net zoiets als dat je Apple aandelen in de jaren 80 hebt gekocht en deze in 2018 pas weer naar cash omzet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:57 schreef woxxel het volgende:
Ik heb een coinbase met wat bitcoins, ethereum, en litebit.
Geregistreerd op binance, maar ik ben nog niet zo ver gekomen om mijn bitcoins daar te krijgen.
Ik las iets over op hodl zetten. Is dat alleen als je op binance bezig bent, of moet je zoiets ook op coinbase doen?
Bedankt voor de reacties. Duidelijk. Ik heb ze nu idd op coinbase. En als ik de app open hoef ik ook geen we in te vullen. Dus als ik m'n telefoon kwijt ben, ben ik ook m'n coints kwijt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:15 schreef BIGGI het volgende:
[..]
HODL is een term voor coins kopen en deze vasthouden voor de lange termijn (Hold On for Dear Life). Net zoiets als dat je Apple aandelen in de jaren 80 hebt gekocht en deze in 2018 pas weer naar cash omzet.
Als je wilt 'hodlen', dan zet je ze je coins juist niet op een Exchange maar in je eigen (paper) wallet... liever ook niet op een standaard Coinbase wallet ; dit omdat zij (net als een exchange) je private keys 'bewaren' en je er niet zelf over beschikt mocht hun site plat gaan / gehacked worden.
Ik heb bij coinbase de waarschuwing aangezet. Je kan invullen dat je een seintje krijgt als ie boven of onder een bepaald bedrag komt. Ik heb gewoon voor mezelf het bedrag van aankoop gedaan, zodat ik weet wanneer ik erboven zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:23 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Het idee is dat je alleen maar denkt in BTC en probeert om meer BTC te vergaren door goed te handelen.
Hoeveel dollar je uiteindelijk voor je BTC krijgt wordt gezien als irrelevant![]()
Coinbase en Binance zijn beide exchanges.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:12 schreef woxxel het volgende:
Ik heb wat vragen.
Coinbase is dat m'n wallet?
Binance is de exchance?
Wat ik heb begrepen is, dat ik geld overmaakt naar coinbase. Daar Bitcoin of eth kopen, dan dat doorsturen naar binance om altcoin te kopen en dan dat weer terug naar coinbase sturen?
Kan ik vanaf coinbase ook bijv kopen bij bittrex?
En hoe weet je hoeveel fee je steeds kwijt bent? Is dat een percentage van wat je koopt, of een vast bedrag.
Waar zie je de restjes staan?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad BNB aanschaffen. Anders blijf je met allemaal kleine restjes over.
Bij orders staat de historyquote:Op zondag 4 februari 2018 20:02 schreef woxxel het volgende:
Waar kan ik op binance zien voor hoeveel ik de coins heb gekocht?
Ik weet niet meer wat dat was, en wanneer ik dan winst heb als ik ze verkoop
4kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
12kquote:Op zondag 28 januari 2018 21:40 schreef Lidl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |