In bitcoin stoppen en niet elke dag naar kijken. Werkt beter voor mij dan maar op allemaal shitcoins gokken. En hoef je ook niet 20x per dag te kijken hoe het met al je coins gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Ben een tijdje geleden begonnen met wat cryptocoins. Merk aan mezelf dat ik heen en weer swap tussen kleine bedragen over meerdere coins, of wat grotere bedragen over een beperkt aantal coins. Waar hebben jullie het meeste succes mee?
Dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In bitcoin stoppen en niet elke dag naar kijken. Werkt beter voor mij dan maar op allemaal shitcoins gokken. En hoef je ook niet 20x per dag te kijken hoe het met al je coins gaat
Die kleinere coins moet je gewoon kopen en over 10 jaar nog eens kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Ben een tijdje geleden begonnen met wat cryptocoins. Merk aan mezelf dat ik heen en weer swap tussen kleine bedragen over meerdere coins, of wat grotere bedragen over een beperkt aantal coins. Waar hebben jullie het meeste succes mee?
Ik houd zelf elke aan en verkoop in notitie op telefoon bij met datum, aankoopprijs (koers) en totaal waarde in dollar na moment van aankoop bij die munt. Zo kan ik snel zien op elk moment hoeveel ik winst heb, maar ook of ik een eerdere “te duur” instapmoment later heb recht getrokken met een goed laag instapmoment.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:11 schreef Harveo het volgende:
Houden jullie een overzicht bij van alle aan- en verkopen? Als je op verschillende exchanges coins hebt staan lijkt het mij handig. Wat ik me dan afvraag, als je bv ETH koopt voor 5 euro en tijdje later bij koopt voor 10 euro. Tellen jullie dan alles op en pakken dan het gemiddelde? Dus 7.50 voor x coins?
Of verkopen jullie alles om daarna weer voor al het geld in te kopen?
Ik met de meerdere coins, maar de meeste mensen zullen dat afraden omdat ze vinden dat BTC en ETH wat meer zekerheid gevenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Beter pak je winst wanneer die er is. Een coin die over 3 maanden op 2000% staat kan over een jaar weer zijn gezakt naar ongeveer het aankoopbedragquote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die kleinere coins moet je gewoon kopen en over 10 jaar nog eens kijken.
Dit is echt een heel slecht advies. Vrijwel 99% van de coins daalt in waarde qua sats terwijl Bitcoin maar blijft stijgen. In dat geval zou je dus beter bitcoin kunnen kopen en vast houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die kleinere coins moet je gewoon kopen en over 10 jaar nog eens kijken.
Over de meeste coins kun je dit helemaal niet beweren aangezien de meesten nog niet eens 10 jaar bestaan. Er is geen waardevolle statistiek. Maar goed veel plezier met je twee tientjes winst.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dit is echt een heel slecht advies. Vrijwel 99% van de coins daalt in waarde qua sats terwijl Bitcoin maar blijft stijgen. In dat geval zou je dus beter bitcoin kunnen kopen en vast houden.
Oké Dirk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Over de meeste coins kun je dit helemaal niet beweren aangezien de meesten nog niet eens 10 jaar bestaan. Er is geen waardevolle statistiek. Maar goed veel plezier met je twee tientjes winst.
Moet niet. Je kan Binance als je wallet gebruiken. Is alleen minder veilig. Het is pas echt van jou als je het in eigen beheer hebt. In theorie kan Binance besluiten er mee te stoppen en ben je alles kwijt. Of gehackt worden etc.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:30 schreef MissyZ het volgende:
Begrijp ik goed dat als ik hier iets van wil kopen via Binance ik een soort wallet, buiten Binance moet nemen?
Duur en in het verleden wat hacks. Maar ken genoeg mensen die er naar tevredenheid kopen, ik zou dat zelf niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:15 schreef KaBuf het volgende:
Gebruikt iemand hier ook LiteBit? Goede / slechte ervaringen mee?
Vanaf wanneer spreek je van grote bedragen? Ik heb nu ¤2.500,- aan Bitcoin en VeChain staan bij Bitvavo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus als je grote bedragen er in gaat stoppen zou ik zeker een eigen wallet gebruiken
Tja dat moet je zelf bepalen wat jij groot vind. Voor de 1 is 100 groot voor de andere is 100 000 groot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer spreek je van grote bedragen? Ik heb nu ¤2.500,- aan Bitcoin en VeChain staan bij Bitvavo.
ben je verdrietig als je het niet meer op kunt nemen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer spreek je van grote bedragen? Ik heb nu ¤2.500,- aan Bitcoin en VeChain staan bij Bitvavo.
Leuk, maar dat bepaalt niet de waarde van een munt natuurlijk. Ik bedoel, met de euro kan je ook een grote schroef aandraaien of je gitaar mee bespelen maar daar wordt hij niet meer waard van.quote:Op maandag 28 december 2020 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vechain
Vechain is een blockchain platform die is opgezet met maar één doel. Het bevestigen van de echtheid van luxe (merk)producten.
Inderdaad duur maar wel makkelijk in gebruik, vooral de app.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:15 schreef KaBuf het volgende:
Gebruikt iemand hier ook LiteBit? Goede / slechte ervaringen mee?
Ligt eraan wat je precies wil doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef Piperidine het volgende:
Maakt het een enorm verschil of je nou Binance of Bitvavo als exchange gebruikt?
Ik kom net kijken.
Als je de mogelijkheid heb om ze meteen te verkopen voor euro's zou ik dat doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:36 schreef Missgroen het volgende:
Ik wil een beetje afromen en van een aantal shitcoins af. Lijkt me een mooi moment. Wat is het goedkoopst: per shitcoin naar euro of eerst alles naar btc en dan naar euro?
Ik heb een deel op litebit (daar wil ik alles vanaf, gedeelte naar binance en gedeelte opnemen) en dus ook Binance.
Oja en ook op Cryptopia....dusss....
Denk dat je even geduld moet hebben. Bij iemand op Tweakers duurde een storting ook vrij lang.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:52 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb via Binance app ¤40,- geïnvesteerd voordat mijn account geverifieerd is. Nu zie ik nergens mijn transactie, komt dit nog?
De verificatie is uiterlijk 2 maart voltooid.
De verificatie is gedaan, maar ik zie nog steeds mijn geld niet. Heb 2 transacties gedaan van 40 en 15 euro.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:03 schreef Harveo het volgende:
[..]
Denk dat je even geduld moet hebben. Bij iemand op Tweakers duurde een storting ook vrij lang.
Waarschijnlijk is het heel druk trouwens, verificatie van mijn account was binnen paar minuten gedaan paar weken terug.
Hoe heb je het 'geïnvesteerd'?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De verificatie is gedaan, maar ik zie nog steeds mijn geld niet. Heb 2 transacties gedaan van 40 en 15 euro.
Tsja, dat is een nadeel aan Bitcoin. De transactiekosten zijn enorm.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:14 schreef julian6 het volgende:
Iemand tips voor het instellen van de 'miners fee' in electrum? Het is de eerste keer dat ik een desktop wallet gebruik, voorheen hield ik mijn coins gewoon op coinbase. Nu zie ik dat als ik coins, bij wijze van test met een klein bedrag, van electrum naar coinbase wil versturen er een enorme miners fee op staat. De 'recommend fee' is ruim 300% van het oorspronkelijke bedrag![]()
ik heb nu handmatig een lagere fee gekozen van 27 sat/byte (30% van het totaalbedrag á 7,50) maar ik vraag mij af of de coins ooit aan gaan komen. Verzonden om 13:00 vanmiddag en nog altijd 0 confirmations.
[ afbeelding ]
Dit probleem had ik op coinbase nooit, kleine bedragen konden ook gewoon verstuurd worden met een lage fee. Heeft iemand advies?
Wat ik niet begrijp is waarom ik op coinbase probleemloos kleine bedragen kon versturenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Tsja, dat is een nadeel aan Bitcoin. De transactiekosten zijn enorm.
omdat die in de grote batch gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom ik op coinbase probleemloos kleine bedragen kon versturen
Inmiddels gelukt. Ik heb nu 0.001118 bitcoinquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe heb je het 'geïnvesteerd'?
Als je het via bijv. Ideal of creditcard doet staat het er gelijk op
26 uur later is de transactie eindelijk bevestid..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Tsja, dat is een nadeel aan Bitcoin. De transactiekosten zijn enorm.
contact zoeken met etoro, ze zijn gestopt met hun services rondom BTC in Nederland vanwege nieuwe regeltjesquote:Op zondag 21 februari 2021 13:22 schreef Aloulu het volgende:
Vraagje;
Jaren geleden iemand die ik ken wat bitcoin op etoro gekocht. Wil nu uitcashen, kan niet meer blijkbaar. Kan je hem wel omruilen naar andere munt als ethereum en die uitcashen? Of die naar je hardware wallet sturen en dan zelf uitcashen via andere Exchange?
Uit een Etoro mailing:quote:Op zondag 21 februari 2021 13:22 schreef Aloulu het volgende:
Vraagje;
Jaren geleden iemand die ik ken wat bitcoin op etoro gekocht. Wil nu uitcashen, kan niet meer blijkbaar. Kan je hem wel omruilen naar andere munt als ethereum en die uitcashen? Of die naar je hardware wallet sturen en dan zelf uitcashen via andere Exchange?
Bitvavo is prima, het werkt net als de gewone beurs alleen zijn de transactiekosten lager.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 05:24 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand ervaring met Bitvavo? Vandaag begonnen, nog niks gestort. Hebben jullie tips voor potentiele groeiers?
Heb 30 euro op Cardano gezet om te proberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 05:57 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Bitvavo is prima, het werkt net als de gewone beurs alleen zijn de transactiekosten lager.
Niemand kan in de toekomst kijken, tips voor groeiers is koffiedik kijken.
Lees je in op een crypto/token, gooi er iets tegenaan en wachten maar. Dan is het net wat je wilt bereiken:
-korte termijn is leuk voor 10-20% winst per keer (dagen of weken)
-langere termijn kan leuk uitpakken
Het kan ook de andere kant op...het blijft een volatiel gebeuren,
Klinkt nu als een renpaard.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heb 30 euro op Cardano gezet om te proberen.
Beetje aankijken en we zien wel!
Als je op het juiste renpaard inzet, dan win je :pquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt nu als een renpaard.
Nou dat paard is op het moment de verkeerde kant op aan het rennenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:28 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Als je op het juiste renpaard inzet, dan win je :p
Ook via de verkeerde weg, kan je de eindstreep nog als eerste halen :pquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat paard is op het moment de verkeerde kant op aan het rennen
We gooien de vraag nog maar eens er in...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:15 schreef Godshand het volgende:
Maar 1 ding stip je wel aan en dat is een Token, bij Vechain blijkbaar 2 tokens (VET en VTH). Hoe werkt zo iets op de blockchain? Ik snap dat niet zo, je hebt ook tokens bovenop de ETH chain. Betekent dat de chain de hoeveelheid tokens in omloop bijhoudt en de transacties? En hoe worden de tokens gegenereerd? Ook door minen?
Goede vraag welquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
We gooien de vraag nog maar eens er in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |