Ik vond het ook wat VERGEzocht.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus één node is de weg kwijt, en het hele netwerk is stuk? Duidelijk iemand die er geen verstand van heeft.
Ongeveer 5000 jaar geleden is het besef ontstaan van een ronde aarde. Tot op heden zijn er nog steeds mensen die overtuigd zijn van het stupide idee dat de aarde vlak is. Beter behoor je niet dat die groep mensen die nieuwe (aannemende) concepten simpelweg niet kan begrijpen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Ga jij je koffie maar lekker met bitcoin betalen
Dat jaquote:Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Altijd genieten hoe mensen hun eigen onwaarheden goedpraten. Ondertussen bijten ze maar weer op hub lip "als ik nou die zuurverdiende spaarcenten daarin had geduwd en niet met Ria naar Salou was gegaan![]()
![]()
"
Ga je dit serieus vergelijken met een aarde is rond vs plat discussiequote:Op maandag 15 februari 2021 21:41 schreef Piva het volgende:
[..]
Ongeveer 5000 jaar geleden is het besef ontstaan van een ronde aarde. Tot op heden zijn er nog steeds mensen die overtuigd zijn van het stupide idee dat de aarde vlak is. Beter behoor je niet dat die groep mensen die nieuwe (aannemende) concepten simpelweg niet kan begrijpen.
Ik heb laatst eens uitgerekend wat de huidige waarde is van de BTC's waarmee ik obscure drugs op het darkweb gekocht hebquote:Op maandag 15 februari 2021 22:28 schreef recursief het volgende:
Koffie kopen met BTC? Ik heb ooit een keer een fooi gegeven in BTC, die is nu ¤1200 waard. Ik heb ooit een keer een "grote" aankoop van ¤2700 in bitcoin betaald. Dat kostte destijds ongeveer 2,5 BTC, wat nu grofweg ¤100k is. Dus nee: voorlopig gebruik ik BTC niet meer als betaalmiddel.
Obscure drugs heb ik nooit gekocht. Wel heb ik ooit 8,5BTC op een cryptopokertafel (Seals with Clubs) gewonnen. Dat heb ik gelijk naar Bitonic gestuurd: bijna ¤2000 euro!quote:Op maandag 15 februari 2021 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens uitgerekend wat de huidige waarde is van de BTC's waarmee ik obscure drugs op het darkweb gekocht heb![]()
.
Ongeveer even zuur als bijna 7 btc opsnuivenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb ooit 8,5BTC op een cryptopokertafel (Seals with Clubs) gewonnen. Dat heb ik gelijk naar Bitonic gestuurd: bijna ¤2000 euro!
1200 btc verkopen na 1 dag en ¤300,- winst.. en er lekker mee uit eten gaan..quote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ongeveer even zuur als bijna 7 btc opsnuiven.
Uhm....quote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus één node is de weg kwijt, en het hele netwerk is stuk? Duidelijk iemand die er geen verstand van heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:27 schreef raptorix het volgende:
Bitcoin trouwens in vrije valPech gehad, weg naar boven gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef revpolen het volgende:
[..]
1200 btc verkopen na 1 dag en ¤300,- winst.. en er lekker mee uit eten gaan..
Etentje van 60 miljoenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef revpolen het volgende:
[..]
1200 btc verkopen na 1 dag en ¤300,- winst.. en er lekker mee uit eten gaan..
Ik wil sowieso 50K afwachten, verwacht grote swings, als dat naar boven is jammer dan, als het naar onder is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Pech gehad, weg naar boven gevonden
Elk moment dat je niet instapt kun je ook mooi rendement missen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil sowieso 50K afwachten, verwacht grote swings, als dat naar boven is jammer dan, als het naar onder is mooi meegenomen
Geld wat je niet inlegt is nooit verloren in ieder geval
Jaquote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Obscure drugs heb ik nooit gekocht. Wel heb ik ooit 8,5BTC op een cryptopokertafel (Seals with Clubs) gewonnen. Dat heb ik gelijk naar Bitonic gestuurd: bijna ¤2000 euro!
ach, op dat moment schatte je de waarde van BTC blijkbaar lager in dan wat cokequote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ongeveer even zuur als bijna 7 btc opsnuiven.
Zeker, maar het punt is dat ik verwacht dat je rond 50K dollar een dermate volidaliteit kan krijgen dat het ook een mooi instap moment kan worden, tenminste dat is iets wat je vaak bij bitcoin ziet op psychologische grensen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Elk moment dat je niet instapt kun je ook mooi rendement missen.
Sold!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:41 schreef Aloulu het volgende:
Harmony one anyone? Valt grote winst te behalen als je de groei van afgelopen maand bekijkt en meeneemt hoe laag die (nog) staat; 0,031. 1 januari nog op 0,004.
Nu even dipje maar za in deze bull zeker verder groeien.
''oh nee, ik heb jaren terug wat snats gekocht van BTC, had echt rijk kunnen zijn hahahaah''quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:16 schreef dimmak het volgende:
Mensen die nu gaan zeggen dat je niet moet betalen met bitcoin omdat het morgen meer waard kan zijn maar wel hun profits in shitcoins berekenen in euro's ipv bitcoin.
Helemaal prima hoor, maar dat strookt niet echt met elkaar.
Snap ik, ik heb in 2010 besloten om geen bitcoin te gaan minen omdat ik te lui was om me erin te verdiepen, in plaats van daarvan ging ik call of dutu spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Achteraf is een koe in de kont kijken.
Momenteel stijg ik in alles maar vooral in sats ( @aTypisch )quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:46 schreef recursief het volgende:
Ik roteer mijn Blockfolio trouwens weleens tussen sats, dollars en euro's en volgens mij is met name de dollar aardig onderuit aan het gaan.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:46 schreef recursief het volgende:
Ik roteer mijn Blockfolio trouwens weleens tussen sats, dollars en euro's en volgens mij is met name de dollar aardig onderuit aan het gaan.
Op dit moment is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Momenteel stijg ik in alles maar vooral in sats ( @:aTypisch )
en nu stop je je geld in vaporwarequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb in 2010 besloten om geen bitcoin te gaan minen omdat ik te lui was om me erin te verdiepen, in plaats van daarvan ging ik call of dutu spelen.
Ook een dure keuze achteraf gezien.
Maar achteraf is het mooi wonen
Wat iemand doet met zijn geld moet ie zelf weten, uiteindelijk zijn er talloze veelbelovende producten die niet Bitcoin heten. Een willekeurige vervelende Bitcoin drammer heeft niet automatisch gelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en nu stop je je geld in vaporware
genot
Ik zat er klein in 500¤. Net wat winst van ADA verkocht en nu 1100¤ in. Was dipje van 0,031 dollarcent. Mooi inkoop moment. Nog geen week geleden kocht ik in voor 0,019 volgens mij. Paar filmpjes over op YouTube maar deze munt gaan we meer van horen en kan je op dit moment met wat ballen heel veel geld verdienen. Niet onbelangrijk, interessante software en serieus Development team met goede updates aan de software. Qua team doet me aan Ada denken. Dedicated, duidelijke visie, serieuze updates al doorgevoerd met meerwaarde, zoals ook de software.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Sold!
gelijk wat bitcoin verkocht en balls deep hierin
prachtig project!
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat iemand doet met zijn geld moet ie zelf weten, uiteindelijk zijn er talloze veelbelovende producten die niet Bitcoin heten. Een willekeurige vervelende Bitcoin drammer heeft niet automatisch gelijk.
U zei?quote:
Mijn crypto-inleg is nog geen 5% van mijn portfolio. Dus het is allemaal relatief weinig waard, je doet overigens ook een enorme aanname door te denken dat ik geen eth en btc heb. Beiden heb ik in mijn portfolio zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en nu stop je je geld in vaporware
genot
Volgens mij zo een 40 procent dit jaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:46 schreef recursief het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn crypto-inleg is nog geen 5% van mijn portfolio. Dus het is allemaal relatief weinig waard, je doet overigens ook een enorme aanname door te denken dat ik geen eth en btc heb. Beiden heb ik in mijn portfolio zitten.
Ik ben alleen niet zo'n zolderkamerautist dat ik iedere investering vergelijk met bitcoin en daaraan mijn superioriteit moet afmeten tegenover een ander
Schrijf dat dan nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, ik doe niet aan dat spul
Ethereum wil maar nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
U zei?
Ik zag dat de alts in mijn portfolio bijna allemaal omlaag doken... toen kreeg ik een melding dat BTC op ¤ 50.024 stond. Dat verklaarde een hoop.
Thx, gelijk 1000 gekocht!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ub/9200000048980276/
Wat zijn dat voor zachte bedragen, we willen de grote coupures zien!quote:
Ik heb ze nog gratis gehad, die dingen werden toen nog niet eens verhandeld, het is zelfs zo lang geleden dat ik me er niet eens meer druk om maak, het zouden er een paar kunnen zijn geweest, maar ook duizenden, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:22 schreef Plots het volgende:
Damn, toen ik in 2013 6 bitcoins had was er een Amerikaan die zei dat het ooit 50K kon worden, leek me zeer onwaarschijnlijk. Had ik maar geluisterd.
Ach, het komt op een andere manier wel terug geloof ik altijd.
Zo denk ik ook. We waren er tenminste onderdeel van geweest in het 'begin' en kunnen zeggen dat we ze ooit hebben gehad itt veel andere mensen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb ze nog gratis gehad, die dingen werden toen nog niet eens verhandeld, het is zelfs zo lang geleden dat ik me er niet eens meer druk om maak, het zouden er een paar kunnen zijn geweest, maar ook duizenden, lekker boeiend.
Wat ik alleen jammer vind is dat bij Cryptos wel heel erg de nadruk ligt op speculatie en dat stable coins nog erg onvolwassen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:26 schreef Plots het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. We waren er tenminste onderdeel van geweest in het 'begin' en kunnen zeggen dat we ze ooit hebben gehad itt veel andere mensen.
waren toch 10 leuke minutenquote:
Heb nog net kunnen toeslaan en op 50K gekocht, gouden kans die je niet mocht missen!quote:
Ik heb vooral verkocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb nog net kunnen toeslaan en op 50K gekocht, gouden kans die je niet mocht missen!
Bitvavo valt onder toezicht van De Nederlandsche Bank sinds dit jaar, dat is bij Binance wel andersquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef Piperidine het volgende:
Maakt het een enorm verschil of je nou Binance of Bitvavo als exchange gebruikt?
Ik kom net kijken.
Ik vergelijk het met mensen die bepaalde materie niet kunnen bevatten.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ga je dit serieus vergelijken met een aarde is rond vs plat discussie
Wow
Prachtig die irrationaliteitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:16 schreef dimmak het volgende:
Mensen die nu gaan zeggen dat je niet moet betalen met bitcoin omdat het morgen meer waard kan zijn maar wel hun profits in shitcoins berekenen in euro's ipv bitcoin.
Helemaal prima hoor, maar dat strookt niet echt met elkaar.
Maar qua koers is het verwaarloosbaar of je nou bij bijvoorbeeld Binance of Bitvavo zit? Misschien dat ik niet goed keek, maar ik zag de enorme stijging van BTC niet vanochtend (omgerekend naar ¤ wel gedaan) op Bitvavo in ieder geval?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bitvavo valt onder toezicht van De Nederlandsche Bank sinds dit jaar, dat is bij Binance wel anders
Of dat je wat boeit is een tweede
Wees de stip aan onze horizon oh Alwetende Piva, leider in extremis. Vergeef onze zonden en men zal U belonen. Uw wijsheid is voor Ons stervelingen een ongrijpbaar fenomeen. Wees genaakbaar en Uw tijd zal komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:38 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met mensen die bepaalde materie niet kunnen bevatten.
Je hebt mijn punt wel bewezen nu, ciao.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees de stip aan onze horizon oh Alwetende Piva, leider in extremis. Vergeef onze zonden en men zal U belonen. Uw wijsheid is voor Ons stervelingen een ongrijpbaar fenomeen. Wees genaakbaar en Uw tijd zal komen.
Als je geen enkele bijdrage kan waarderen die niet met bitcoin te maken heeft, dan blijf je toch lekker in het bitcoin topic. Enige wat je hier in dit topic doet is rellen en alles uitkotsen dat niet met bitcoin te maken heeft. Nul toegevoegde waardequote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:38 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met mensen die bepaalde materie niet kunnen bevatten.
Je hebt mijn punt wel bewezen nu, ciao.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef recursief het volgende:
Die UBX Telegram heeft een best aantal leden
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees de stip aan onze horizon oh Alwetende Piva, leider in extremis. Vergeef onze zonden en men zal U belonen. Uw wijsheid is voor Ons stervelingen een ongrijpbaar fenomeen. Wees genaakbaar en Uw tijd zal komen.
Een easy 10x met vele miljarden aan kapitaal was mogelijk. En het is nog steeds pas het begin, nu zijn de spelers net begonnen met kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef Piva het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat de bodem hier is. De meeste denken dat het nog lager gaat. Veel geloven er nog niet echt in. Maar steeds meer grote partijen zijn geïnteresseerd in bitcoin.
Het zou mij echt helemaal niets verbazen als een paar grote spelers tien duizenden coins hebben opgepakt in 2019.
Ja, ik heb net exchange tokens gekocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt.
Hang je er ook al rond?
Ah, was jij datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja, ik heb net exchange tokens gekocht.
Zoiets heb ik wel ja. Heb jij ook gekocht?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, was jij die whale met 25k UBXE?
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Zoiets heb ik wel ja. Heb jij ook gekocht?
Er is een UBX explorer maar die is nog niet zo uitgebreid geloof ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef recursief het volgende:
Is er trouwens ergens een rich list van UBXE wallets?
Het project is al ~3 jaar oudquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef recursief het volgende:
Ik ben er trouwens puur ingestapt vanwege de community, die is best groot voor een nieuw project.
Ja het project was Silent Notary toch? Ik heb het idee dat dit een hele nieuwe start is. Die Explorer is wel heel minimaal, en op mobiel niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het project is al ~3 jaar oud
We hadden hier ooit een user die het een scam noemde maar die is weggegaan (anoniem).
Dezelfde user heeft ook ooit z'n eigen referrals in de OPC van dit topic gezet...
Het is wel van dezelfde makers en je kon je SNTR tokens swappen voor de nieuwe UBX tokens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja het project was Silent Notary toch? Ik heb het idee dat dit een hele nieuwe start is. Die Explorer is wel heel minimaal, en op mobiel niet te gebruiken.
Zover ik weet is SilentNotary nu een dApp op de UBIX blockchain.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |