Ik vond het ook wat VERGEzocht.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus één node is de weg kwijt, en het hele netwerk is stuk? Duidelijk iemand die er geen verstand van heeft.
Ongeveer 5000 jaar geleden is het besef ontstaan van een ronde aarde. Tot op heden zijn er nog steeds mensen die overtuigd zijn van het stupide idee dat de aarde vlak is. Beter behoor je niet dat die groep mensen die nieuwe (aannemende) concepten simpelweg niet kan begrijpen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Ga jij je koffie maar lekker met bitcoin betalen
Dat jaquote:Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Altijd genieten hoe mensen hun eigen onwaarheden goedpraten. Ondertussen bijten ze maar weer op hub lip "als ik nou die zuurverdiende spaarcenten daarin had geduwd en niet met Ria naar Salou was gegaan![]()
![]()
"
Ga je dit serieus vergelijken met een aarde is rond vs plat discussiequote:Op maandag 15 februari 2021 21:41 schreef Piva het volgende:
[..]
Ongeveer 5000 jaar geleden is het besef ontstaan van een ronde aarde. Tot op heden zijn er nog steeds mensen die overtuigd zijn van het stupide idee dat de aarde vlak is. Beter behoor je niet dat die groep mensen die nieuwe (aannemende) concepten simpelweg niet kan begrijpen.
Ik heb laatst eens uitgerekend wat de huidige waarde is van de BTC's waarmee ik obscure drugs op het darkweb gekocht hebquote:Op maandag 15 februari 2021 22:28 schreef recursief het volgende:
Koffie kopen met BTC? Ik heb ooit een keer een fooi gegeven in BTC, die is nu ¤1200 waard. Ik heb ooit een keer een "grote" aankoop van ¤2700 in bitcoin betaald. Dat kostte destijds ongeveer 2,5 BTC, wat nu grofweg ¤100k is. Dus nee: voorlopig gebruik ik BTC niet meer als betaalmiddel.
Obscure drugs heb ik nooit gekocht. Wel heb ik ooit 8,5BTC op een cryptopokertafel (Seals with Clubs) gewonnen. Dat heb ik gelijk naar Bitonic gestuurd: bijna ¤2000 euro!quote:Op maandag 15 februari 2021 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens uitgerekend wat de huidige waarde is van de BTC's waarmee ik obscure drugs op het darkweb gekocht heb![]()
.
Ongeveer even zuur als bijna 7 btc opsnuivenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb ooit 8,5BTC op een cryptopokertafel (Seals with Clubs) gewonnen. Dat heb ik gelijk naar Bitonic gestuurd: bijna ¤2000 euro!
1200 btc verkopen na 1 dag en ¤300,- winst.. en er lekker mee uit eten gaan..quote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ongeveer even zuur als bijna 7 btc opsnuiven.
Uhm....quote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus één node is de weg kwijt, en het hele netwerk is stuk? Duidelijk iemand die er geen verstand van heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:27 schreef raptorix het volgende:
Bitcoin trouwens in vrije valPech gehad, weg naar boven gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef revpolen het volgende:
[..]
1200 btc verkopen na 1 dag en ¤300,- winst.. en er lekker mee uit eten gaan..
Etentje van 60 miljoenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef revpolen het volgende:
[..]
1200 btc verkopen na 1 dag en ¤300,- winst.. en er lekker mee uit eten gaan..
Ik wil sowieso 50K afwachten, verwacht grote swings, als dat naar boven is jammer dan, als het naar onder is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Pech gehad, weg naar boven gevonden
Elk moment dat je niet instapt kun je ook mooi rendement missen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil sowieso 50K afwachten, verwacht grote swings, als dat naar boven is jammer dan, als het naar onder is mooi meegenomen
Geld wat je niet inlegt is nooit verloren in ieder geval
Jaquote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Obscure drugs heb ik nooit gekocht. Wel heb ik ooit 8,5BTC op een cryptopokertafel (Seals with Clubs) gewonnen. Dat heb ik gelijk naar Bitonic gestuurd: bijna ¤2000 euro!
ach, op dat moment schatte je de waarde van BTC blijkbaar lager in dan wat cokequote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ongeveer even zuur als bijna 7 btc opsnuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |