quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees de stip aan onze horizon oh Alwetende Piva, leider in extremis. Vergeef onze zonden en men zal U belonen. Uw wijsheid is voor Ons stervelingen een ongrijpbaar fenomeen. Wees genaakbaar en Uw tijd zal komen.
Als je geen enkele bijdrage kan waarderen die niet met bitcoin te maken heeft, dan blijf je toch lekker in het bitcoin topic. Enige wat je hier in dit topic doet is rellen en alles uitkotsen dat niet met bitcoin te maken heeft. Nul toegevoegde waardequote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:38 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met mensen die bepaalde materie niet kunnen bevatten.
Je hebt mijn punt wel bewezen nu, ciao.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:31 schreef recursief het volgende:
Die UBX Telegram heeft een best aantal leden
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees de stip aan onze horizon oh Alwetende Piva, leider in extremis. Vergeef onze zonden en men zal U belonen. Uw wijsheid is voor Ons stervelingen een ongrijpbaar fenomeen. Wees genaakbaar en Uw tijd zal komen.
Een easy 10x met vele miljarden aan kapitaal was mogelijk. En het is nog steeds pas het begin, nu zijn de spelers net begonnen met kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef Piva het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat de bodem hier is. De meeste denken dat het nog lager gaat. Veel geloven er nog niet echt in. Maar steeds meer grote partijen zijn geïnteresseerd in bitcoin.
Het zou mij echt helemaal niets verbazen als een paar grote spelers tien duizenden coins hebben opgepakt in 2019.
Ja, ik heb net exchange tokens gekocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt.
Hang je er ook al rond?
Ah, was jij datquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:54 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja, ik heb net exchange tokens gekocht.
Zoiets heb ik wel ja. Heb jij ook gekocht?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, was jij die whale met 25k UBXE?
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Zoiets heb ik wel ja. Heb jij ook gekocht?
Er is een UBX explorer maar die is nog niet zo uitgebreid geloof ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef recursief het volgende:
Is er trouwens ergens een rich list van UBXE wallets?
Het project is al ~3 jaar oudquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef recursief het volgende:
Ik ben er trouwens puur ingestapt vanwege de community, die is best groot voor een nieuw project.
Ja het project was Silent Notary toch? Ik heb het idee dat dit een hele nieuwe start is. Die Explorer is wel heel minimaal, en op mobiel niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het project is al ~3 jaar oud
We hadden hier ooit een user die het een scam noemde maar die is weggegaan (anoniem).
Dezelfde user heeft ook ooit z'n eigen referrals in de OPC van dit topic gezet...
Het is wel van dezelfde makers en je kon je SNTR tokens swappen voor de nieuwe UBX tokens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja het project was Silent Notary toch? Ik heb het idee dat dit een hele nieuwe start is. Die Explorer is wel heel minimaal, en op mobiel niet te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |