Doe er iets aan!quote:Op zondag 31 december 2017 03:25 schreef richolio het volgende:
Wat een draak van een TT om aan te zien zeg. Maar goed.
Het is het één of het ander, en ik kan niet kiezenquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 03:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is het één of het ander, en ik kan niet kiezen
ik moet wel UTN pushen namelijk
Gaat ie zo lekker dan? 27 januari kijk ik wat die heeft gedaan.quote:Op zondag 31 december 2017 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou die gast met alles in XVG een paar dagen geleden naar Nattekat hebben geluisterd en alles weg hebben gedaan?
Hoop het niet voor hem. In een paar dagen bijna x 2 gegaan.
RaiBlocksquote:Op zondag 31 december 2017 08:18 schreef UtopiaVolger het volgende:
https://www.binance.com/vote.html
Dragonchain
Als er iemand is naar wie ik nooit zal luisteren is het Nattekat welquote:Op zondag 31 december 2017 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou die gast met alles in XVG een paar dagen geleden naar Nattekat hebben geluisterd en alles weg hebben gedaan?
Welke drink je, want je hebt ook single malts van ¤15quote:Op zondag 31 december 2017 09:33 schreef Maikuuul het volgende:
2018 wordt XVG jaar! Vandaag wordt tevens Wraith gereleased. Gelukkig nieuwjaar alvast. Ik trek voor de 2e dag op rij een single malt open. Dit succesvol jaar moet goed worden afgesloten
The Balvenie 12yrs. Geen spectaculaire prijs maar smaakt primaquote:Op zondag 31 december 2017 09:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Welke drink je, want je hebt ook single malts van ¤15
Oke in die prijsklasse drink ik altijd Dalmore en Oban, zijn ook erg goed.quote:Op zondag 31 december 2017 09:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
The Balvenie 12yrs. Geen spectaculaire prijs maar smaakt prima
Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn voor mezelf.quote:Op zondag 31 december 2017 09:33 schreef Maikuuul het volgende:
2018 wordt XVG jaar! Vandaag wordt tevens Wraith gereleased. Gelukkig nieuwjaar alvast. Ik trek voor de 2e dag op rij een single malt open. Dit succesvol jaar moet goed worden afgesloten
Integendeel zelfs. Gaat weer hard omhoog.quote:Op zondag 31 december 2017 10:03 schreef tralalala het volgende:
Geen duik naar beneden voor RaiBlocks op BitGrail door dat gekut van ze. Valt weer mee.
Ja, stem allemaal op RBX, dan gaat DRGN er met de winst vandoor.quote:Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Railblocks staat in de keuze lijst van binance. Je kan er op stemmen. De coin die de 'coin of the month' wordt, wordt vaak gelist door binance.
Rbx zou dus zo maar eens kunnen winnen.
Ik riep dat op 1700, kreeg gelijk omdat ie naar 1100 is gedonderd en jij durft nu te zeggen dat ik er naast zat omdat ie een beetje gebounced is?quote:Op zondag 31 december 2017 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je riep het op 800~900 schat, verder even goede vrienden.quote:Op zondag 31 december 2017 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik riep dat op 1700, kreeg gelijk omdat ie naar 1100 is gedonderd en jij durft nu te zeggen dat ik er naast zat omdat ie een beetje gebounced is?
Grapjas.quote:Op zondag 31 december 2017 10:36 schreef daankes het volgende:
[..]
Je riep het op 800~900 schat, verder even goede vrienden.
quote:
28-12-2017 om 16:08, toen stond hij op +- 900 ja. Of je bedoelde dit anders en ik heb het fout geïnterpreteerd. In dat geval mijn excuses!quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei:Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
En met 'iets doen' heb ik het natuurlijk over gezond stijgen. Ik zeg daar niet dat je moet gaan verkopen, maar dat hodlen gewoon stom is. Verkopen riep ik de nacht voor kerst.quote:Op zondag 31 december 2017 10:42 schreef daankes het volgende:
[..]
[..]
28-12-2017 om 16:08, toen stond hij op +- 900 ja. Of je bedoelde dit anders en ik heb het fout geïnterpreteerd. In dat geval mijn excuses!
In dat geval verkeerd begrepen.quote:Op zondag 31 december 2017 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En met 'iets doen' heb ik het natuurlijk over gezond stijgen. Ik zeg daar niet dat je moet gaan verkopen, maar dat hodlen gewoon stom is.
Zo'n pump als vanochtend is onvoorspelbaar en nergens op gebaseerd, ik verwacht dan ook niets anders dan een flinke correctie zo.
Bots lijkt me.quote:Op zondag 31 december 2017 10:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom zie je in het orderboek van Vechain allemaal buy/sell orders 8 VEN?
Gemanipuleerde rotzooi?
Ahh..had ik die dip toch goed voorspeld. Buy order is net boven de laagste waarde door gevoerdquote:
Gast ik gun het je van harte! Altijd hartelijk moeten lachen om je loller1000 hendig sjieke Fox sliptopics en rondleidingen thuisquote:Op zondag 31 december 2017 09:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als er iemand is naar wie ik nooit zal luisteren is het Nattekat welnog nooit 1 goede beslissing zien nemen haha.
Ik heb nog 250.000 xvg over en had 18.000$ omgeruild voor btc en wat geld laten uitcashen. Had toch een beetje paniek. Vandaar ook dat ik wegbleef uit dit topic.
Portfolio is nu nog altijd ruim boven de 50k dus kan niet klagen
Naar Nattekat luisteren
Tevens is het vandaag de eerste x geweest dat ik blockfolio heb geopend. Geeft een hoop rust tijdens het reizen.
Een wallet met Wraith Protocolquote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Verge knalt blijkbaar om deze pic
[ afbeelding ]
Maar is gewoon een wallet?
Die er verder niet uit ziet. Ja, als hobbyprojectje of schoolopdracht.quote:Op zondag 31 december 2017 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Een wallet met Wraith Protocol
quote:Seeing how people lost trust because I sold makes me more convinced that it was the right move. Litecoin was too centralized and dependent on me. Eventually, for Litecoin to succeed, I need to step away. But I promise I won't do that until I've helped LTC climb back past the ATH.
Het gaat denk ik meer om de werking ervan wat mensen aanspreekt.quote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die er verder niet uit ziet. Ja, als hobbyprojectje of schoolopdracht.
Echt bizar, dat Verge.
Charlie blijft een beetje een dude.quote:Op zondag 31 december 2017 11:33 schreef Greys het volgende:
Bedankt Charlie.
Eerst alles verkopen (dat leek nog een goed onderbouwde move) en nu zeggen dat je binnenkort van LTC weg moet stappen. Twee weken geleden zei hij toch nog dat ie er gewoon volop bij betrokken zou blijven in de toekomst?
[..]
Benieuwd of dit nog wat met de waarde gaat doen.twitter:Tronfoundation twitterde op zondag 31-12-2017 om 07:50:57(Great news) Former Alibaba Chief Data Mining Expert Zhao Hong (Marcus) Joined TRONhttps://t.co/CzeKFq42L2 reageer retweet
Ik las het ook al vanochtend. Ze zijn lekker op weg bij TRX.quote:Op zondag 31 december 2017 11:40 schreef spierbal het volgende:
Benieuwd of dit nog wat met de waarde gaat doen.twitter:Tronfoundation twitterde op zondag 31-12-2017 om 07:50:57(Great news) Former Alibaba Chief Data Mining Expert Zhao Hong (Marcus) Joined TRONhttps://t.co/CzeKFq42L2 reageer retweet
Ik denk dat het gros van wat er nu in zit de werking geen bal interesseert, maar puur wat geld wil verdienen. Als je serieus genomen wilt worden met je product dien je ook wat te doen aan het uiterlijk en UX/UI van je wallet. Ik gok op wat Nattekat zegt; men wacht Wraith even af, en daarna gaat het grootste deel van de mensen er uit.quote:Op zondag 31 december 2017 11:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Het gaat denk ik meer om de werking ervan wat mensen aanspreekt.
Zolang een wallet functioneert maakt het toch niet uit als mensen de interface niet helemaal mooi vinden, lijkt mij...
Andere wallets zijn ook meer funtioneel dan mooi.
anyone?quote:Op zondag 31 december 2017 11:28 schreef Skv het volgende:
Meningen over VeChain?
Zit er aan te denken om deze als laatste aan mijn 2018 mandje toe te voegen.
Staat alleen al vrij hoog atm.
Mag ik wel even mijn gelijk halen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af hoe veel mensen gewoon de Wraith-pump afwachten voor ze gaan dumpen.
Niet uit ziet...... Hahahahaquote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt bizar, dat Verge.
Dat is natuurlijk logisch, snel geld...... Dat kan ieder josti nog wel bedenken, nee, ik laat alles lekker staan. Ik volg nattekut niet als een mak schaapje.quote:Op zondag 31 december 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik gok op wat Nattekat zegt; men wacht Wraith even af, en daarna gaat het grootste deel van de mensen er uit.
Uiteraard, alles voor de buitenkant.quote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Liever een Gucci portemonnee zonder inhoud dan een goedkope met inhoud
Dat snap ik als je er net 2,5k hebt ingestopt.quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk logisch, snel geld...... Dat kan ieder josti nog wel bedenken, nee, ik laat alles lekker staan. Ik volg nattekut niet als een mak schaapje.
Als je dit dan post snap je gewoon niet zoveel van UX/UI, en dat is niet erg.quote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
UX/UI is alles behalve alleen de buitenkant.quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard, alles voor de buitenkant.
Of je volgt nattekut en hopt van de ene faalcoin naar de andere omdat die een mooie paper hebbenquote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat snap ik als je er net 2,5k hebt ingestopt.
Neu, ik houd het tot nu toe bij 1 coin. Ik heb verder niets met Nattekat, ik ben het echter volledig met hem eens over Verge.quote:Op zondag 31 december 2017 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Of je volgt nattekut en hopt van de ene faalcoin naar de andere omdat die een mooie paper hebben![]()
![]()
als je trx interessant vind niet po.et ook volgen in verdiepen, zelfde principe maar meer voor copyright voor auteurs en freelancers. In 2/3 dagen gestegen van 3 naar 4 cent.quote:Op zondag 31 december 2017 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik las het ook al vanochtend. Ze zijn lekker op weg bij TRX.
zijn dit coins die je vanuit de ICO hebt?quote:Op zondag 31 december 2017 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
Grappig dat juist de laatste weken al m'n onderpresterende hodlings het goed beginnen te doen:
WeTrust (33.500 stuks), MobileGo (52.000 stuks) en Incent (10.000 stuks) komen langzaam tot leven, ondanks dat Bitcoin nu corrigeert
Hopen dat ze die trend in het nieuwe jaar weten vast te houden!
Vooral van WeTrust en MobileGo verwacht ik nog wel een $5 komend jaar.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Of je volgt nattekut en hopt van de ene faalcoin naar de andere omdat die een mooie paper hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wraithquote:Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef Nattekat het volgende:
De Verge pump is redelijk op lege lucht gebaseerd zo ver ik nieuws kan vinden... weg met die troep dus
MobileGo heb ik 17.000 stuks uit de ICO en de rest later bijgekocht voor lagere prijzen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:13 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
zijn dit coins die je vanuit de ICO hebt?
Spannend! Die XP coin is wel een zware tegenstander, denderde gisteren de top 100 binnen en nu al top 50. Het idee is een beetje hetzelfde als het social credit systeem van de Chinese overheid zo te zien, dus veel Aziaten die hier in zitten terwijl XRB juist meer Europa en VS is.quote:Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Railblocks staat in de keuze lijst van binance. Je kan er op stemmen. De coin die de 'coin of the month' wordt, wordt vaak gelist door binance.
Rbx zou dus zo maar eens kunnen winnen.
quote:Op zondag 31 december 2017 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik riep dat op 1700, kreeg gelijk omdat ie naar 1100 is gedonderd en jij durft nu te zeggen dat ik er naast zat omdat ie een beetje gebounced is?
28 december om 16:00 stond hij op 0.1215 USD. Nu staat hij op 0.21.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
Netjesquote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
MobileGo heb ik 17.000 stuks uit de ICO en de rest later bijgekocht voor lagere prijzen.
Incent en WeTrust zover ik me herinner gekocht op Bittrex na de ICO.
In $ staan ze allemaal op winst, in BTC nog niet.
Voor 2018 is steeds gezegd, dus ergens later vandaag ja.quote:Op zondag 31 december 2017 12:30 schreef Apekoek het volgende:
Wanneer is die verge wraith er dan? Later vandaag ergens? (Los van de leak)
Blijf het schattig vinden hoe graag iedere bagholder denkt dat ik er finaal naast zat omdat ie nu gepumpt wordtquote:Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
28 december om 16:00 stond hij op 0.1215 USD. Nu staat hij op 0.21.
Ik durf inderdaad te beweren dat je er behoorlijk naast zat.
\quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijf het schattig vinden hoe graag iedere bagholder denkt dat ik er finaal naast zat omdat ie nu gepumpt wordt
Over 12 uur is het weer in elkaar gedenderd en horen we er niks meer van.
Klaas, fijne vent. Met jou kan ik praten. Altijd al het gevoel gehad dat jij wel kennis van zaken had. Ben jij ook niet naar Harvard geweest o.i.d.?quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kijk nou uit wat je hier post he....
straks heb je 100 man tegen je net als ik die niet meer willen dat je hier post omdat het zogenaamd allemaal negatief zou zijn
Vraag mij af of dit dan de pump is of dat er nog meer te verwachten valt.quote:Op zondag 31 december 2017 12:32 schreef daankes het volgende:
[..]
Voor 2018 is steeds gezegd, dus ergens later vandaag ja.
Als BTC niet spontaan gaat flippen verwacht ik zeker nog wel een pump. De vraag is alleen een beetje hoeveel. Verdubbelen gaat hij niet gok ik zo, maar richting 2000 moet wel kunnen. Daarna zal die voorlopig wel rustig wegbloeden.quote:Op zondag 31 december 2017 12:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag mij af of dit dan de pump is of dat er nog meer te verwachten valt.
Wordt kunstmatig laag gehouden door enorme sell walls.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 12:40 schreef daankes het volgende:
[..]
Als BTC niet spontaan gaat flippen verwacht ik zeker nog wel een pump. De vraag is alleen een beetje hoeveel. Verdubbelen gaat hij niet gok ik zo, maar richting 2000 moet wel kunnen. Daarna zal die voorlopig wel rustig wegbloeden.
Dit zijn de harde boys die van 100 dollar 130 dollar maken. Hier is geen ruimte voor gezelligheid!!quote:Op zondag 31 december 2017 12:38 schreef 1299 het volgende:
Hou het iig een klein beetje gezellig hier aub
Er is één zekerheid in de crypto: na elke pump volgt een dump. Niks glazen bol.quote:
Hij staat er nog hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nattekat je quote me, maar ineens is het bericht verdwenen?
'Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.'
Jammer hoor.
Prima, wat jij wil. Ik zit niet eens in die coin. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het verstandig was om te HODLEN op het moment dat jij riep dat hij moest verkopen?quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijf het schattig vinden hoe graag iedere bagholder denkt dat ik er finaal naast zat omdat ie nu gepumpt wordt
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.quote:
Nattekat heeft altijd gelijk, dus hij hoeft niet toe te geven dat hij er naast zat.quote:Op zondag 31 december 2017 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Ik zit niet eens in die coin. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het verstandig was om te HODLEN op het moment dat jij riep dat hij moest verkopen?
Ik heb één keer letterlijk gezegd dat er verkocht moest worden, dat was 1700. Daarna telkens iedereen afgeraden om Verge voor de lange termijn te hodlen. Uiteindelijk kies je zelf een uitstapmoment, en dat is nu.quote:Op zondag 31 december 2017 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Ik zit niet eens in die coin. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het verstandig was om te HODLEN op het moment dat jij riep dat hij moest verkopen?
BIj mij refresht Blockfolio niet meer sinds vannacht. Allemaal oude prijzen in het overzicht.quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef 1299 het volgende:
Mijn portfolio blijft relatief stabiel hangen, ik krijg dan de neiging te gaan schuiven met mijn coins. Het zou helpen als ik niet als een josti elke 5 minuten mijn blockfolio zit te refreshen.
Werkt prima bij mij. Vanochtend even niet, toen de app gekilled en opnieuw gestart. Op Android that is...quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Skv het volgende:
[..]
BIj mij refresht Blockfolio niet meer sinds vannacht. Allemaal oude prijzen in het overzicht.
Die heeft eergisteren nog een vlucht genomen, is aardig besproken volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2017 12:47 schreef Syd het volgende:
Ik hoor niemand over ADA cordanogekocht op .038cent echter lees ik er vrij weinig over:P Dus puur ingekocht op de gok
(maarja ik ben ook noob)
Pro-tip: gebruik Delta i.p.v. Blockfolio: https://play.google.com/store/apps/details?id=io.getdelta.androidquote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Skv het volgende:
[..]
BIj mij refresht Blockfolio niet meer sinds vannacht. Allemaal oude prijzen in het overzicht.
Oh dan heb ik die reeks gemist, ff terugzoeken danquote:Op zondag 31 december 2017 12:48 schreef 1299 het volgende:
[..]
Werkt prima bij mij. Vanochtend even niet, toen de app gekilled en opnieuw gestart. Op Android that is...
[..]
Die heeft eergisteren nog een vlucht genomen, is aardig besproken volgens mij.
Nee, je zei dat je er geen reden was om te hodlen op .12 USD en je debiel zou zijn als je zou denken dat ie moon zou gaan. 2 dagen later is ie meer dan 50% gestegen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één keer letterlijk gezegd dat er verkocht moest worden, dat was 1700. Daarna telkens iedereen afgeraden om Verge voor de lange termijn te hodlen. Uiteindelijk kies je zelf een uitstapmoment, en dat is nu.
Ik vraag het mij oprecht af. De opleving die je nu ziet is gebaseerd op het gevoel dat Wraith gaat komen. Als dat dan het geval is zal hij nog wel iets verder omhoog gaan maar of dat ook meer dan 30% zal zijn betwijfel ik.quote:Op zondag 31 december 2017 12:51 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer Wraith uit is gaat Verge
[ afbeelding ]
Hodlen is iets voor de lange termijn. Wat ik letterlijk zei is dat Verge op de lange termijn niks gaat brengen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je er geen reden was om te hodlen op .12 USD en je debiel zou zijn als je zou denken dat ie moon zou gaan. 2 dagen later is ie meer dan 50% gestegen.
Het is niet erg hoor. Iedereen heeft wel eens last van mist in zijn glazen bol. Maar wees gewoon mans genoeg en geef toe dat je fout zat. Wat boeit het allemaal? Je zet jezelf voor lul.
Markt reageert ook goed op dat nieuws, 113% gestegen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:56 schreef Nattekat het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)h_5_billion_revenue/
Aha... 2018 gaat een leuk jaar worden, hopelijk krijgt GUTS ook nog wat voor elkaar
Ik was stiekem wel heel erg benieuwd waar die stijging vandaan kwamquote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Markt reageert ook goed op dat nieuws, 113% gestegen.
Het is dan ook een soort kinderprojectje, met iemand die net als wij als studenten met de deadline op 23.59 om 23.45 alles inleverenquote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt bizar, dat Verge.
Je kan best wat geld verdienen met die pnds van verge. Maar laten we wel wezen: verge is gewoon een shitcoinquote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort kinderprojectje, met iemand die net als wij als studenten met de deadline op 23.59 om 23.45 alles inleveren![]()
En alle andere kinderen zitten elkaar maar op te geilen met "Omg wraith! Wraith incoming!".
Straks een lekkere sell the news lijkt me, al is Verge zo onvoorspelbaar dat die ook wel kan gaan stijgenbizarre onzin
thanks!quote:Op zondag 31 december 2017 12:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Pro-tip: gebruik Delta i.p.v. Blockfolio: https://play.google.com/store/apps/details?id=io.getdelta.android
De mooiste functie is dat je hier je historische portfolio grafiek ook met terugwerkende kracht kunt updaten!
Poe ook hoorquote:Op zondag 31 december 2017 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.
Waarom?quote:Op zondag 31 december 2017 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt kunstmatig laag gehouden door enorme sell walls.
Geen idee. Eerst rond $1,20, nu rond $2,20. Ik denk zodat de whales nog cheap kunnen hamsteren voor hun nodes.quote:
HODL!quote:Op zondag 31 december 2017 12:52 schreef 1299 het volgende:
Ik heb een groot gedeelte van mijn portfolio in Siacoin zitten. Meer fans hier? Ik heb sinds 17dec 76% winst mee gehaald.
Ik heb het idee dat de rek er een beetje uit is, misschien toch nog even wat langer hodlen.
Verge is opzich niet zo shit, maar het hele circus eromheen is wel enorm uit zijn verband getrokken. Wil zo wat gaan verkopen, maarja wanneerquote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort kinderprojectje, met iemand die net als wij als studenten met de deadline op 23.59 om 23.45 alles inleveren![]()
En alle andere kinderen zitten elkaar maar op te geilen met "Omg wraith! Wraith incoming!".
Straks een lekkere sell the news lijkt me, al is Verge zo onvoorspelbaar dat die ook wel kan gaan stijgenbizarre onzin
Ik weet het zo net nog niet. Daarnaast zou ik hem nu ook niet kopen 305 btc vind ik vrij hoogquote:Op zondag 31 december 2017 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.
Onze block is gemined btwquote:Op zondag 31 december 2017 12:51 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer Wraith uit is gaat Verge
[ afbeelding ]
yep.quote:
Eerlijkheidquote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef xminator het volgende:
Aub koop verge...
Dan kan ik het verkopen aan jullie.
Wachten tot die gekke coin op de grotere exchanges komt, dan verkoop ik t gelijk weer.quote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef vigen98 het volgende:
Nu maar wachten tot XRB weer een dipje krijgt zodat ik goedkoop kan inkopen en verkopen
NXTquote:Op zondag 31 december 2017 13:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk aan een betaalbare NXT op te pakken. Fans hier?
Bagholder gespotquote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef xminator het volgende:
Aub koop verge...
Dan kan ik het verkopen aan jullie.
Dat hele bitgrail vertrouw ik niet, ik wil zsm dat die raiblocks op een andere exchange komt.quote:Op zondag 31 december 2017 13:56 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer van die 90BTC sellorder van 0.00115000 op BitGrail
Ik heb dat toch echt gedaan, meer dan eens.quote:Op zondag 31 december 2017 13:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
had je niet even kunnen waarschuwen.
Kanker eens even op met dat betweterige superieure gedrag. Is echt heel storend. Zeg dan gewoon niks.quote:Op zondag 31 december 2017 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt gedaan, meer dan eens.
Het is een Bitcoinkloon die claimt het nieuwe betere Monero, wat wel een geweldig project is, te zijn. Oja, en dan nog dat geweldige Wraith waar iedereen al heel lang op zit te wachten. Stealth adressen... dat had meteen in de wallet moeten zitten, van release af aan. Ondertussen zijn er talloze projecten geweest waar dat allang succesvol geïmplementeerd is, en op een niet halfslachtige manier zoals Wraith.quote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Verge is opzich niet zo shit, maar het hele circus eromheen is wel enorm uit zijn verband getrokken. Wil zo wat gaan verkopen, maarja wanneer
Januari is de wavesmaand.quote:Op zondag 31 december 2017 14:05 schreef RobinaHoed het volgende:
hoe lang waves nog hodlen.. wanneer gaan ze nou een keer moonen?
Ze zijn al gemooned, als je begin 2017 kocht tenminstequote:Op zondag 31 december 2017 14:05 schreef RobinaHoed het volgende:
Daarom straks maar eens iets lozen. Maar niet te veel, voordat je weet komt het Nattekat effect weer langs.quote:Op zondag 31 december 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een Bitcoinkloon die claimt het nieuwe betere Monero, wat wel een geweldig project is, te zijn. Oja, en dan nog dat geweldige Wraith waar iedereen al heel lang op zit te wachten. Stealth adressen... dat had meteen in de wallet moeten zitten, van release af aan. Ondertussen zijn er talloze projecten geweest waar dat allang succesvol geïmplementeerd is, en op een niet halfslachtige manier zoals Wraith.
Het is een gigantisch overgehypte shitcoin.
sowieso in februari om vervolgens met de zomer full moon te gaanquote:Op zondag 31 december 2017 14:05 schreef RobinaHoed het volgende:
Zit nog zat potentie in. En coin burn in 2018quote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet. Daarnaast zou ik hem nu ook niet kopen 305 btc vind ik vrij hoog
Heel november zijn er überhaupt geen commits geweest, kan ergerquote:Op zondag 31 december 2017 14:26 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
Ik zit voor de grap eens in de Verge repository te kijken.
[ afbeelding ]
Dit soort code wijzigingen![]()
Verreweg de meeste commits die zijn gedaan in de afgelopen tijd bestaan uit dit soort marignale tweaks. Geen enkele functionele verbetering te bespeuren.
Niet alles, maar het had ook nog steeds rood kunnen zijn hequote:Op zondag 31 december 2017 14:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als 24u geleden alles in het rood stond
Zolang Bitcoin nog niet in het groen staat hecht ik er weinig waarde aan.quote:Op zondag 31 december 2017 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alles, maar het had ook nog steeds rood kunnen zijn he
Die's groen bij mijquote:Op zondag 31 december 2017 14:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolang Bitcoin nog niet in het groen staat hecht ik er weinig waarde aan.
Kan je dan niet beter naar euro's kijken?quote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Die's groen bij mij
En ik kijk naar dollars, uiteindelijk is dat onder de streep waar het om draait
Doe ik wel zodra ik dollars hebquote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter naar euro's kijken?
Het steeg daarvoor al 200% dankzij Japanners.quote:Op zondag 31 december 2017 14:18 schreef vigen98 het volgende:
Experience Points enorm gestegen wegens het nieuws dat het voor staat in de poll van Binance.
Hoezo 33 uur te vroeg?quote:Op zondag 31 december 2017 14:50 schreef ITrade het volgende:
Alles gaat omhoog.![]()
Net een uur of 33 uur te vroeg als je het mij vraagt.
Neequote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Uiteindelijk kies je zelf een uitstapmoment, en dat is nu.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja, hoe gaan jullie dat doen voor de belasting? Paar keer kijken op 1 januari en de laagste score eruit pikken?
Dan hoef je toch niet paar keer te kijken? Gewoon 2 januari even terugkijken en het laagste pakken.quote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja, hoe gaan jullie dat doen voor de belasting? Paar keer kijken op 1 januari en de laagste score eruit pikken?
Klinkt mwoa.quote:Op zondag 31 december 2017 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt kunstmatig laag gehouden door enorme sell walls.
Minus 7% withdrawal fee.quote:Op zondag 31 december 2017 15:07 schreef ColeJ het volgende:
1 januari is pas voor de aangifte die je volgend jaar moet doen. Dit jaar pak je dus de (gemiddelde) koers van 1 januari 2017, deze is dus al lang bekend
Withdrawal fee? Zo werkt dat niet, op de reguliere financiële markten kun je ook niet je transactiekosten verminderen. Daarbij vraag ik me af waar je 7% fee betaald..quote:
. BTC in het rood hierquote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Die's groen bij mij
En ik kijk naar dollars, uiteindelijk is dat onder de streep waar het om draait
Ik denk niet dat ie het serieus bedoeldequote:Op zondag 31 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Withdrawal fee? Zo werkt dat niet, op de reguliere financiële markten kun je ook niet je transactiekosten verminderen. Daarbij vraag ik me af waar je 7% fee betaald..
Het gaat erom wat je middernacht hebt, je mag niet het gunstigste moment kiezenquote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Te laat juist! 33 uur geleden alles naar fiat gezet en vervolgens VET gekocht. Verschil tussen die twee portefeuilles is 1.5k in mijn nadeel. Funfair o.a. na een maand holden verkocht op 0.04x :/quote:Op zondag 31 december 2017 14:50 schreef ITrade het volgende:
Alles gaat omhoog.![]()
Net een uur of 33 uur te vroeg als je het mij vraagt.
klokslag 00:00 wanneer je de eerste vuurpijl hoortquote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef BadVlad het volgende:
Wanneer moeten we eigenlijk de waarde bepalen van ons portfolio voor de Belastingdienst?
Funfairquote:Op zondag 31 december 2017 15:15 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Te laat juist! 33 uur geleden alles naar fiat gezet en vervolgens VET gekocht. Verschil tussen die twee portefeuilles is 1.5k in mijn nadeel. Funfair o.a. na een maand holden verkocht op 0.04x :/
Ik monitor mijn portfolio om de 1 minuut via een script...er vanuit gaande dat er geen grote uitschieters zijn pak ik het laagste stand. (zal waarschijnlijk toch geneuzel in de marge zijn..maar tis een principe kwestiequote:Op zondag 31 december 2017 15:20 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
klokslag 00:00 wanneer je de eerste vuurpijl hoort
Dat staat niet in de wet.quote:Op zondag 31 december 2017 15:13 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je middernacht hebt, je mag niet het gunstigste moment kiezen
https://newkidsontheblock(...)bitcoin-en-altcoins/quote:In eerste instantie wist de telefonische helpdesk van de Belastingdienst hier ook niet één twee drie het antwoord op, maar zoals ik al zei, de mensen daar verstaan hun vak. Het antwoord: 1 januari is de peildatum. Hoe je deze datum interpreteert is volledig aan jou; Of je dus het laagste punt, of hoogste punt pakt. Want, zo staat dat in de wet beschreven: 1 januari is de peildatum.
Tja, en of de Belastingdienst jouw berekening accepteert, is dan de vraag. Volgens de medewerker van de helpdesk is er op die vraag maar één manier om erachter te komen hoe de Belastingdienst deze berekening gaat maken. Het schriftelijk voorleggen aan het regiokantoor.
De brief is vandaag op de post gegaan. Zodra ik antwoord heb, volgt een update.
Update 1 (16-08-2017): Een bevriende belastingadviseur die ik ken uit het Utrechtse Crypto Café (eenmaal per week een discussieavond over blockchain) heeft bekeken wat hij over dit onderwerp kan vinden. Hij tipt Art. 5.21 Wet inkomstenbelasting.
“Voor de waardering van effecten geldt de slotnotering van de laatste beursdag van het voorafgaande kalenderjaar.” Theoretisch zou dat betekenen dat de koerswaarde van een cryptovaluta op 31-12-2016, 23:59 uur – mits deze dag een koersdag is – als peiling zou worden genomen, als we naar de letter van de wet kijken.
De belastingadviseur zegt: “er zijn momenteel nog geen bepalingen die een tijdstip voorschrijven, ik zou dus een gunstige koers op 01-01-2017 nemen. Dan heb je in ieder geval een pleitbaar standpunt”, doelend op mogelijke vragen vanuit de Belastingdienst.
15$quote:Op zondag 31 december 2017 15:25 schreef Patroon het volgende:
Ik heb nog 103 ripple. De rest al verkocht met winst. Wat verwachten jullie in 2018 van ripple?
Mocht ook wel na gisterenquote:
Hoeveel was de rest?quote:Op zondag 31 december 2017 15:25 schreef Patroon het volgende:
Ik heb nog 103 ripple. De rest al verkocht met winst. Wat verwachten jullie in 2018 van ripple?
Vreemde conclusie trekt die belastingadviseur. De slotnotering op 31-12 23:59 is dus 01-01 00:00. Banken houden ook niet voor niets dat moment aanquote:Op zondag 31 december 2017 15:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat staat niet in de wet.
[..]
https://newkidsontheblock(...)bitcoin-en-altcoins/
3000 sat en ik doe meequote:Op zondag 31 december 2017 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter stijgt het nog even door, dan tyf ik mijn XLM eruit (gaan eruit op 2800 sat).
Funfair bazencoin, HODL tot minimaal 5, gaat nog eens heel groot worden dat ding.quote:
Voor effecten ja, daar vallen cryptovaluta niet onder.quote:Op zondag 31 december 2017 15:30 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Vreemde conclusie trekt die belastingadviseur. De slotnotering op 31-12 23:59 is dus 01-01 00:00. Banken houden ook niet voor niets dat moment aan
https://www.belastingdien(...)g/u_krijgt_effecten/quote:Effecten zijn aandelen, obligaties, winstbewijzen of opties.
Waarom denk je dat ze dat niet doortrekken naar cryptovaluta? Dat hebben ze voor effecten niet voor niets zo bepaald.quote:Op zondag 31 december 2017 15:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor effecten ja, daar vallen cryptovaluta niet onder.
[..]
https://www.belastingdien(...)g/u_krijgt_effecten/
Iedere idioot weet dat de belastingdienst geen ene flikker meer doet met 90% van de aangiftes omdat het ze geen ene flikker oplevert.quote:Op zondag 31 december 2017 15:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat staat niet in de wet.
[..]
https://newkidsontheblock(...)bitcoin-en-altcoins/
All-in op Tittiecoin dusquote:Op zondag 31 december 2017 15:33 schreef toblorone het volgende:
[..]
Funfair bazencoin, HODL tot minimaal 5, gaat nog eens heel groot worden dat ding.
Sws alles wat met gokken of porno te maken heeft, kan nog wel eens heel groot te worden.
Alles verkocht en naar fiat gegaan, bedanktquote:Op zondag 31 december 2017 15:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
BTC gaat straks/morgen weer gewoon omlaag, alts gaan dan mee. behalve ADA.
fiatcoin gaat moonquote:Op zondag 31 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alles verkocht en naar fiat gegaan, bedankt
EUR krijgt smart contracts en lightning network!!quote:Op zondag 31 december 2017 15:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
1 EUR NAAR DE 1000 USD!!!!! Q4 2018 MOON!!!
Die had ik vorige week gehaald omdat die ook door YCombinator wordt gebackt, net als Request Network. Ik snap alleen niet waarom Quantstamp in deze week x2 is gegaan, bijna x3. In de subreddit is er ook niet heel veel nieuws, lees nu wel wat over een partnership maar alsnog is er geen echte "hype".quote:
Jup, wordt in januari rebranded naar VET, komt met een main net (volgensmij in Q2 2018) en dan worden de tokens omgezet naar hun eigen netwerk en komt er ook de Thor-token (gas voor het netwerk zoals NEO/GAS).quote:
Ja en dat kan een probleem gaan worden, omdat het dan een effect/obligatie gaat worden, dat vinden financiele autoriteiten niet leuk.quote:Op zondag 31 december 2017 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jup, wordt in januari rebranded naar VET, komt met een main net (volgensmij in Q2 2018) en dan worden de tokens omgezet naar hun eigen netwerk en komt er ook de Thor-token (gas voor het netwerk zoals NEO/GAS).
REQ heeft net de $0,50 doorbroken, wat een magische pump de laatste 24u ofzo
Ja helaas wel maar liever in een wallet dan op ene Exchangequote:Op zondag 31 december 2017 16:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
10 USD fee om naar een eth adres te withdrawen van binance? WTF?
Binance is verschrikkelijk duur met alle fees, ETH is idd zo'n $7, andere coins zijn ook $5 á $10.quote:Op zondag 31 december 2017 16:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
10 USD fee om naar een eth adres te withdrawen van binance? WTF?
Ja behalve hun trade-fee dus.quote:Op zondag 31 december 2017 16:23 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Binance is verschrikkelijk duur met alle fees, ETH is idd zo'n $7, andere coins zijn ook $5 á $10.
Sommigen die niet zijn aangepast na dikke stijging van hun waarde kunnen meer zijn, LUN is bijvoorbeeld $24 waard na een verdubbeling en de fee is... 1 LUN
MOD is ook verdubbeld oid en de fee is 2 MOD aka $14.
Mja, na de januari crash zal het even duren voordattie weer op 16usd zit.quote:Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef sniel123 het volgende:
Raiblocks weer ATH ondanks het gezeur met bitgrail
Niet weten dat Raiblocks 10 januari bitcoin ingehaald heeftquote:Op zondag 31 december 2017 16:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, na de januari crash zal het even duren voordattie weer op 16usd zit.
Al je universa inruilen tegen XRB.quote:Op zondag 31 december 2017 16:35 schreef vigen98 het volgende:
Ugh ik zit nog steeds te twijfelen of ik XRB moet halen, ben bang voor een Binance dump
de coin of de wiet/cannabis?quote:Op zondag 31 december 2017 16:20 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand die in een van de wiet/cannabis coins zit? Wordt flink gereguleerd komend jaar in de VS.
Niet weten dat je al je raiblocks moet inruilen tegen universa zodra xrb op een degelijke exchange verschijntquote:Op zondag 31 december 2017 16:35 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Niet weten dat Raiblocks 10 januari bitcoin ingehaald heeft
Naga is ook hard gestegen jaquote:Op zondag 31 december 2017 16:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Al je universa inruilen tegen XRB.
Naga gezien?
Ja, de crash komt er zeker, en dan zijn alle noobs tenminste even uit de markt, dan zien we de reeele waarde van alles weer.quote:Op zondag 31 december 2017 16:38 schreef vigen98 het volgende:
Btw ik zie wel een crash aankomen in het nieuwe jaarMensen die uitcashen dus ik wacht wel eventjes
Ja ik wil XRB halen en NAGA maar alles is zo overpriced nu. Dus even wachten tot de noobs uitcashen op 1/2 januari zodat alles daalt en dan alles goedkoop inslaanquote:Op zondag 31 december 2017 16:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, de crash komt er zeker, en dan zijn alle noobs tenminste even uit de markt, dan zien we de reeele waarde van alles weer.
bulltrap..duhquote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Dit topic. Gisteren was het nog einde der tijden, vandaag is iedereen weer in de hemel.
BTC terug naar 7kquote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
Oja, de crash die de afgelopen maanden tig keren voorspeldt is. Maar telkens weer een beetje uitgesteld word
Nou vanavond ben ik weer blauw hoorquote:Op zondag 31 december 2017 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar om jou als niet blauw te zien.
Nou geen crash maar meer een dipquote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
Oja, de crash die de afgelopen maanden tig keren voorspeldt is. Maar telkens weer een beetje uitgesteld word
quote:Op zondag 31 december 2017 16:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou vanavond ben ik weer blauw hoor
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 31 december 2017 16:35 schreef vigen98 het volgende:
Ugh ik zit nog steeds te twijfelen of ik XRB moet halen, ben bang voor een Binance dump
Ja, een tijd geleden voor de gein wat gekocht alleen ik heb er niet heel veel inzitten. Stijgt wel extreem hard.quote:Op zondag 31 december 2017 16:20 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand die in een van de wiet/cannabis coins zit? Wordt flink gereguleerd komend jaar in de VS.
quote:Op zondag 31 december 2017 16:48 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ja, een tijd geleden voor de gein wat gekocht alleen ik heb er niet heel veel inzitten. Stijgt wel extreem hard.
Haha, tot nu toe de wiet in Canada en Californië, maar nog meer staten gaan daarover beslissen volgend jaar. Zal wel een enorme boost geven aan de coin die nu tussen de 2700-2900 satoshi schommelt.quote:
VEN naar MEW?quote:Op zondag 31 december 2017 16:48 schreef EggsTC het volgende:
Zo, VEN withdraw gedaan, meeste van mn waves naar strat gegooid...
Nu HODL totdat ik een ons weeg. Nog een bescheiden 100 waves over, mochtie onverhoopt toch nog moon gaan
Ja.quote:Op zondag 31 december 2017 16:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
VEN naar MEW?
Ik ga er bij een dipje eerst nog bijkopen en dan verplaatsen.
Geen target. Zodra ik meer fiat heb uit verkoop andere coins koop ik bij. Heb er nu maar 259 maar mijn roll is ook maar 2.1kquote:Op zondag 31 december 2017 16:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.
Hoeveel target je om te hebben van ven?
+1, veel in dit topic gezeten afgelopen jaar!quote:Op zondag 31 december 2017 16:42 schreef Scrummie het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal, alvast.
Ah, toch lekker, je loopt nog niet zolang mee in het topic, dus 260 is toch lekker voor een coin die naar de 20USD gaat binnen 4 2 maandenquote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen target. Zodra ik meer fiat heb uit verkoop andere coins koop ik bij. Heb er nu maar 259 maar mijn roll is ook maar 2.1k
Godverdomme, als VEN naar de 20$ gaat spring ik een gat in de lucht.quote:Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah, toch lekker, je loopt nog niet zolang mee in het topic, dus 260 is toch lekker voor een coin die naar de 20USD gaat binnen 4 2 maanden
Ik heb naar strat geschoven, vanwege de komende maand.quote:Op zondag 31 december 2017 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ik geef Waves tot het moment dat er een paar tokens van ICO's op de markt komen.
Als hij dan niet weer een beetje lekker gaat ga ik een deel naar die nieuwe tokens schuiven.
Lees je mee, Sasha? Je bent gewaarschuwd!
Absoluut. Mooi om in een coin te investeren waar gewoon een goed team achter zit met een mooi product. Dat voelt beter dan steeds weer wat in shitcoins te steken en niet weten wat er nog komt.quote:Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah, toch lekker, je loopt nog niet zolang mee in het topic, dus 260 is toch lekker voor een coin die naar de 20USD gaat binnen 4 2 maanden
Goede keuze. Hier ook 20 strat gekocht op 8.50quote:Op zondag 31 december 2017 17:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb naar strat geschoven, vanwege de komende maand.
ja, ik heb waves 1:1 geruild voor strat, 500 waves <> 500 strat een paar dagen terug.quote:Op zondag 31 december 2017 17:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goede keuze. Hier ook 20 strat gekocht op 8.50
8.50 wat?quote:Op zondag 31 december 2017 17:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goede keuze. Hier ook 20 strat gekocht op 8.50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |