Integendeel zelfs. Gaat weer hard omhoog.quote:Op zondag 31 december 2017 10:03 schreef tralalala het volgende:
Geen duik naar beneden voor RaiBlocks op BitGrail door dat gekut van ze. Valt weer mee.
Ja, stem allemaal op RBX, dan gaat DRGN er met de winst vandoor.quote:Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Railblocks staat in de keuze lijst van binance. Je kan er op stemmen. De coin die de 'coin of the month' wordt, wordt vaak gelist door binance.
Rbx zou dus zo maar eens kunnen winnen.
https://www.binance.com/vote.html
Ik riep dat op 1700, kreeg gelijk omdat ie naar 1100 is gedonderd en jij durft nu te zeggen dat ik er naast zat omdat ie een beetje gebounced is?quote:Op zondag 31 december 2017 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou die gast met alles in XVG een paar dagen geleden naar Nattekat hebben geluisterd en alles weg hebben gedaan?
Hoop het niet voor hem. In een paar dagen bijna x 2 gegaan.
Je riep het op 800~900 schat, verder even goede vrienden.quote:Op zondag 31 december 2017 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik riep dat op 1700, kreeg gelijk omdat ie naar 1100 is gedonderd en jij durft nu te zeggen dat ik er naast zat omdat ie een beetje gebounced is?
Grapjas.quote:Op zondag 31 december 2017 10:36 schreef daankes het volgende:
[..]
Je riep het op 800~900 schat, verder even goede vrienden.
quote:
28-12-2017 om 16:08, toen stond hij op +- 900 ja. Of je bedoelde dit anders en ik heb het fout geïnterpreteerd. In dat geval mijn excuses!quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei:Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
En met 'iets doen' heb ik het natuurlijk over gezond stijgen. Ik zeg daar niet dat je moet gaan verkopen, maar dat hodlen gewoon stom is. Verkopen riep ik de nacht voor kerst.quote:Op zondag 31 december 2017 10:42 schreef daankes het volgende:
[..]
[..]
28-12-2017 om 16:08, toen stond hij op +- 900 ja. Of je bedoelde dit anders en ik heb het fout geïnterpreteerd. In dat geval mijn excuses!
In dat geval verkeerd begrepen.quote:Op zondag 31 december 2017 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En met 'iets doen' heb ik het natuurlijk over gezond stijgen. Ik zeg daar niet dat je moet gaan verkopen, maar dat hodlen gewoon stom is.
Zo'n pump als vanochtend is onvoorspelbaar en nergens op gebaseerd, ik verwacht dan ook niets anders dan een flinke correctie zo.
Bots lijkt me.quote:Op zondag 31 december 2017 10:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom zie je in het orderboek van Vechain allemaal buy/sell orders 8 VEN?
Gemanipuleerde rotzooi?
Ahh..had ik die dip toch goed voorspeld. Buy order is net boven de laagste waarde door gevoerdquote:
Gast ik gun het je van harte! Altijd hartelijk moeten lachen om je loller1000 hendig sjieke Fox sliptopics en rondleidingen thuisquote:Op zondag 31 december 2017 09:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als er iemand is naar wie ik nooit zal luisteren is het Nattekat welnog nooit 1 goede beslissing zien nemen haha.
Ik heb nog 250.000 xvg over en had 18.000$ omgeruild voor btc en wat geld laten uitcashen. Had toch een beetje paniek. Vandaar ook dat ik wegbleef uit dit topic.
Portfolio is nu nog altijd ruim boven de 50k dus kan niet klagen
Naar Nattekat luisteren
Tevens is het vandaag de eerste x geweest dat ik blockfolio heb geopend. Geeft een hoop rust tijdens het reizen.
2018 wordt XVG jaar! Vandaag wordt tevens Wraith gereleased. Gelukkig nieuwjaar alvast. Ik trek voor de 2e dag op rij een single malt open. Dit succesvol jaar moet goed worden afgesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |