Poe ook hoorquote:Op zondag 31 december 2017 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.
Waarom?quote:Op zondag 31 december 2017 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt kunstmatig laag gehouden door enorme sell walls.
Geen idee. Eerst rond $1,20, nu rond $2,20. Ik denk zodat de whales nog cheap kunnen hamsteren voor hun nodes.quote:
HODL!quote:Op zondag 31 december 2017 12:52 schreef 1299 het volgende:
Ik heb een groot gedeelte van mijn portfolio in Siacoin zitten. Meer fans hier? Ik heb sinds 17dec 76% winst mee gehaald.
Ik heb het idee dat de rek er een beetje uit is, misschien toch nog even wat langer hodlen.
Verge is opzich niet zo shit, maar het hele circus eromheen is wel enorm uit zijn verband getrokken. Wil zo wat gaan verkopen, maarja wanneerquote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort kinderprojectje, met iemand die net als wij als studenten met de deadline op 23.59 om 23.45 alles inleveren![]()
En alle andere kinderen zitten elkaar maar op te geilen met "Omg wraith! Wraith incoming!".
Straks een lekkere sell the news lijkt me, al is Verge zo onvoorspelbaar dat die ook wel kan gaan stijgenbizarre onzin
Ik weet het zo net nog niet. Daarnaast zou ik hem nu ook niet kopen 305 btc vind ik vrij hoogquote:Op zondag 31 december 2017 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.
Onze block is gemined btwquote:Op zondag 31 december 2017 12:51 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer Wraith uit is gaat Verge
[ afbeelding ]
yep.quote:
Eerlijkheidquote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef xminator het volgende:
Aub koop verge...
Dan kan ik het verkopen aan jullie.
Wachten tot die gekke coin op de grotere exchanges komt, dan verkoop ik t gelijk weer.quote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef vigen98 het volgende:
Nu maar wachten tot XRB weer een dipje krijgt zodat ik goedkoop kan inkopen en verkopen
NXTquote:Op zondag 31 december 2017 13:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk aan een betaalbare NXT op te pakken. Fans hier?
Bagholder gespotquote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef xminator het volgende:
Aub koop verge...
Dan kan ik het verkopen aan jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |