Er is één zekerheid in de crypto: na elke pump volgt een dump. Niks glazen bol.quote:
Hij staat er nog hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nattekat je quote me, maar ineens is het bericht verdwenen?
'Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.'
Jammer hoor.
Prima, wat jij wil. Ik zit niet eens in die coin. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het verstandig was om te HODLEN op het moment dat jij riep dat hij moest verkopen?quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijf het schattig vinden hoe graag iedere bagholder denkt dat ik er finaal naast zat omdat ie nu gepumpt wordt
Over 12 uur is het weer in elkaar gedenderd en horen we er niks meer van.
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.quote:
Nattekat heeft altijd gelijk, dus hij hoeft niet toe te geven dat hij er naast zat.quote:Op zondag 31 december 2017 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Ik zit niet eens in die coin. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het verstandig was om te HODLEN op het moment dat jij riep dat hij moest verkopen?
Ik heb één keer letterlijk gezegd dat er verkocht moest worden, dat was 1700. Daarna telkens iedereen afgeraden om Verge voor de lange termijn te hodlen. Uiteindelijk kies je zelf een uitstapmoment, en dat is nu.quote:Op zondag 31 december 2017 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Ik zit niet eens in die coin. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het verstandig was om te HODLEN op het moment dat jij riep dat hij moest verkopen?
BIj mij refresht Blockfolio niet meer sinds vannacht. Allemaal oude prijzen in het overzicht.quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef 1299 het volgende:
Mijn portfolio blijft relatief stabiel hangen, ik krijg dan de neiging te gaan schuiven met mijn coins. Het zou helpen als ik niet als een josti elke 5 minuten mijn blockfolio zit te refreshen.
Werkt prima bij mij. Vanochtend even niet, toen de app gekilled en opnieuw gestart. Op Android that is...quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Skv het volgende:
[..]
BIj mij refresht Blockfolio niet meer sinds vannacht. Allemaal oude prijzen in het overzicht.
Die heeft eergisteren nog een vlucht genomen, is aardig besproken volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2017 12:47 schreef Syd het volgende:
Ik hoor niemand over ADA cordanogekocht op .038cent echter lees ik er vrij weinig over:P Dus puur ingekocht op de gok
(maarja ik ben ook noob)
Pro-tip: gebruik Delta i.p.v. Blockfolio: https://play.google.com/store/apps/details?id=io.getdelta.androidquote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Skv het volgende:
[..]
BIj mij refresht Blockfolio niet meer sinds vannacht. Allemaal oude prijzen in het overzicht.
Oh dan heb ik die reeks gemist, ff terugzoeken danquote:Op zondag 31 december 2017 12:48 schreef 1299 het volgende:
[..]
Werkt prima bij mij. Vanochtend even niet, toen de app gekilled en opnieuw gestart. Op Android that is...
[..]
Die heeft eergisteren nog een vlucht genomen, is aardig besproken volgens mij.
Nee, je zei dat je er geen reden was om te hodlen op .12 USD en je debiel zou zijn als je zou denken dat ie moon zou gaan. 2 dagen later is ie meer dan 50% gestegen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één keer letterlijk gezegd dat er verkocht moest worden, dat was 1700. Daarna telkens iedereen afgeraden om Verge voor de lange termijn te hodlen. Uiteindelijk kies je zelf een uitstapmoment, en dat is nu.
Ik vraag het mij oprecht af. De opleving die je nu ziet is gebaseerd op het gevoel dat Wraith gaat komen. Als dat dan het geval is zal hij nog wel iets verder omhoog gaan maar of dat ook meer dan 30% zal zijn betwijfel ik.quote:Op zondag 31 december 2017 12:51 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer Wraith uit is gaat Verge
[ afbeelding ]
Hodlen is iets voor de lange termijn. Wat ik letterlijk zei is dat Verge op de lange termijn niks gaat brengen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je er geen reden was om te hodlen op .12 USD en je debiel zou zijn als je zou denken dat ie moon zou gaan. 2 dagen later is ie meer dan 50% gestegen.
Het is niet erg hoor. Iedereen heeft wel eens last van mist in zijn glazen bol. Maar wees gewoon mans genoeg en geef toe dat je fout zat. Wat boeit het allemaal? Je zet jezelf voor lul.
Markt reageert ook goed op dat nieuws, 113% gestegen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:56 schreef Nattekat het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)h_5_billion_revenue/
Aha... 2018 gaat een leuk jaar worden, hopelijk krijgt GUTS ook nog wat voor elkaar
Ik was stiekem wel heel erg benieuwd waar die stijging vandaan kwamquote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Markt reageert ook goed op dat nieuws, 113% gestegen.
Het is dan ook een soort kinderprojectje, met iemand die net als wij als studenten met de deadline op 23.59 om 23.45 alles inleverenquote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die er verder niet uit ziet. Ja, als hobbyprojectje of schoolopdracht.
Echt bizar, dat Verge.
Je kan best wat geld verdienen met die pnds van verge. Maar laten we wel wezen: verge is gewoon een shitcoinquote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort kinderprojectje, met iemand die net als wij als studenten met de deadline op 23.59 om 23.45 alles inleveren![]()
En alle andere kinderen zitten elkaar maar op te geilen met "Omg wraith! Wraith incoming!".
Straks een lekkere sell the news lijkt me, al is Verge zo onvoorspelbaar dat die ook wel kan gaan stijgenbizarre onzin
thanks!quote:Op zondag 31 december 2017 12:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Pro-tip: gebruik Delta i.p.v. Blockfolio: https://play.google.com/store/apps/details?id=io.getdelta.android
De mooiste functie is dat je hier je historische portfolio grafiek ook met terugwerkende kracht kunt updaten!
Poe ook hoorquote:Op zondag 31 december 2017 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.
Waarom?quote:Op zondag 31 december 2017 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt kunstmatig laag gehouden door enorme sell walls.
Geen idee. Eerst rond $1,20, nu rond $2,20. Ik denk zodat de whales nog cheap kunnen hamsteren voor hun nodes.quote:
HODL!quote:Op zondag 31 december 2017 12:52 schreef 1299 het volgende:
Ik heb een groot gedeelte van mijn portfolio in Siacoin zitten. Meer fans hier? Ik heb sinds 17dec 76% winst mee gehaald.
Ik heb het idee dat de rek er een beetje uit is, misschien toch nog even wat langer hodlen.
Verge is opzich niet zo shit, maar het hele circus eromheen is wel enorm uit zijn verband getrokken. Wil zo wat gaan verkopen, maarja wanneerquote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort kinderprojectje, met iemand die net als wij als studenten met de deadline op 23.59 om 23.45 alles inleveren![]()
En alle andere kinderen zitten elkaar maar op te geilen met "Omg wraith! Wraith incoming!".
Straks een lekkere sell the news lijkt me, al is Verge zo onvoorspelbaar dat die ook wel kan gaan stijgenbizarre onzin
Ik weet het zo net nog niet. Daarnaast zou ik hem nu ook niet kopen 305 btc vind ik vrij hoogquote:Op zondag 31 december 2017 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
TRX heb ik meer vertrouwen in. Hebben Q1 2018 een werkend product en hangen sterk samen met Alibaba.
Onze block is gemined btwquote:Op zondag 31 december 2017 12:51 schreef RobinaHoed het volgende:
Wanneer Wraith uit is gaat Verge
[ afbeelding ]
yep.quote:
Eerlijkheidquote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef xminator het volgende:
Aub koop verge...
Dan kan ik het verkopen aan jullie.
Wachten tot die gekke coin op de grotere exchanges komt, dan verkoop ik t gelijk weer.quote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef vigen98 het volgende:
Nu maar wachten tot XRB weer een dipje krijgt zodat ik goedkoop kan inkopen en verkopen
NXTquote:Op zondag 31 december 2017 13:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk aan een betaalbare NXT op te pakken. Fans hier?
Bagholder gespotquote:Op zondag 31 december 2017 13:52 schreef xminator het volgende:
Aub koop verge...
Dan kan ik het verkopen aan jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |