Een wallet met Wraith Protocolquote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Verge knalt blijkbaar om deze pic
[ afbeelding ]
Maar is gewoon een wallet?
Die er verder niet uit ziet. Ja, als hobbyprojectje of schoolopdracht.quote:Op zondag 31 december 2017 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Een wallet met Wraith Protocol
quote:Seeing how people lost trust because I sold makes me more convinced that it was the right move. Litecoin was too centralized and dependent on me. Eventually, for Litecoin to succeed, I need to step away. But I promise I won't do that until I've helped LTC climb back past the ATH.
Het gaat denk ik meer om de werking ervan wat mensen aanspreekt.quote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die er verder niet uit ziet. Ja, als hobbyprojectje of schoolopdracht.
Echt bizar, dat Verge.
Charlie blijft een beetje een dude.quote:Op zondag 31 december 2017 11:33 schreef Greys het volgende:
Bedankt Charlie.
Eerst alles verkopen (dat leek nog een goed onderbouwde move) en nu zeggen dat je binnenkort van LTC weg moet stappen. Twee weken geleden zei hij toch nog dat ie er gewoon volop bij betrokken zou blijven in de toekomst?
[..]
Benieuwd of dit nog wat met de waarde gaat doen.twitter:Tronfoundation twitterde op zondag 31-12-2017 om 07:50:57(Great news) Former Alibaba Chief Data Mining Expert Zhao Hong (Marcus) Joined TRONhttps://t.co/CzeKFq42L2 reageer retweet
Ik las het ook al vanochtend. Ze zijn lekker op weg bij TRX.quote:Op zondag 31 december 2017 11:40 schreef spierbal het volgende:
Benieuwd of dit nog wat met de waarde gaat doen.twitter:Tronfoundation twitterde op zondag 31-12-2017 om 07:50:57(Great news) Former Alibaba Chief Data Mining Expert Zhao Hong (Marcus) Joined TRONhttps://t.co/CzeKFq42L2 reageer retweet
Ik denk dat het gros van wat er nu in zit de werking geen bal interesseert, maar puur wat geld wil verdienen. Als je serieus genomen wilt worden met je product dien je ook wat te doen aan het uiterlijk en UX/UI van je wallet. Ik gok op wat Nattekat zegt; men wacht Wraith even af, en daarna gaat het grootste deel van de mensen er uit.quote:Op zondag 31 december 2017 11:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Het gaat denk ik meer om de werking ervan wat mensen aanspreekt.
Zolang een wallet functioneert maakt het toch niet uit als mensen de interface niet helemaal mooi vinden, lijkt mij...
Andere wallets zijn ook meer funtioneel dan mooi.
anyone?quote:Op zondag 31 december 2017 11:28 schreef Skv het volgende:
Meningen over VeChain?
Zit er aan te denken om deze als laatste aan mijn 2018 mandje toe te voegen.
Staat alleen al vrij hoog atm.
Mag ik wel even mijn gelijk halen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af hoe veel mensen gewoon de Wraith-pump afwachten voor ze gaan dumpen.
Niet uit ziet...... Hahahahaquote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die er verder niet uit ziet. Ja, als hobbyprojectje of schoolopdracht.
Echt bizar, dat Verge.
Dat is natuurlijk logisch, snel geld...... Dat kan ieder josti nog wel bedenken, nee, ik laat alles lekker staan. Ik volg nattekut niet als een mak schaapje.quote:Op zondag 31 december 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik gok op wat Nattekat zegt; men wacht Wraith even af, en daarna gaat het grootste deel van de mensen er uit.
Uiteraard, alles voor de buitenkant.quote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Liever een Gucci portemonnee zonder inhoud dan een goedkope met inhoud
Dat snap ik als je er net 2,5k hebt ingestopt.quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk logisch, snel geld...... Dat kan ieder josti nog wel bedenken, nee, ik laat alles lekker staan. Ik volg nattekut niet als een mak schaapje.
Als je dit dan post snap je gewoon niet zoveel van UX/UI, en dat is niet erg.quote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Liever een Gucci portemonnee zonder inhoud dan een goedkope met inhoud
UX/UI is alles behalve alleen de buitenkant.quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard, alles voor de buitenkant.
Of je volgt nattekut en hopt van de ene faalcoin naar de andere omdat die een mooie paper hebbenquote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat snap ik als je er net 2,5k hebt ingestopt.
Neu, ik houd het tot nu toe bij 1 coin. Ik heb verder niets met Nattekat, ik ben het echter volledig met hem eens over Verge.quote:Op zondag 31 december 2017 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Of je volgt nattekut en hopt van de ene faalcoin naar de andere omdat die een mooie paper hebben![]()
![]()
als je trx interessant vind niet po.et ook volgen in verdiepen, zelfde principe maar meer voor copyright voor auteurs en freelancers. In 2/3 dagen gestegen van 3 naar 4 cent.quote:Op zondag 31 december 2017 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik las het ook al vanochtend. Ze zijn lekker op weg bij TRX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |