Dat hele bitgrail vertrouw ik niet, ik wil zsm dat die raiblocks op een andere exchange komt.quote:Op zondag 31 december 2017 13:56 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer van die 90BTC sellorder van 0.00115000 op BitGrail
Ik heb dat toch echt gedaan, meer dan eens.quote:Op zondag 31 december 2017 13:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
had je niet even kunnen waarschuwen.
Kanker eens even op met dat betweterige superieure gedrag. Is echt heel storend. Zeg dan gewoon niks.quote:Op zondag 31 december 2017 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt gedaan, meer dan eens.
Het is een Bitcoinkloon die claimt het nieuwe betere Monero, wat wel een geweldig project is, te zijn. Oja, en dan nog dat geweldige Wraith waar iedereen al heel lang op zit te wachten. Stealth adressen... dat had meteen in de wallet moeten zitten, van release af aan. Ondertussen zijn er talloze projecten geweest waar dat allang succesvol geïmplementeerd is, en op een niet halfslachtige manier zoals Wraith.quote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Verge is opzich niet zo shit, maar het hele circus eromheen is wel enorm uit zijn verband getrokken. Wil zo wat gaan verkopen, maarja wanneer
Januari is de wavesmaand.quote:Op zondag 31 december 2017 14:05 schreef RobinaHoed het volgende:
hoe lang waves nog hodlen.. wanneer gaan ze nou een keer moonen?
Ze zijn al gemooned, als je begin 2017 kocht tenminstequote:Op zondag 31 december 2017 14:05 schreef RobinaHoed het volgende:
Daarom straks maar eens iets lozen. Maar niet te veel, voordat je weet komt het Nattekat effect weer langs.quote:Op zondag 31 december 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een Bitcoinkloon die claimt het nieuwe betere Monero, wat wel een geweldig project is, te zijn. Oja, en dan nog dat geweldige Wraith waar iedereen al heel lang op zit te wachten. Stealth adressen... dat had meteen in de wallet moeten zitten, van release af aan. Ondertussen zijn er talloze projecten geweest waar dat allang succesvol geïmplementeerd is, en op een niet halfslachtige manier zoals Wraith.
Het is een gigantisch overgehypte shitcoin.
sowieso in februari om vervolgens met de zomer full moon te gaanquote:Op zondag 31 december 2017 14:05 schreef RobinaHoed het volgende:
Zit nog zat potentie in. En coin burn in 2018quote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet. Daarnaast zou ik hem nu ook niet kopen 305 btc vind ik vrij hoog
Heel november zijn er überhaupt geen commits geweest, kan ergerquote:Op zondag 31 december 2017 14:26 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
Ik zit voor de grap eens in de Verge repository te kijken.
[ afbeelding ]
Dit soort code wijzigingen![]()
Verreweg de meeste commits die zijn gedaan in de afgelopen tijd bestaan uit dit soort marignale tweaks. Geen enkele functionele verbetering te bespeuren.
Niet alles, maar het had ook nog steeds rood kunnen zijn hequote:Op zondag 31 december 2017 14:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als 24u geleden alles in het rood stond
Zolang Bitcoin nog niet in het groen staat hecht ik er weinig waarde aan.quote:Op zondag 31 december 2017 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alles, maar het had ook nog steeds rood kunnen zijn he
Die's groen bij mijquote:Op zondag 31 december 2017 14:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolang Bitcoin nog niet in het groen staat hecht ik er weinig waarde aan.
Kan je dan niet beter naar euro's kijken?quote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Die's groen bij mij
En ik kijk naar dollars, uiteindelijk is dat onder de streep waar het om draait
Doe ik wel zodra ik dollars hebquote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter naar euro's kijken?
Het steeg daarvoor al 200% dankzij Japanners.quote:Op zondag 31 december 2017 14:18 schreef vigen98 het volgende:
Experience Points enorm gestegen wegens het nieuws dat het voor staat in de poll van Binance.
Hoezo 33 uur te vroeg?quote:Op zondag 31 december 2017 14:50 schreef ITrade het volgende:
Alles gaat omhoog.![]()
Net een uur of 33 uur te vroeg als je het mij vraagt.
Neequote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Uiteindelijk kies je zelf een uitstapmoment, en dat is nu.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja, hoe gaan jullie dat doen voor de belasting? Paar keer kijken op 1 januari en de laagste score eruit pikken?
Dan hoef je toch niet paar keer te kijken? Gewoon 2 januari even terugkijken en het laagste pakken.quote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja, hoe gaan jullie dat doen voor de belasting? Paar keer kijken op 1 januari en de laagste score eruit pikken?
Klinkt mwoa.quote:Op zondag 31 december 2017 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt kunstmatig laag gehouden door enorme sell walls.
Minus 7% withdrawal fee.quote:Op zondag 31 december 2017 15:07 schreef ColeJ het volgende:
1 januari is pas voor de aangifte die je volgend jaar moet doen. Dit jaar pak je dus de (gemiddelde) koers van 1 januari 2017, deze is dus al lang bekend
Withdrawal fee? Zo werkt dat niet, op de reguliere financiële markten kun je ook niet je transactiekosten verminderen. Daarbij vraag ik me af waar je 7% fee betaald..quote:
. BTC in het rood hierquote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Die's groen bij mij
En ik kijk naar dollars, uiteindelijk is dat onder de streep waar het om draait
Ik denk niet dat ie het serieus bedoeldequote:Op zondag 31 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Withdrawal fee? Zo werkt dat niet, op de reguliere financiële markten kun je ook niet je transactiekosten verminderen. Daarbij vraag ik me af waar je 7% fee betaald..
Het gaat erom wat je middernacht hebt, je mag niet het gunstigste moment kiezenquote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |