Het steeg daarvoor al 200% dankzij Japanners.quote:Op zondag 31 december 2017 14:18 schreef vigen98 het volgende:
Experience Points enorm gestegen wegens het nieuws dat het voor staat in de poll van Binance.
Hoezo 33 uur te vroeg?quote:Op zondag 31 december 2017 14:50 schreef ITrade het volgende:
Alles gaat omhoog.![]()
Net een uur of 33 uur te vroeg als je het mij vraagt.
Neequote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Uiteindelijk kies je zelf een uitstapmoment, en dat is nu.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja, hoe gaan jullie dat doen voor de belasting? Paar keer kijken op 1 januari en de laagste score eruit pikken?
Dan hoef je toch niet paar keer te kijken? Gewoon 2 januari even terugkijken en het laagste pakken.quote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Ja, hoe gaan jullie dat doen voor de belasting? Paar keer kijken op 1 januari en de laagste score eruit pikken?
Klinkt mwoa.quote:Op zondag 31 december 2017 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt kunstmatig laag gehouden door enorme sell walls.
Minus 7% withdrawal fee.quote:Op zondag 31 december 2017 15:07 schreef ColeJ het volgende:
1 januari is pas voor de aangifte die je volgend jaar moet doen. Dit jaar pak je dus de (gemiddelde) koers van 1 januari 2017, deze is dus al lang bekend
Withdrawal fee? Zo werkt dat niet, op de reguliere financiële markten kun je ook niet je transactiekosten verminderen. Daarbij vraag ik me af waar je 7% fee betaald..quote:
. BTC in het rood hierquote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Die's groen bij mij
En ik kijk naar dollars, uiteindelijk is dat onder de streep waar het om draait
Ik denk niet dat ie het serieus bedoeldequote:Op zondag 31 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Withdrawal fee? Zo werkt dat niet, op de reguliere financiële markten kun je ook niet je transactiekosten verminderen. Daarbij vraag ik me af waar je 7% fee betaald..
Het gaat erom wat je middernacht hebt, je mag niet het gunstigste moment kiezenquote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef Xrenity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |